RULO TAVUKGÖĞSÜ

>> 18 Ağustos 2011 Perşembe






RULO TAVUKGÖĞSÜ (YALANCI)

1 lt. süt
1.5 sb şeker ( ya da tadına göre diyelim)
1 sb + 1 yk.un
1 pk. vanilya
1/2 pk. kakaolu bisküvi (rondodan geçirip, un yapınız)
1 yk. tuzsuz tereyağ (çoğunlukla koymuyorum ! )

-Süt, un, şeker kısık ateşte karıştırılır,
-pişince içine tereyağ atılıp,10 dak. kadar mikserlenir (ne kadar mikserlersek , kıvamı o kadar güzel oluyor ! )
-fırın kağıdı yayılmış tepsiye, bisküviyi yayın
-üzerine yalancı tavuk göğsünü dökün- 2-3 saat soğusun dolapta
-üzerine ister ceviz-fıstık-fındık- ister muz koyarak rulo yapınız.

-hiç bir şey koymasanızda olur)
-rulo yaparken içine bastırarak sarıp, kağıdı yavaşça sıyırıp alınız.
-hemen servis yapın.. Yoksa çatlamalar oluyor ve ayrılıyor !!
-Birde benim gibi , ne yazık ki dışarda unutup yayvan bir rulo tavuk göğsü de yedirebilirsiniz ! :=)
-Ben şeftali ve dondurma ile servis yapmayı seviyorum.

Buda HENÜZ YAPMAMIŞ olanlar için, MUTLKA Deneyin diyebileceğim , hafif bir, sütlü tatlıdır.

AFİYET OLSUN..


Tarif İftar Sofrasından



22 yorum:

Şehnaz 18 Ağustos 2011 16:47  

merhabalar nunucum..bloğunu yeniden açmandan henüz haberdar oldum..çok çok sevindim.. o senin neşeli ve renkli kişiliğin,tariflerine öylesine sinmişki..sanki seni senelerdir tanıyor gibiyim...yeniden hoşgeldin...tavukgöğsün bir enfes olmuş..ellerine sağlık...

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ağustos 2011 18:01  

şehnazcım,
çok teşekkür ederim
hoşbuldum canım..

çok özel bir hatır için açmıştım :)
Yakında bloğu davetli yapacak ve sana da haber vereceğim..
elimdeki postların yüklemesini bitirince bu kadar aktif olmayacağım !

kalben sözlerine çok teşekkür ederim canım.

Sutapa 18 Ağustos 2011 18:37  

Nice meeting you friend and delicious blog... I am your follower now!
I could never think of such dessert in my dreams ..... unique interesting
....just love it!
Love from India:)
Sutapa

Lezzet sarayı 18 Ağustos 2011 19:07  

ellerine sağlık nefis olmuş bu tatlı ....

Adsız 18 Ağustos 2011 19:28  

nunucum bende denesem istiyorum,
sararken endişeliyim şimdiden
biras yardım desem =)
arıcam ok / banu

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ağustos 2011 21:45  

Sutapa
:=)))
!! thank you very much ..


lezzet sarayı
çok teşekkürler.


banu
konuştuğumuz gibi yaparsan sorun olmaz canım..

çok sevgiler.

Serap Uzun. Karakazandan 19 Ağustos 2011 08:07  

Yaz mevsimine yakışan ve hafif olan sütlü tatlilardir,tavuk göğsünün rulo halî nefis olmuş cnm.Ellerine sağlık.

Adsız 19 Ağustos 2011 08:32  

nunucum günaydınlar,
hiç böylesini yapmadım bende güzel bir fikir oldu sayende,
iftara yetiştirmek üzere çalışmalara başlamak lazım
teşekkürler ellerine sağlık canım benim.

semra

ARZU - ENGÜZELTATLAR 19 Ağustos 2011 11:09  

Ellerinize sağlık. hayırlı cumalar...

Hülya 19 Ağustos 2011 12:34  

Sütlü tatlı EN SEVDİĞİM ellerine sağlık Nunu'cuğum..

Çınar 19 Ağustos 2011 15:54  

Ama ben tatlı yemek istemiyordum, dayanamayacak yapacağım sonunda :)):)

Adsız 19 Ağustos 2011 16:02  

ah olsada yesek tatlı nunum .
zeynep

xcelis 19 Ağustos 2011 16:10  

ellerinize sağlık çok güzel görünüyor tam mevsimi şeftalide çok yakışmış afiyetler olsun

Adsız 19 Ağustos 2011 16:36  

Hoş geldin Nuray Hn.
Öncelikle bloğunu açtığını bu gün tesadüfen öğrendim, çok çok sevindim.
Beni tanımayabilirsin, kısaca ilk 'zayıflamaya bende varım' grubundanım diyeyim. Ama sizin hayatımda ki öneminiz benim için çok fazla. İlk defa sizin sayenizde Mehtap Hn. ve Delfina,Mutfakta zen vb. gibi sayamıyacağım kadar güzel birçok arkadaş blogları tanıdım. Ama kendi bloğum olmadığı için her birinizi sessiz takip ettim. Çok az zamanlarda yorumlar bıraktım.
Sizin blog kapatıldıktan sonraki gidişinize alışamadım. Günlerce haftalarca her gün yeni bir umutla sitenize girmeyi denedim.
Çok şükür yeniden buradasınız, çok çok teşekkür ederim size ve her kim sebepse. Her zaman her konuda bloğunuz bana rehber oldu (bir çok arkadaşın da olduğu gibi)
Neyse, o kadar çok yazacak şey var ki sizi daha fazla meşgul etmeden sözümü bitirmek istiyorum.
Ancak ben bu bloğ işlerinden pek anlamıyorum, bloğunuzu davetli yapmaya kararlısınız sanırım. İnşallah bir davette bana gönderirsiniz.
Sizin gibi sanal arkadaşlarla olmak inanın beni mutlu eder.
Mutlu ve huzur dolu günler dileğiyle hoşçakalın
Gülsüm

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Ağustos 2011 16:47  

GÜLSÜM
merhaba bende sizi hatırlıyorum elbette.
Mehtap'a yazdıklarından, bana yolladığınız maillerden elbette hatırlıyorum..
çok teşekkür ederim düşüncelerinize.

Bloğumu davetli yapacağım doğrudur !
Henüz elimdeki postları bitiremedim. Bitince blogda yayınlayacak bildireceğim.
Ama eskisi kadar aktif olmayacak ihtimalle, Bu sebepten.

mail adresinizi bana yazarsanız O zaman davetiye yollıyabilirim.
teşekkürler sevgiler.

hdidem95 19 Ağustos 2011 20:03  

nunumm hoşgeldin özledik vallahi ne güzel bir tarif olmuş ellerine sağlık
kocaman sevgiler

Unknown 19 Ağustos 2011 23:11  

Sultanımmmmm tekrar hoşgeldin nasıl özlemişim senin zerafetini ve asilli
ğini...Ellerine sağlık enfes olmuş
kocaman öpüyorum.

NzlGl 20 Ağustos 2011 07:48  

Ne güzel gider iftardan sonra, elinize sağlık:)

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Ağustos 2011 09:47  

hdidem95

canım hoşbulduk - çok çok teşekkür ederim.


deryam

belki herkesten çok senin bu can gibi saran sarmalayan yorumlarını özledim deryacığım =)))
beni bilmem ama, seni herkes çok özledi !
hiç eksik olmayasın kalplerimizden..
HOŞBULDUK canım.


nzlgl

:)
gitmezmiii gitmez mi *???
:)

bir demet feslegen 20 Ağustos 2011 21:13  

Yalancı malancı, olsa da yesek ;) eline sağlık..

Saliha 21 Ağustos 2011 04:38  

mmmm ben bu ruloyu denemedım nefis hele meyvayla sunumu....davetlı yapma be nunum bosver elımızı kolumuzu sallıya sallıya gırelım yıne eskısı gıbı:)))

Gülcan 21 Ağustos 2011 13:21  

tabağı alıp kaçsam süper ellerinize sağlık.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP