KENDİNİ BAHÇE SANAN BALKONCUKUM :=))

>> 10 Temmuz 2008 Perşembe


Bütün resimleri tek tek tıklıyarak,büyütebilirsiniz,

Şirine salyangozcuğum,elinde çiçekleriyle ,daima sizi karşılamaya hazırdır :))


Nunuşun Yaz Köşesi :=)) kitapları+ çayı+koltuğu olmazsa olmazları....

Tam 25 yılı geçirdim bu balkoncukta,(küçük ferah sığınağım )
kısaca ;
çocuklarımı büyütüp, Ailelerimizi ve arkadaşlarımı ağırlayıp,
acı ve tatlı olan her şeyi uzuuun uzun düşünmeye fırsatımın olduğu bir alandır bu mini bahçemm (küçük bir bahçe konsepti yaratmak istedim.)

her zaman söylerim varlığımın en önemli yanlarından biridir bu rengarenk
açıp ,kendini bana kıskandırtan çiçeklerr... :=)

bir fincan çay,bir kaç yol haritası dostane kitap,sakin bir müzik, yüzümde daima bir tebessüme neden olan yine çiçeklerim ,çiçeklerim ,çiçeklerimm...

bence onlar - TANRININ GÜLÜŞÜDÜRLER- .. !!!!!

İYİ KEYİFLER DİLİYORUM TÜM MİSAFİRLERİME ,YÜZÜNÜZDEN TEBESSÜM HİÇ EKSİLMESİN.
HEPİNİZİ BEKLERİM..
SEVGİLER




Çoğunu: KAŞ-ÇEŞME-KAPALIÇARŞI,KÜTAHYA,FETHİYE,SAKLIKENT,BODRUM,
ANTALYA,MARMARİS,ALAÇATI,URLA VE KALKANDAN ALDIM.

:) RİVAYETE GÖRE BİR ÇOK BAHÇE VE BALKONA, İLHAM OLDUĞU SÖYLENİR :))


benim güzel günebakan sarı kızım, HÜLYAyı kıskandırırmı acaba?? :=))
(günebakan tarlalarını yani ) :=))))

sizlere yol gösterecek,küçük,şirin model öneriler,

tamamı camdan,el yapımı rüzgar çanı,

135 yorum:

Pembelinin Mutfağı 10 Temmuz 2008 09:55  

Çok güzel şeyler eklemişsin:) Çok şirinler.

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Temmuz 2008 10:02  

:))))))))
EN SEVGDİĞİM VE EN ÇOK VAKİT GEÇİRDİĞİM MEKANIM :))
TŞKRLR PEMBELİMM.

akasyakokusu 10 Temmuz 2008 10:08  

Günaydın canım benim...
Güzelim şirinmi şirin balkoncukunda sevdiklerinle ailenle uzuuunnn yıllar sağlık muzur huzur dolu yıllar keyif sürmeni dilerim.......aamiinn..

Malesef iki yılda bir ev değişmenin sonucu istediğimiz gibi evimizi dayayıp döşeyemiyoruz..
Ama sağlık olsun önce huzur oldun dimi canım..

Delfina ; 10 Temmuz 2008 12:52  

bayıldım ben bu balkona..akşamüstleri oturmak ne hoş oluyordur kimbilir bu şirin eşyalar arasında...

sevgiler,

daimamutfak 10 Temmuz 2008 14:45  

Nunu'cuğum ne keyifli balkon böyle burası..Zevkini yansıtıyor.Vallahi bahçeyi aratmamışsın.Çay içmesi ne keyiftir ama...sevgiler..benim içinde salyangozun kaşşısında içermisin lütfen..bayıldım dekora..

Hülya 10 Temmuz 2008 16:43  

Ne huzurlu bir balkon..
Bayılırım balkon sefasına..

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Temmuz 2008 16:58  

sevgili AKASYAM,dualarına çok tşkr ediyorum, hepberaber inşş..
ayrıca bir kadın için ,yerleşik düzenin olmaması ne demek en iyi sizler bilirsiniz tabiikii :((
ama görev işte.. VATAN SAĞOLSUN.
MARDİNe sevgiler....

Damak Tadı 10 Temmuz 2008 17:07  

Bende evde iken en fazla balkonda vakit geçiririm.Senin balkonun adeta bahçe havasında olmuş sevgili Nuray..Burada içilen kahvelerin,tatlı sohbetlerin tadına doyum olmaz..Gönlüne sağlık canım..

Bende sana bu sevimli balkonunda bol keyifli günler diliyorum..Mutlulukla,sevgiyle..

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Temmuz 2008 17:40  

DAMAK TADIM HOŞGELDİN,
gerçekten benim kadar bağ bahçe diye inim inimliyenlerde illaki vardır, bende ortamı en çok buna bağlı yerlerde günümü gün ediyorum, eş dost akrabalar da sağolsun, bahçeli alanlara bir hayli sahipler, bir nebze olsun RUHUMU gezindiriveriyorumm.
DİLEDİKLERİN İSE ÖYLESİNE GÜZELDİKİ TŞKRLR...

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Temmuz 2008 17:42  

İŞTME KAYBIna çok sevgiler selamlarr..
Doğru tespit canımm :)) beklerimmmmmmmmmmmmmmmm.....

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Temmuz 2008 17:47  

DAİMA MUTFAK,
nezaketine ve zarifliğine çok tşkkr ediyorumm..
en dingin zamanlarım burada,elimde LAPTOP,masamda kahvem,çayım,yanında miss gibi keklerim,kitaplarım,örgülerim,takılarım,arkadaşlar, ailem,eş,dost
bir günde sizler çıkıverirsiniz
işte bir mutluluğun daha resmini çekmiş ,çizmiş oluruz..
SALYANGOZcuğumun elindeki çiçekler sana :)))
svglrr.

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Temmuz 2008 17:50  

HÜLYAcığımm, bende her iki anlamda BALKON SEFASIcılarındanımm....
Ne hoş oluyorr dimii ???
tşkrlrrrrrr..

bir dilim bir tutam 10 Temmuz 2008 19:24  

Nunucum güzel dileklerin icin tesekkürler.Agustosun sonunda görüsmek üzere...........

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Temmuz 2008 19:37  

SERAPcımm
her şey gönlünüzce olsun.. İYİ TATİLLERR.. SVGLRRR..

Unknown 10 Temmuz 2008 21:55  

Nur'cum iyi akşamlar paylaşımın için teşekkürler cıvıl cıvıl süper bir köşe balkonun ve aksesuarların senin ne kadar neşe ve hayat dolu olduğunu gösteriyor allah bozmasın tüm ömrünce gül inşallah...
Çiçeklerinin de maşallahı var hepsi birbirinden süper seni kocaman öpüyorum iyi akşamlar...

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Temmuz 2008 22:11  

SEVGİLİ DERYA..
Sıcacık mesajların ve samimi içtenliğine ayrı ayrı tşkr ediyorum,,,
tabiatta olan ne varsa yanıbaşımda olsun diye uğraşıp duruyorum işte,cansızda olsalar verdikleri ENERJİYİ seviyorum..
Ama çiçeklerime çok aşığımm :=))
çok güzeller dimiiii ?? :=)

Adsız 10 Temmuz 2008 23:03  

CANIM BENİMMMMMMMMMMMMMM..
Senden ilham almamak söz konusu bile olamaz..
senin her saniyenn kayda değerdir.
ancak bunu senle yaşayanlar bilirr..
AAHH O BALKONN AHHHHHH...
NE ENFES LEZZETLERE VE KAHKAHALARIMIZA ŞAHİTT,,
AMA SEN AZALTMIŞSIN CİCLERİNİ, ÖTEKİLER NEREDE BAKİMM ???

GÜLBİN.

Ferhanca 10 Temmuz 2008 23:14  

nereye gitmiş benim yorum ..aman neler yazmıştım..ortancalar bayıldım..güzel günleriniz olsun evinizde balkonunuzda canım çok öptüm..

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Temmuz 2008 23:21  

merhaba gülbişş..
biraz değişiklikler oluyor ara ara , seyahatler esnasında yeni ciciler alıyoruz,diğerleri de kalkıyor malumm.,diğer balkona aktarıyorum onlarıda meraklanma hallerinden memnunlar.. :))
balkonumuz güzelliklere çok şahitlik etmiştir ,bunu bende kabul ediyorumm.. TŞKRLRR.

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Temmuz 2008 23:24  

FERHANCIM,HOŞGELDİNN..
Tüh tüh üzüldüm demek diğer mail uçtuu :(((
bende kontrol ettim bundan başka yok...üzme canını ,
güzel temennilerinle çok mutlu oldum,tşkr ederim.hep beraber güzelliklere inşş..
svglrrrrr....

egeli 10 Temmuz 2008 23:26  

YA SÜPER OLMUŞ NUNU'CUM BALKONUN.VALLAHİ BALKONUN HAKLI KENDİNİ ÖYLE ZANNETMEKTE,BU SENE YENİ EVİME TAŞINDIM VE BALKONUM ÇOK BÜYÜK ,''YA BEN BALKONUMA BİR ŞEYLER YAPMAK İSTİYORUMMMMM'' DEYİP HERKEZİN BAŞININ ETİNİ YİYORUM,SENİNKİNİ GÖRÜNCE KISKANDIM VALLAHİ,AMA BEN YERLERE MİNİK MİNİK BİBLOLAR KOYAMAM Kİİİİİİ....GÜNDE 2 DEFA BALKON YIKIYORUM !!!!CADDE ÜZERİNDEN DOLAYI ÇOK TOZ OLUYOR ...AKLINA VE ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM ,SÜPER OLMUŞ ,BANADA FİKİR OLDU....ÖPÜYORUM ...HOŞÇAKAL

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Temmuz 2008 23:34  

:=)))))))))
canım benimm varolasın cici EGELİMM.
Büyük balkonlar şanslı :((
zamanla eminim hoş olacaktır.bazen mekanlar kendini ifade edebiliyor malum,sende alıcı gözle bakınca eksikleri bir bir kapatacaksın illaki, benimde yolum düştüğünde keyif yapacağım bir gün kimbilir ???? :)))Aynı cadde üstü ev sorunu bendede var ne yazıkki.TAM CADDE ÜSTÜ HEMDE ARA DEĞİL !!!! :)
SİL TEMİZLE OTUR ÖMÜR BÖYLE GEÇİYORR. BIKMADIM DAHA :))) İYİMİİİ :)))

ÇK TŞKRLR..SVGLRRRRRRR

Adsız 10 Temmuz 2008 23:56  

İŞTE EVİN BALKONU DİYE BUNA DERİM.
HER ŞEYİNİN BİR RUHU VAR SENİN EVİNDE BE NUNİİŞİMM..
NASIL YAKALIYORSUN BUNLARI HAYRET EDİYORUMM , HEP ÖMRÜMÜZ ŞAŞIRMAKLA GEÇTİ SENİN YANINDA...
ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR BİLİYORMUSUN HEPSİDE, DİSNEYLANDDA GİBİYİZZZ..

:))) :p

GELESİM GELDİ, GÖRESİM GELDİ,
ELLERİNDEN BİR ŞEYLER YEMEK VE İÇMEK ZAMANIMIZ GELDİİİİİİİİİİ :)

SEFALARINIZ OLSUN O GÜZEL AİLENLE ARKADAŞIMM.. BYYYY -
NESS.

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Temmuz 2008 07:33  

NESLİHANCIM, :)))
her zaman beklerim tşkrlrr...
biliyorum iş hayatı müsade etmiyor
kısıtlamalar çok elbette,ama bak artık aklın kalmasın diye,hemen hemen hepsini resimledim :)))
kahvelerim geldi Fransadan ve Almanyadan ona göreee :=))))))
gerisi sana kalmışşşşşşşşşşşşşş..

bizdende üçlüye selamm !!! :)))

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Temmuz 2008 08:16  

Pırlanta kalpl güzelimiz:
Nasılda gocunmadan her şeyini paylaşırsın böylee...canım benim.
şu an yüzlerce mekana ve insana ilham olduğunun farkındasındır sanırım.bu harika manzaraya duyarsız kalmak imkansız.
7. resimdeki kelebeklere bayıldım.büyültüp baktım.
bu arada hepsi şahane tabii,
birde SEN kelebek ve uğurböceği düşkünüsündür,birde gelincik ve papatya.
30 sene önce sana doğumgününde Brezilyadan gelen o enfes kelebek kolleksiyonu nu hiç unutamadıktı. hala duruyor dimi ??
ruhunu şuracıktaki balkonun tamamen anlatıyor,bir günde lütfen sofralarını tanıt arkadaşlarına..
unutamıcaklar ...... !!!!

S.E.L.M.A :))

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Temmuz 2008 08:32  

SELMACIM KOPYALADIM VE AYNEN YAYINLADIM.
BENDE İSİMSİZ AYARI YOK. OYÜZDEN KENDİ SİTEMDEN ADIM OKUNMUŞ OLACAK :-))))

BAHSETTİĞİN KELEBEK KOLLKSİYONU ANNEMDE DURUYOR HALA.
7. RESİMDEKİLERDE TEK TEK TELE GEÇİRLMİŞ CAMDAN KELEBEKLER.BEN ÇOK SEVİYORUM DEDİĞİN GİBİ..
UĞUR BÖCEKLERİNEDE DAYANAMIYORUM :)) PEK SEVERİM.
PC. nin başına gelenlere çok üüzüldüm SELMACIMM :((
Görünmez kaza olmuşş. :(((
inş yenilendiğinde dönüşümde görüşürüzz.. Fırata çok selamlar..

Bak ben 11 Temmuz 2008 08:46  

Böyle bir balkon ilham kaynağı olmaz da ne olur... Harika...
Ben de yeni taşındım evime ve ilk işim çiçeklerimle donatmak oldu balkonumu, ohhhh cennetim diye keyif çattım masamda, elimde fincanımla...
Ama sizin balkonu görünce fosssss diye bir ses duydum, benim balkondan gelmiş meğerse, balkonum söndü söndü kıskançlığından :))
Şaka bir yana, Allah ağzınızın tadını bozmasın, balkonunuza nazar değmesin, ama bir iki fikir çalmayı düşünüyorum haberiniz olsun...
Sevgilerle...

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Temmuz 2008 08:54  

:)))) :)))))))) :))))))
CANIM SUZİNAZcığımmm :=))
gerçekten çok güldümmm çokk..
demek fosss diye ses oradan geldii :))) çok yaşa sennnn :)

ben insanların keyifli hallerini çok önemserim.öyle olsunlarki evrene daima olumlu enerjiler yayılsın, PAYLAŞMAYI VERMEYİ ÇOK SEVERİM. benden çok istendi balkonu tanıtmam,kıramadım iyide oldu aslında. çok faydalananlar varmış, mailler yağmurr gibii :)))
yorum az olsada nereden aldın, hala bulurmuyuz vs vs diye mail yağmuru sorularına tutuldumm..
çoğuu aldı bile balkonlarına cicilerini :))
sende tamamlayınca paylaşırız inşş. şimdiden sefalarınız olsun sevdiklerinizle..
svglr BURSAya.

SOFRAM 11 Temmuz 2008 09:35  

Günaydın canım, ne kadar güzel, şirin bir balkonunuz var, daha uzun yıllar keyfini sürersiniz inşallah,ailenizle sevdiklerinizle birlikte...Sevgilerimle öptüm güzelim...

İlker Ergin 11 Temmuz 2008 09:38  

Bayıldım bu kendini bahçe sanan balkona.Hre köşesi çok zevkli olmuş.Ellerine sağlık.
Toplantı için bilgi istemişsin,sanırım 13,00-14,00 gibi toplanır herkes.Geçen buluşmalar öyle oluyordu.Herkes mamasını alıp gelecek.Çok güzel olacak inşallah.Görüşmek üzere.Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Temmuz 2008 09:42  

SOFRAMa günaydınlarr..
çok keyifli oluyor hakikatende..
paylaştığınız için tşkr ederim..

bende sevgiyle öpüyorumm...

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Temmuz 2008 09:46  

SEVGİLİ İLKERCİĞİM,
BALKONCUKUM VE BEN SANA SEVGİLERİMİZİ İLETİYORUZZ :))TŞKRLR
Bende pek heyecanlıyım,ilk katılımım,ilk tanışma ,ilk buluşma derken en az senin kadar pır pırımm :))
yarın 2 kalpten gümm gümm sesleri duyulacak demekkii.. :))
çok güzel olacak biliyorumm..
TAM BİR KARNAVAL HATTAA... :)))

ALLAH ŞANSINIZI AÇIK EYLESİN..


SVGLRRRRRRRRR

Gönül 11 Temmuz 2008 11:51  

harika bayıldım valla içim açıldı görünce ....o güzel zevkliu çakma bahçende:))) oturasım geldi:))) canım benim keyfin daim olsun..sevgilerimle öpüyorum

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Temmuz 2008 12:14  

eyvahyemekyandıocakbattımmm :)))
hoşgeldinn....iç ferahlıkların çok olsun inşş.
hayalperest bahçeme tüm dostları beklerimm.. tşkrlr..
svglrrrr

Unknown 11 Temmuz 2008 12:17  

iyadeyi ziyarete geldim aman birde ne göreyim cıvıl cıvıl sıcacık neşeli gülen gülümseten bahçecik balkoncuk ziyareti uzun tutmakta fayda var çayda hazır huzura son adım dostluk teşekkürler nunu sevgiler.

Adsız 11 Temmuz 2008 12:21  

Balkonunuz çok güzel gerçekten. Çiçekler ise sevinç kaynağı gibiler. Biz yağmurdan balkon sefası sürmeye fırsat bulamıyoruz. Temmuz yarılandı neredeyse hala sonbahar havasındayız!

Sevgilerle, Tuhfe.

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Temmuz 2008 12:24  

:)) DÜŞLERİMİN İNCİSİ TAA BURSALARDAN GELİRDE BEN ÇAYI SOHBETİ HAZIR ETMEZMİYİMM.. :))
ÇK TŞKRLRR.. SEVGİLER BENDEN... :)

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Temmuz 2008 12:31  

TUHFEciğim,
maalesef çok haklısın, mevsimleri vatanımızda birer birer yaşadığımız için biliyorum ki çok şanslıyız.,
keşke imkanım olsaydı sizleride bu güzel gülüşlerin arasında ağırlıyabilseydim :((
ama kimblir bir gün.. bir şekilde....paylaşabiliriz.. İSTANBULumdan svglr...

Unknown 11 Temmuz 2008 16:29  

ayy cok sirinler hayirli günler canim.

Aybike Ceylan 11 Temmuz 2008 17:02  

Sevgili Nunu'cugum,
Ne kadar zevklisin, ne guzellikler yaratmissin balkonunda. Orada seninle cay icme keyfine erismek isterim, emegine saglik. Sevgilerimi gonderiyorum.

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Temmuz 2008 17:03  

KARABİBERİN MUTFAĞINA SEVGİLER..
ÇK TŞKR EDERİMM :))

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Temmuz 2008 17:07  

SEVGİLİ AYBİKECEİĞİM
Beğenilerin için çok teşekkür ediyorum.çok zarifsin.
Eğer ,Hayat ve Kader müsade ederse ,ben randevu defterime çoktann yazdımm tarihii :=))
sevgiler benden canım..

Nur 11 Temmuz 2008 19:35  

Merhabalar balkonunuzu görün hele çiçeklerinizi bayıldım içim gitti 3yıllık evliyim birsürü çiçek aldım fakat elimden midir nedir hiçbiri yetişmedi kaynana dili ve minik kaktüslerim dışında :) nedense dikenli olanlar beni seviyo :) yani kısacası imrendim çok çok çok begendim çok zevkli, çok şeker istenbuldan sevgilerle...

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Temmuz 2008 19:53  

:)))) SEVGİLİ NUR :)))
çiçekler çok emek istemiyor,ışık ve su ayarı sadece önemli,biliyormusunuz orada gördüklerinizin çoğu neredeyse 2 sene öncesinden, begonyalar özellikle.
her sene bana kendilerini göstermek için yarışır gibiler, birde kışın sıklemenleri bir görseniz..harkuladeler..
biraz özenle sizde başaracaksınız.
çok svglr

akasyakokusu 11 Temmuz 2008 21:55  

canım merhaba.şapkayı beğenmene çok sevindim..
artık eskisi gibi öremiyorum.
ama elime alıncada çok özeniyorum.
çok incesin canım benim sevgiler istanbul'aaaa..

Esradan 11 Temmuz 2008 22:57  

merhabalar,arkadaş sitelerim arasında gezerken tesadüfen size rastladım,ne de iyi ettim,o güzel şirin balkonunuzda bundan sonra en güzel anlarınızı yaşamanız dileğiyle ben de sizi ağarlamak isterim,sevgiler...
www.esradan.blogspot.com
www.esrakasim.blogspot.com
www.metinkasim.blogspot.com(eşimin fotoğraf sitesi)

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Temmuz 2008 07:58  

sevgili akasya beğenmek değil BAYILDIMM... :)))))
tekrar eline sağlık.. tşkrlr..

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Temmuz 2008 08:00  

ESRA hnm, çk tşkr ediyorum ziyaretinize ve duyarlı,nazik dileklerinize .
svglr....konyaya..

bir demet feslegen 12 Temmuz 2008 16:53  

Ne kadar güzel, içim açıldı.. :) Ellerine sağlık..
Sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Temmuz 2008 18:31  

SEVGİLİ EDA
ÇK TŞKR EDERİMM.
İÇ FERAHLIĞIN ÇOK OLSUN :)))

SVGLRR...

Tijen 12 Temmuz 2008 21:47  

Şair misin mübarek kadın diyecektim ki balkon hoşluklarını gördüm. Pek hoş pek hoş!

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Temmuz 2008 22:20  

svgli TİJEN'e = :=)))))))))
naçizane 3-5 kalem ucu eskitmişliğimiz vardır eskilerde :)
ama artık balkonunda mutlu mes-ut klavye eskitiyor :)))
sizin gibi sevdikleri varken artık kalem ona düşmüyor :)))

balkonum ve ben sizi seviyoruz..
svglr.

Adsız 12 Temmuz 2008 23:24  

canım ne kadar güzel bir balkon..ne ince bir zevk..bayıldım..balkondan sarkan saksılar da süpper.
sevgilerimi gönderiyorm..

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Temmuz 2008 23:34  

yosunbukacım merhaba canım,
tüm enerjimi görmektesin şu anda :)))
çk tşkrlrr sevgilerrr.

Nilay Cinisli 13 Temmuz 2008 00:06  

Sevgili Nunucuğum,
İnan ben de seninle tanıştığıma çok memnun oldum..Kapıda yaş+güzellik+maşallah muhabbetimizin akabinde 5 karış açılan ağzımı henüz toplayabilmiş iken bir kez daha maşallah demek ister ve önünde saygıyla eğilirim :)
Kucak dolusu sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Temmuz 2008 00:11  

:))) :)))) :))))) :)))))
estağfurulllaahhh ,aman efenimmm :)
çok mahçup oluyorum arkadaşlar..
sadece sizin gibi yaşam kaynağı DOSTLARIMA ve HAYATA TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUM.
GÜZEL YARINLARA ELELE İNŞ.

GÖNÜLDEN SVGLR TŞKRLRR..

aslı'nın mutfağı 13 Temmuz 2008 11:15  

Sevgili Nunu, balkon merakı biri olarak ben de balkonuna hayran kaldım, ellerine emeğine yüreğine sağlık.. Ne kadar ince detaylar var, hepsi çok güzel.. Ortancana da bayıldım.. Ben de balkonda sardunya ve fesleğen yetirtiriyorum, fakat balkonumuz çok rüzgar alıyor, sardunyaların çiçekleri soldu, bir daha da açmadılar.. Belki bana verebileceğin ipuçların vardır? :) Sevgiler..

zarpandit 13 Temmuz 2008 11:42  

nunucum bende cok gelmek istedim ama ailemle ciddi sorunlarım var anlatamıyorum derdimi ya da bilmiyorum anlamak istemiyorlar dun sinirden oturup agladım cok istiyorudum halbuki gelip tanısmayı sizlerle konusmak sohbet etmek istiyordum aklımda vardı..
nasip değilmiş nunum :(
ama inan bir dahakini kaçırmayacagım..

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Temmuz 2008 13:37  

Aslıcım merhaba cnm.
güzelim sözlerin için çok tşkr ederim, balkonum küçük belli zaten,ama gönlüm büyükk ve genişş malummmm :)))
sardunyalar dahi tüm çiçekler rüüzgara dayanıksız elbet.sardunya ki en zahmetsiz olanı. açmaması enteresan. bana inan ki hiç bir şey yapmıyorum onlara.3 günde bir su, yarı gölge (panjurlu malum),bol sohbet,sevgi ki acaip yaparımm :)) işte bu kadarcıkk...
ama gözlerine bakıyorum bilesin çiçeklerimin.
ANLIYORLAR GALİBA ..........

SVGLR CANIM.

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Temmuz 2008 13:48  

canım gökçeciğim :((((
bilesinki içim acıdı sözlerine,
ama dediğin gibi,bir sonrakine hepberaber ekibi tamamlarız :))
şimdi artık daha fazla seni üzmiyelim, geçti bitti zaten :)
buradan kaldığımız yerden devam yanii.. okk..

svglr cnmmmm..

Hülya 13 Temmuz 2008 16:04  

Çok özendim çok...Hem balkonuna hem başlıbaşına adına sayfalar dolusu yazılar yazabileceğim GÜNEBAKAN'ınına.Çok ciciymiş bayıldım kendilerine....Ben de bulabilir miyim aynısından acaba?

Adsız 13 Temmuz 2008 16:26  

yaaa ne kadar renkli bir dünyaa burası:) bıcır bıcır

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Temmuz 2008 17:40  

canım hülyacığım(GÜNEBAKANIM:)
SANADA iSTANBULA GELİNCE İNŞALLAH BAZI ŞEYLER HEDİYE EDEBİLME FIRSATIM OLUR.ÖZELLİKLE GÜNEBAKAN SARI KIZIMDAN :)
A ma sen okadar gerçek bir günabakansın ki, hakikaten ona ne derece ihtitacın olabilr kestiremiyorum :)

İstanbula gelirsen anadolu yakasına özellikle; sarı kızım ,ben ve balkonum seni bekliyor olacağız..zeroşumuda (zerrinpastaevi) aldıkmı yanımıza, artık günemi bakarız, geceyemi bakarızz,onada o zaman BAKARIZZZZZZZZZ.... :=)))))))

Çanakkaleye sevgilerimle..

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Temmuz 2008 17:43  

şeker -Bezbebek- hoşşgeldinnnn..
renklerim sana kadar yansımış çok mutlu oldumm, tşkrlrrr..

svglrrrrrrrrr

Unknown 13 Temmuz 2008 20:09  

Nur'cum iyi pazarlar dilerim,nazik ziyaretlerin ve yorumların için çok teşekkür ederim,öpüyorum...

HUYSUZBALIK 13 Temmuz 2008 20:59  

Çooooook güzellllllll. Benim de kocaman bir balkonum ama tam karşısında da bir kahvehane olduğundan çamaşır bile asamıyorum balkona :( Çok özendim gerçekten . Huzur neşe hepsi gizli bu balkonda. Ellerinize sağlık. sEvgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Temmuz 2008 21:32  

SEVGİLİ ESİN,
hoşgeldiniz,benim sevgime ortak olduğunuz için çok tşkr ederim.
boğaz kızıyım, sizi çok iyi anlıyorum,bitişik nizam malum tüm yerleşim birimleri,boğazda :(((

inşşallah bir gün dileğiniz gerçek olur. svglrrrr...

Damak Tadı 13 Temmuz 2008 22:11  

Sevgili Nuray,
Bende seni tanımaktan ve sizlerle olmaktan büyük keyif aldım..Bu tür güzel günlerin devamını diliyorum bende..Teşekkürler!!

Erikli tatlın (ismini unuttuğum içim özür dilerim),kısa zamanda tatmış olduğum en güzel lezzetlerden biri idi..Tekrar ellerine sağlık Nuray'cığım..Çok zarif ve incesin..


Sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Temmuz 2008 22:50  

canım DAMAK TADIM,SEVGİLİ GÜL,
ÖNCE güzelim yorumuna tşkr ediyorum,sanal alemden gerçek dünyay geçiş yolculuğu hızlı bir serüven yaşattı bana.HAMARAT ELLERİN sevimli yüzleriyle göz göze olmak başka bir lezzetti benim içinde.

erikli tatlım yarın sayfamda yer alacak.. okadar övgü ve beğeni aldıki tek tek teşekkür ederim.
güzel günlerde elele olmak dileğimle sevgiler...

Baharcicegi 13 Temmuz 2008 23:34  

balkonunda bende bir bardak cay icmek isterdim,cok sirin insanin ici acilir bu balkonda,daha nice güzel bol misafirli günler dilerim.

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Temmuz 2008 23:38  

Bahar çiçeğim,
çaylar siz geldiğinizde tam deminde, sohbetide tam yerinde olarak hazır olacaklar :)))
iç ferahlıklarımız çok olsun sevdiklerimizle ,tşkr ederim.
svglr

Zerrin Pasta Evi 14 Temmuz 2008 11:33  

Zerooo döndü:))))))

Bu sabah geldim yorucu bir yolculuk oldu. Şimdi de işteyim.İşlere saldırmadan önce biraz bakim bloglara dedim.Birde ne görim çay içip,bol kahkahalı sohbet ettiğimiz güzel balkon karşımda değil mi? Bir sevindim anlatamam özlemişim seni ve sohbetlerimizi:)))) Neyse bundan sonra fırsat buldukça bol bol yaparız arkadaşım...

Öpüyorum kocaman...

Bir Dut Masalı - nUnU 14 Temmuz 2008 12:00  

ZEROOOOOOOOOOOO :))
Amanında amanın kim gelmişşş,
Atom karıncam dönmüşşş :))
hoşgeldin tatlımmm..
Bodrumda bir deniz kızı yakalamışlar denizden, dedimki kesin ZERRİNdir :)))
Zerocum,cANIM BENİM İSTEDİĞİN ZAMAN GELEBİLİRSİN,BİR ALON YETER,
çok güzel oluyor cidden sohbetlerimiz,geçen yine bizim mekandaydık BB.,hep seni konuştuk arkadaşlarla,
evi,bahçeyi,gülleri,hurmaları,manolyaları,komşuları, daha nelerrr neleriiiiii, için cız ediyor duyabiliyorumm,aynen benimdee:(((
ilkk fırsatta bekliyorum,

hasretle sarıldım sana. svglr

daimamutfak 14 Temmuz 2008 15:00  

Nunu'cuğum gerçekten çok zarifsin.Davetin için çok ama çok teşekkürler.Kimbilebilirki belki bir gün....olabilir neden olmasın..
Çiçekleri aldım..çok ama çok teşekkür ederim..sevgilerimi yolluyorum.Bir bardak çayı buğün benim için o şirin köşende yudumla lütfen..

Mutfaknotlari 14 Temmuz 2008 15:07  

çok güzel bayıldımmmm .keşke benimde böyle bi balkoncuğum olsaydıı sana kahveye gelecem dayanamayacağım balkon harika

Bir Dut Masalı - nUnU 14 Temmuz 2008 15:48  

HAY HAY DAİMA MUTFAĞIMM :)
Çaylar sizin içinn bugünn..
çk tşkr ediyorum inceliğinize svglrr...

Bir Dut Masalı - nUnU 14 Temmuz 2008 15:53  

kahve bahane ,balkon şahaneeeee :)))))))))))))))

svgli MELİSA kapım daima açık..
tşkr ederimm..
svglrrrrrrrr

Serap'la turuncu lezzetler 14 Temmuz 2008 19:51  

gerçekten çok şirin bir balkon baktıkça içim açıldı herşey muhteşem emeğine sağlık canım benim yerimede bir fincan çay içermisin orada lütfenn:) kocaman sevgiler

Adsız 14 Temmuz 2008 20:47  

Şu anda o kadar yorgunum ki o koltuğa ben oturmak istiyorum. Sıcak bir akşamda buz bir kola veya bir bira iyi gider. Ohhhhhhhhh Bengü Gürtuna

Bir Dut Masalı - nUnU 14 Temmuz 2008 21:04  

bengüşş :)))
sürprizlerin insanı..
ben seni hemen -o- koltuğuma oturtur dediklerinden çok daha güzelini ikram eder,biiir güzel dinlendiririmm,hiiiçç merakk etme sen :))))

GÜLSER teyzeme selam ve sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 14 Temmuz 2008 21:10  

SEVGİLİ SERAPCIĞIMMM,
TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜR EDERİMM,
SEVGİYLE İÇERİM TABİİ Kİ ÇAYINI,
GÖSTERDİĞİN SEVGİYE TŞK EDİYORUM.

SVGLRR nUnU

Bir Dut Masalı - nUnU 14 Temmuz 2008 22:23  

SEVGİLİ DERYACIĞIMM,
HAY ALLAH :(((
yorumun taaaaaa yukarılarda kalmış, bende kusur edip atlamışım ne yazıkki.... :((
çok teşekür ediyorummm...
svglrrrr

daimamutfak 15 Temmuz 2008 09:59  

Nunu'cuğum , kekler benden çay sizden..

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Temmuz 2008 10:14  

hay hay efendimmm :)))ne demek :)

elleriniz dert görmesin sevgili daima mutfakk

svglrrr

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal 15 Temmuz 2008 11:46  

Sevgili nunucum, mutfağıma konuk olduğun ve seni tanıdığım için ne büyük haz duydum. Ben de geldim balkon sefası yapmaya şirin balkonunda, feyz aldım. İyiki geldin, iyiki seni tanıdım, güzel bir elektrik aldım teşekkür ederim.
Büyük hayallerim vardı onları biraz küçülttüm. Bahçe istemiştim, bahçem olmadı ama bahçe gibi kullanacağım bir balkonum oldu. Senin gibi uzuun yıllar geçiremedim daha balkonumda, bahçe gibi dekore edip o havayı soluma yolundayım daha en başında. Ne kadar güzel bir yaz köşen var, kitap, hafif bir müzik ve çay tamamlamış, huzur doldu içim açıldı. Salyangozuna bayıldım, büyüttüm inceledim taşdan yapılmış, çok güzel bir tasarım. Keşke üzerinde türkçe "Hoşgeldiniz" yazmış olsaydı (laf aramızda Türkiye de Türkçe konuşulur diyenlerdenim de)
Bol balkon sefalı günler diliyorum canım, yüzünden gülümseme kalbinden mutluluk eksik olamsın.
Sevgilerimle

ab-ı hayat 15 Temmuz 2008 18:41  

Merhaba,

Böyle bir balkon kendini bahçe sanmasında ne yapsın?:)))Ellerinize sağlık çok şık,sevimli,huzurlu bir balkon.

sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Temmuz 2008 19:24  

svgli ASİYE Hn.
bende siziağırlamaktan çok keyif aldım,çok ince ve duyarlı sözlerinizle beni ve balkoncukumu n :)kalbini çalıverdiniz..
ahh bahçe sevdamız derin bir aşkla ,sabırla sürüyor, istemekten hiçç vazgeçmiyorum,ve olacağını biliyorum inşş..
başka keyifler koyuyorum ertelenen beklentilerimin yerine, bu bana iyi hissettiriyor kendimi.
belki sizede bir ışık olur.....
yeterki farkındalık olsun, ozaman her şeyi gönül gözümüzle görürüüz.
welcome hakkında AYNEN katılıyorum, daha bulamadım dilimizde olanı :(((((

çok güzel dileklerinizi,kalben kabul ediyor ,sevgilerimi iletiyorum..

keyfiniz çok olsun.

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Temmuz 2008 19:24  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bir Dut Masalı - nUnU 15 Temmuz 2008 19:24  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bir Dut Masalı - nUnU 15 Temmuz 2008 19:28  

sevgili ab-ı hayat
haklısınızda, fazla şımardı galiba bu hafta :)))
artık kendini iyice bahçe sanmaya başladı :)))

çk tşkrlrr svglrmlee.

Unknown 15 Temmuz 2008 20:13  

Nur'cum iyi akşamlar dilerim her akşam muhteşem balkonuna bakarak yorgunluğumu bir nebze atıyorum,öptüm

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Temmuz 2008 21:07  

DErYA cım çok mutlu oldumm ..

Sayfayı yenilicem inanki izin
vermiyorlar :)))kaç tane mail var bu konuyla ilgili, sağolsunlar, demek herkes beğendi,,
ama bıktırmamaktada lazımm :)
zaten benim balkoncuk iyice havalandı zaptetmek imkansızlaştı :))))napsak ki :)

çk tşkr ederim cici düşüncelerine svglr.

zarpandit 15 Temmuz 2008 22:46  

nunummmmmmmm :)
geri geldim bunalım sıktı baydı artık moıdasıda gectii bea:D:D:D:D:D

özlemişim seni yahu..

bak hala aynı post yenile yahu bu yazıyı sende ne guzellikler vardır kimbilir..

cırcır böceğin öptü seni:)

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Temmuz 2008 22:53  

OLEEYYYY...
GÖKHÇEEEEEE :)))DÖNDÜÜ :)
DUYDUK DUYMADIK DEMEYİNNN :)))
OOhhh be yahuu..içimm açıldı, tüm lambalarımm yanıverdi seni kendin gibi görünce... :))
POSTU yenilicem vallahi, ama izin vermiyorlar kii :( SEVDİLER BAYILDILAR.
AMA artık balkonum bana kalsın dimii..
yarın bir iyilik düşüneyimm ben.
Pier loti den dönünce değiştireyim inşş.

sarıldım sana cırcırböceğimm :))

Adsız 15 Temmuz 2008 22:58  

YIKILMIŞSINIZ YORUMDAN HANIMEFENDİ, HADİ HAYRLI İŞLER

ZORDUR AMA BU İŞLERR !!!!!!!!!

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Temmuz 2008 23:06  

İSİMSİZe::
onlar sizin !!! gibi kendini saklamayan,sevgi ve emekle barışık insanlardır..

ZORDUR AMA BU İŞLER DEMİŞSİNİZ,
NE YAPACAĞINI BİLENE HİÇ BİR İŞ ZOR DEĞİLDİR. !
ZOR OLAN İSİMLENDİRİLEMEYENLERDİR !!!!!!!!

KARANLIĞA SÖYLENECEĞİNE, BİR MUMDA SEN YAK !!!

HAYDİ KAL BAKALIM SAĞLICAKLA..

Saliha 16 Temmuz 2008 00:56  

TATILDEN DONER DONMEZ YORUMLARIMA BAKTIM VE NE GOREYIM BİZİM NUNU GONLUNU ACMIS BIZE:))YUREGINE SAGLIK ARKADASIM COK IYI YAPMISSIN:))

AYRICA NIYE ZOR OLSUN ANLAMADIM? BİLENEDİR İŞ BİLENE DEMİŞLER:))
NUNU HAYAL GUCUNUN URETTIGI GONLUNUN GUZELLIGINI YANSITAN COK SIRIN BIR BAHCE BU''AY BALKON:ppp

BEN DIGER POSTLARA BAKİMM:)) SEVGILERIMLE....

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Temmuz 2008 07:29  

DÜĞME BAY'LA BİNBİRÇEŞNİHAYAT
SICACIK YÜREĞİNİZE BENDE ÇK TŞKR EDİYORUM,

hayalperest balkonumda ayrıca tşkrlerini iletiyor :))

diğer konu içinse : sadece şu:
at binenindir,kılıç da kuşananın !

çk sevgiler salişşcim.

Cafe Gusto 18 Temmuz 2008 17:18  

Bu bahçecik çok zevkli döşenmiş ellerinize sağlık...sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Temmuz 2008 17:29  

cafe gusto:
çok teşekkür ederim beğeninize, sevgilerimle..

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Temmuz 2008 18:02  

:=))) dimiiiii :=)))

tşkrlr pelin.. svglrrrrrrr..

Hayatın Ressamı 22 Temmuz 2008 08:20  

ne kadar zevkli ve hayat dolusunuz bayıldım.inanın banada ilham verdiniz.

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Temmuz 2008 09:23  

sevgili ZEYNEPciğim,(sihirli eller)
eminimki siz o güzel SİHİR ELLERinizle daha başka güzelliklere imzanınızı atacaksınızdır.
tşkrlr svglrrrr..

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Temmuz 2008 08:49  

SİHİRLİ ELLER 'in ismi bu arada
ZEYNEP değil, düzeltmek isterim..

:=))))) (minik bir hata yaptım)

SEVGİLER..

zero 31 Temmuz 2008 11:53  

Ne kadar sıcak bir yaklaşımınız var, gerçekten bir dut masalında dolanmak bana huzur verdi. Ve bu şirin bahçeciğin de huzurlu havasını soludum resmen:) Gönlünüzün renkleri taşmış dışarıya, çok belli. Dut masalının kahramanları umarım güzel bir tatil geçiriyorlardır:) Sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 31 Temmuz 2008 13:31  

sevgili ZERO,
masalımda gezintiye çıkmanız çok hoş, ben bile seve seve dolanıyorum :))
gönlümdeki tüm renkleri size de armağan ediyorum,tatil dilekleriniz için çk tşkrlr.,
Emin olunki hakkını veriyoruz ballı kara dutlarım ve MASAL KAHRAMANIMLA :))))
sevgiler bizdenn tşkrlr.

Betül 12 Ağustos 2008 10:21  

Merhabalar, yorumunuz için çok teşekkür ediyorum iyi ki yazmışsınız bu güzel blogunuzdan haberim olmayacaktı yoksa.Balkonunuza çok imrendiğimi itiraf etmeliyim. İnsan öyle bir balkonda bütün gününü geçirebilir. Çok keyifle ve ince bir zevkle dekore ettiğiniz nasılda belli oluyor. Yaptığınız tüm pasta ve diğer yiyeceklerde çok özenle hazırlanmış, nefis e çok şık görünüyorlar, ellerinize sağlık, sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Ağustos 2008 23:31  

BETÜL hnm
çook tşkr ederim her bir sözlerinize..
ne mutlu bana.....
svglr bendenn..

NuR 27 Şubat 2009 18:52  

Ruhları çok renkli kişiler dokundukları her şeyi de canlandırıyorlar. Siz de onlardansınız. Çok şirin bir mekan yaratmışsınız
Sevgiyle kalın

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Mayıs 2009 11:36  

sevgili sennur,
3 ay sonra cevaplamak biraz hoş olmasada,
nazik yorumuna teşekkürler ediyorum.
sevgiler canım.

mutfaktakizaman 25 Mayıs 2009 11:32  

ne kadar ferah ic acici bir ortam yaratmissin kendine bayildim yaaa harikasinn...
uzulmee canim daha farkli bir ortam olusturursun sen kendine eminimmm bu yaratici ruhla neler yapilir nelerr Nunucumm:))
sevgilerimi yolluyorumm canimm

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Mayıs 2009 23:34  

:)))
MUTFAKTAKİ ZAMAN,
çok tşkrlr ederim güzel yorumuna ve düşüncelerine..
her şey miadını dolduruyor,
biraz cesaret gerekiyor bazı zamnalarda..
sevgiler cnm

özgül 8 Haziran 2009 18:44  

Nunum yarin sabah bolkonunda kahve icmeye geliyorum,haberin olsun:))

canim opuyor sevgilerimi birakiyorum.

AKDENİZ AKŞAMLARI 9 Haziran 2009 10:01  

Canım balkonunu gormek bu gune nasıpmış bayıldım dogrusu .Keyıfle cay ıçmeler dıyorum.Kocaman optum canım.

Bir Dut Masalı - nUnU 9 Haziran 2009 10:37  

CANIM ÖZGÜLcüğüm :(((
artık böyle bir balkon yok hayatım... :(((
MUtfağa dahil ettik :((((
Ama ben her zaman bekliyorum seni :)))))



ÖZAYcığım..
sende resimlerden hatıra tazeliyeceksin artık benim gibi :(
çaylarımızı yine içeriz elbett :))
beklerimmmmmmmmmm...

sevgiler

Özlem Mertler 19 Haziran 2009 19:48  

Çiçekli ve özenli balkonlar ile evde yaşayanların ruh hali üzerine geçen hafta eşimle sohbet etmiştik.

NuNucuğumuzun balkonunu görmek ise şimdi kısmet oldu. Kişiliğini ne de güzel yansıtmış bu her yanı sevgi dolu balkon.

Gülümsemen daim olsun:))

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Haziran 2009 22:35  

merhaba sevgili özlemciğim
acaba neler konuştunuz ? konunun sonucunu çok merak ettim desem yanlışmı olur acaba ? :)
ama güzel bir tartışma konusuymuş.
Balkonum artık böyle değil. :((
çok özlüyorum bu karnaval balkonumu :(
şimdi her yanı bomboş !! :(
farklı bir dizayn içinde :(
AMA BÖYLE OLMASI GEREKTİ !
Balkonum mutfağımıza dahil oldu !!
bende sık sık ! bu sayfayı ziyaret ediyor, tüm anılarıma gülümsüyorum :(
Çok teşekkür ederim ziyareine.. sevgiler cnm

TATESAL 22 Temmuz 2009 11:08  

Ne kadar zarifsiniz!!!

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Temmuz 2009 11:09  

TATESAL,
çok teşekkürler ederim canım..
bu güzel gözlerinden kaynaklanıyordur..
sevgiler erzincana.

Unknown 27 Temmuz 2009 18:49  

Çok cici balkon bu balkondan hiç çıkmak istemez tabi insan çiçekler böcekler harika bende bu şirin balkonu görünce böyle bir balkon yapmayı düşünüyorum izninle canım bolca balkon sefaları yapman dileğiyle:)

Sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Temmuz 2009 22:25  

Masal,
ah ne güzel olur ...
size o güzel balkonunuzda huzur ve keyif dolu zamanlar temenni ediyorum..
seviler..

evcilik 2 Ağustos 2009 10:35  

çok şirin bir balkon,bende ufaklıktan kurtarabildiğim çiçeklerimle böyle bir balkon denemeye çalıştım.dün bu manzarayı gördükten sonra çarşıya çıktım ve şirin minik böcüler aldım..hepside şuan kendilerine birer yer buldular.esin kaynağı olan bu tatlı masalcıya teşekkürler...

esengül 5 Ekim 2009 10:15  

harika bayıldım,ne güzeldir oturupta şöyle sakince kendini dinlemek o balkonda,çiçekler eşliğinde,ellerinize emeğinize sağlık,
iyi,güzel ve keyifli günleriniz geçsin hep evinizde,balkonunuzda,
çok güzel şeyler eklemişsiniz daha gezemedim bile yavaş yavaş ama :)
sevgiyle kalın... :)

Bir Dut Masalı - nUnU 5 Ekim 2009 10:42  

evcilik,
çok harika... kimbilir sizinle kaçıncı balkon bu :))))
esin kaynağı olmak çok hoş, bol keyifler dilerim.teşekkürler.


esengül,
hoşgeldiniz,
teşekkürler ederim....

hadi keyifle gezin masalımda :))

Deli Kız Pınar Mutfakta 24 Ağustos 2011 18:51  

Çiçekler harika.Balkon müthiş.bir tanede bende var.benimki küçücük.Sadece 4 kişilik.Ama orada yaşadığımı ve nefes aldığımı hissediyorum.bu arada malum bloğum henüz çok yeni ve ben acemiyim.bana yorum kısmını sizinkisi gibi nasıl yapabilirim anlatırmısınız.çok teşekkürler.sevgiyle kalın..

AsOrTiK 19 Ocak 2012 10:14  

başkalarını bilemem ama beni kıskandırır böyle güzel bir balkon:)) çok şirin, çok keyifli, cıvıl cıvıl... bayıldım gitti:)) sevgiler

gunduz68 25 Ocak 2012 12:34  

evliliğim boyunca yazımı senin gibi geçireceğim bi balkonum olsun istedim..Allahtan tek dileğim balkonu güzel ev....senin ki gibi mesela:))

ihlamurcum 21 Nisan 2012 12:50  

Balkon değil, düş bahçesi gibi.İnsan kahvesini yaparken ne de güzel hayaller kurar, planlar yapar.Kahveye gelmek istiyorum.

Adsız 14 Ekim 2012 02:05  

Merhaba Sevgili Nunu, az önce dantelyazmablogda-Yasemin'in Minikler için Kış Modası başlığındaki birbirinden harika cicilere yaptığın yorumdaki duyguların aynısını paylaştım.Bloguna gelip seni tanımak istedim.
İyi ki gelmişim, çok tatlı ve zarif olduğu kadar gönlü geniş birini tanıdım.
Bu ne tatlı,masalsı bir yerdir böyle,kendini balkon sanan bahçe olmasın sakın burası?
Sevgilerimle.

Arzu Göncü Hangül 2 Ocak 2013 10:19  

ne şeker bir balkon olmuş.ellerinize sağlık..

Juliette Koc 19 Eylül 2013 11:05  

ne kadar keyifli bir balkonunuz var çok beğendim ellerinize sağlık.
bu arada bloğunuzu tesadüfen keşfettim iyi de etmişim paylaşımlarınız çok hoş.
sevgilerimle...

Unknown 10 Ocak 2014 01:45  

Merhaba; Ben Bozcaada'da yaşıyorum, bir yemek sayfasında ; sizde ev yapımı sakız likörü olduğunu yazmışsınız. Acaba yapılışı hakkında bilgi verebilirmisiniz bana. mailim ; leventbalkan@gmail.com

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP