Çikolatalı Tatlişkolar :))) (meyveler)

>> 24 Temmuz 2008 Perşembe




Bugün sevgili arkadaşlarımdan bazıları bana uğradılar, biraz kalmış meyveler
vardı evde,çok
az sayıda olduğu için böyle bir uygulama yapmaya karar verdim;
biraz kahve yanına, birazda aperatiflerin yanında ,harikaydı doğrusu.
arkadaşlarım ise mutluluktan bir daha pek konuşamadılar, herkes ALİCE HARİKALAR
DİYARINDA GİBİYDİ :-) keyiften.


meyve olarak : böğürtlen, çilek, kiraz
göz kararı da (yaklaşık 125-150 gr) beyaz ve sütlü kuvertür çikolata kullandım.
tabaktaki meyve sayına göre bu miktar yetti.

*Ama şu beyaz
çikolatayla çokk uğraştım,erimemekte üstüne yoktu :(

erisede hemen donmaya başladığından tüm meyveler kalın bir tabakaya sarılıp iyi
görüntü vermedi, birde acemiliğimide eklemeliyim elbette.

ama daha lezzetli olduğunu söyliyebilirm,
o yoğun çikolata haliyle bile hakikaten bambaşkaydı...

afiyet olsun.

28 yorum:

Unknown 24 Temmuz 2008 21:06  

harika bir fikir canim nekadar nefis gorunuyor.
lezzet eminim muthistir.
ellerine saglik .

kucak dolusu sevgi ve selamlar

akasyakokusu 24 Temmuz 2008 21:24  

canımm harikasın valla.pek şeker olmuş meyveler.meyve çikolata karışımına gelde aşık olma..
bende şöyle uzanıvereyim kirazlara .....
Canım ayrıca bendeki linkini url adresiyle değiştim..Tanıyan arkadaşların tıklaması kolay olsun diye ok mi...
sevgiler kocaman...

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Temmuz 2008 21:53  

Sevgili ÖZGÜL hanımcım merhabalar,
vallahi hiç biri sizin yaptıklarınız gibi olamaz.
daha çokk çalışmam lazım çokk :)))

lezzeti ise gerçekten çok keyifli,
dediğim dgibi bir daha ağızlar konuşmak için açılamıyor,sadece şu ses duyuluyor
mmm..mmmmhhh ....mmmm...mmmhhhh
:))) :)))) :::=)))))

sevgiler benden tşkrlr......

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Temmuz 2008 21:56  

akasyacım,
çok şirinler dimi gerçekten de..
meyve-çikolata ikilisi enfes,gerçektende denemelisin çocuklar bayılacaklar....
**
adres için çk tşkrlr **

svglrr..

Aybike Ceylan 24 Temmuz 2008 22:12  

Asagida ki pastan harika olmus Nunu'cugum, ellerine saglik. Ben daha hic denemedim seker hamurunu, kizlar cok istiyor bakalim ne zamana.

Ayrica meyvalar harika gorunuyorlar, ellerinize saglik.

Sevgilerimi gonderiyor, seni cok opuyorum.

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Temmuz 2008 22:29  

AYBİKEciğim
çok çokk teşekkürler her bir yorumuna.
pek keyiflidir şeker hamuru çalışmak : AMAAA asla sıcakta ve yaz aylarında değil. :)))
sonra insanı ecza dolabına mahkum ediyor :))))) (SİNİRDRN :)

MEYVElerde gerçekten çok hoştu,sanada yapıcam,randevumuzu unutmadınız değil mi ???????

bendende, size ve kızlarınıza sevgilr....

Hayatın Ressamı 25 Temmuz 2008 08:17  

vaoovv süper görünüyorlar.bunlar şeftali dilimleriyle olurmu?eşim için birşey tasarlamayı düşündüm bir an.o şeftaliyi çok seviyorda...

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Temmuz 2008 08:21  

SİHİRLİ ELLER
canım çok sertle oluyor,ama okadar sulanıyorki,çok anlık yapıp yemek lasım,sulu meyvelerle zor..
ben kabuklu olarak denedim nispeten oldu,lakin sulandı ve çikolatayıda etitip görüntüyü bozdu :((((
ön deneme yapabilrsen sonucu görmüş olursun.. svglrr..

Adsız 25 Temmuz 2008 09:26  

NUNİŞİMMMM..
ayyy ben bakamicaammmm..
çünküÜÜÜ
çıktım,
işi büroyu boşverip
yola koyuldum bilee.
az sonra çalan zil benim olcaakkkkkk..

geliyoruuuuuumm. :))))))))

G.Ü.L.B.İ.N

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Temmuz 2008 09:53  

gel tabiii KANBERim :))
sensiz ne olur kii..
hadi açtım kapıyı buyurr :)))
kahvede ocakta ..

*şimdiden iyi bir hafta sonu diliyorumm canımcım.
yazlıktaki dostlara selam.

sevgiler..

NlyStyle 25 Temmuz 2008 10:54  

bayıldım bunlara tam benlik. hemen yapmak istedim. ellerinize sağlık

nazardeğmesin07 25 Temmuz 2008 11:10  

hem meyve hemde çikolata amannn dayanılırmı bu güzelliklere harikasın ellerine sağlık arkadaşım

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Temmuz 2008 12:50  

NLY,
:))))
ahh ne heyecan yaptın böylee :)))
ama haklısın,çikolataya sen düşsen ,bende seni yerdim :))))
çk sevgiler cnmmm...tşkrlr..



-------- --------- ---------
NAZAR DEĞMESİN 07
çok harika bu tespitin,
her zaman ikisi bir arada olmaz :)))
o yüzden doya doya alabilirsinizz :))
tşkrlr, svglr Konya ya.

Adsız 25 Temmuz 2008 13:28  

NUNUCUMMM, BBAAYYILLDIMMMM.. :)

kalbimiz bu kadar üst üste gelen güzelliklere dayanamıcakki, çok güzeller be arkadaşımm..
hani sen hep dersin ya AFİYET OLDUMU BAKİİİMM :))) diye, size valla afiyet olmuşş bilee.
biz garip büroyo kapatılmış talihsiz arkadaşlarınıda hatırla emii :))
'' acındırmayada bakın'' :-)
canımm doya doya öptüm,iyi tatiller,yorulmak yok biliyorsun sana, allaha emanet olun,sık sık arayıp rahatsız edicem tabiiki ,tatil matil anlama,sesini ,şen kahkahanı duymadan haftaya başlıyamayız..
hasretle sarılıyoruz sana cnm.

(buda senin sözündür:) öptm.-selma

Unknown 25 Temmuz 2008 13:42  

canım öncelikle gecikmeli de olsa oya hanımın doğum gününü kutlamak istiyorum çok zarif bir pasta hazırlamışsın kendisine ,şimdi gelelim asıl meseleye diyetteyim meyve serbest peki ben bu meyveleri çaktırmadan böyle çukulatalı çukulatalı yesem? ay nasıl güzel olur eline emeğine sağlık sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Temmuz 2008 13:55  

DÜŞLERİMİN İNCİSİ :))))))
Bende kutlaman için önce çk tşkr ediyorum, zarif pastamla ! ben de sevgiler yolluyorum size :))

gelelimmmm diyeteeeee... :-))
:))))) :))))))) :)))))))
sadece 2 tane böğürtlen hakkı veriyorum :))
yazık ama değilmi o yiyeyeme emeklerinize..
şimdi bu 2 adet böğürtlenide kimse bilmeyecek !!! :) ARAMIZDA :))


çok şekersinn... svglr..

egeli 25 Temmuz 2008 15:13  

AYYYYY ,BUNLAR NE BÖYLE NUNU'CUM,HARİKA ,ELLERİNE SAĞLIK.HAKLISIN ,BEYAZ ÇİKOLATA TAM BİR BAŞ BELASI...BİR İNAT,BİR İNAT VALLAHİ BENİ DE UĞRAŞTIRDI....ÖPTÜM SENİİİİİ....BYE

Damak Tadı 25 Temmuz 2008 17:09  

Çok teşekkür ederim canım..


Bence harika bir fikir canım..Kahve yanında, eminim farklı aromalı tatlar ortaya çıkmıştır..)) Bayılıyorum hayal gücüne ve senden gelecek yeni tariflere..))

Kocaman sevgilerimi gönderiyorum..

Mutlu bir tatil sizlerle olsun..)

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Temmuz 2008 19:15  

AHH EGELİm ya... :((
bak bilenler nasıl da imdadıma yetişiyor..
vallahi sinirimden kasıldım dün sabah. tam eriyor, hopp diye donuyo. kalıp gibi oldu meyveler, plastik gibi duruyor,erimiş plastik çikolata :)))))
neyse tatlı sözlerin çikolatan daha iyi geldi teşekkür ederim cnmm.. VAROLL.

---- ---- ------

vallahi ne diyeyim(damak tadı) GÜLCÜĞÜM bilemedim..
içimin enerjisi arrttı birden sözlerinle.
estağfurullahh............
ben yıllarca sizlerden almışım tüm ilhamı,sizler bennim harikalarımsınız.
yüreğine teşekkür ediyorum özellikle senin.. bambaşkasındır sen.. bambaşka..
arkadaşlarım bildiği için gönül rahatlığı ile söyliyebilirim.
iyiki varsın.
en güzel renklerden birisin hayatınızın içinde hemde.
böyle biline ..
O EN KOCAMAN SEVGİLER BİZDEN SANA GÜLcüğüm
teşekkür ediyorum.

banu kırmızıgül 25 Temmuz 2008 19:42  

leziz ellerine sağlık diyet olmasa usenmeden yapacam sevgiler..

Unknown 25 Temmuz 2008 20:15  

Nunu'cum iyi akşamlar muhteşemlerrrrrrrrr hem göze,hem mideye hitap ediyorlar,süpersin maşallah.
Servis tabağının uyumuda harika senin gibi mükemmel bir hanımefendiden başka türlü bir sunum beklenemez zaten.
Ellerine sağlık,öpüyorum,sevgiyle kal...

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Temmuz 2008 20:45  

KİBELENİN MUTFAĞI, banucum yiyememek çok acıı.. :((
yakınen biliyorumm :((
ama bir tane böğürtlen bizi affedecektir :))))))
alırmısınız ??
svglr...

--------- --------- -------

DERYAYLA,
deryacığım çok mahçup oluyorum,
bunlar sizlerin güzelliği sadece........
sevgiler yolluyorum güzel BURSAmıza.. tşkrlr...

Adsız 25 Temmuz 2008 22:58  

canım nurişciğimm,
her şey seni anlatıyor bu sunumda amaaaaaaa heerrşey..

aynen sen ve sana yakıştığı gibi olmuşş.. süpersin, dehşet görünüyor tabaktakiler.
nasıl bir yaratıcılıktır anlamıyorummmm.
Komplexe gircem ,
hihihihihiihihihii :)))

ellerine aklına fikrine sağlık anacımm.
Hamarat gelinn :))
(görümcesi güzel)

öptüm seni güzellikk.. bye

FERDA.

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Temmuz 2008 23:50  

:))))))))
sen ferda değil,çılgın ferda olmalıydın. :)))

komplex yakışmaz bize, bi daha duymıyayım,biber sürerimm :)))

senin marifetlerini buraya yazsak değil sayfam,bloglar alemi yetmez.... senin yaptıklarınıda biz yapamıyoruz arkadaşımm.

ama çok tşkr ederim cömert duygularına, güzel mesajlarına..
kısmetse dönünce görüşelim inşş.

ailene sevgiler ferdacığım..

zarpandit 26 Temmuz 2008 17:45  

nunummmmm :):):):):):)

çilek böğürtlen çikolalar..onlar neydi öyle:):):):)

muthişti müthiş :)

ellerine sağlık yahu bende denemek istiyorum ama korkuyorum bu beyaz çikolata işi biraz korkuttu beni yav :(

Bir Dut Masalı - nUnU 26 Temmuz 2008 20:09  

ZARPANDİT_gökçe
gökçecim vardır bir füf noktası, belki diğer arkadaşlar sesimizi duyar ve fikirlerini iletirler :))
çağrı yapalımmı ?? :))


tşkrlerr cnm svglr

Ebruli 22 Ağustos 2008 22:48  

Ne güzel olmuş bunlar böyle. İnsan yemeye kıyamaz bunları. Eline sağlık, müthişsin...

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Ağustos 2008 23:27  

EBRULİ
çk tşkr ederimm.
Amaaaa..kıydıkk kıydıkk :)))

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP