2011 / İFTAR SOFRASI - 2

>> 16 Ağustos 2011 Salı








Sabahleyin, öylesine bir hatır telefonu esnasında ,hadi siz bize, biz size derken telefonun ucundaki dostları ,bize gelmeye ikna ettik iftara.
Şirketimizde ki yetişecek telaşlı işler dolayısı ile trafik çilesi korkutunca gözümüzü, bu sefer böyle olsun dedik ( ben ev kızıyım (!) epeydir :=)

Evin delikanlıları ve Arkadaşlarımızın çocukları ise , aralarında konuşup dışarıda ! iftar yaparız demişler !
Nicedir yanyana gelmemişlerdi. Onlar açık havayı tercih edip , 3 böcek, bir çiçek olarak, çok güzel bir sahil mekanına doğru yola çıktılar.

Orta yaşlarda, Herkesin bir sağlık sorunu var ister istemez , bu sorunları orta seviyede yaşayan sevgili dostlarımız, bir kaç organ ameliyatı sonrası , ciddi boyutlarda bir sofra istemediler..
Çok zor olmadı bu durumda hazırlanmak.

Önce masayı kurarım,sonra ayıklanacaklardan başlarım hep ,soğuması gerekenleri de bitirip, en sona sıcakları bırakarak , hepsini sıraya sokarım, hallolur gider..çabuktur elim, yeterki mutfağıma 'kimse' girmesin !

Sabah telefon sonrası, spor merkezime gittim - geldim, alışveriş- kuaför derken..Vakit yetti şükür, hatta beklerken pek çok işi bile extradan bitiriverdim.
Ev kızı oldum ya nicedir, enerjim yerinde maşallah .. :=))

Arkadaşlarımıza gelirsek ; artık emekli bir çift onlar :)
Dedik bir dinleyelim, anlatsınlar bakalım , emekli hayatında çiftler neler yapıyor, nasıl vakit geçiriyorlar şu şehir hayatında !

Mevzuu oraya dokununca,

Aman .. aman !!! Bir dokun bin ahh işit olduk :)
Evin beyi herşeyin içindeymiş !! :)
Evin hanımı hiç rahat vermezmiş !!

biri erken, biri geç uyanırmış !!
kazan tencere isyanda !!!
Ne düzen kalmış, ne izan !! vs vs vs ..... :)))
Güldük gülüştük dinledikçe, :))) bu hikayeleri bazı arkadaşlarımdan da, epeydir dinliyorum :) ee.... gülme komşuna, gelir başına !!


İnanın ne büyük bir aşkla evlenmişlerdi, bıcır bıcır, neşe dolu, frekansları tutan, sosyal hayatı çok seven, çoğunlukla bizimle paylaşan insanlardı..
Biz aynı senede, ( 1982)nişanlanmış, evlenmiş çok eski arkadaşlardık, Çocuklarımız bile aynı sene doğdu (1985), beraber büyüdü !!

Sonra kopulmasa da kocaman kocaman ayrılıklar girdi araya, çoluk cocuk- okul hayatları- ikinci çocukların dünyaya gelişi, biz anneler haydi sil baştan derken herkes kadar aldık hayattan ... ............

Eski anıların yad edildiği, herkesin hayat yorgunu olduğu yıllar , yüzlere yansımıştı kısacası....Masal kahramanımın saçları beyazla örtülü, Onun ise saçı bile kalmamıştı !! :))) 2 çok ! yakışıklı Boğaz çocuğu idiler onlar.. Beraber büyüyen, aynı okullara giden ,yapışık ikiz gibiydiler.....


Eski resimleri çıkardık, yarı buruk, yarı kahkaha dolu anıları birer birer gün yüzüne çıkardık.. 1983 bayram eylülünde, bir Bodrum tatilini beraber geçirdik, Bodrum'un en bakir , betonlaşmamış en şahane yıllarıydı, sabahlara kadar sürerdi eğlenceler gençliğin verdiği enerjiyle. 'Han' da yer içer, sabah ışığında dönerdik.
Leman Sam'lar, Mazhar Fuat Özkan' lar, Rahmetli Sanat Güneşimiz Zeki Müren'le, Müzeyyen Senar'la yanyana, olağan üstü unutulmaz anılar var bizde, hepsi resimlere hapsolmuş.
. Hele benim bir öğlen vakti kumsalda, ansızın bayılmam !! Eyvah güneş çarptı sanıp hastaneye gitmemiz !! Yapılan tetkikte, İlk gözağrımız karadutun haberini alışımızda Tam O bodrum Tatiline gelmişti işte !!!!!! Hiç Unutulmazlarımızın 'Hit'idir !
Şaşkın Şaşkın , Sabahlara dek Kutlamalar yapmıştık :))

Ahhh yıllar.. yıllaarrr dedik durduk .......

Ne güzel bir akşamdı.....doyamadık !!!
Uzun zaman olmuş eskiye, geriye dönmeyeli.... Çok iyi geldi.....


Şimdi çok eskilerdeyim, oralarda biraz daha gezine durayım müsadenizle,
daha yad edecilek çok anılar var sırada....

SİZLERİNDE DOSTLUKLARI DAİM OLSUN SEVGİLİ ARKADAŞLAR..

KARŞILIKLI ÖZVERİ DAİMA KAZANIR !!!

SEVGİYLE.


iftar menüsü

Buğday çorbası
İftariyelikler
Peynir tabağı ( resimde yok)
Ispanaklı kol böreği
Yumurtalı pide
Erik kompostosu
Zeytinyağlı imambayıldı
Karışık közlenmiş biber-patlıcan

Salata (resimde yok)
Etli taze fasulye
Etli iç pilav
Taze meyve
Dondurma- yalancı tavukgöğsü (resimlerde yok)


8 yorum:

tadınadoyamadım-dilek 16 Ağustos 2011 23:05  

Nunum Menü harika görünüyor,Ellerine sağlık ve bunları iş çıkışı hazırlanabilmene hayran oldum..Maşallah diyeyim de nazar değmesin...

Benim daha yolum çoook uzun:)))
Ama en güzeli de ne biliyor musun? Böyle gerçek dostlarının varlığı..Sevgin cümlelerine de yansımış.Ne kadar içten ne kadar samimi...
Sakın yazdıklarımı iltifat olarak algılama..Hissettiklerim..

Yüreği ve yüzü güzel kadın...
Sevgiler

Adsız 16 Ağustos 2011 23:07  

ne kadar güzel anılar böyle, senden dinlemek, okumak bana çok keyif veriyor nunum,
sofran ise tam türk sofrası..
emeğine sağlık canım benim
hayırlı ramazanlar
BANU

bırtutamkekik 16 Ağustos 2011 23:18  

İŞTE BU YAA:))
tam masala yakışır sofralar ve insanı alıııp götüren o eşsiz anlatımm:)
seviyorum sizi...
iyi ki varsınız:)
kekik kokulu sevgilerimle...

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Ağustos 2011 00:00  

tadına doyamadım,
Dilekciğim Öncelikle çok teşekkür ederim.

Yeni elemanlar aldık şirkete ,ben artık ,bir süre dahai ev kızı (!) olarak buralardayım ! :)

kazandıklarımı kaybetmeyi sevmem,
her iki tarafın özeni olunca da daha çok koruma altına alırım.
benim tek sırrım bu !

dilerim sizlerde uzun yılları yaşayacak dostluklar kurma şansına sahip olursunuz.

sevgiler..


Banu
merhaba canım..
ne güzel şeyler söylüyorsun.
yemekler dediğin gibi bayramlık :)
bir baklavası eksikti :)


bir tutam kekik

çok çok teşekkürler ediyorum..
sağolun.

NzlGl 17 Ağustos 2011 09:15  

'mutfağıma kimse girmesin' bölümüne kalpten katılıyorum nunucum. Bu konuda kızım isyanlarda ama yinede ben mutfakta tek olmalıyım....:))))

Beylerin emekli olması konusunda ise herkes aynı fikirde sanırım. Böyle bir kaç çift var çevremde aynen anlattığınız gibi. Dua ediyorum eşimin sağlığı elverdiği müddetçe çalışsın.
Bir arkadaşım 'en iyi eş cumartesileri bile çalışan eştir' derdi.
o zamanlar yadırgamıştım ama yaşlar ilerledikçe fikrim değişiyor gibi:))))))

Sofranız her zaman ki gibi Nunu klasiği....
güzel dostlukların ömür boyu sürmesi dileğiyle....
sevgiler

Adsız 17 Ağustos 2011 09:35  

Günaydın Sevgili Nunu,
Sizi çok özlemişiz. Herşey o kadar güzel ki ellerinize yüreğinize sağlık. Menü harika, anlatımınız bir o kadar güzel ve içten okurken gözlerim doldu. Gerçekten eski dostluklar bir başka.

Sevgilerimle...
Nuray

Adsız 17 Ağustos 2011 09:52  

tatlı arkadaşım, ne hoş bir anılar yumağı böyle,
insan ara sıra o yolculuklarda kendini iyi hissediyor gerçekten doğru diyorsun,
Birde şu böreği etli pilavı yeseydim bende iyi hissedecektim kendimi -)
kocaman öpüldün - SEMRa

Sayın KARACA 17 Ağustos 2011 13:09  

Ayyy ne kadar güzel yazmışsınız. Karadutunuzla aynı yaştayım sanıyorum. Ben daha evliliğimin birinci yılını yeni doldurdum. Anlattıklarınızı okurken Allahım dedim gün gelcek bizde böyle hey gidi gençlik diyeceğiz. Biraz korku biraz merak garip duygular uyandı bende :)

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP