YAZ VEDALARI

>> 2 Temmuz 2009 Perşembe



TARİFİ

( Teşekkür ederim arkadaşım )


Sevgili arkadaşım. A .SEMA Yazlığına giderken ,bir kahvemi paylaşmadan gitmedi elbette sağolsun. O'nun çok sevdiği limonlu kekten yapıp küçükleri bize, altta ki postta gördüğünüz büyük kalıptaki kekde ona Yolluk olarak verildi.
O şimdi ayvalık sahillerinde gezedursun, Şeytan sofrasında - cunda da kulaklarımı çınlatsın, en güzelide ,kış mevsiminin ve iş hayatının yorgunluğunu atadursun.

TÜM YAZLIK VE TATİLDEKİ ARKADAŞLARA SEVGİLERİMLE, İYİ TATİLLER DİLİYORUM. ( hem yakında yanınıza geleceğim :)
YORUMLARINIZI DA SİZİ DE ÖZLEYECEĞİM :)) EYLÜLDE BEKLİYORUM KISSLAR :)
(* Arkadaşlar ,sözüm onlaraydı, ben birazcık daha burdayım )

24 yorum:

Ordanburdanhayattan 2 Temmuz 2009 08:51  

ne kadar şık olmuş limonlu cupcakeler. ellerine sağlık.

SOFRAM 2 Temmuz 2009 08:57  

Nuray'cığım yine herşey çok güzel, ellerine sağlık güzelim, sana gönlünce güzel bir tatil diliyorum güzelim, dönüşte görüşmek üzere sevgilerimle öpüyorum:))

Unknown 2 Temmuz 2009 09:26  

Cupceklere bayıldım, ellerine sağlık..

Damak Tadı 2 Temmuz 2009 09:55  

Çok sevimli olmuşlar canım..Ellerine sağlık..Arkadaşına eğlenceli bir tatil diliyorum..Sevgilerle..

HÜLYA 2 Temmuz 2009 10:19  

ELLERİNE SAĞLIK NUNUCUĞUM CUP KEKLERİN SUNUMUNA BAYILDIM .. SADELİK VE ZERAFET BU KADAR İÇ İÇE VE GÜZEL OLABİLİRDİ.. ZEVKİNİN AYNASI RESMEN. AFİYET ŞEKER OLSUN CANIM SEVGİLER

hanife 2 Temmuz 2009 10:32  

ne kadar güzel kabarmış kek öyle en kısa zamanda deniyeceğim eline sağlık bu arada sayfan çok hoş ne zaman uğrasam içim açılıyor

Unknown 2 Temmuz 2009 10:53  

nuraycım herşey harika eline sağlık sevgiler

Pembe Tatlar 2 Temmuz 2009 11:01  

Canım herşey harika gözüküyor fotoların çok güzel...

Unknown 2 Temmuz 2009 11:23  

BİR KEK BU KADAR GÜZEL SUNULABİLİR NEFİS GÖRÜNÜYOR. ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM.
SEVGİLER...

neslihan erzincan özgür 2 Temmuz 2009 12:17  

canım çok güzel olmuş keklerin,hele minik keklere bayıldım.ellerine sağlık.sevgilerimle...

Gülen Tezer 2 Temmuz 2009 12:34  

Yapma süs gibi duruyorlar, tamam yapmalar, süslüler de ama bunlara kıyılır da yenilir mi yaaa.
Mutfak işi ne kadar namkör, o kadar zaman harca yap, beş dakikada tüket.Olacak iş mi şimdi bu Nunu'm.
Ben böyle şeyler yapabilsem insanlar ellerini almak için uzattıklarında palayla vururum ellerine :D

birsence 2 Temmuz 2009 13:40  

nunucuğum sofran herzamanki gibi harika aynıı senin gibi..ellerin dert görmesin...

Unknown 2 Temmuz 2009 14:13  

canım ellerıne sağlık cupkekler harıka görunuyor.Afiyet olsun.

aslı'nın mutfağı 2 Temmuz 2009 14:42  

Cupcakelere bayıldım, ellerine sağlık Nunu..

lemanice 2 Temmuz 2009 16:21  

minik kekler çok hoş aldım bitanesini.mutlu günler diliyorum sana sevgili nunu.

Adsız 2 Temmuz 2009 16:22  

süperler :)

Moonish (moonsun) 2 Temmuz 2009 19:14  

Sunumun cok zarif Nunucum, ellerine saglik :)) Insallah tez zamanda da kavusma kahvesini icersiniz karsilikli :)

Tijen 2 Temmuz 2009 21:45  

Sevmek ve sevilmek ne güzel. Hepsi de bol ve daim olsun. Sen de tatile git artık ama. Yani buralara doğru yola çıkın, ben de size otostop yapayım...

Baharcicegi 3 Temmuz 2009 00:05  

masayi herzamanki gibi özenle hazirlamissin sade ama göze hos gelen bir sunum yapmissin cok incesin nunucum
Simdiden iyice dinlenebilecegin gönlünce güzel bir tatil dilerim,yüzerken benim icinde iki kulac fazla at olurmu canim

Çınar 3 Temmuz 2009 00:54  

Hımm... çok güzeller. Şöyle elimi uzatsam bir tane alabilir miyim aceba?
Ellerinize sağlık
Sevgiler

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 3 Temmuz 2009 09:03  

Nunucuğum, bende yakınında oturmak istiyorum senin:)

Çok güzel görünüyor yine muffinler!İnsan hiçbir şey yemese de senin sunumunla gözü doyar...Harika bir dostsun sen...

Arkadaşına iyi tatiller, sana da kocaman sevgiler...

Öpüyorum seniiii

NzlGl 3 Temmuz 2009 09:20  

Hem göze hem mideye ziyafet nunucuğum
iyiki varsınız
sevgilerimle

Selma - DUSBAHCESI 3 Temmuz 2009 16:49  

Cupcakelar super olmus! Hollandadan sevgiler. Sizi takibe aliyorum, blogunuzu cok sevdim:)

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Temmuz 2009 19:08  

ÇOK TEŞEKKÜRLER EDERİM ŞEKER YORUMLARINIZA...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP