EMRİNİZ OLUR EFENDİM :))))))

>> 12 Ağustos 2011 Cuma





HEPİNİZE YÜREKTEN,


CANI GÖNÜLDEN EN ÖZLEM DOLUSUNDAN


MERHABAAAAA....


HİÇ UZATMIYACAĞIM !!


EMİR BÜYÜK YERDEN GELDİ,

'BLOĞU AÇACAKSIN ! EN AZINDAN AKTİF HALE GETİRECEKSİN '' DEDİ,

AÇTIM GİTTİ DEDİM :)))))))

KİM Mİ DEDİ ?? :=)))) GÜZEL BİR KELEBEK KONUVERDİ KULAĞIMA !

AHH ZATEN HANGİNİZ YAZMADINIZ, SÖYLEMEDİNİZ Kİ ???


HATRI BÜYÜK EFENDİM..

HEPİNİZİN HATRI ANLATILMAZ BÜYÜK..

HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM, HEPİNİZİN EMRİ
BAŞIM ÜZERİNE :)


Mart' ayından beri 6. aya girmişiz.... Yazacak anlatacak çok şey var ...Çok çok iyiyim, hiç bir elem keder olmadı bizden yana..


Ama şimdi tek tek olmaz... İyisimi yayınladıkça siz takipçilerim nasılsa anlıyacaksınız !!??


Hem şu mübarek ramazan ayında, oruçlu oruçlu , herbişeye yorum yazıcam diye , helak etmeyin lütfen kendinizi, tonlarca post yayınlanacak zira :))


bilirim izlersiniz, okursunuz, ben sizi hep hissederim !!!


Çokda sessiz kalmayın tabii, küser giderim :=)


Yorum yüreğinizden, yüreğime seslensin yeter !!! HEPİNİZ SAĞOLUN.


HERKESE HAYIRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM...


SEVGİLER....


TEKRAR MERHABA DOSTLAR...




***Bu kadar yazıyı nasıl okuyacaksınız, nasıl takip edeceksiniz bende meraktayım :) !! Gün içinde bir çok yayınlar olacak.

Şimdiden teşekkürler.

40 yorum:

NzlGl 12 Ağustos 2011 10:25  

Canımmmmmmmmmmmmmmmmm
nihayet...... hoş geldiniz, safalar getirdiniz................

GÜLTER ÖZGÜR 12 Ağustos 2011 10:33  

Şükür kavuşturana, gerçekten merak etmeye başlamıştım.İyisinizdir umarım.

İçimden Geldiği Gibi 12 Ağustos 2011 10:36  

Hoşgeldin NuNu,Çok sevindim.:))
Birkaç kere gelmiştim bloğa ama davetli okuyuculara açık iletisi ile karşılaşınca geri döndüm.Bir daha gitme lütfen.

minik 12 Ağustos 2011 10:56  

Bugünün en güzel haberi,çok ama çok sevindim,hoş geldiniz sefalar getirdiniz...

caferengigül 12 Ağustos 2011 11:14  

Hoşgeldiniz,yazılarınızı ve o güzel tariflerinizi dört gözle bekliyorum.Sevgiler.

NEFİSE 12 Ağustos 2011 11:32  

Kalbimiz birmiş...dün seni düşündüm acep neden yazmaz diye..Hooop hoşgeldin Nunu....:)

nesrin 12 Ağustos 2011 11:32  

Hoş geldiniz,

ilk önceleri bloga giremeyişimi kendime konmuş bir ambargo gibi hissettmiştim üzülmüştüm... sonraları dönmenizi bekledim. Çünkü zevkle izlediğim bir blogdu teşekkürler dönüşünüz için, herşeyin yolunda olduğuna daha da sevindim, tekrar hoş geldiniz, umarım hoş bulursunuz... Sevgilerimle Nesrin Bilgi

Unknown 12 Ağustos 2011 11:33  

MERHABA NUNUCUM HOŞŞŞGELDİİİİNNN:)))))))))

Çınar 12 Ağustos 2011 11:34  

Hoşgeldinn çok sevindim canım. Gerçi face den takip ediyordum seni ama olsun burası başka.:)

Öptüm

Adsız 12 Ağustos 2011 11:48  

Merhabalar Sevgili Nunu,

Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz, nasılsınız, çok ama çok sevindim sizi gördüğüme. Tesadüfen bloglarda dolaşırken gördüm. Hemen tıkladım ama sizin olduğunuzdan emin değildim hoş bir sürpriz oldu bizler için.

Görüşmek ümidiyle,
Sevgi ve selamlar...
NURAY

Adsız 12 Ağustos 2011 11:53  

canımmmm canımm masalım
elim titiriyor heyecandan, ne çok özlemiştim ne çok biliyorsun.
kim sebep olduysa bizde dahil iyiki döndün buraya
sevgiler canım
gülden

mutfagabuyrun 12 Ağustos 2011 13:22  

tekrar hoşgeldiniz.güzel pyalaşımlar diliyorum.hayırlı cumalar.

muko 12 Ağustos 2011 13:39  

hoşgeldinnn bir kaç gün önce baktım davetli okuyuculara açık yazısını görünce üzülmüştüm
tekrar hoşgeldinnnnnnn

Adsız 12 Ağustos 2011 13:41  

bumudur budur derim
oh be ya
SEMRA

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Ağustos 2011 13:46  

HEPİNİZE çok teşekkür ederim.

MASAL 6 aydır aktif değildi dostlar !!
Yazılar taslaklarda bekliyordu sadece sizlerle buluşmak için.
dolayısı ile davetiye KİMSEYE ! yollamadım !!
Ayrım ve ayrıcalığı sevmiyorum biliyorsunuz.
ÖNEMLİ OLAN BERABERLİKTİR :)
Hepinize tek tek teşekkür ederim.

Saglıklımutfak 12 Ağustos 2011 13:53  

Hoşgeldin ve mutlu yıllar canım

Marifetli Cadı 12 Ağustos 2011 15:34  

Hoşgeldinizzzzzzzz,
2 gün önce yine girmeye çalıştım sitenize ama girememiş ve merak etmiştim sizi açıkcası, şükür kavuşturana, güzel paylaşımlarla tekrar merhaba.

Joey Potter 12 Ağustos 2011 15:37  

Hoşgeldiniz yeniden. Keyifli paylaşımlarınız merakla YENİDEN takip ediyor olacağım ben de :)

Adsız 12 Ağustos 2011 15:42  

HABERİ ALIR ALMAZ MUTLULUKLAAAAAAA GELDİM
SENDE HOŞ GELDİN
AMMA BEKLETTİN NUNUM AMA İNLETTİN=)

ASU.

nesrin 12 Ağustos 2011 17:37  

Hosgeldiniz, sevindim birden. O Istanbul manzaralari biraz da bizimdi. Kapali olunca üzülmüstüm.

Adsız 12 Ağustos 2011 18:29  

ne iyi yaptın canım ya,facede gördüm inanamadım
hem geçmek bilmeyen saatlerde ne yapacağımı biliyorum sayende -))
hoşgeldin nuraycığım

Ferda

Güngör Ekinci Saglik 12 Ağustos 2011 19:24  

Canımız Nunu'muz hoş geldin, sefalar getirdin. Özledik valla seni de enfes tariflerinide.
sevgilerimle.

Delfina ; 12 Ağustos 2011 19:50  

Kalbim kıpır kıpır yazılar yayınlandıkça.Hele de iftar sofralarına ilham alacağım menülere erişebiliyorum ya,benden mutlusu yok bugün.Hoşgeldin Nunum...

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Ağustos 2011 19:56  

:))
Ne mutlu ne mutlu !!!!!
Hooşbulduk Delfişimmmmmmm..
:=)) XOXOXOXO

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Ağustos 2011 20:00  

Herkese teşekkürler ediyorum..
ne güzelsiniz.. :=)))

Gülcan 12 Ağustos 2011 23:47  

HOŞGELDİNİZ SEFALAR GETİRDİNİZ.SEVİLMEK ÇOK GÜZEL BİR DUYGU SEVGİLER.

Gülcan 12 Ağustos 2011 23:47  

HOŞGELDİNİZ SEFALAR GETİRDİNİZ.SEVİLMEK ÇOK GÜZEL BİR DUYGU SEVGİLER.

Adsız 13 Ağustos 2011 00:18  

canım nunuşum benim harikasın, yazıların, yorumlamaların, neşen, ifade gücün okudukça okuyasım geliyor. iştah açan tariflerini seve seve yapacağım ramazan booyu, her şeyiçin emeklerine teşekkürler.
hoşgeldin yeniden masalına bizede.
iyi geceler canım.

Mine k.

mügepolat 13 Ağustos 2011 09:12  

sevgili NuNu aramıza tekrar hoşgeldiniz. Sizin yazınızı görünce o kadar sevindim ki.. Blog dünyasındaki eksiklik tamamlandı bence...

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Ağustos 2011 09:39  

Sevgili Gülcan çok teşekkürler

Mineciğim çok zarifsn,

Sevgili Müge, sahimi ? öylemiydi gerçekten ? :)

çok çok teşekkür ederim..

Gülcanın dediği gibi sevilmek elbette çok güzel

Züzüce 14 Ağustos 2011 17:10  

Nunu'mmm çok sevindimm hoş geldin...Sen yapma sen verme böyle uzun aralar...İyi gelmiyor bize...Özlüyoruz o özenli keyifli maaları,birbirinden güzel tarifleri...Sımsıcak hoşgeldin...

Kocaman öpüyorumm seni...

Züzü
(Düşler Mutfağı&Züzü'ce)

KİZHATCE 14 Ağustos 2011 21:18  

hoşgeldin sefalar getirdin nunu cuğum :) :) iyiki geldin sevgiler....

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Ağustos 2011 08:47  

ZÜZÜMMM :))

Çok teşekkür ederim canım..Sen kendi adına çook şeker özlem yorumları yapıyorsun, çok mutlu oldum.

ama Kimseyi üzmek istemesem de,

BLOGLARIN HEYECANI !
HEVESİ !
Hareketi HİÇ KALMAMIŞ !!

Zaten giderken de sebepler bunlardı..kendi dünyam da - birlik ve beraberlik adına doyumsuz yaşıyorum ben !

Ama döndüğümde ÇOK TAVIRLI ' !! davranışlar görüyorum..

Ülkemizdeki en eksik, kadın tavrının şekli bu kesinlikle. Önyargılı, YÜKSEK EGO'lu tavırlar !

Paylaşmak, olumlu yönde kendi olmak, sıradan olanla, sıradışını ayırmayı HİÇ bilemiyor pek çok bloggerlarımız !!!!!!

Kimi yorum yazmaz ! kimi kendini bilmez, kendini görmez, ben iyi blog takipçisiyim deyip, yazana atlar, sıçrar,gereksiz polemikler içine girer,
Kimileri grup kurar, kimileri bir tarafa ! kendini monte eder, körler sağırlar birbirini ağırlar yapar !,
Kimileri :
face sayfalarından çıkamayanlar, blog sayfalarının güncellenmesi ayları, yılları geçenler de cabası..
Elbette herkes ''Olma hakkını'' kullanıyor..
Hak ya bu !
Varmı daha ötesi :((((
O zaman neden yalvar yakar yaz, gel- dön diye İNLENİYOR !!!
Sinema değiliz ki, bedava bilet bulmuş da seyrediliyor !!!
Emek konusunda ÇOOOKK EKSİĞİZ ARKADAŞLAR
ÇOK !!!!
SAPLA-SAMANI AYIRAMAYAN ARKADAŞLAR BİR KEZ DAHA DÜŞÜNSÜN DERİM..
HEPİMİZ BİR OLMADAN NE ANLAMI VAR Kİ..
HEM NE ÇABUK UNUTTUNUZ BLOGLARI İLK AÇTIĞINIZ YILLARIN HEYECANINI.
DEĞİŞEN -DEĞİŞTİREN SİZLERSİNİZ !!!

hoşbulduk ! ZÜZÜm ,İşte böyle canım benim.
HOŞBULDUK !! :((((

Bence gERİ GİTMEK EN GÜZELİ !


Kiz hatçe

canım hoş bulduk, ama hoş bulamadığımı ifade ediyorum her fırsatta.
Kendi dünyamda kalmak en mantıklısı bence ...

YA SENCE HATİCECİĞİM ?

Chilekli Pasta 15 Ağustos 2011 09:48  

Şükür kavuşturana...
Hoşgeldin...

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Ağustos 2011 10:55  

chilekli pasta

:=)
şükürmü gerçekten !! :)

hoşbuldum !

Unknown 15 Ağustos 2011 13:37  

Hoşgeldin Nunu'cuğum. Ne iyi ettin.
Sevindim gerçekten..

Nihal 16 Ağustos 2011 16:45  

Çok sevindim sizi gördüğüme, umarım kıymetinizi bilenlerle devam eder blog:)
Nihal

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Ağustos 2011 16:53  

hülya
:))
çok teşekkürler- hoşbulduk canım ..

Nihal
:)
hep beraber bilmek gerek sevgili Nihal, yoksa bir başına yazıyor gibi oluyor nice emek dolu blogger arkadaşlarımız..
ben paylaşmayı
bir olmayı çok ama çok seviyorum..
nice paylaşımlar :=)

sevgiler
teşekkür ederim tüm dostlara.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP