NANELİ LİMONATA

>> 22 Temmuz 2009 Çarşamba






TARİFİ

*
Yukarıdaki tarife Sadece (rendelenmiş limon kabuğu ve şeker içine) 5 dal nane yapraklarını ilave edip hepsini ovup. bir gece bırakınız )
Sonra sırasıyla işlem aynı.
Servis anında buz parçaları harika oluyor..
Benim vazgeçilmezim ise mutlaka ve mutlaka taze meyveler.. Özellikle yeşil elma dilimleri, şeftali, böğürtlen VE frambuaz !!!!!! :) Elbetteki taze naneler...
Sonrasında misssss gibi ferah mentollü limonatanız hazır......
ÇOK SEVECEĞİNİZİ BİLİYORUM !

AFİYETLER OLSUN.

11 yorum:

Pembe Tatlar 22 Temmuz 2009 22:13  

Şuanda yürüyüşten geldim içim yanmış alsam bardağı:))

Ordanburdanhayattan 22 Temmuz 2009 22:14  

Bir de böyle denemeli, ellerine sağlık

Delfina ; 22 Temmuz 2009 22:33  

limonatanın da şaşaalısını bi sende bi de köşe kahve de gördüm nunucum...elma dilimleri ha :) tamam not alınmıştır başkanım :) sevgiler

http://www.lezzetibol.com 22 Temmuz 2009 22:37  

Canım hızına yetişemiyorum. Süper olmuş. Haklısın buz parçaları çok yakışır limonataya.
Ellerine sağlık canım.
Ah şimdi olsa da içsek.
Sevgiler
http://www.lezzetibol.com

pelince 23 Temmuz 2009 00:23  

Bu sıcak günlerde içimizi ferahlattı bu görüntü.Ellerine sağlık Nunu..

Zehra Gürgen 23 Temmuz 2009 09:47  

Nunum harika görünüyor limonata.Heleki içinde elma dilimi, böğürtlen,frambuaz var..off ben bir yudumda içerim onu !!

ellerine sağlık canım.
sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Temmuz 2009 10:22  

pembe tatlar,
:) memnuniyle canım


ordan burdan hayattan,
neden olmasın..afiyetle....


delfina :)))))))
ahh köşe kahve , ne şeker dimi delfinacığım.
nazik sözlerine teşekkürler ediyorum canım.
elmalar çok lezzetleniyor limon tadıyla. dene lütfen.


tijen aktay,
haklısın canım, postlarım sayamayacağın çok yetişmez yaz sonuna bile !!
tatile gideceğim bazı şeyler yetişsin istedim SİZLERE !
sevgiler...


pelince,
yaz aylarının bereketine bende hayranım canım... tşkrlr.


zehra gürgen,
evet canım, ben böyle geliştirdim çoookkk lezzetli ve keyiflere keyif katan bir limonata oluyor.
sevgiler güzellikler...

yorumlarınza çok teşekkür ederim.

http.belguzaranne.blogspot.com 23 Temmuz 2009 19:44  

merhab lımonatanın tanm ölçusunu göremedım elınıze sağlık

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Temmuz 2009 21:00  

BELGÜZAR ANNE :
Kırmızıyla TARİF ! yazan yere tıklayınız.
GÖRECEKSİNİZ..
afiyet olsun.

lezzetyolculugu 25 Temmuz 2009 16:13  

Bugün hava o kadar sıcakki canım istemedi değil.Şimdi yapayım yarına içeriz artık..Ellerinize sağlık.Blogun bu halide çok şeker bu arada.

Sinopee 4 Ağustos 2012 12:17  

Bugünden itibaren izlenmektesin benim tarafımdan. Çok cici bir blogasahipsin.. Banada beklerim.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP