VEDA SOFRAMIZ :((( GÜLE GÜLE TİMUR'CUĞUM .

>> 21 Ağustos 2008 Perşembe


TİMUR'cuğumuz bizim ilk göz ağrımız. Benim ,(halasının )bir tanecik göz bebeğidir hala ve hala.
arkasından kızkardeşi SELİNCİĞİM de geldi :)
Ama hak verirsiniz ki bu ilk halalık,ilk torun,ilk göz ağrısının yerleri bambaşka işte.....
TİMUR Danimarkada eğitimini sürdürüyor. yaz tatili için 1 ay süreyle bizlerleydi.
dönmeden bir gün önce,her zaman olduğu gibi bende toplanıp,güzel bir veda yemeği yedik. annem !(babacığım artık yok :( rahmetle andık tüm gece :(
,ağabeyim ve biz 10 kişilk bir mini bir aile daveti oldu.
Timur'a özel ne varsa sadece ve sadece onları pişirip hazırladım. en sevdiği şey ise tatlılardan ,tiramisu ve sakızlı muhallebidir !!!!
YEMEKLERİ İSE : -köz biber-patlıcan köz- yoğurtlu havuç- börek- zeytinyağlı fasulye-köfte,patates, zeytinyağlı biberler olmazsa olmazlarıdır !!!!! :)))
babaanneside gelirken 3! çeşit dondurma ve helva kavurup getirmişti. timur onlarıda çoookk seveerr..
ayrıca çeşme kavunu-izmir inciri ve üzümleri de gecemize eşlik etti, Bayılırr onlarada.

HALASI her bir arzusunu yerine getirip,onun boyuna posuna ,yeşil gözlerine ,sapsarı saçlarına ,o kusursuz güzel yüzüne (maşaallahh) KURBAAAANN olarak :) uğurladı elbette :((((
sanırım ya doğum gününe veya yılbaşına yine burada.
aynı sofralarda ,ama bu sefer kış versiyonuyla buluşmak ümidiyle :)gün sayıyoruz şimdeden..
SENİ SEVİYORUM HALACIĞIMM.....VE SENİ HEPPP ÖZLÜYORUM İLK GÖZ BEBEĞİM, GÜLEE GÜLEEEE .

RESİMLERİ ÜZERLERİNE TIKLAYARAK BÜYÜTEBİLİRSİNİZ (sofra okadar acele kurulduki, düzenini sevmedim, üzgünüm :(

timur bu sefer, tiramisu yerine benden ; pastalarımdan çiçekli olanı sevdiğini söyliyerek siparişini vermişti .önceden hazırladığım Böğürtlen ve çikolata parçalı pastayı, selinciğimle (kardeşi )hemen kapladık. üzerini seloşş yaptı :)))

çok üzgünüm ,masamı tamamlanmış halinde sunamıyorum,sadece ilk
hazırlık aşamasında ,öylesine bir resmini çekmiştim,sonra hiçç ama hiçç vakit olamadı .gece boyu servis sürdü de :))))))

Sakızlı muhallebi - damla sakızları, sakız adasından orjinaldir !!!!

fırında ,baget tavuk- köfte- patates ,

Mısırlı pilav ,
biz çeşmeden döndükten 4 gün sonra geldikleri için her şey ama herşey alaçatı pazarından alınan sebze ve meyvelerle vede diğer ürünlerle yapıldı.
başka postlarda göreceğiniz diğer sebzeleride size tanıtacağım (pişmiş halleriyle :)

29 yorum:

Zerrin Pasta Evi 21 Ağustos 2008 11:15  

NuNummmmm,

Allah kavuştursun canım.Kocaman oldular bile... Selin'i gördüğümde Timur Danimarka'daydı.Yaşlanıyoruz mu biz canımcımmm :)))) Acaba?

Bende hem teyzeliği,hem de halalığı tatmış biri olarak hepsinin yeri kalbimizde ayrıdır.Ama dediğin gibi ilk göz ağrılar farklı oluyor.

Ellerine sağlık fıstığım.Yine güzel mamalar yapılmış,sofralar kurulmuş :)))) Güzel bir uğurlama yemeği olmuş.

Sevgiyle sarıldım,kocaman öptümmmm.

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Ağustos 2008 12:15  

ZERRİNCİĞİM,
çk tşkrlr canım.
sözlerinde haklısın.yıllar geçiyor,biz küçülüyor onlar büyüyorlar.hayat devir-daim işte..
yeterki iyi ve güzel günlerini görelim.hayattaki tek dallarımız evlatlarımız ve onlar.
Yüce yaradanım hep güzellikler nasip etsin tüm kullarına inşallah.
bende seni öpüyorum tatlım. teşekkür ederim. svglr.

Sevil Şahin 21 Ağustos 2008 17:31  

cnm allah kavuştursun cnm hepimiz yaşlanıyoruz onlar büyüyor :=))
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
SEVGİLİ ARKADAŞIM ;GECEN SENE SEVGİLİ NASİBİM ARKADAŞIMIZIN BAŞLATTIĞI “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2” Nİ BU SENEDE DEVAM ETTİYORUZ
1-7 EYLÜL TARİHLERİNDE http://birdemliksohbet.blogspot.com 8-14 EYLÜL TARİHLERİNDE SEVGİLİ SELMA ABLAM (http://selmahlc.blogcu.com ) ADRESİNDE VE KALAN 15 GÜNLÜK DİLİMDE İSE SEVGİLİ NASİBİM ABLAM (http://porselendemlik.com ) ADRESİNDE YAPILACAKTIR KATILIMIZI BEKLİYORUM HAYIRLI BİR RAMAZAN GECİRMENİZ DİLEGİYLE …BİRDEMLİKSOHBET SEVİL
……………………………………………………………………………………………………………
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;14.08.2008--14.09.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK BANA MAİL ATMANIZI (birdemliksohbet@hotmail.com) VE 16 ,09,2008 TARİHİNDE SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI RİCA EDİYORUM.BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

Adsız 21 Ağustos 2008 17:59  

canım ne güzel sofra hazırlamışsın zerafetin her ayrıntıda kendini gösteriyor Timur çok şanslı çoook:)
hayırlısı ile gider ve gelir inşAllah..
sakızlı muhallebinin süslemesi en şirini:)diğerleri de harikulade zaten..
sevgilerimle...

Damak Tadı 21 Ağustos 2008 18:06  

Allah kavuştursun canım..İlk yegende başka sevilir..))Onlare için ne yapılsa azdır bence..Ellerine ve kollarına sağlık Nuray'cığım,sende çok nefis yemekler ve tatlılar hazırlamışsın..))

Ebedi huzura kavuşmuş büyüklerinizede Allah'tan rahmet diliyorum..))


Sevgilerle canım..

zarpandit 21 Ağustos 2008 18:20  

nunum üzülme inan hemen geri donecek işe başlayacak evlenecek hayat kuracak halasınıda asla unutmayacak:)

MUTFAKISTAN 21 Ağustos 2008 18:30  

bu duyguyu cok iyi bilirim ,ozlem hic bitmez halasi ne guzel hazirlanmis eline saglik canim super gorunuyor hersey sevgiler

egeli 21 Ağustos 2008 19:22  

canım benim Allah kavuştursun şimdiden.ellerine sağlık hepsi birbirinden enfes olmuş.
Timuçine'de başarılar dilerim...sevgiler

hepsusluydum 21 Ağustos 2008 19:24  

Bir oğluş daha ha..Allah kavuştursun..
Bu sofralar da bizi iyice şişmanlatacak..yapma Nunuuu gösterme şu sofralarııı..

Unknown 21 Ağustos 2008 22:08  

Yegen sevgisi bir baska olmali, ben henuz tadamadim ama, tahmin ediyorum :) Blogda hersey harika,ellerinize saglik. Umarim tez vakitte yine kavusursunuz yegeninize ve hosgeldin yemeklerini okuruz burdan :)

Sevgiler...

Adsız 21 Ağustos 2008 22:56  

güle güle gitmiş güle güle gitsin dönüşte daha da güzel sofralar olsun

sevgilerr

Aybike Ceylan 21 Ağustos 2008 22:58  

Nunu'cugum,
Allah kavustursun, ben hala hic olamayacagim ama insallah sene sonunda teyze olacagim:)
Ellerine saglik hersey harika, senin gibi....

Unknown 22 Ağustos 2008 00:50  

merhaba...hala olmanın harikulade güzelliğini yaşayanlardanım bende.üstelik aramızda sadece 8 yaş var.2 gün öncede onun anne olacağı haberini aldım.öyle güzel bir duyguki...uzaktada olsalar sağlıklı olmaları mutlu olmaları yetiyor bize.sevgiler.mutlu yarınlar..

ayseyaman 22 Ağustos 2008 05:49  

bi saniye şimdi bu masanın tamamlanmamış halimi? :)daha ne olsun Nunu, ellerinizi emeklerinize sağlık,bence Timur Ramazan Bayramına gelir.:)
Allah kavuştursun..
sevgilerimle

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Ağustos 2008 07:51  

BİR DEMLKİ SOHBETLER,

sevgili sevil çk tşkr ediyorum,çk haklısınız vede çalışmalarda kolaylıklar diliyorum svglr.



YOSUNBUKA'cığım

sevgi ve özlemin bana yaptırdıklarıydı bunlar işte :)))
svglrrrrrr..



DAMAK TADI,

canım gül'cüğüm
sevgi ötesi bişey onlar değil mi ??
hasbelkader yapmaya çalıştım,önemli olan tek malzeme SEVGİ bence.o olmadan lezzet aranmıyor sofralarda...
*
babacığım için dualarına minnettarım ,VAROL *
çok svglrrrrrrr




ZARPANDİT_ GÖKCHE

ayy, heyecanlandım gökçecim :)
işe girdi, evlendi...
ayy ne zamann oldu bunlaaarrr :)))
amaa HALOŞunu unutmadı dimi ?
çk svglr tatlım.



MUTFAKİSTAN

Sevgili Filiz HNMcığım hoşgeldiniz,
duygular karşılıklı olunca daha iyi anlaşılıyor değil mi ?
sevenlerimiz yanıbaşımızda olsun,çok tşkr ediyorum.
svglrrrrrrrrrr..




EGELİ
merhaba egelimm,sesini duyduğuma memnun oldum,bir hayli meraklanmıştım yine..
güzel dileklerin ne hoşş çk tşkrlr..sağlıkla inş,başarıları daim olsun.. svglrrrr....

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Ağustos 2008 08:24  

HEP SÜSLÜYDÜM, :)))

:))) :))) :)))
Bir oğluş daha dimii :))
iyiki varlar ,çok mutlu-mes'udum onlarla Zehracığım..bayılıyorum hepsine.
*kilo da neymişş. :)
tonn tonn alıyoruzz * :(((
çoookk svglrrr..



SEVGİLİ, NİLGÜN ÜLKER,

hoşgeldinizz...
her güzellik gibi,inşallah bu sevgiyide tadarsınız.
bloğum için yorumlarınıza çk tşkr ederim NAÇİZANE İŞTE.,
sizlerin yanında hep diyorum ya bir su damlası bile olamam.
çk tşkrlrrrr.. svglrr.


YEşİMciğimm,

olsunn olsunn.. sağlıkla-keyifle olsun hemde.. inşşş.
çk tşkrlr cnm.



CANIM AYBİKECİĞİM,

man bişey olalımda :)) hala-teyze farketmez :)) hepsii harika, kandan, candan gelenlere doyum olmuyor bilmeni isterimkii.
Allah tamamına erdirsin hayrlarla inşş kardeşinizi.
güzel yorumuna çok tşkr ederim
svglrrrrrrr



GÖNÜLDEN ELE, hoşgeldiniz,

çok haklısınız,uzaktada olsalar VARLIKLARI yetiyor..
siz güzel bir haberle müjdelenmişsiniz.allah tamamına erdirsin..
çk svglr...



AYŞE YAMAN :)
:)) gerçekten eksiklerle dolu bir masa,çünkü öylesine koydum herşeyi,gerisini 5. sınıfa geçen diğer yeğenim Selin tamamladı :)
çatal bi yerde ,bardaklar kelalaka :)ne peçede,ne diğerleri vs vs.. :(((((
o kırılmasın diye bişey dememiştim,ama nerden bileyim bir tek bu resmin bana MİRAS kalacağını :))))olsun güzel bir akşamdı,hafif burukda olsaa...

ÇOK TEŞEKKÜRLER NAZİK DİLEKLERİNİZ İÇİN
SVGLRRR..

Adsız 22 Ağustos 2008 09:49  

NURAYCIĞIM
çok tatlı bir delikanlı olmuş maşşallaahh.
çocukkende nasıl bir güzel yüzü-gözü vardı unutamam.
allah başarılarını daim etsin. allah kavuştursun
çok güzel bir ailesiniz sizler.
birlik ve beraberliğiniz muazzam.
Hala sofrası dediğin gibi.
ne şanslı yeğenler :))
allah sanada kalbine -gönlüne göre versin biricik arkadaşım.ne kadar ÖZVERİLİisn. ve de çalışkan. bu sıcaklarda hiç durmuyorsn.
çok sevgilerimi iletiyorum büyüklere ve aile bireylerine.. SELAMLAR CANIM..
GÜLBİN. B

aslı'nın mutfağı 22 Ağustos 2008 09:52  

Nunu'cum Allah kavuştursun, çabucak gelsin evine yeğenin.. Onun için hazırladıklarının hepsi çok güzel, ellerine emeklerine sağlık..

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Ağustos 2008 10:22  

GÜLBİNciğim,temennilerine çok tşkr ederiz ailem adınada. varol canım
TİM. her zaman sakin,becerikli, vedee çokk iştahlıydıı :)))
şimdi okadar özlüyor ,ama okadar özlüyorki türk yemeklerini, sohbet aralarında hep bunları anlatıyorr :)))))))
EE. HAKLI ELBETTE.
bizlerde hasbelkader yapmaya çalışıyoruz.
canım sağol güzel yorumun için. tekrar tşkr ederizz. svglrrr..



ASLI cığım,
sayılı günler,zamanla alıştık sayılır. sağlıkla olsun-huzurla olsun yeterki, bizler her şeylerine amadeyiz onların..
çok teşekkür ediyorum güzel yorumuna.
svglrrrrrrrrrrr..

Adsız 22 Ağustos 2008 10:47  

OH OH MAŞALLAH !! NAZAR DEĞMEZ İNŞALLAHHHHH !!!

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE 22 Ağustos 2008 11:41  

Allah kavuştursun.
Bende halayım 2 tane yeğenim var ve bende onlardan ayrılıyorum. Çok uzaklara gidiyorlar. Çok zor geliyor ayrılık. Sizi anlıyabiliyorum. Allah en kısa zamanda yeğeninizi size kavuştursun.
Sevgilerimle,

Ferhanca 22 Ağustos 2008 11:54  

Allah kavuştursun.Bizim yıllardır bu seromoniler yaşanır durur.
son iki yıldır olamıyor iki yazdır yapamıyoruz artık oğlumuz işe başladı hayırlısı gelince gene olur gene yaparım sevdiklerini..zevkli sofralar bunlar Allah eksik etmesin, ne mutlu..

Adsız 22 Ağustos 2008 12:14  

HALALARIN HALASIIIIIII :)))
canım allah kavuşrtursun sizleri.
TİM. ne kadar uzamış inanamadım.
ve çok yakışıklı ,çocukkende acaiip güzeldi maşallahı vardı.
hepinizi öpüyorum.
aileye selam -saygılar.
Halaların en hass halasına sahip çocukk,tabii geri gelecek. hatta firar bile edebilir ..
ben olsam o yemekler için okyanusu bi dakkada aşardım :)))
çok sevgiler canım..
selma.

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Ağustos 2008 12:46  

PASTARDİA,
:))))
inşallah inşallah... svglr cnm.



RENKLİ KURABİYELER :
hoşgeldiniz,çk teşekür ediyorum,
sizleride şimdiden allah kavuştursun. alışılmış düzenin değişmesi zorlayıcı oluyor haklısınız.
svglrrr.


SEVGİLİ FERHAN
hep böyle güzelliklerle sofralar olsun.
zaten bizlerle nereye kadar bilinmez ki ..
bir yerlere yıldızlar GİBİ kayıp gidiyorlar işte..
allah yokluklarını göstermesin yeterkii. sizide allah kavuştursun..



SELMACIĞIM canım benim,
TİM 1.92 oldu. napcaz bilmem. bizden kısa çıkmıyor. benim büyük 1.90 dedik ama TİM bizi ürküttüü :))
canım benimm. nasılda miniciktii...
her halleri güzel onların. seyretmek çok hoşş..
bizde sana çok teşekkür edriz tatlım,selamlarını tek tek iletirim .. ankaraya selam.
görüşmek üzere.
svglr.

SOFRAM 22 Ağustos 2008 21:13  

Canım yeğenin için ne güzel masalar hazırlamışsın onun gönlüne göre, ama yeğenler gerçekten öyledir, hele de ilk göz ağrılarının yeri başkadır. Ayrıldığınız gibi kavuşursunuz inşallah, allah muhabbetinizi daim etsin güzelim.
Yukarıdaki kurabiyeler de harika görünüyorlar, tarçın, zencefil bol aromasıyla harika bir lezzet olmuştur mutlaka ellerine sağlık, afiyet şeker olsun, sevgilerimle öpüyorum...
Samsun'dan selamlar...

Tijen 22 Ağustos 2008 22:39  

Güle güle Timuuuuur! Yine gel...

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Ağustos 2008 22:43  

Sevgili TİJEN hn,
yolları sevgiden ,güzelliklerden geçe geçe geri gelsin inşş.
çk tşkr ederizz... svglrrr..

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Ağustos 2008 22:52  

SOFRAM.
Fatmacığım, çok tşkr ediyorum,kan can çok seviliyor malum.
tüm evlatların yolu açık olsun.
bende sizin evladınızı hayrlamaya geleceğim.gözünüz aydın. Allah tamamına erdirsin inş..
yoldan da geldiniz ,bir yorgunluk çayının yanına,yukarıdaki kurabişlerden de gönlünüzce alabilirsiniz ..buyrunuz.. çk svglr.alabilirsiniz

Adsız 3 Eylül 2008 01:46  

o ne güzellikler öyle, yaratıcılık ve sunum bir harika eline sağlık.Halaların güzeli.belgin

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP