HAZİRAN GÜNEŞİ

>> 16 Temmuz 2009 Perşembe

kahve kokularıyla şeker gibi bir gündü.
çok teşekkür ederim gülbinciğim
teşekkürler canım.

Yapmasanda olur kekinin :) NORMAL HALİ ! TARİFİ BURADA



Postlarımın hepsi haziran ayından..sevgili arkadaşlarımın ve komşularımın yazlık-izin öncesi ziyaretleriydi..
Bu şeker gibi günde, yine kandilli lisesinden sınıf arkadaşım , Gülbinle olan bir kahve molasından. minicikde bir doğ günümün kutlamasıydı.
Şimdilerde yazlık evinde, didim sahillerinde dinleniyor :)
Bu gecikmeli yayınlardan rahatsızlık duysamda, masalımızın anıları arasında kalmasını isterim..
Hepsine özlem dolu sevgiler.. İyi tatiller diliyorum.

18 yorum:

EHA 16 Temmuz 2009 09:45  

bir fincan kahve ve kek ancak bu kadar güzel ve özenli servis yapılabilir.ellerinize sağlık.

Unknown 16 Temmuz 2009 11:08  

Canım yine bahar gibi bir masa hazırlamışsın:))Hayranım sana bili
yorsun hediyeni iyi günlerde kullan
çok şık.Muffinler muhteşem ellerine
sağlık kocaman öpüyorum...

Unknown 16 Temmuz 2009 11:08  

Canım yine bahar gibi bir masa hazırlamışsın:))Hayranım sana bili
yorsun hediyeni iyi günlerde kullan
çok şık.Muffinler muhteşem ellerine
sağlık kocaman öpüyorum...

dogada.blogspot.ru 16 Temmuz 2009 11:13  

canım Nunu'cuğum
içten yorumların güzel temennilerin için çok teşekkürler çok öpüyorum sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Temmuz 2009 11:17  

HATİCE VE ŞEKER KIZI NİSANUR,
çok teşekkürler, O sizin güzelliğiniz.


DERYA
çok severim kahveli tüm lezzetleri, teşekkürle deryacığım..


GÜLÜN MUTFAĞI,
tekrar geçmişler olsun,bahtları açık olsun
svglr gülcüğüm.

neslihan erzincan özgür 16 Temmuz 2009 11:23  

Nunucuğum kekin adına bayıldım:-)çok güzel görünüyor herşey canım.ellerine sağlık.sevgilerimle...

pembecikolata 16 Temmuz 2009 11:43  

Ne kadar şık bir masa...Kahve keyfinize özendim:)Keklerde harika:)
Daha ne olsun:)

Damak Tadı 16 Temmuz 2009 11:55  

Gerçekten güneş gibiler canım..Karanfillere bayıldım canım..Tabağında çok sıkmış,iyi günlerde kullan..))Kocaman öpüyorum seni..Mailini biraz önce okudum..))

Sevgiler..

Gülen Tezer 16 Temmuz 2009 12:13  

Nunu'm; özledim, seviyorum, öpüyorum ve kaçıyorum :/

NzlGl 16 Temmuz 2009 13:06  

Herşey herzanman ki gibi Nunu zarifliğinde...

Sevgilerle

Stil Direktoru 16 Temmuz 2009 16:08  

Bebeğim bence sen catering ve organizasyon işini süper yaparsın dene diyorum!

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Temmuz 2009 17:46  

NESLİHAN,
BENDE PEK SEVEREK ADLANDIRDIM CANIM..

PEMBE ÇİKOLATA,
çok teşekkür ederim, sizler daha güzellerini mutlaka yaparsınız.


DAMAK TADI,
nasıl da misler gibi kokuyordu gülcüğüm..
Hep boğazdaki evin terasındaki valide sultanımın karanfilleri aklıma gelir ..
burnum yanardı adeta kokusundan.
şimdi nerde...
sevgiler canım.


NZLGL,
O senin zarifliğin canım.

STİL DİREKTÖRÜ,
:))))
Hayatcım ben zaten o işi yapıyorumm.
BENİM BİR İŞİM DE VAR AYRICA :)
Vallahi başka bir şeye 2. 3. nUnU LASSIMM :)))
ÇOK TEŞEKKÜRLER DİREKTÖRÜMMM....

Hülya 16 Temmuz 2009 18:28  

Kekin görüntüsüne bayıldım...
Sevgiler

Yelda 16 Temmuz 2009 20:16  

Zarif insana zarif hediyeler
Herşey süper..
Sevgiler

lezzet sefasi 16 Temmuz 2009 21:25  

Kekler ne sirin ,sevimli gorunuyor
Ellerinize saglik harika olmus.

Pembe Tatlar 16 Temmuz 2009 21:49  

Gerçekten herzamanki gibi herşey harika....
Muffinler harika gözüküyor ellerine sağlık...

Şehnaz 16 Temmuz 2009 22:23  

arkagdaşım herzamanki gibi çok zarif bir masa hazırlamışsın.fincanların kekin hepsi hharlkulade.ellerine sağlık.sevgiler.kekcafe

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Temmuz 2009 22:37  

GÜLEN TEZER ÜSTÜN
:) çokkk sevgiler canım.


HÜLYA,
teşekkürler..


YELDA,
çok teşekkürler canım, sizin inceliğiniz..


LEZZET SEFASI,
çok sevimliler bende pek severim.


PEMBE TATLAR,
her şey birazda sizler için... tşkrlrrr...


ŞEHNAZ KEK CAFE
beğenmenize sevindim..

sevgiler güzellikler hepimizin olsun.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP