CHEDDAR PEYNİRLİ BONFİLE

>> 7 Ağustos 2011 Pazar



Bugün iftarda sadece 2 kişiyiz !! Büyük karadutum ve ben !
İftar menümüz ise, çok sevilen taneli mercimek çorbası, cheddar peynirli bonfile, bulgur pilavı komposto ve zeytinyağlı imambayıldı. Hepsi karadutumun seçimiydi. Biraz fazla tutup, yarının menüsü de bunun devamı olacaktı,
Et türleri ızgara veya fırın olurlen mutlaka eritme peynirli tercih ediyor ev halkı, benim etle aram bir türlü barışmadı !! Ama illa yenecekse ,bende zorlayarak kendimi peynir takviyeli tercih ediyorum.. Bilmem ki denemeyen kaldı mı aranızda ? Hani şöyle bol kekik serpip , üzerinede bir dilim eritme peynir denemek istemezmisiniz ?????
Yapacak tüm izleyenlerime AFİYETLER OLSUN DİYORUM..


CHEDDAR PEYNİRLİ BONFİLE

Dilediğiniz miktarda bonfile,
Cheddar peynir dilimleri,
kızartmak için sıvıyağ

Etleri pişirip üzerine peynir dilimleri koyun, kapağı örtüp erimesini bekleyin ve sıcak servis yapın ..

0 yorum:

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP