BURÇAKLI , MEYVELİ BİSKÜVİ PASTASI

>> 1 Ağustos 2011 Pazartesi





Bu sefer kolaya kaçmak zorunda kaldım , itiraf ediyorum !
Hem iyide yapmışım :) Baksanıza meyvelerle doğaçlama nede güzel görünüyor..
Lakin hesaba katmadığım bişey vardı ? Bisküvi yokmuş ki erzak dolabımda !! :)
Son yarım saat kala zaten muhallebisini pişirdim, şimdi market alışverişimi olurdu yani !
Buzluğa bakınırken Burçak bisküvilerin beni al beni al sesine kulak verdim :)
Yarısı petitbör, yarısından fazlasıda burçaklı çok leziz bişey oldu bu tatlı..Destek kuvvet de meyvelerdi, daha önceleride şeftalili denemiş bayılmıştık.
Eğer bende deneyeyim bakim şu hafif tatlını nUnU derseniz :

Hazır çikolatalı pudingi alır,tarifine göre pişirirsiniz,
yada ;
Ben göz kararı kakao, çikolata, nişasta, un,şeker,süt, vanilya ile pişirdim !
Burçak bisküviyide 1.5 pk kullandım.
bir kat bisküvi, üzerine muhallebisi olmak üzere kat kat döşedim.
Şeftali ve malatya kayısı ile destekleyip çok hoş bir lezzet uyumu yakaladım,
Artık siz nasıl isterseniz sevgili izleyenlerim..
AFİYETLER OLSUN..... ( Haydi deneyin- Hem Seveceksiniz pek hafif ! )

2 yorum:

NzlGl 13 Ağustos 2011 09:48  

Nunucum söylemiş denenmez mi?

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Ağustos 2011 09:58  

:)) çok şekersin..
yokluktan doğan çeşniler :)))

afiyetler olsun..çok sevgilerr

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP