ŞEFTALİLİ KEDİDİLLİ TATLI

>> 26 Ağustos 2011 Cuma





Tatlı yiyelim tatlı söyliyelim..
Tatlı tatlı vedalaşalım istedim..
Son iftar davetimi dün bitirip iki tarifle sizlere veda ediyorum..
Hem bayram, hem iftar sofraları için oldukça ideal gibi görünüyorlar.. Maksat ağız tatlılığı işte..

Yarın sabah tüm yorgunluklarımı, telaşlarımı, koşturmalarımı dinlenmeye alacağım, O güzelim Ege'ye,  sıra sıra uğrayacağım sahil kasabalarına doğru yola çıkacağız..
Doyamadığım yaz sezonunu, leyleği havada kaptığım tatillerimi, seyahatlerimi deniz sezonu olarak bitirip, başka güzelliklerle ve elbette sizlerle devam edeceğiz..

Diyorum ki ;
Önümüz bayram, çok ,ama çok güzel olun ! Bize çok güzel olmak yaraşır.

Çok özenin, aynalar  adeta sizinle ışıldasın, eviniz cıvıl cıvıl gelenlerle kucaklaşsın, gelemeyor, gidemiyorsanız da, telefonlardaki sesiniz aynı odadaymışsınız  gibi billurlaşıp, kulaklara seslenip, özlemleri dindirsin....
Çok ama çok da güzel sofralar kurun, özenle sunun, sonra en değerli konuğumuz sevgiyi en baş köşeye alın, karşınızda sevdikleriniz olsun, hüzün- keder- elem herşeyle vedalaşın, küslük- dargınlık bırakın oldukları yerde bir başlarına kalsın, sevende sağ olsun, sevmeyende.. Gelende bir, gelmeyende !
Ardımıza baktığımızda gönül ferahlığıyla, bu bayramda çok güzel geçti diyebilelim..

Bizim de ardımızdan bakan, ne güzel bir bayram günü yaşattılar diyebilsinler diye...
........

Hepinize , dünyanın her köşesinden beni izleyen tüm izleyenlerime sevgiler yolluyorum, Bayramınız kutlu olsun...

Güzel Ege'ye tüm Ege'li blogger arkadaşlarıma da selam ola diyor,
GÖNLÜNÜZCE BİR BAYRAM GEÇİRMENİZİ TEMENNİ EDİYORUM..

HER BİRİNİZE BEMBEYAZ BARIŞ GÜVERCİNLERİ YOLLUYORUM...
ve yine diyorum ki ; YÜREKLER BİR OLSUN.


ŞEFTALİLİ KEDİLLİ TATLI

1 Lt süt
dilediğiniz muhallebi ( ben göz kararı evden yaptım)
vanilya- sakız- şeker- nişasta- un-
şeftali
beyaz çikolata kırıntıları
1 paket kedili
yapılışı-Soğuk süte batırılan kedilleri kare borcama dizilip (küçük borcam)
-üzerine şeftaliler sıra sıra konur
-iri kırık çikolata serpilir
-üzerine muhallebi dökülür
-tekrar kedili
-tekrar şeftali
-çikolata parçaları ve
-en son kalan muhallebi yayılıp soğutulur
-üzeri şam fıstığı tozu ile süslenip aralarına şeftali dizilir

AFİYETLER OLSUN.

28 yorum:

Unknown 26 Ağustos 2011 13:25  

Talınız göz, güzel sözleriniz gönül okşuyor..
Elinize,yüreğinize sağlık..
Çok güzel olalım,bayramı çok güzel yaşayalım inşAllah..
Hayırlı yolculuklar,huzurlu bayramlar diliyorum..
Muhabbetle...

Adsız 26 Ağustos 2011 13:53  

Merhabalar Sevgili Nunu,

Nazik Bayram Mesajınız için teşekkürler, aynı dilekler bizden de sizlere, iyi tatiller diliyorum.
Tatlınız da çok hafif ve lezzetli görünüyor ellerinize sağlık.

Hoşça ve sağlıklı kalın...
Nuray

Esma 26 Ağustos 2011 13:54  

Merhaba
Bayıldım bu şeftalili kedidili tatlısına canım ellerine sağlık olsun.
İyi yolculuklar ve mutlu bayramlar sana ve hayatında ki kahramanlarına
Sevgiyle kalın
Esma

NzlGl 26 Ağustos 2011 14:53  

Arkadaş , dost, akraba ve aile... tüm sevenlerinizle ve sevdiklerinizle beraber gönlünüzce geçireceğiniz bir bayram olması dileğiyle.....

mutfagabuyrun 26 Ağustos 2011 15:34  

çok güzel şeftali kokulu hemde.ellerine sağlık arkadaşım.hayırlı kandiller.

Adsız 26 Ağustos 2011 16:51  

GÖNLÜ YÜREĞİ GÜZEL CANIM NE GÜZEL BAYRAM VEDA YAZISI OLMUŞ

iyi bayramlar, kalbine göre olsun her şey seninde..
çok selamlar / ESİN

Unknown 26 Ağustos 2011 19:12  

Kadir Gecesi değer gecesidir, Allah tarafından değerli kılınmış bir gecedir. Kadir Gecesi bin aydan daha hayırlıdır. Bu gece bir ömürden daha hayırlıdır. Ellerin açıldığı, gözlerin dualarla yaşardığı, kalplerin okşandığı Kadir Gecesinde bütün insanların günahlardan uzaklaşıp tövbelerinin kabul edilmesini niyaz ederiz. Allah tüm inananları iman yolundan ayırmasın

nesrin 26 Ağustos 2011 19:51  

Bayraminiz simdiden kutlu olsun. Iyi kandiller,iyi tatiller.

Mehmet Osman Çağlar 26 Ağustos 2011 20:14  

Şeftalili Kedilli Tatlı çok canlı ve leziz gözüküyor sevgili Nuray hanım. Bunu yiyen dostlar/dostluklar kesinlikle kazanır. Bu vesileyle hem kadir gecenizin mübarek, dualarınızın kabul olmasını dilerim, hem de Bayramınızı da ailece şimdiden kutlarım.

İyi yolculuklar..

Sevgilerimle..

atolyenott 27 Ağustos 2011 08:04  

tatlı çok güzel görünüyor, tatil dönüşü kesin deneyeceğim. size ailece iyi bayramlar ve iyi yolculuklar dilerim. sevgiler .)

Baharcicegi 27 Ağustos 2011 15:15  

Nunucum ne güzel bayram yazisi olmus icimi isitti güzel sözlerin
hafif meyveli tam benlik olmus tatlin eline saglik
Seker tadinda bol dinlenmeli bol gezmeli bir bayram diliyorum
iyi tatiller canim

yemekbiraşk 27 Ağustos 2011 19:38  

hayırlı bayramlar diliyorum
sevgilerimle..

Aybike Ceylan 27 Ağustos 2011 20:56  

Canim Nunum, hosgeldin, sensiz buralar cok bostu, iyi ki dondun.
Ellerine saglik, hersey her zaman ki gibi harika, senin gibi :)

Guzel bir hafta sonu diliyorum, sevgi ve selamlar...

PAPATYA PRENSES 29 Ağustos 2011 01:50  

Galiba geç kaldım,sen gittin.. :)

Şeftaliyi sütlü tatlılara çok yakıştırıyorum.Pek de leziz görünüyor.

Ellerine sağlık nunucummm..

İnşallah istediğin gibi güzel bir bayram geçirirsin..

Sevgilerimle!

Bir Dilim Düş 29 Ağustos 2011 13:30  

Nunucuğum yine nefis bir tarifff!!!!
Ellerine sağlık.

Sana ve ailene bol gezmeli keyifli bir tatil ve iyi bayramlar dilerim.

Sevgiler,
Evren

hdidem95 29 Ağustos 2011 14:05  

Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun...

yemekbiraşk 29 Ağustos 2011 16:59  

tatlı bence enfes olmuş şeftaliyi çok sevdiğimden olsa gerek:) hayırlı bayramlar diliyorum
sevgilerimle..
seval

Aybike Ceylan 29 Ağustos 2011 23:16  

Canim Nunu'm,

Cok guzel, huzur dolu bir seker bayrami ve Zafer bayrami diliyorum, kutlu olsun hepimize.

Selam ve sevgiler..

bir dilim bir tutam 29 Ağustos 2011 23:48  

Nununcum Bayramini kutluyor kucak dolusu sevgi ve selamlarimi gönderiyorum.SERAP

Cocukla Cocuk 29 Ağustos 2011 23:57  

Leziz bir tatlı eşliğinde güzel bayram dilekleri için teşekkürler.
Çifte bayramımız kutlu olsun, sevgiler

Özlem Mertler 30 Ağustos 2011 01:57  

Güzel insan, şeftalili kedidili güzel görünüyor uzaktan ama senin enerjine denk bir tatlı sanırım zor...
Hayatını bayram tadında yaşayan NuNu'ya tebrik mesajı yazmak da anlamsız şimdi...
Allah seni ve senin gibileri başımızdan eksik etmesin, hatırladıkça enerji dolmak için:)))
Benden ve Ulaş'tan öpücükler...

dogada.blogspot.ru 1 Eylül 2011 09:35  

Tüm güzellikler seninle ve ailenle olsun canım hayırlı bayramlar dileklerimle çok öpüyorum nunucum

Adsız 1 Eylül 2011 17:45  

canım nice güzel bayramlara hep beraberce.
ne kadar güzel bir yazı, ne doğru mesajlar olmuş
sağol canım

sema

daimamutfak 5 Eylül 2011 11:06  

Sevgili Nunu blog ziyaretin için teşekkürler.İyi tatiller. Ben buğün döndüm ama aklım hala ege'de..sevgiler.Neriman.. daimamutfak..

lengineer 5 Eylül 2011 12:13  

Mükemmel görünüyor...
Ellerine sağlık

lacivert 8 Eylül 2011 00:23  

Merhabalar,
Bayram yazınızı çok beğendiğimi belirtmek için yazmak istedim. Duygu ve düşüncelerin sözlere dönüşebilmesi çok güzel. Evet aynalar ışıldasın harika.

Tüm sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz nice mutlu bayramlar diliyorum.
Ellerinize emeklerinize sağlık olsun.
Sevgiyle, sağlıkla
Sevil

zeynep 14 Eylül 2013 22:21  

1 paket kedidili 2 kata yetiyormu?
birde bir gece önce bu tatlıyı yapsak şeftaliler sulanırmı veya kararırmı?
kedidillerini sade sütemi bandırıcaz şeker yokmu?

Bir Dut Masalı - nUnU 14 Eylül 2013 23:22  

Zeynep
Benim o zaman aldığım paket yeterli idi
Bir gece beklerse bir şey olmaz sanırım ? Lakin şeftaliler söner ve parlaklığı gider yani haklısın !
Kedidilleri sadece süte bansın ki hafif olsun , şeftali ve muhallebi tadı çok yeterli.
Ama ben çok şekerli severim dersen süte şeker ekleyebilirsin
Afiyetler olsun :))

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP