SILA BULUŞMALARI

>> 18 Temmuz 2009 Cumartesi

KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN
soframız
çikolata soslu vişneli sakızlı muhallebili tatlı ( TARİFİ VERECEĞİM )
Oya'cığımın çok şeker hediyesi
masada kaşık standı

patatesli kıymalı gül böreği
zeytinyağlı patlıcan dolması
manisa - mersin parmak patlıcanı




İş ve yaz misafirleri yoğunluğumuz had safhalarda bu günlerde.....
Hiç sayfalarınza uğrayamıyor, bu koşturmalara yetişmeye çalışıyoruz.. Bir yandanda çokk yaklaşmış olan tatil hazırlıklarına da başlamış durumdayım.
İstanbuldan ayrılmadan akrabalarımızla beraber oluyor,zamanımızı ailecek kullanmaya gayret ediyoruz.
Sevgili halamız MüNİCHten , sevgili görümcem de LYONdan gelince, ailecek sofralar çok sık kurulur bizlerde bu aylarda......
Oysa geçen hafta halamızda çok güzel bir sofrada ağırlanmıştık.. Büyük bir dalgınlık makinemi evde unutmama sebep olunca , bu güzel görüntülerden de mahrum kaldık :(((
Oya bana harika hediyelerle gelmişti, biride resimlerde gördüğünüz, masada çatal-kaşıkların tabakların değişimi sırasında ,örtünün üzerine bırakmaktansa, bu mini standlara koyarak daha hijyen ve lekesiz örtülere sahip olmamızı sağlıyordu..!!! Bayıldımm bu rengarank marifetli porselen standlara. Tam benlik çünkü.
Bu ince düşüncesine hayran olmamak imkansız.. Tekrar teşekkürler ediyorum. Halamın enfes quartz kolyesi ise hala boynumda..
Bende onlara reçellerimi tattrırıp, böğürtlen, dut, frambuaz, ve kayısı reçellerimden birer kavanoz armağan ettim.

Menüye gelince :
tamamen onların sevdiği gibi ve özlediği gibi düzenledik.

Domatesli bol soğanlı tavuk yahni,
Etli bamya,
Patatesli kıymalı börek
Enginar,
Barbunya,
Zeytinyağlı biber ve patlıcan dolma,
Rokalı,reyhanlı marul salatası
Domatesli pilav
Mevsim meyveleri,
Kestaneli dondurma
Çayımızın yanında ise
Sakızlı lorlu kurabiye,
Vişneli çikolata soslu, sakız muhallebili tatlı Vardı.

Aile güzel bir olgu..
İnsanın sevdikleriyle geçirdiği bir gün ise tüm yorgunluklara değmekte..

İYİ HAFTASONLARI.. VE GÜZELLİKLER DİLİYORUM TÜM SEVDİKLERİNİZLE.

KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN

28 yorum:

Delfina ; 18 Temmuz 2009 22:53  

Gözünüzaydın Nunucuğum.

Hediyeler ince zevkin sonucu,hepsi çok güzel.Güle güle kullan canım benim...

Sofra yine dut masalı marifeti,mutlu ve becerikli sınıf başkanımıza lütfen "maşallah"ı eksik etmeyelim...

:) sevgiler

Unknown 18 Temmuz 2009 22:55  

nunucum gerçektende sıla hasreti çekenlere uygun bir menü hazırlamışsın ellerine sağlık,güzel bir haftasonu diliyorum bende sevgiler

Baharcicegi 18 Temmuz 2009 23:04  

menüyü okumakla bitiremedim,masallah tam ziyafet olmus senin ellerine saglik yiyenlerede afiyetler olsun canim

boncuk mutfakta 18 Temmuz 2009 23:35  

Menün şahane Nunucum.Tam ziyafet olmuş.Güzel hafta sonları canım.

Yaşamın kıyısında 18 Temmuz 2009 23:44  

Nunu'cum
Sofraların her zaman şen ve sevdiklerinle dolsun.
Gözünaydın, sevdiklerine özlemlerin sonunda kavuşmak çok güzel.
Sana da güzel haftasonu dilerim.
Görüntüler ve hediyeler harika güle güle kullan.
Sevgiler...

hanife 19 Temmuz 2009 00:34  

nunucum MaşaAllah çok becerikli hatunsun vesselam hem çalışıp hem bu kadar koşuşturmaca Allah nazardan korusun

Mutfak Havlusu 19 Temmuz 2009 06:37  

N yapmışsın böyle maşAllah nefis nefis lezzetler harika sofralarda kurunca oh deymeyin keyfe Allah daim eylesin..
Bu arada hayırlı kandiller olsun..

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Temmuz 2009 11:08  

DELFİNAM,
güzel kalplim çok teşekkür ediyoruz canım.

DÜŞLERİMİN İNCİSİ,
elimden geleni yapmaya çalıştım canım çok tşkrlr..


BAHAR ÇİÇEĞİ,
çok kalabalık aileler için seçenekler gerekiyor :)
malum birde özlenen lezzetler olunca .. feda olsun çiçeğim :)



BONCUK MUTFAKTA,
çok teşekküler canım.. mutlu oldu herkes..,


YAŞAMIN KIYISINDA,
bende har,ka temennilerine çok teşekkürler ederim NURcuğum.


HANİFE,
sağolasın canım..
çok planlı programlıyımdır..
Başka türlü olamıyor :))

MUTFAK HAVLUSU,
Zeynepciğim özledik anımcım..
şeker yorumuna teşekkür ediyoruz ailecek..

HAYIRLI KANDİLLER SEVGİLER..

SOFRAMDA BERABER 19 Temmuz 2009 11:41  

CANIM ABLACIĞIM
UZUN ZAMANDAN SONRA MERHABA YAZAMADIM AMA SİZİ HEP TAKİPTEYDİM
SİZE YAZMAYI ÖZLEDİM BURALARDAYIM ARTIK
MİRAÇ KANDİLİNİ KUTLAR HAYIRLARA VESİLE OLMASINI DİLERİM
SEVGİLER.....

sude 19 Temmuz 2009 11:45  

nunucum, gozunuz aydin. empati kurarak mutlulugunuzu ve sevincinizi anlamaya calisiyorum. monu muhtesem... ozellikle tatlilara bayildim. ellerinize saglik.
sevgiler!..

hdidem95 19 Temmuz 2009 12:53  

♥ Bakiler sevgiler adına nice dilekler vardır. Ölümü bile ayırır saymayan gönüller vardır. Mesafeler araya set çekmişse ne çıkar, dualarda birleşen gönüller vardır. Hayırlı kandiller..

pasta evim 19 Temmuz 2009 13:07  

Sevgili Nunucuğum bende Amerika'da ki teyzen.Önümüzdeki hafta türkiye'deyiz.Görüşmek üzere.
(Napıyım sıla sofralarını görünce gurbetteki akrabalarından olasım geldi birden.Sevdiğim yemeklerin listesini vereyim diyecem ama sen tüm misafir sofralarından ortaya bi karışık yapsan fena olmaz.)Harikasın canım. Sağlığın,mutluluğun,huzurun ve paran hiç eksik olmasın canım. Kandilin mübarek olsun.Ellerin dert görmesin.

TAZE NANE 19 Temmuz 2009 13:09  

SIZE KARANFILIN SADAKATINI, SUMBULUN BAGLILIGINI, MENEKSENIN TEVAZUSUNU,
LALENIN GURURUNU, LEYLEGIN SAADETINI VERSEK BIZEDE DUA EDERMISINIZ.
KANDILINIZ MUBAREK OLSUN.

karadenizsofrasi-Balıkesir 19 Temmuz 2009 13:37  

selam ,ellerinize sağlık reçeller,çeşit çeşit yemekler,afiyet olsun,
kandiliniz mübarek olsun,sağlıklı güzel günleriniz bitmesin,
sevgiler

pelince 19 Temmuz 2009 13:45  

Nunucum hediyelerini güle güle kullan.Ben de yemekteyiz programında görmüştüm kaşık standlarını,çok zarif bir hediye bence de...Sofra yine çok şık,ellerine sağlık...
Kocaman Sevgiler.

Hayırlı Kandiller.

KOSEMINDERI 19 Temmuz 2009 14:14  

Merhabalar. Sitenizi ilk ziyaretim ve cok hosuma gitti. Bundan sonra daha sik ziyaretler yapmak isterim. Yapriginiz yemekler cok guzel gorunuyor. Suslememlerinize bayildim. Benimde koseminderi adli sitem var. Sizlerinde orda gormekten ve yorumlarinizi okumaktan mutlu olurum. Sevgiler.

KİZHATCE 19 Temmuz 2009 14:14  

herşey nefis ve çok şık...hediyende çok şık...böyle görümce dostlar başına:)hayırlı kandiller,sevgiler...

www.beyzaninyemekleri.com 19 Temmuz 2009 14:28  

resmen yemekle sanatı buluşturmuşsunuz. hem göze hem damağa hitap ediyor:) benim de siteme beklerim.

Stil Direktoru 19 Temmuz 2009 15:21  

Hahahah o parmağa koptum allahın şekeri, Oyanın hediyesi de ne güzel rengarenk güle güle kullan canım. Muhallebi ise çiçek tarlası olmuş yine.

Tijen 19 Temmuz 2009 18:42  

Yine döktürmüşsün NuNu'cuğum ama o güzel fotoğrafın da gözümden kaçmadı söyleyeyim...

yaban mersini 19 Temmuz 2009 19:48  

bu hediyeye ben de bayldım nerden almış acaba..bu arada hayırlı kandiller diliyorum.slmlar

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Temmuz 2009 20:54  

SOFRAMDA BERABER,
Merhaba canım.. sesini duymak ne güzel..


SUDE,
çok teşekkürler canım.. özlem gidermek ,bizler içinde çok hoştu.


HDİDEM 95
hayırlı kandiller diliyorum.


PASTA EVİM,
güzel temennilerine ve cici yorumuna çok teşekkür ederiz.


TAZE NANE,
dualarımız kabul olsun hayrlı kandiller canım.


KARADENİZ SOFRASI- BALIKESİR,
hasret sofrası oldu haklısınız :)
sizlerinde kandili mübarek olsun.


PELİNCE,
ben hiç seyretmiyorum, demek gördün sen Pelinciğim..
soframı yetiştirdim diyemiyeceğim.. sadec oldu :)


KİZ HATCE,
yaa şanslı gelinlerdenim ! :)))
sizlerede hayırlı kandiller haticeciğim.


BEYZANIN YEMEKLERİ,
hoşgeldiniz ,
çok teşekkürler ederim. uğrarım elbette :)


KÖŞE MİNDERİ,
merhaba hoşgeldiniz,
zaten her şeyi sizler için hazırlıyorum :) Uğrayacağım..


STİL DİREKTÖRÜ,
ah canım yaaa :))
sevgili patlıcanlarımıda parmağımıda bak bi sen farkettin :)
valla patlıcanlar adına teşekkürler ediyorum !! :)))
Oya adınada ,
kendim adınada :))
öpüyorum canım..


TİJEN
!!!!!!
:))))
AH CANCAĞZIM BENİM..
kaçmaz kaçmazz .. !!!
O ŞAHİN GÖZLERİNDEN ASLA KAÇMAZ :)
Çokk teşekkür ederiz Tijenciğim.. öpüyorum seni..SEVGİLER...


DİYALOG YEMEKLERİ,
çok tşkrler.
Paris' ten alındı canım.

SİZLEREDE HAYIRLI KANDİLLER DİLİYORUM.. SEVGİLER.

Arzu 19 Temmuz 2009 22:21  

Masanız bir harika gözüküyor.
bir de kaşık standınız süper fikir.
Güle güle kullanın
Paylaşımınız için teşekkürler
İyi kandiller

hanife 19 Temmuz 2009 22:36  

kandilin mübarek olsun Rabbim dualarını kabul etsin

Baharcicegi 20 Temmuz 2009 00:18  

kandilin mubarek dularin kabul olsun canim

Yaşamın kıyısında 20 Temmuz 2009 01:38  

Hayırlı kandiller diler, nice kandillere sağlıkla erişmeni temenni ederim.
Sevgilerimle..

cinar 20 Temmuz 2009 07:29  

oh afiyet olsun :) Menü süpermiş. O patlıcanlar da ayrı güzel ya, hiç o kadar küçüğünü görmemiştim, çok sevimliler :)
İyi kandiller size de.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP