VATAN ÇOK ÖZLENESİ BİR DUYGUDUR. YEĞENLER vede EVLATLAR DA :(

>> 4 Temmuz 2009 Cumartesi

HOŞGELDİN TİMUR'CUĞUMMMM ....



















Bu haftam gayet hareketli , keyifle ve bereketle geçti.
Danimarkada eğitimini sürdüren yeğenim Timur, yaz tatili için aramıza döndü.
Son haftalarda tek söylediği 2 şey vardı. Halacığım yemeklerini ve Türkiye'mi çook özledim :)))
Ah canım benim çok da haklıydı elbette, her vatanından uzak insan gibi :(
Dönüşü kadar sevindiğimiz bir haber ise Timurcuğum bu sene öğretmenliği kazandı. Davet edildiği okuldan ise, Üstelik kazanan 7 kişiden biriydi. Çok gururlandık ailesi olarak bu haber ve karara. Annesi gibi 0da öğretmenliği seçmişti. Vatana insanlığa HayrLı olsun inş.
O akşam herşeyi gece yarılarına konuştuk. Özlem giderdik..
Soframızda ise Sadece Timurcuğumun özlediği , sevdiği, seçenekler vardı. Her tercih onun sevdiği lezzetlerle hazırlandı.

HALASI yine elden geldiğince her bir arzusunu yerine getirmeye çalışıp ,onun boyuna posuna ,yeşil gözlerine ,sapsarı saçlarına ,o kusursuz güzel yüzüne (maşaallahh) kurban olarak :) Assos'a tatile uğurladı, yakında bende onlara katılacağım.
..
Kısaca yemeklere göz atarsak :
Poşette Fırın tavuk, etli bamya, etli bulgur, tavuklu enginar, havuç salata, yeşil salata, zeytinyağlı dolma, zeytinyağlı çalı fasulyesi, sakızlı muhallebi, karamellenmiş ekler pasta ( ev yapımı ), karamelli dondurma, çikolatalı dondurma ve sevdiği meyve çeşitleri ile günü ve geceyi tamamladık.(Dondurmalar timurun tercihleriydi !!! )

(Timur'cuğumun spesyalleri ise hiiç değişmez bana gelince ! )
*
Benden z. dolma tarifi isteyen arkadaşlar için diğer tariflerle beraber hafta içinde yayınlayacağım..

HEPİNİZE İYİ TATİLLER.. SEVGİLER..

ÖZLEDİKLERİNİZE DAİMA KAVUŞMANIZ DİLEKLERİMLE...

50 yorum:

Gülen Tezer 4 Temmuz 2009 11:07  

Nunu'm sen okuma, Timur'a yazım bunu.
Sevgili Timur öğretmenim hoşgeldin; başarılarının devamını sağlık ve mutluluk haberlerinle birlikte bekliyoruz.
Bak Timur, bu halan var ya; güzel güzel yemekler yapıp beni mutfağım konusundaki beceriksiz ezikliğimle yüzleşmeme neden oluyor.Bi' konuşur musun kendisiyle, yapmasın böyle :)
Arada pilavın dibini tuttursun, sütlaca şeker yerine tuz koysun, hamur yoğururken bi' şeyler olsun işte.İyi tatiller ve sevgiler öğretmenim..

meleginmarifetleri 4 Temmuz 2009 11:28  

Ohhh afiyet şeker olsun hepside birbirinden harika görünüyor ellerinize sağlık.
Sevgiler.

Unknown 4 Temmuz 2009 11:56  

Gerçekten tam bir ziyafet sofrası olmuş memleketin havası,suyu ve o muhteşem yemekleri özlenmezmi hazırlayanların emeğine sağlık..
sevgilerimle=)

Leylak Dalı 4 Temmuz 2009 11:59  

Ellerinize sağlık, keşke benim halam olsaydınız:) Yiğeninize bundan sonraki yaşamında başarılar. Bir meslektaş kazandım demek ki. sevgiyle...

Unknown 4 Temmuz 2009 12:00  

gözünüz aydın canım ne güzel bir gurur yeğeninin öğretmen olmayı tercih etmesi,ellerine sağlık sofra yine harika ama karamelli ekler bir başka görünüyor nuraycım sevgiler

Unknown 4 Temmuz 2009 12:02  

Öncelikle hersey icin hayirli ugurlu olsun diyorum ve karsimdaki menüye bir gurbetci olarak ben de hayranlikla bakiyorum.... Ellerinize saglik derken güzel bir hafta sonu diliyorum....

pasta evim 4 Temmuz 2009 12:04  

ÇOK SEVGİLİ VE SAYGIDEĞER ARKADAŞIM NUNUCUĞUM. BU NE YAAAA ? BU NASIL GÜZEL BİR SOFRADIR BÖYLE.SENİN YEĞENİN DAMAK TADIYLA BENİM Kİ AYNI ANLAŞILAN. BİR DE HALASININ LEZZETLİ ELLERİ VE SUNUMU DEĞİNCE YEMEKLERE YEMEDE YANINDA YAT OLMUŞ HEPSİ. HOŞ SİZ HEPSİNE KIYMIŞ YEMİŞSİNİZDİR DE NEYSE, ÇOCUKCAĞIZ UZAKTAN GELMİŞ. ELLERİN DERT GÖRMESİN CANIM.

Adsız 4 Temmuz 2009 12:06  

ya ben senın su masanın guzellıgıne temızlıgıne şıklıgına ıctenlıgıne hastay-ı-m arkadasım.

KİZHATCE 4 Temmuz 2009 12:12  

mmmm bu ne güzel bir sofra,bayıldım,sevdiğim tatların hepsi yerini almış,eline sağlık nunu cuğum:)yeğenine başarılar diliyorum,seni de kocaman öpüyorum...

gelincik 4 Temmuz 2009 12:28  

benimde halam benim için bukadar zahmetlere girip çeşit çeşit lezzetler hazırlasa bende çok özlerim :)
şaka bir yana önce yeğenini bu mükemmel kararından dolayı tebrik ederim.
seninde ellerine sağlık ziyafet sofrası hazırlamışsın her şey bir birinden güzel olmuş çoğu benim damağıma uygun lezzetler ellerin dert görmesin arkadaşım sevgiler....

HÜLYA 4 Temmuz 2009 12:29  

bayıldım bu masaya birden timur olasım geldiii.. canıım benimde halam olurmusuun :) kıskandım işteee napiim..

ellerin kolların dert görmesiin.her zaman böyle keyifli neşeli hzuur dolu masalar donatman dileğiyle..sevdiklerin senden sen onlardan ayrılmayın emi..

çook öptüm seni

NEFİSE 4 Temmuz 2009 12:44  

ÇOK çok güzel... siz Gülen'e bakmayın..Sofraları kurmaya devam. Kopya çekiyoruz heralde. Gülen işimize taş koyma bebeğim. ellerinize sağlık..Nefis görünüyorlar...

Esra 4 Temmuz 2009 13:06  

Harika bir masa olmuş ellerine sağlık...

Çınar 4 Temmuz 2009 13:30  

Ohh! nefis görünüyor masanız, ellerinize sağlık.
Gözünüz aydın. Yeğeninizin başarılarının devamını dilerim

Sevgiler

Ferkay 4 Temmuz 2009 13:52  

Nunum gözün aydın bitanem. Yeğenlerde bizim evlatlarımız tabiki çok seviliyor. Ben hala olamıyacağım ama teyzeyim ve şimdi oda bende tatile geldi.
Timur un sofrasına bayıldım. Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Narince 4 Temmuz 2009 14:57  

Hala olmak çok güzel değil mi? Bizimkiler henüz küçükler ya, büyüyüp de uzağa gitseler zor olurdu. Ben de ne isteseler pişirirdim onlara. Gözünüz aydın olsun.

boncuk mutfakta 4 Temmuz 2009 15:12  

Gözün aydın Nunum.Yeğenin ne şanslı keşke benim de böyle halam olsaydı.
Sofran her zamanki gibi süper emeğine sağlık.

Pembe Tatlar 4 Temmuz 2009 15:33  

;Canım kesinlikle yeğen çok ayru bir duygu..
Hazırladıkların nefis gözüküyor ellerine sağlık mutlu hafta sonları:)

Unknown 4 Temmuz 2009 16:17  

GÖZÜN AYDIN GÜZEL ARKADAŞIM..
HARİKA BİR SOFRA OLMUŞ.. TİMURUN HALASININ YEMEKLERİNİ ÖZLEDİĞİ KADAR VARSIN::)ELLERİNE EMEĞİNE SAĞLIK ARKADAŞIM..
GÜZEL BİR HAFTA SONU GEÇİRMEN DİLEĞİYLE..
SEVGİLER..

neslihan erzincan özgür 4 Temmuz 2009 16:21  

Nunucuğum ben de yeğenin olmak istiyorum:-)ya da misafirin de olur:-) ellerine sağlık muhteşem bir sofra olmuş.

gözün aydın canım ve yeğenini tebrik ediyorum,hayırlı olsun okulu.

sevgilerimle...

SOFRAM 4 Temmuz 2009 16:24  

Nuray'cığım gözünaydın,yeğenine tüm yaşamında başarılar dilerim.
Çok ta güzel bir sofra hazırlamışsın, afiyetler olsun.
Kayısı reçeli de mükemmel rengiyle harika olmuş, ellerine sağlık güzelim, güzel bir hafta sonu diliyorum, sevgilerimle öptüm...

Bulbulunyeri 4 Temmuz 2009 16:43  

Canım,
öncelikle gözün aydın. Timur hoş gelmiş sefalar getirmiş. Öğretmenliği de hayırlı olsun.
Ne güze şeyler hazırlamışsın, ellerine sağlık. Sofranın şıklığıyla birleşince muhyeşem olmuşlar.
Sevgiyle kal.

LEMAN 4 Temmuz 2009 16:44  

gözün aydın canım yegenın olmak vardı off sofrada yok yok yani ellerıne saglık

Unknown 4 Temmuz 2009 17:48  

Hello my friend! Delicious! Beautiful!



Kiss

NzlGl 4 Temmuz 2009 19:45  

Sevgili Timur'a ve halasına sevgilerle

PASTASEHRİ 4 Temmuz 2009 19:51  

Bu güzel sofra için ellerine sağlık... Çok sevdiğin yeğenin hoşgelmiş ve hayırlı olsun seçtiği meslek.
sevgilerimle
Funda

e.esma.albayrak 4 Temmuz 2009 19:54  

selamlar
ne hoş bir sofra yemeklere baktıkca yutkunuyorum ağzım sulandı resmen:) hepsi birbirinden harika en cokda dondurmalara bayıldım:)

élif(keyf-i mutfak) 4 Temmuz 2009 19:58  

çeşitleri incele incele bitmedi..bu ne boluk ve bereket..maşallah..söz konusu sevilenlere tatdırmak olunca akan sular duruyor dimi:)ellerinize ve yüreğinize sağlık..http://mutfakdakimvar.blogspot.com/bende daha taze olan bloguma beklerim:)

Özlem Mertler 4 Temmuz 2009 20:59  

Size hala diyebilir miyim NuNu?
:))

Damak Tadı 4 Temmuz 2009 22:45  

Maşallah sana Nuray'cığım..Bu şahane masayı görüp, maşallah demeden geçemezdim..Timur kimbilir ne kadar mutlu olmuştur..Bir tarafta sevdiği yemekler,bir tarafta dünya tatlısı halası..Eee,daha ne olsun..Ellerine sağlık canım..Allah nazarlardan korusun seni..Kocaman öpüyorum yanaklarından..Sevgilerle..

Ayy,bende halamı özledim birden..))

Beyza 5 Temmuz 2009 00:34  

Nunucugum,
hersey harika görünüyor. Ellerine saglik.
Ben de vatanimdan uzagim, gercekten de cok zor. Insan sevdiklerini özlüyor en cok da...Ahh ahh ben de yegenimin böyle büyüdügünü görebilecek miyim ona böyle yemekler yapabilecek miyim acaba? Benimki daha minicik sadece 1 yasinda ama yazini okuyunca ben de heves ettim iste :)
Simdiden iyi tatiller sana da Nunucugum...

Zehra Gürgen 5 Temmuz 2009 09:17  

Nunumm, çok özledim seni.Sayfaya girip bu güzel sofrayı görünce içim açıldı.Halaların en tatlısı :)
Timur ne şanslı bir bilse...
Ama eminim biliyordur.

ellerine sağlık canım.
sevgiler

Zeynep'le Tarifler 5 Temmuz 2009 18:58  

insanın sevdiklerine hele bir de özlediği sevdiklerine yemek hazırlaması ne büyük bir keyif:)))
ellerine kollarına sağlık nunucuğum,
hepsi birbirinden nefis olmuş
sevgiler,öpücükler

Yaşamın kıyısında 5 Temmuz 2009 20:38  

Sevgili Nunu'm
Canım kardeşim,
Timur çok şanslı bir çocuk, halasının kuzusuna önündeki yaşamında daha daha çok başarılar.
Nunu'cum yoğunluğun geçsin, güzelcene tatilini de yap, dinlen ve sonra!
seninle paylaşılacak zamanın tatını bekliyorum.
Sevgiler...

ÖZGÜLÜN TARİFLERİ 5 Temmuz 2009 22:56  

offf yegen geldi diye dokturmssun nuncugum zekeriye sofrasi gibi olmus bir kus sutu yok desem yeri:)
hepinize afiyet olsun.
ellerine emeklerine saglik canim ayricada gozlerin aydin olsun.
kavusmlalr cok guzel ama hasret cekmek cok zor:((( Allah kimseyi sevdiklerinde uzak birakmasin.

sanada iyi tatiller canim kendine cok iyi bak Allaha emannet ol.
kendini fazla ozletmeeee:)

Kucak dolusu sevgiler.

Primarima 5 Temmuz 2009 23:46  

Nunu o guzel ellerıne kollarına saglık.Harıkasın döktürmüşsün valla...

Bulbulunyeri 6 Temmuz 2009 08:34  

Canım,
tatil dönüşümde görüşmek dileğiyle,
Sevgiyle kal.

ARZU - ENGÜZELTATLAR 6 Temmuz 2009 08:48  

Günaydın Nunu. Yiğenini tebrik ediyorum Hayırlı uğurlu olsun. Yemeklere ise diyecek hiçbirşeyim yok. Hepsi harika. Ellerine sağlık. Sevgiler...

http://www.lezzetibol.com 6 Temmuz 2009 08:56  

Ağzınızın tadı hç bozlumasın. Hep böyle mutluluk sofraları hazırlayın. Menü süper. İnsnaın kalkıp gidesi geliyor.
Bu arada şimdiden iyi tatiller
sevgiler
http://www.lezzetibol.com

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN 6 Temmuz 2009 10:09  

Ellerinize Sağlık Sofra Şahane..Sofralarınız her zaman şen olsun..İyi Haftalar..

Hayatın Ressamı 6 Temmuz 2009 10:18  

ahh yine rüya gibi bir masa .kokusu burnuma gelen yemekler.timur rüyalarında bu yemekleri bile görmüştür değil özlemek.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 6 Temmuz 2009 10:47  

Harika bir karşılama sofrası... Elinizin değidiği herşey ayrı bir güzelliğe dönüşüyor...

Sevgiyle...

kristalkelebek(aslı) 6 Temmuz 2009 15:11  

Öncelikle ben de Timur'a "hoşgeldin" ve "tebrikler" demek istiyorum; öğretmenlik çok kutsal meslek.
Bu arada kendisi yeğenlerin en şanslısı galiba, onun için hazırlanan sofranın güzelliği dillere destan olmuş.
Hepsi süper görünüyor da ben en çok profiterollere bittim sanırım, ne kadar da leziz görünüyorlar:).
Ellerine kollarına sağlık Nunucum:).
Sevgiler....
aslı

sude 7 Temmuz 2009 06:06  

sevgili nunu, bu nasil bir safradir, nasil bir kutlamadir. dilerim seni boylesine sevindiren yegenin timur bu sofranin degerini bilen bir birey olur. tebrik ediyorum timuru.
ellerine saglik..
sevgiler...

Müge Hüner 14 Temmuz 2009 11:31  

Sevgili Nunu;
Sayfanı fırsat buldukça ziyaret ediyorum ama yoğunluk nedeni ile çok yorum bırakamıyorum.
Bu yazına bir iki satır yazmak istedim.
Yeğenin için hazırladıkların birbirinden güzel, yazından da anladığım kadarı ile senin için çok değerli. Allah muhabbetinizi daim etsin...

Ve ne kadar değerliki, sofranda; "krem şanti ile yapılıyor, resmen GIDA TERÖRÜ, bloglarda bu ucuz reklama alet oluyor" dediğin dondurmaya da yer vermişsin.
Demekki yeğen sevgisi bir çok şeyin önüne geçebiliyor.

Seni bilmem ama ben çok ama çok dikkatli bir blog okuyucusuyum.
Kimseye bir şey demeden, mırıl mırıl blogumu yazıyorsam, blog dünyasında neler oluyor, kim ne düşünüyor hiç birine kayıtsız değilim.
Bunları bilmeni istedim.

Çok sevgilerimle
Müge.

Bir Dut Masalı - nUnU 14 Temmuz 2009 12:04  

sevgili müge,
fikirlerimi size yazdığım yorumla sabitlemiştim.

*DİKKATİMDEN KAÇAN HİÇ BİR AYRINTI YOK. !!!!!!!!
BLOGLARI AYNI DİKKAT VE ÖZENLE ! TAKİP ETMEKTEYİM.
*
HAZIR GIDA BENİM İÇİN GIDA TERÖRÜDÜR. AYNEN ARKASINDAYIM DÜŞÜNCEMİN !!
AMA TERCİHLERE SAVAŞ AÇMIYORUM.
FİKİRLERİNİ BELİRTENLEREDE ELBETTE.
HATTA ELEŞTİRİLERE SON DERECE OLUMLU BAKAN BİR YANIM VAR.
BÖYLEDE OLMALI.

HAZIR DONDURMALARIN TADINDANDA,
İÇERDİKLERİNDEN RAHATSIZIM.

HAZIR GIDALARIN HEPSİNDE ÜSTELİK.

HİÇ BİR ŞEY DOĞAL KADAR KEYİF VERİCİ DEĞİL.
DESTEKLEMİYORUM !!

BENDE size sevgilerimi iletiyorum.

ÖZLEM FELAH 14 Temmuz 2009 15:25  

MERHABA BLOĞUNUZA İLK DEFA YAZIYORUM. SOFRANIZDAN O KADAR ETKİLENDİM Kİ.GÖZYAŞLARIMI TUTAMADIM. SEVGİLİ HALACIĞIM DA BANA HEP BÖYLE GÜZEL SOFRALAR HAZIRLARDI VE BİZ AİLECEK UZUN SAATLER BOYUNCA ÇATLAYANA KADAR YER, GÜLER VE SOHBET EDERDİK.DAHA SONRA DA SATLERCE MUTFAĞI TOPLARDIK. SONRADA ÇAY EŞİĞİNDE DEVAM EDERDİ SOFRALAR. HEP SEVGİ DOLUYDU SESİ. YAZIK Kİ HALAMI GEÇEN YIL 2 TEMMUZDA KAYBETTİM.

Bir Dut Masalı - nUnU 14 Temmuz 2009 15:30  

:(
SEVGİLİ ÖZLEM
MERHABALAR HOŞGELDİNiz
bende okurken çok etkilenip duygulandım.
mutlaka büyükler küçüklerine çok özeniyorlar, hafızalarımıza eşsiz lezzet ve tarzlarıyla kazanıyorlar.
dilerim sizde, zamanı geldikçe bu güzel yoldan yürür, sevdiklerinize unutulmaz anılar bırakırsınız.
başınız sağolsun.. mekanları cennetleri olsun :(
sevgilerimi yolluyorum..
her zaman beklerim.

ÖZLEM FELAH 14 Temmuz 2009 16:01  

Hassasiyetinize teşekkür ederim. Halacığımın ruhu şadolsun. Çok ani ve çok zamansız gitti. Ama dediğiniz gibi ben de bir halayım. Yeğenim henüz 8 yaşında. Ben de onun anılarında hep güzelliklerle yer almalıyım. Halacığım seni göremesem de sesimi sana duyuramasam da seni çok seviyorum ve seni çok özledim. size de ailenizle kalabalık sofralar ve sohbetler dilerim.

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Ekim 2009 16:39  

Sevgili özlem F.
çok teşekkürler ederim.
sevgiler.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP