COFFEE CREAM

>> 28 Temmuz 2009 Salı





Genellikle sıcak ! içmeye alıştığımız kahveyi, birde SOĞUK olarak denemeye NE DERSİNİZ ?
ÖYLEYSE BUYRUN.

COFFEE CREAM
2 kişilik :
Yarım çay bardağı Bailey’s ( isteğe bağlı )
1 kahve fincanı espresso
1 top vanilyalı dondurma, ( çikolatalı tercih ediyor, bizim evin delikanlıları )
1 çay bardağı buz gibi süt !! (çok soğuk olmalı )
1 çay bardağı çikolata sosu, ( oda sıcaklığında çikolata ekliyorum bazen )
5-6 adet iri buz tanesi
Tüm malzemeleri blendıra alın. 1-2 dakika karıştırın. Servis yapılacak bardaklara yavaşça akıtın
Üzerine krem şanti ekleyip, ( birazda nescafe serpmeyi çok seviyorum, azıcık da çikolata rendesi !!!!!!! )))
Soğuk olarak servis yapın, missss gibii oluyor. !!!
AFİYETLER OLSUN.
*
Diğerlerinide yüklüyorum :) Söz verdiğim gibi. *

17 yorum:

pelince 28 Temmuz 2009 23:53  

İçip içip ferahlamak lazım :)Ellerine sağlık Nunucum.

Yaşamın kıyısında 29 Temmuz 2009 00:10  

Harikasın,
Gerçi bizde soğuk kahve yapıyoruz ama bu kadar şık değil, uyduruk, seninki harika!!!Deneyeceğim.Prensesim de bayılır

Carolina Andrade 29 Temmuz 2009 00:15  

Hi, i come to meet your blog, it's a shame that I dont't undestand your language. Have a nice Day, Kissess from Carol

hanife 29 Temmuz 2009 01:20  

bencede eskiden çok sık yapardım soğuk kahveyi,sen yayınlayınca hatırladım o günleri eline sağlık

SMİLENA 29 Temmuz 2009 08:07  

bu harika bişey olmuş.
eline sağlık

Bir Dut Masalı - nUnU 29 Temmuz 2009 08:37  

PELİNCE,
EVET CANIM, AZICIK DA ŞIMARTMAK LAZIM RUHU VE DAMAKLARI :)

YAşamın Kıyısında,
:) prensesi öpüyorum ,
senide .. afiyetler olsun ... :)


CAROL,
Hİ,your vısıt for, thank you,
have anice day....


Hanife,
bizdede hiç eksik değil canım,
malum evin delikanlıları pek seviyor...


Smilena
çok teşekkürler..

sevgiler....

HÜLYA 29 Temmuz 2009 08:53  

şu sıcak günlerde nefiiis bir seçenek.. buz gibi insanın içini serinleten bir tarif olmuş ellerine sağlık canım sevgiler

saniyesultan 29 Temmuz 2009 08:56  

denemek lazım canım ,ama görüntü süper...

Bir Dut Masalı - nUnU 29 Temmuz 2009 09:11  

hülya,
çok hoş oluyor gerçekten de ..
bende sevgiler yolluyorum trabzona hülyacığım.


saniye sultan,
umarım seversin :)
çok teşekkür ederim..
SEVGİLER..

Damak Tadı 29 Temmuz 2009 09:12  

Ben sıcağından vazgeçmesem kızarmısın hocam? O zaman 1 fincan bol sütlü istiyorum..))Ellerine sağlık canım,nefis görünüyor..Kocamanından öptüm seniii..))

ozerella 29 Temmuz 2009 10:12  

Çok çok güzel gözüküyor,Elinize saglık:)

Unknown 29 Temmuz 2009 10:47  

Canımmmmm ellerine sağlık yine hari
kalar yaratmışsın.Bailise bayılırım.
Ama her zaman dediğim gibi sunum ayrı bir olay ve sen maşallah bu konuda muhteşem
sin.kocaman öpüyorum.

Bir Dut Masalı - nUnU 29 Temmuz 2009 10:51  

Damak tadı :))))
aaa olurmu kızmak arkadaşım :)
ben sana elelrimle yaparım hem lafımı olur :))
bende sıcağını tercih ederim biliyorsun gülcüm..
sevgiler hayatım.



ozerella,
teşekkürler ederim canım.


derya,
ah canım benim..
hep cömerttir o güzel yüreğin..
teşekkür ederim.. kolaylıklar diliyorum..
sevgiler..

Tijen 29 Temmuz 2009 12:02  

Ne alem kadınsın! Neler yaratıyorsun öyle. (Son yazıya yorum yazacaktım ama yorum butonu çalışmadı, ona yani bu sözler...)

Flame 29 Temmuz 2009 13:43  

Offffff..
Bana bi kaç gün daha kahve yasakk..
Ne zor durumdayım bir bilsen..
bU fotoğraf da iyice iştahımı kabarttıı..
Denemem lazımmmm hemennnn..
Eline sağlık canım. Sunum da çok hoş..

Pembe Tatlar 29 Temmuz 2009 15:18  

Canım bu tarifini denedim süper oldu en kısa zamanda yayınlayacağım ellerine sağlık...

Unknown 30 Temmuz 2009 12:59  

Yine döktürmüşsün nunucuğum harika olmuş ellerine sağlık canım hııım köpüklü köpüklü..
Bu içeceği içince dopink almış oluruz moralman çok iyi oluruz diye düşünüyorum..
Ellerine sağlık cicim..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP