BLOG BULUŞMASI- Bake shop kızıltoprak 12 temmuz

>> 16 Temmuz 2008 Çarşamba

Sevgili İlkerin mutfağı (ilker) ve Sevgili Pasta tasarım'ın (nesrin)ev sahipliği yaptığı Bake Shop Kızıltoprak BLOG buluşmasından görüntüler ve lezzetler...En kısa zamanda yeni BAKE SHOP'un açılışında sizlerle beraber olmak ümidiyle,,,.......

Katılımcılar: düşler mutfağı, sarı mutfak, kitchenoclock, eyvahyemekyandıocakbattı,, pastacı kız,benim mutfağım,
İşitme kaybı,damak tadı, lkerin mutfağı,Pasta tasarım, bir dut masalı, (umarım kimseyi atlamamışımdır, anımsatın emi :))

blog güzelleri :))

Erikli Vaya-bir dut masalı,(tarifi yayınlanacak),

şeftali-kayısılı-fantalı kek- damak tadı,

damak tadı,

çikolatalı cupcake,kitchenoclock,

tuzlular,

acıbademaromalı çatlak kurabiyeler-pasta tasarım,

damla çikolatalı mereng-beze,

çikolatalı truffeler,

mahlepli tuzlular,

mayonezli sebzeli patates salatası,
-------------------------------------------------------------------------------------
Blog buluşmasına ilk katılımımı bu lezzetli el emekleri arasında, sevgili blog arkadaşlarımla ,tanışarak ,sohbet edip birbirizi tanyarak geçirmiş oldum.
sevgili İLKER VE NESRİNE EV SAHİBELİKLERİNDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUM. YAKINDAN TANIMAK ,SANAL ORTAMDAN ÇOK DAHA FARKLI BİR OLGU...
HERKESE AYRI AYRI EMEKLERİNDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDERİM..
SEVGİLER...

41 yorum:

Feyza Fidan 16 Temmuz 2008 09:38  

Sevgili Nunu, yokluğumda güzel bir gün geçirdiğinizi duydum :)) İnşallah bir dahaki sefere bende aranızda olurum, hepinizin ellerine sağlık,
Sevgiler..

SOFRAM 16 Temmuz 2008 09:48  

Günaydın canım, diğer arkadaşların sayfalarında da görmüştüm buluşmanızı, çok güzel bir gün geçirmişsiniz, yapılan herşey de mükemmel, yapanların ellerine sağlık, sevgilerimle öptüm canım...

Delfina ; 16 Temmuz 2008 12:30  

Nunucum,o gün sen olduğunu bilseydim sohbet eder daha fazla kalırdım :) Yüzyüze tanışmış olduk ya sonuçta değil mi...

Kucak dolusu sevgiler,

sarımutfak-hande 16 Temmuz 2008 14:10  

selam
bende seni tanıdığıma sevindim çok güzel bir gündü vayanın tadı da nefisti ellerine sağlık
sevgiler

Adsız 16 Temmuz 2008 14:36  

Merhaba sizi tanıdığıma çok memnun oldum tekrar görüşmek dileğiyle sevgilerimle...

Damak Tadı 16 Temmuz 2008 16:42  

Tekrar ellerine sağlık sevgili Nuray,erikli Vaya çok nefisti..


Sevgiler..

akasyakokusu 16 Temmuz 2008 16:44  

adaşımmm merhaba..ne güzel buluşmuşsunuz aman aman..biz ev kuşuyuz üç yavruyla..yuvaya takıldık kaldık..
o boğazın serinliğinde benim içinde gezin oldumuu..
nefis görüntülerr mamalarr yediğiniz içtiğiniz sizin gördüğünüzde benim olsuunn..
canım sende burdasın galiba resimlerden hatırladım yerleri değişmiş.
sana mail yazdım bir bakarmısın..
sevgiyle sağlıcakla kall...

Adsız 16 Temmuz 2008 20:03  

NURİŞCİMM ,
benim bildiğim nuray bunların hepsini yemez, ( O çelik irade henüz bizlere nasip olamadı )
ama eğer bunlarıda yemediysen YAK KENDİNİ :)))))

GÜLLBBİİNN..... :==))

not: galibaa geriye bişeyde kalmamıştırr dimi =???

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Temmuz 2008 20:17  

sevgili FEYZAcığım evet kalbim çıt etti sizi göremeyince ,inş. ilk fırsatta telafi ederiz. tşkrlrrr..

SOFRAM:
çok hareketli bir gündü,tamda istediğim muhabbeti yakaladım diyemem,gelenler,gidenler, arayanlar derken karışık oldu. bu benim yorumum tabii.
ama telafisini istiyorum inşş.
tşkrlr...


ahh İŞİTME KAYBIcığım :)
bende kim bu güzel surat diye sorup duruyordum,meğerse bizim delfinamızmış :))
aynen konuştuğumuz gibi bir ayar yapacağız dimi ??
çok sevgilrr... :)))


SARI MUTFAK: handeciğim sağolasın, tanışmak pek heyecanlı oluyor blog aleminde, hani peçe açılır ve yüz görümlülüğü olutr yaa :)))))))
ona benzettim bu durumu.... :))
bende tşkr ediyorum cici yorumuna. Vaya öptü sizi :))


PASTACI KIZ: özlemciğim:
bende aynı dilekleri yineliyorum, vee
yeşil elbisenizi unutamadım,bence harikaydınız.. :))))

Unknown 16 Temmuz 2008 20:23  

ya nasıl kıskandım sizi anlatamam merakla okuyorum buluşma notlarını herkesin eline sağlık bütün hanımlar marifetli olunca böyle güzellikler çıkıyor ortaya hepinizi bursayada bekliyorum... sevgiler nunu

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Temmuz 2008 20:24  

DAMAK TADIM:GÜLcüğüm
artık sana seslenmek ne kadar güzel oluyor,
aslında sizin güzellikleriniz yanında haketmediğimi düşünüyorum bu övgüyü..
o lezzetleri unutmak artık imkansız.
.ahh gül; ÇOOKK çalışmam lazım yanınızdayken ÇOKKKK :))))))


SEVGİLİ AKASYAM: ADAŞIMMM :))
gezeceğin günlerde gelecek inşş. SABRRR..
ewt dediğim gibi çok misafirlerimiz var, adalar-modalar-boğaz- vs vs hiç evde değilimm,harika bir yaz geçiriyorum bu sayede .kulaklarını çınlatıyorum .
veee bana yaptığın tüm JESTLERİN ve DESTEĞİN İÇİN ÇOKK TEŞEKKÜR EDİYORUM. GÖNÜLDEN HALLARİN ÇOK ETKİLİYOR BENİ. SAĞOLASIN ADAŞŞ..

Unknown 16 Temmuz 2008 20:42  

Nur'cum iyi akşamlar ne mutlu size seninde söylediğin gibi nette görüşmek çok ayrı bir olgu,yüzyüce görüşüncede aynı sıcaklık hissedilir kanısındayım...
Lezzetlerin hepsi birbirinden şık ellerinize ve yüreğinize sağlık öpüyorum canım...

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Temmuz 2008 20:49  

GÜLBİİciğimmmm :)))muzur arkadaşım,uslanmaz yaramazımm :)))
tabiiki yedimm ama her şeyin yarısını ve miniğini :)))
dolayısıyle YAKAMAM KENDİMİ :) dimi a benim çılgınım :))))



DÜŞLERİMİN İNCİSİ:
inşallah güzel bursayada yolumuz düşer,genelede kışın ordayımm,kısmet diyelimm..
sanada nasip olur inş blog toplantısı :))
çk svglrrrrrrrr..


deryacığım,
çok haklısın, yaşayanların anlıyabileceği bir zaman dilimi bu tanışma..
helede hayranlıkların en üst mertebeye erdiği anlarda var elbett. ben yaşadım mesela.
çok kıymetli arkadaşlar vardı..inş zamanla değerler yerini bulacak..
svglr...

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Temmuz 2008 21:02  

SEVGILI NUNUCUM.....

ABLA DEMEYE DILIM VARMIYOR......OYLE ZARIF, OYLE TATLI, OYLE SICAK VE YAKINDIN KI.... YETISKIN IKI COCUK ANNESI OLMANA INANAMADIM (MASALLAH :)) ... O YUZDEN IZNINLE NUNUCUM DEMEK ISTIYORUM...... C.TESI BIZIMLE MUTLULUGUMUZU PAYLASTIGIN VE GUZEL LEZZETINLE AGIZLARIMIZI TADLANDIRDIGIN ICIN COK COK TESEKKURLER....... TEKRAR GORUSMEK DILEGIYLE.....

SEVGILERIMLE.......

NESRIN TONG
www.pastatasarim.com
http://pastatasarim.blogspot.com




CANIM VE SEVGİLİ NESRİNCİĞİM,
ÖNCELİKLE GÜZEL KALBİNDEN ÖPÜYORUM.
ne hayallerini konuşabildik, ne heyecanlarınızı paylaşabildik,nede güzelim anılarınızı tan olarak dinliyebildik (seminer ve stajlarınızda)
OKADAR AKLIMDA KALDINIZ Kİİ..
İLKERDE AYNEN.. Tam bir dinleme-anlama ortamı olamadığı için :(((
gönlüm kırık ayrıldım çok açık ifade etmeliyim bunu.
ama birazda iyi oldu böylesi,çünkü peşinden koşmak daha zevkli olacak :))))

gönül dolusu sevgiler,allah İLKERle SİZİN yolunuzu açık etsin..
SİZİ SEVİYORUM,TŞKRLER....

not : O acıbadem aromalı tadı hiç unutamadım biliyormusun !!! bana fısıldarmısın tarifiii :)))
söz bir tek sen ve ben bileceğiz :))))

Adsız 16 Temmuz 2008 23:26  

that's really cute..wish i had one too.

Adsız 16 Temmuz 2008 23:27  

that doesn't happen everyday. wish you all the best.

Adsız 16 Temmuz 2008 23:28  

To the author of this blog,I appreciate your effort in this topic.

Adsız 17 Temmuz 2008 08:53  

Nuraycığım ,ciddi ciddi bloglar alemine girmiş oldun böylelikle demekki.
hakkaten sofralarınız müthiş görünüyor,acaip bir kek var orada,süper bişeyy, bide senin erikli vayan ki o çok enteresan hakikaten, tarifini yazarsın sanırım.
hepinizin ellerine kollarına sağlık. teşekkürler bizlede paylaştığın için.

ÖPÜYORUM CANIMCIM. neslihan. (NESS)

daimamutfak 17 Temmuz 2008 09:59  

Nunucuğum çok iyi olmuş.Bizde ankara da toplandık sizin gibi . ilk toplantı tanımaya yönelik oluyor...Sonrası daha sıcak arkadaşlıklar olabilir..sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Temmuz 2008 10:06  

neslihancığım orada her bir lezzet bilesin ki TESCİLLİ :)))
benim erikli vayamı tabii yabana atmıyorumm. :)
artık megalomanlıkta sınır tanımıyorum da :))))))))))))
bende seni öpüyorum kızlarıda.



DAİMA MUTFAKcığım,
çok haklısın,zamanla her şey güzelleşiyor ve daha iyi oturuyor,
o ambiansı yaşamak gerekiyor bence..
sevgilerimi iletiyorum....

nurdan 17 Temmuz 2008 14:47  

Blog'unu beğenerek takip ediyorum.Başarılarının devamını dilerim.Aranızda olmaktan çok mutluyum.

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Temmuz 2008 14:50  

sevgili NURDAN,
bende emeklerinizle ve gayretinizle her şeyin çok daha iyi olacağını biliyorum..
çk sevgiler..

Tijen 17 Temmuz 2008 15:13  

Pek hoş olmuş bu iş NuNu!
Nice buluşmalar, nice dostluklar olsun.

Hatice 17 Temmuz 2008 15:16  

Sevgili Nunu, çok güzel bir gün geçirmişsiniz, resimlerdeki mamalar da çok güzel, hazırlayanların ellerine sağlık...
o çok hoş balkonunda daha nice keyifli yıllar diliyorum, sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Temmuz 2008 15:49  

Sevgili TİJEN Hn.
madalyonun diğer yüzünüde çok erkenden görme şansına sahip oldum. maharetli ellerin ,güzel
sinerjileri doğdu çevremize,
şahsım adına sevindim.
svglr..



HATİCEciğim,
bazen bakıldığında hep aynı gibidir,kurabiye,kek,pasta,,,
AMA
hakikaten çok farklı nüansları vardı hepsinin. ancak tadanların keşfedeceği lezzetlerdi,tüm arkadaşlarımı tekrar gıyabınızda bende kutluyorum.
not: evt,balkon sefasına devam :))) svglrrrrrrrr..

Baharcicegi 17 Temmuz 2008 23:44  

Sohbetin bol kahkahalarin havada carpistigi bir bulusma olmus diger arkadaslarinda sayfalarinda görmüstüm,birbirinden nefis mamalar afiyet olsun size.Senin erikli vaya cok degisik nefis olmus eline saglik nunu,cum

Aybike Ceylan 18 Temmuz 2008 00:03  

Ne kadar guzel olmus Nunu'cugum, ben de olmayi cok isterdim, sevgilerimi gonderiyorum.

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Temmuz 2008 14:00  

sevgili bahar çiçeğim, bu konuda haklısın fazlasıyla kahkaha vardı .....
sohbetin ve güzel insanlarla geçen zamanda damaklarımızda olduğu gibi,hafızalarımızada kazınmış oldu,
erikli vayamı hemen yayınlıcam :))( çok meşguldüm zaman ayıramadım :(
sevgiler cnm.

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Temmuz 2008 14:08  

AYBİKEciğim canım benim hoşgeldin,
inşallah beraber olabileceğimiz
zamanlarda olacak...seninlede güzelleşecek günümüz..ben sabırla bekliyorumm :))))
sevgiler bizlerden yoldur sana...
güzel bir gün diliyorum
görüşmek üzere..

Ferhanca 18 Temmuz 2008 17:02  

Buluşmanızın güzel geçmesine sevindim daha niceleri olur umrım bel ki birinde de ben de olabilirim..
Yaptıklarınız çok güzel ellerinize sağlık..hepinize sevgiler selamlar..

Nuraycım çok öptüm hoşçakal..

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Temmuz 2008 17:07  

Ferhancımm,
iyi haberlerini aldım,merak etmiştim.
çok güzel bir yerdeymişsin,şimdi rahatladım,
her şey istediğin gibi oluyordur muhakkakk.. çok sevgiler bendende..
ve
senin olduğun bir toplantıda çok elbette unutulmaz olur.çk tşkr ederim, bende sevgiyle öpüyorum ,selamlar cnm.

anneminkizıyim 19 Temmuz 2008 13:58  

Merhabalar canim, harika bir bulusma olmus.
Ne güzel ben o firsati namak kala kacirdim. Ne güzel Hande ve Ilker benide davet etmisti, zeynep ama oturup konusma ve sohpet etme firsati olmadi, insallah bizede kismet olur, sevgilerimle....

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Temmuz 2008 14:40  

sevgili ANNEMİN KIZIYIM,her şey istediğimiz zaman olamıyor çok haklısınız,ama üzülmeyin illaki başak fırsatlarda çıkacaktır,haberleşmek ümidiyle..
svglrrrr

fidaneli 19 Temmuz 2008 20:54  

sevgılı nunu slm lar.. ızın verırsenız abla dıye hıtap etmek ısterım.. yorumunuza tsk ler.. umarım bırgun bende sızın gıbı ıkı cocuğunu yetıstırmıs ve gencecık görunen ;) harıka bır anne olabılırım.. ayrıca aranızda olup sızlerle tanısmayı cok ısterdım:(( ama sızı doğuma beklerım:)) toplanıp gelın wallahı ne guzel olur dımı;))

sevgıler
fıdan

egeli 19 Temmuz 2008 22:39  

NUNU'CUM ,SAĞOL CANIM İLGİN İÇİN,BİZ GAYET İYİYİZ ALLAHA ÇOK ŞÜKÜR,BİR YARAMAZLIK YOK,BEN BİRAZ TEMBELLİK YAPIYORUM ŞU SIRALAR ,SICAKLARDAN OLMALI ,PEK TARİF YAZASIM GELMİYOR,AMA BEN SİZLERİ YOKLUYORUM FIRSAT BULDUKÇA...YARIN KUŞADASINDAN YAT GEZİSİNE ÇIKACAĞIZ,GÜZEL RESİMLER YAKALAYABİLİRSEM YAYINLARIM....SENİ ÖPÜYORUM,İYİ HAFTA SONLARI DİLERİM...

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Temmuz 2008 22:48  

canım EGELİm,
her şeyin yolunda olmasına çok sevindim, evet her zaman aynı modda ve hızda olunmuyor katılıyorum.
bu güzel deniz yolculuğu sizlere çok iyi gelecektir. deniz havası ruha şifa :)))
bizde bu ay boğaz ve adalarda çok çok şifalandık :)))
güzel anılarınızı bekliyoruz.İYİ KEYİFLER,ESENLİKLER DİLİYORUM..
Bende sevgiyle öpüyorum...

İlker Ergin 20 Temmuz 2008 14:59  

Canım Nunu'cum ne güzel resimlemişsin o günü.Maalesef o güne ait bende çok fazla foto yok.sAdece arkadaşlardan toplayabildiklerim var.Ama olsun çok güzel bir gündü.Blog buluşmaları çok renkli ve hareketli geçer.Vede bol gürültülü.Kimse kimseyle özel bir şey paylaşamaz.(Bizim buluşmamızın bir restorantta olduğunu düşünsene:)))Artık özel paylaşımlar için seni her zaman dükkanımıza bekleriz.Unutma orası sadece alışveriş mekanı değil,ayrıca sohbet muhabbet mekanı bizim için.Hele kendi dükkanıma geçince herşey dahada güzel olacak.En kısa zamanda görüşmek üzere canım.Sevgiler...
Bu arada müthiş Vaya'nın tadına siz oradayken bakamadım biliyorsun koşturmacadan.Ama herkesler gidince yedim.Müthiş bir lezzet.Bizim yöresel bir tatlımıza çok benziyor.Ellerine sağlık tekrar.Çok öpüyorum...

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Temmuz 2008 18:41  

SEVGİLİ İLKERciğim, hala eşsiz güzellikteki gözlerin aklıma takılmış:)) maşallah demeliyim :)
vede harika ev sahibeliğinizede nesrin le beraber teşekkür ederim.
evt haklısın heyecanlarınızı,planlarınızı, kalben düşüncelerinizi konuşamadık, mutlaka kendi mekanınızda çok farklı olacaktır.
her bir misafirle ilgilenmek,ağırlamak,uğurlamak la çok yoruldunuz,ama unutulmaz bir gündü benim içinde :=)))))))))
vaya enteresan bir lezzet değil mi ??? sizinde yörenin tarifini denemek isteriz,yeri gelince paylaşmak ümidiyle,her bir güzellik için teşekkür ederim,ALLAH TAMAMINA ERDİRSİN yeni dükkanı inşş.
çok sevgilerimle seni ve evladını öpüyorum...görüşmek üzere....

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Temmuz 2008 19:47  

FİDANELİ,
güzel annem fidancığım :)))
seni taaa yukarılarda bırakmışım bir başına hemde :))) çok özür dilerim fena atlamışım.. :))
inşallah doğumuna haber alabilirim
bu hafta tatil programım var tekrar,7 ağustosta dönmüş olacağız kısmetse İstanbula, yeterki oğulcuğunu sağ sağlıkla kucağına alabil,biz her zaman yanı başında oluruz.
eminimki yıllar ne kadar geçerse geçsin siz fidan gibi kalacaksınızdır.
çok teşekkür ediyorum zarif sözlerine..güzel haberlerinle yanında oluruz inş..
sevgiler,Allaha emanet ol canım...

Adsız 27 Temmuz 2008 15:19  

Selam Nuray,

Ben Bengü. Aslında tatlı meraklısı değilim ve biraz kilo fazlam var ama şu çikolatalı truffeler için her şeyi yaparım. Şu manzara karşısında insan mest oluyor. Bu siteye bakınca bile insan acıkıyor. Hele çay saati için seçimler çok güzel. Eline sağlık.

Bir Dut Masalı - nUnU 28 Temmuz 2008 18:53  

BENGÜcüğüm :)
sen meraklı değilim desemde,çok keyifle yediklerini bizzati gördümm :))
acaba benim elimden değdiği içinmi ??
ben sana truffelerden yapacağım canım söz..
yorumuna çok tşkrlr..
sevgiler arkadaşım..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP