GÜLLAÇ GÜLÜ

>> 16 Ağustos 2011 Salı


CEVİZLİ GÜLLAÇ GÜLÜ ( Valide sultan usulü)




Tam zamanı değil mi ramazanda güllaçın !



Bende 2 kez yaptım..



Bu resim 11.9. 2008 imzalı :)) hatırladınız değil mi ?ne çok sevmiştiniz bu halini, o yıllar da...



Bizde öyle.



Sanırım birde benim gibi gül formunda denemek istersiniz eminim !!!



HADİ ÖYLEYSE PAYLAŞALIM BERABERCE ....


Bu arada yorum yazarken çok eğleniyorum, teşekkür ederim.
Bizimki yorumlaşmak değil, Bİ MUHABBET , Bİ MUHABBET :))) Varolun- Sağolun / NE ÖZLEŞMİŞİZ BÖYLE !

iç ses :
Deli kızın çeyizi gibi :) ! süsle müsle uğraşacağına,

ne olurdu sanki ,şu masa örtündeki ütü izlerini ,bir kez daha ütüleyip yok etseydin !
elinemi yapışırdı ? :)))))


10 yorum:

tarih84 16 Ağustos 2011 01:12  

çok severim ama iyi çektirilmişini hani çatalı batırdığınıda kenardan sütü akmayananını. nar olmazsa olmazıdır süsülü gülümüzün:) ellerinize sağlık.

bırtutamkekik 16 Ağustos 2011 01:43  

harika görünüyor güllacınız :)
hiç takmayın kafaya örtüdeki kırışıklığı:)
hiççç farketmedik biz onu sizin güzel güzel yüreğiniz karşısında...
iyi ki buralardasınız yine...
kekik kokulu sevgilerimi yolluyorum size antalya KAŞ,tan:)

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Ağustos 2011 09:03  

TARİH 84
çok doğru tespittt !!
Ahhh ! Ne ? NAR mı dedin.. bunu bana yapmaaaa !!!!!! :)))

bir tutam kekik
:=)
çok teşekkürlerrr..
ÇOK FORMUMDAYIM DİMİİ ? :=)
Bana da iyi geliyor, eğleniyoruz birazcık ))sizlerde iyiki varsınız
çok sevgiler..

Adsız 16 Ağustos 2011 09:23  

günaydın nunucuğum
off dedim bende - başladı güzelim güllaçlar
eline sağlık canım
Zeynep

Adsız 16 Ağustos 2011 09:59  

Günaydın Sevgili Nunu,

Ellerine sağlık çok hoş görünüyor. Sunum harika önemli olan hem mideye hemde göze hitap etmesi çok zevklisiniz maşallah.

Selamlar...
Nuray

NzlGl 16 Ağustos 2011 10:15  

Günaydınlar nunucuğum

Masa örtüsü bahane güllaç şahane:))))

Züzüce 16 Ağustos 2011 10:18  

Nunuuu çok severim güllacı ellerine sağlık ve maaşallah hızına yetişemiyoruz:))İşte bun u özlemişim...

Kocaman sevgiler...

Adsız 16 Ağustos 2011 10:24  

günaydın sabahımın sultanı
sen iyice ev kızı oldun bakıyorum..
ha ha ahahaaaa
adın çıktı dokuza inmez sekize karışmam.
- asu

nesrin 16 Ağustos 2011 11:12  

Bu süs müs, bakan kisiyi gülümsetiyor. Güzellikleri hatirlatiyor. Unutmaya cok yatkiniz malum, sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Ağustos 2011 11:20  

zeynep
başladı inan olsun :)

nuray
teşekkür ederim eskilerden bir çılgın resim :)


nazlıcım
yaşaa ! :)

züzümm :)
inanki daha ^3/1 yayın yapmadım..
off ! yüklemek çok zor geldi 6 ay sonra :(


asu
oğlundaki yok ki alasın şekercim :))))))
:))))))))))))))))))))

nesrin
:))))))
ohh içim rahatladı vallahi..
sevgiler...

teşekkürler arkaadşlar...
ışıl ışılız maşallahh :)
neşeee neşeeeee !!

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP