Ilıca-Çeşme-Şifne-Çiftlikköy-Pırlanta Plajları -Dalyanköy de, Bir dut Masalının Ayak İzleri.

>> 11 Ağustos 2008 Pazartesi




Giray Han heykeli




kalenin tekneden görüntüsü
Kale pztsi hariç hergün 08.00-17 30 arası ziyarete açıktır,

Çeşme uzun çarşı ve Ben :)

uzun çarşı,


uzun çarşıda restore edilmiş pek çok rum evi gördüm,biride bunlardı.hepsi mübadeleden kalan türk-yunan karışımı ege mimarisi taş yapılardır.,parke taşlı arnavut kaldırımlı yolları ise çok seviyorum,

tarihi Ayios haralambos kilisesi (1832 yapımı)-ŞimdilerdeÇaka Bey Sanat Galerisi olarak kullanılıyor.


ILICA SAHİLLERİ VE RESİMLERİ,

ılıca sadece kumluk plajlara sahip,altın kumlu-derin olmayan sulara sahiptir.



o gün hava rüzgarlı olduğundan minik köpükler şıklık katmış egeye, ama genelde mermer kadar düzdür ılıca sahili,dalga asla olmaz,


karşıda görünen 3 açılı otel Shereton Otelidir ,

NE manzara !!!

Geçen sene kaldığımız otelin yan bahçesine İzmirin en ünlü REYHAN pastanesi açılmış.
yıllardır geldiğim çeşmede,yıllardır yediğim sakızlı dondurmalara hiiiçç benzemeyen enfess bir tad yakaladım burada. iddiadan hoşlanmam,lakin reyhana gelip bu sakızlı dondurmayı tadan kişiler lütfen bana yazsınlar. OLAĞANÜSTÜÜ BİŞEY.,yanındaki ise sakızlı tavuk göğsü (kazandibi yani) :),

pasta çeşitlerine böyle bakakaldım uzun süre :)
mutlaka izmirin,incir tatlısınıda tadınız.



VEEEEE... Huzurlarınızdaaaaa,Ününe Ün salmış İzmirin meşhuuurr KUMRUSU efendim :))

yanında daima kendi ürettikleri özel turşuları ikramdır,

özel nohut mayasıyla hazırlanan tadı hiç bir şeyle anlatılamıyacak harikalıkta ki Kumru ekmekleri, şahaserrr bir tadı vardır...., Hepinize tattırmak için onlarca yaptırdım, buyrunuz :)) her şey sizler için düşünüldü çünkü :)

:)))))))) oyyy oyyy oyyyyy :)))
çok üzügünüm, ağzınızın suyu aktı biliyorumm :)))))))))))))))))

çok özel bir üretim olan sucuk- salam ve hellim türü bir peynir ile hazırlanıp üzerine domates kapatılarak servis yapılan Kumrunun sunumdan önceki son halii :))))


restore edilip işletmeye açılmış ,sahildeki butik otellerden biri,


DALYANKÖY VE KOYLARI



,













ÇİFTLİKKÖY

Bu güzelim yöre altınkum -pırlanta plajlarıyla meşhurdur.tam adı PIRLANTA PLAJLARIdır.güneybatı tarafına düşer bölgenin,
çookk uzuun alana sahiptir bu plajlar,ben oraya Sahillerin Pırlantası derim hep,


ILDIRI -(ERYTRAİ) kırmızı yani, kızıl kent demektir.

yörenin kuzeyindedir,antik dönemden kalan bu güzel yöre toprağından alır adını.(kızıldır)
dağlık yapısıve bakir güzelliyle bilinir.enginarı ve balıkları meşhurdur.antik tiyatro Athena tapınağı ziyarete açıktır.mayıs ve eylül ayında çeşme harikadır

sakız ağaçları, sadece yunan sakız adası ve çeşmede koruma altında olup,özel yetişmektedir,

Ildiri, Cesme'de eski bir Rum koyu, eski adi Eryhtrai. Kullandiklari kirmizi granitten dolayi adi Erythrai olan Helenistik sehrin icine kurulmus.bol miktarda tuğla üretirmiş zamanında.deniz manzarası enfes,balıkları meşhurdur.enginarı boldur.
restore edilse küçük bir şirince olur.

:)Eşek adası.Eski adı GONİ dir. deniz yoluyla teknelerle 1 saat sürede gidilir.koruma altında olduğundan konaklama yapılamaz.milli park ilan edilmiştir. yanındaki ada ise karaadadır. şahaser bir turkuaza sahip olduğundan akvaryum adı almıştır. Mavi Koy da denmektedir.

Rumlardan kalan,cumbalı eski taş ev.

akvaryum,mavi koy, (tekneden görüntüsü),

ŞİFNE (kaplıca ve çamur banyoları ile ünlü)





kuzey doğu yönündeki bu kıyı şeridi kaplıcaları,plajları ile bilinir,





Bu arada bilmenizi isterimki ,ÇEŞMENİN TAMAMINI ifade edecek olağanüstü taş yapıtlar var,
( görüntülenmemiş tarafımdan )özellikle butik otel-restaurant-cafe-butik-fırın-bijuteri-vs vs olarak işletilen,tek tek görüntülemesi çok zor olan,ancak çıplak gözle tahlil edilerek, bu eşsiz yerleri, görmek gerekiyor tarafınızdan.Hiç bir tarihi taş yapıya haksızlık etmek istemem çünkü...her biri diğerinden güzel.
muhakkak bu mübadele yılarından geriye bize kalan ,içinde nice yaşamlara şahit olmuş bu binaları,sokakları tek tek severek ve sahip çıkarak kollamak gerekiyor..
Alaçatı tıpkı kapadokya ,mardin vb.yörelerimiz gibi eşsiz bir yerdir.


Bize gelince.....
geceleri sakız adasından gelen rum sanatçılarla ay gölgesinde söylediğimiz şarkılar, yapılan sirtakiler,bir rakı bardağıyla raks, balıkların damaklarımızdaki lezzetleri,sakızlı dondurmalar, sakızlı muhallebiler, sakızlı kahveler,sakızlı izmir lokmaları, sakızlı Baklavası !!,sakızlı un kurabiyeleri ve elbetteki sakızlı lokumları ile (ki kahve yanında mutlaka) ömrümüze ömür olmuşlardır.


çeşme sahilinde,egeye ve kaleye karşı içilen çaylar,
izmir tulumu peyniri, taze tatlı lor peyniri üzerine koyulupta yenen kara dut reçeli :)sizce de hiç unutulurmu.!!!!( içim bir hoşş oldu :))


ya o alaçatı kavunu eşliğinde sirtakilere karışan anoson kokulu :)))) oda unutulmaz elbette :) yunanistan tarafında ,sakız adasına geçincede sakız RAKIsı var.(meraklısına duyurulur :)


pembe domateslerin!! yanındaki,çıtır bahçe biberleriyle,alaçatı zeytininin muhabbeti ise oda başka bir sohbet konusu olur ancak.


taşlı alaçatı yollarının ,taş evlerinin arasından yürürken, o güzelim değirmenlerin görüntüsü eşliğinde ,Şahaser ALAÇATI rüzgarı şapkamı alıp da götürürken, ardından bakakalıp,sonradan gülmelerimizi ise unutamıcamm sanırım :))) (yeni almıştımda :)


elimizde İzmirin, şirince şarapları,kulaklarımızda buziki sesleri,gözlerimiz ise otelimizin tam karşısındaki Sakız Adasına kitlenmiş halde mehtapı seyretmemiz de ayrı bir keyifti.


pırlanta plajlarında altın kumlara vuran dalgalar,
cağğnım dalyanköyün balıkları ve harkulade koyu ve atmosferi,


ılıca sahilleri, kumrusu,sakızlı dondurması ve şahaser evleri !!!!!(yazlıkların eşi yok)ve reyhan pastaneleri,


Şifne kıyıları,termalleri,çamur banyoları,


Çiftliköyün muhteşem denizi evleri,koyları,sakız ağaçları,


çeşmenin kalesi,gezi tekneleri,limanı,açık hava tiyatrosundaki ajda pekkan ve ferhat göçerin ayrı ayrı konserleri,tayfun duygulunun kendi çaldığı,gitar,piyano ve saksafonu eşliğinde her akşam otelimizde verdiği enfes ve mehtaplı gece konserleri unutulmazlarımızın ilk sıralarındaydı..........


ÇEŞMEDEN NE ALALIM : Sakız likörü- damla sakızı- sakız reçeli-kavun- sakızlı kahve-sakızlı lokum- kabak çiçeği- zahter(teze kekik),mevsimine göre ege otları-alaçatı zeytini-bal kabağı(kışlık),alaçatıyı temsil eden hediyelik rüzgar gülleri -(aldım resimliyeceğim)-çeşme amblemli envayi çeşit aksesuar- zeytinyağı-izmir tulumu- boyoz(bir tür poğoçası),incir reçeli ve taze - kuru incir- vee üzüm alınmadan gelinmez. BENDEN SÖYLEMESİ :)))))


* URLA mı ???? O başlı başına ayrı bir kitap olur,roman olur.. ölmeden önce görülmeli :)yemeli, içmeli oralarda..

Ünal kardeşlerde(sahilde) urla katmeri,(peynirli-kıymalı-patatesli,yanına -ayran verilir sürahilerde),kediler çok arsızdır ona göre :))
beğendik abi de HANDAN hanımın ellerinden heeeeer şeyyyyy, yenmeli 11:))) (eski pazar sokağında hala yeri),
urla güveci,enginar dolması-ege otları,şahane tatlıları muhakkak yenmeli.
sahilde keçi boynuzu ve özellikle iğde toplayıp, balıkçılara uğranmalı.
çok güzel olan sayfiye evlerinin resimleri çekilip arşivlenmeli. o kocamaaann pazarınada uğramadan zaten urlaya gittim denmemeli :))

ileriye doğru yani sahil-sayfiye boyunca,enfes manzaralı sahil kasabalarında her durakta durup o dupduru ege sularına doğru dalından getirilen !! limonlu çaylar içip,iç huzuruna ermeli :))))) (ahh ahh ne koku ne lezzett ))
(ben hepp öyle yaptım)....
sonra her bulduğum ,o şahaser koylara ,turkuazz berrak sulara,kendimizi bırakıverdik... güzel egem öylesine kucaklıyorkii........ılıkk ılıkk...
birde, öyle çok ördek var ki urlada :)vak vak vakk diye diye çocuklar gibi kovalamaca oynadık :)))çok şekerlerdi rengarenkk......
(benim masal kahramanım kameraya çekip ,halime bakıp bakıp çok güldü :)))

* NOT: Urlaya ait tek resim yok. çünkü kasetler dolusu çekim yaptık.telefonla bile çekmek aklıma gelmedi. okadar büyülendik anlıyacağınız.
*
ama google yardımcı olacaktır. yazdıklarımı takip edip ulaşabilirsiniz bu yerlere.

her şeyi böylesine lezzet ve anılar dolusu yaşayıp,bu masalı sonlandırırken ;
Güzelim Egeden ,dalgalardan-denizlerden-yakamozlardan ve aydan-güneşten-mehtaptan ,ve biz
kahramanlarından,
hepinize ayrı ayrı ,İZMİR kokulu-turkuaz renkli-tatlı esintili sevgiler getirdim..

Yani dostlar şu ki : aynen şarkıdaki gibi söylemeliyim . Benimde ........
KALBİM EGE DE KALDI :(((((((((
-----------------------------------------------------------------------------------
Artık detaylı bir çeşme bilginiz var ..

eminim ki, Çeşme bu postlardan sonra çok sevgili yeni misafirlerini ağırlamaya çoktan başlamış olacaktır :)))

43 yorum:

Damak Tadı 11 Ağustos 2008 15:30  

Fotoğraflar harika Nuray'cığım..Her bir kareyi izlerken çok büyük mutluluk aldım..Ne kadar güzel yerlerde gezinmiş ve tatil yapmışsınız..Paylaşımların için gönülden teşekkürler tatlım..

Kocaman sevgilerimi gönderip yanaklarından öpüyorum..)

Zerrin Pasta Evi 11 Ağustos 2008 15:41  

Canımcımmmmmm,

Ilıca da bir yer vardır.Taşlarla çevrilidir çok sıcaktır orası şifalı derlerdi:))Bilirsin...Hep turistler gelirdi.Biz de çok gittik:)) ordan çıkıp taşların diğer tarafına atladığında buz gibi sudur...

Dalyanköy çok güzeldir.Sakin bir sahil kasabasıdır:)) anılar çok var orda... Onur 1 yaşındayken de gitmiştik ama yorucu olmuştu tabii...Sonraki senelerde hep devam etti bu:)))Bİr gün Onur'un o fotoğraflarını gösterim sana:)))

Ahhh Balıklar ahhhhhhhh...Ne de güzel kasada duruyorlar:)))
Sevgiyle sarıldım canım...

Adsız 11 Ağustos 2008 16:10  

nuraycım,tam ALAÇATI sayfanı bitirdim,birde baktım diğer sahil kasabalarına gelmişizz :))
ılıca çok güzelmiş,evlerini gezdikte acaipp dediğin gibi.
dalyandada balıkları o dediğin yerde yedik. akıllara zarar tabii!!
şifneye-çiftlikköye gidemedik. çiftlkköy çok methettiler ama olmadı. :((((
çeşmeye her akşam gittik.senin tekneyle tura katıldık. :)
kaleye çıktık :) sen çıkarsında ben çıkamam mı ?? :)))) süperdii.
dediğin her şeyide aldık, battık,bittik,tavuk su içer allaha bakar oldukk sayende :))))))
köşeye mendil açıcazz..hadi ben çok çalışmalıyım.ancak 3 ayda biter bu borçlar :)))
herşey için dolu dolu teşekkürler,cidden zor bir paylaşım bu.. ama siten süperr oldu artık..
seni çok çok özlemle öpüyorumm..

gülbin.b.

Ferhanca 11 Ağustos 2008 17:35  

Nuryacım aşkolsun kumruları nasıl yedin yahu:)) harika görünüyorlar valla özendim:))
afiyet olsun fotolar harika zaten gitmiş kadar oluyor insan..

Adsız 11 Ağustos 2008 18:55  

AHH BE ARKADAŞIMMMMM ..
Ömrümüzü yedinn yahuuuuuu :)))

SELMA..

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Ağustos 2008 21:26  

DAMAK TADI
Gülcümm inanırmısın belki daha yüz kare daha var,ama benden bu kadar:)))
herkesin bana çay sofrası borcu var
bu emeği bana güzel bir çayla ödiyebilirsiniz :)))
bendende sevgiler canım.


ZERRİNcim
haklısın bir bilenle paylaşmak çok farklı oraları...
balıklar ise tam kıvamında idi :))ve sen balık konusunda uzmansındır ..o bilgilerinden faydalanmak gerekir aslında..
tşkrlrrr arkadaşım,


Gülbincim tekrar tekrar teşekkür ederim tatlım,


:))))))
FERHANcımmmmmm, vallahi ne desen haklısın..bu yapılırmı hiç dimi ama ??? :)))))


:))))SELMAcımmmm,hoşşgelldinnn...
hala gülüyorummmm...
ama gerçekler budur be arkadaşımm :)))))))) sende resimle diyenlerdensin unutma,sonucuna katlanacaksın :)))
çok svglrrr cnm.

Unknown 11 Ağustos 2008 23:38  

valla böyle güzel bir rehber eşliğinde gezmek mükemmel orda gibiyim hatta bir kumruyu bitirdim ikincinin hazırlanmasını bekliyorum:)))) sevgiler canım

Betül İnce 12 Ağustos 2008 07:08  

Sevgili Nuray,

Ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkür ederim. Dün sayfanı okurken Ildırı'ya da gitmiştir herhalde bu gezi de diye düşünmüştüm, baktım bu sabah orası da var. Ne çok ortak kare. Çook ama çook güzeldir gerçekten oralar.

Sevgilerimle.

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Ağustos 2008 08:18  

DÜŞLERİMİN İNCİSİ :)
afiyet oldumu :)) olmuşturr olmuşturrr....... svglrr


Sevgili Betül
Ildırı ya ilk kez gittik. ama diğer yerleri 94 den beri gittiğimiz için bilirim. dediğiniz gibi oranın atmosferi çok farklı. ama ben en çok taş rum evlerini ve parke taşlarını seviyorum.yaseminleri-sakız ağaçlarını- begonvilleri,keçiboynuzları-iğdeleri,her yerden sarkan incirleri vede turkuaz rengini seviyorumm. BEN ÇEŞMEYİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMMM :))))))

SVGLR CNM

Adsız 12 Ağustos 2008 08:31  

Biricik arkadaşım
sen tek kelimeyle bu ülkeye hizmet niteliğinde bir arşiv hazırlamışsın..
bu ne böyle yahuu !!!!vallahi yanımıza tur rehberi alsak bunları göremezdik.
hiç üşenme nedir bilmezmisin :)))
hay ellerin dert görmesin senin.
seni turizm bakanlığına aldırıyorum haberin olsun :))
Şu kumrularla hayatımız kaydı burda :))

doya doya öpüyorum canım seni

altın kalpli perime sevgilerimizle

Ferda.

pelince 12 Ağustos 2008 09:26  

ılıca harika,denizin nasıl bir tonudur o,bayıldım...Fotoğraflar çok güzel,kumruya ağzımın suları aktı :)) Olsa da yesek ...

Adsız 12 Ağustos 2008 10:03  

Canım benim,
alaçatı hikayelerin,gecesi ve gündüzü ile tatildeki el kitabı güzelliğindeydi,bende doyamadım,
ama bu sayfada da bitmez doyulmaz şeyler var.
KUMRUya gelince : bu bize yapılırmı yaaa..
SAKIZLI DONDURMA için yüzerek egeye gidebilirim şu an :-]
ILICA denizini hep derdin ah o turkuaz yokmu o turkuaz diye. HAKLIYMIŞIN !!
UZUZN ÇARŞI daki trafiğe sana kapatıp tahsis edilen yere bayıldım. ne ciciler aldın bakim yinee. bir TIR la dönmüşsündür :))
SEFAların olsun arkadaşım ,bizide düşünmüşsün,senide düşünenler çok olur inşallah.

görüşmek üzere BANUcukun :-]

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Ağustos 2008 10:13  

PELİN ciğim :)))
vallahi nasıl taciz ediyorlar beni görüyorsun canım :))
hayati tehlikeler içindeyimm :)))
TURKUAZım çok güzel dimii pelin :))
tşkrlrr..


Banucumm canım benim,çok tşkrler beni tatil boyunca da aradın tşkrlr arkadaşım.
:))) demek egeye yüzmeyi göze aldın.
ay ya gelip JAWS benim cici arkadaşımı ham yaparsa :=))))
gel boğaz derdi için canından olma istersen :)))
ben sakızlı dondurma yaparım sana ok.. svglr banucukummm. :)

aslı'nın mutfağı 12 Ağustos 2008 10:52  

Koyların maviliğine mi kumruların iştah kabartan görüntülerine mi yoksa sakızlı dondurma ve kazandibi ikilisine mi bakayım bilemedim.. Nunu'cum herşey enfes, Allah içinize sindirsin, Reyhan pastahanesini aklıma yazdım, kısmet olursa gitmek isterim..

sarımutfak-hande 12 Ağustos 2008 11:44  

tekrar gitmiş kadar oldum sayende
kumru çekti canım reyhanın pastalarını çekti
offff süperler

neslihan erzincan özgür 12 Ağustos 2008 12:28  

Harika bir gezi daha olmuş,resimler süper,eline sağlık.Kumru da nefis görünüyordu. aslında burda yaşamak lazım yav, hepden toplanıp yerleşsem mi acep:-))) Alaçatı önerin için teşekkürler,mutlaka sormak istediklerim olacak,teşekkür ederim.sevgiler canım

:)den 12 Ağustos 2008 12:29  

Tek kelimeyle harikasın.
Süper fotoğraflar, nefis görüntüler, şahane bir tatil...
Çeşme'yi daha önce hiç görmedim. Sayende ne çok şey öğrendim. Reyhan Pastane'ni ve diğer ayrıntıları defterime not ettim. Altına da "Bir dut masalı'nın tavsiyeleri git, gör, tat" diye...
Ben seni hala tatilde zannettiğimden bloguna bakmamıştım son günlerde. Bir önceki yazını da okumak istiyorum. Heyecanlandım kısa kesiyorum yoksa, yazacak çok ayrıntı var aslında.
Güzel bir tatil yapmana çok sevindim.
Sevgiler...

Hülya 12 Ağustos 2008 14:43  

Tatili bitirip işe dönen birisi olarak ,özlemle izledim resimleri ve notları...
Paylaşımın için teşekkürler

Adsız 12 Ağustos 2008 18:36  

Vallaha kiskandim oyle guzel yerlerki cok ozledim enson ikisene once gitmistim ilicaya..
keske her yil gidebilsem :(
cok ozledim cokk bende turkiyede yasamak istiyorum nekadar sanlisiniz bir bilseniz taa dunyanin diyer ucundan gelmek okadar zorki anlatamam...

zarpandit 12 Ağustos 2008 18:45  

mukemmel tek kelimeyle nunummmmmm :)

fotografların harika gezdim resmen sayende:) pastalara fazla bakamadım e malum canım cekerse halim zor:) ama bence muhtesemler ben cok ama cok begendim..

ne kadar cok gezmiş turlamışsın yemiş içmişsin(gözüm yok tabiki ama canım çekti yahuuu :))

tatil sana yaradı eminim bunu mutfaga yansıtman dileğimle :):):):)

Adsız 12 Ağustos 2008 19:10  

sevgili NuNu
tv de ve dergilerde bile hatta internette bile böyle güzel ayrıntı yok.
çok dikkatlisiniz. çeşmeyi bir izmirli olarak çok iyi bilmeme rağmen bir çok nüansı sizin resimlerde yakaladım.
tebrik etmek istedim.tümü doğru hatta eksizksiz bilgiler. artık sizi çeşmeli kabul ediyorum.hatta İZMİRli.
çok güzel olmuş iyi günler dilerim.

AYSEL BATUR -İZMİR.SEFERİHİSAR.

egeli 12 Ağustos 2008 19:46  

NUNU'CUM....YA İNANMIYORUM !!AYNI YERLERİ GEZMİŞİZ !ALACATI RESİM SERGİSİ,ÇINGIL ,KÖŞE KAHVE ,MON JARDİN,ILICA SAHİLİNDE DENİZE GİRDİK,ÇEŞME SOKAKLARI....AMA BİZ GÜNÜ BİRLİK GİTTİM,ADAM AKILLIDA GEZEMEDİK,SAKIZLI LOKMA YEMEDİĞİME PİŞMANIM ZATEN :( BAYRAMDA KISMETSE GİDİCEZ VE DOYA DOYA GEZİCEM...BEN ÇOK FAZLA RESİM ÇEKEMEDİM ,BENİM OĞULANLAR BİRAZ ACELE ETTİLER DENİZE GİRMEK İÇİN ,ELİMİ AYAĞIMI DOLAŞTIRDILAR ,BUNDAN SONRA SIK SIK GİDİCEM VALLAHİ ,BİZE UZAK DEĞİL ALLAHTAN....SENİ ÖPÜYORUM CANIM.DAHA ÖNCE İNTERNETTE GİRMEDİM,BİLGİSAYARIMDA 2886 TANE VİRÜS VARDI,NE FENA....BU GÜN GELDİ BİLGİSAYARIM....HOŞÇAKAL

lezzetlilerim 12 Ağustos 2008 19:50  

Bugün sayfama hiç gelemedim bir bakiim dedim ve aralanmış unuttuğum kapımdan gelen tanrı misafirlerini gördüm ve çoooook memnun oldum. Hoşgeldiniz. Bende iadei ziyarete geldim. Ama inanın ki kendimi kaybettim sayfanızda. Gözlerimde bakakaldı, ağzımın sularıda....
Süper yerler değil mi? Yaaaa! ege gibi memleket var mı... Gerçi ülkemizin her yeri çook güzel ama, bende bir egeli olarak bayılırım memleketime.
Sevgiler ve tekrar görüşmek dileğiyle.

Adsız 12 Ağustos 2008 19:54  

NURAYCIIMM
NUNUŞUMM
NURİŞCİMM
Ya sen Urladaki ördekleri niye kovalıyosunki :))
yoksa onlarıda mı yakalayıp yedin..
hııııı
söle bakiimm :)))

:=)))))))))))))))

YYa hakkaten müthişsin. bu hakkın ödenmez. bir bravoda benden canım arkadaşım.iyiki varsın.
hakkını vermişin helal olsun.

gönülden sevgiler.

peynir hösmelimi 12 Ağustos 2008 22:34  

ayy ayy sizde az yer gezmemissiniz bakiyorumda.Benim gibi cekmissiniz mamalari vallahi.
Tekrar görüsmek üzere sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Ağustos 2008 23:08  

ASLIcığım
ne desen haklısın :)))


SARI MUTFAKK
:))) süperlerler gerçekten...


NESLİHAN
ORDA YAŞAMAK-ORDA YAŞAMAK-ORDA YAŞAMAK
ruhumdaki tek kelimee :)))


:)DEN
heyecanına ortağım canımm :)))


HÜLYA
ah tatil sonrası ,nede sancılıdır geride kalan fotolar :((((


ASYA YUSOF
okadar hak veriyorum ki sizlere :(
emin ol kıymetini herrr anıyla bilirim tşkrlr.


ZARPANDİT_GÖKCHE
çk tşkrlr cnm,ben orada tam benn oluyorum :))
dönüşümü yansıtıcam tabii de,gözlerin kamaşacak diye endişelendim bir an :P :))


AYSEL HNM
mahçup olurum bu sözlere.
siz İzmirlilerin yanında haddimi aşamam çok tşkr ederim. svglr izmire :(


Sevgili EGEli
vallahi gözüm yollarda kalmıştı :)
ama ne iyi yaptınız bu işii.
bayrama umarım paylaşırız. svglr.


LEZZETLİLERİM :)
güldürdünüz beni sağolunuz :)
bende çok hoş karşılandım tşkr ederim. Ege ye ömrümce selam olsun. ben olmasamda,benim için her daim havasına, suyuna, taşına, toprağına özlemlerimi iletiniz emi :((


Canım arkadaşcımm yaaa :))
saatlerce güldümm ördek muhabbetine.. :))))
ve halaaaa da :))))))))))))))))))
Çok tşkr ederim zarifliğine.


PEYNİR HÖSMELİMİ :)
hoşgeldiniz.
vallahi tereciye tere satılmaz,çok naziksiniz tşkrlr.
sizinde geziler çok şekermiş.. her zaman görüşelimm.. :))
svglrrrrrrr..

Adsız 13 Ağustos 2008 13:23  

Merhaba, iyi dilekleriniz için teşekkürler..
Bizimle paylaştığınız bu güzel fotoğraflar ve bilgiler için de teşekkür ederim ne kadar özenmişsiniz...
Ellerinize sağlık
Evren
Tuz ve Biber

Limonlu Kek 13 Ağustos 2008 13:44  

Nunu sen ne yaptın! Nerden bulacağız da yiyeceğiz erimiş kaşarlı kumruları, sakızlı dondurmaları, kabak çiçeği dolmasını, kütür kütür balıkları, incir tatlısını aşkolsun yani. Neyse yine de afiyet olsun, bize de yutkunması kaldı:) Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Ağustos 2008 14:07  

SEVGİLİ TUZ ve BİBER,
Evrenciğim hoşgeldiniz, çeşmeye hakkını vermek boynumun borcuydu :.)) bende tşkr ederim ,


LİMONLU KEKİM,
bu işinde bu yanı var birde değil mi :( ne desen haklısın :(
ama gün doğmadan neler doğar :))
bir bakarsın bana oralardan selamlar yollamışsın,hayatta olmaz yoktur :))
inşşşşşşş..... :))))
tşkrlr...

Işıl 13 Ağustos 2008 20:21  

Merhaba

tatilinizi çok güzel görüntelemişsiniz.
Insanin tatile cikasi geliyor :))
Sevgiler

Işıl

hepsusluydum 13 Ağustos 2008 22:08  

Merhaba NuNu..ya o kumrular ne şişmanlatıcı ne lezzetliydiler değil mi? Ya o Ayvalık tostlarıııı mmımm..(:
Kış hazırlıklarını bitirdim ve sayfamda sizlerle paylaştım..sırada Gökçeada'yı anlatmak var..sevgilerimle Zehra

Aybike Ceylan 13 Ağustos 2008 22:34  

Nunu'cugum,
Ne guzel yerler, biz Egeliyiz, yarim Izmir'li, yarim Denizli'li. O yuzden cok severim Izmir ve cevresini, ama simdi resimlerde, su kumru yok mu, ona cok takildim:)) Gecen sene de gitmistim ama aklima gelip de yemedigime yanarim simdi:) Sizlewre afiyet olsun, ne kadar guzel gecmis tatiliniz, sevgi ve selamalr.

Adsız 13 Ağustos 2008 22:54  

Nuray hnm.
alaçatı sayfanızada yazdığım gibi,
burayıda okadar derli toplu sindirmişsinizki, insanın bavulunu toplayıp bir anda gidesi geliyor.
dönüştede orada değilde ben siznle bir kahve içmek isterdim :))))
harika bir iş çıkarmışsınız. diğer arkadaşlarında sayfalarında tatilleri var. şimdiye kadar bu kadar muhteşimine rastlamadım.
tekrar emeklerinize teşekkür ederiz. sevgilerimle
SİMGE SİMUR.

Adsız 14 Ağustos 2008 07:21  

nuraycığım
çok beğendiğim sitenin en göz alıcı ve unutulmaz köşelerinden birini oluşturup,yüzlerce insana yardımcı olmuşsun.
harika bilgiler bunlar.kumru ve dondurma hele balıklar gözümün önünden gitmiyor canım:)
denizin rengide ancak yaşanır dediğin gibi. rüya gibi bir tatil yaşayıp bizede yaşattın.
çok sevgilerimi iletiyorum güzel arkadaşım.

Ayşe Sema.

Adsız 14 Ağustos 2008 09:58  

WALLA BOMBALARIM BU BLOĞU !!! KALDIR KIZ ŞU TATİL RESİMLERİNİİİİİ !!!

MÜBAH MIDIR , HERYERİ SIZIM SIZIM AĞRIYAN , TATİL TATİL DİYE İNLEYEN PURÇOYAAA BU GÖRÜNTÜLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Bir Dut Masalı - nUnU 14 Ağustos 2008 12:06  

MOR İNCİR,
:)sizde haklısınız vallahi,


HEP SÜSLÜYDÜM,
aynen dediğiniz gibiii :)))
bu arada gördüm,kış hazırlıklarınız süpper elinize sağlık,


AYBİKE'ğim,
İzmirli olmak hakikaten bir lütuf,
ama şimdi ben sana kumruyu nereden yollıcam :((( hay allah :((

SEVGİLİ SİMGE SİMUR
önce çk tşkr ederim iltifatlarınıza,
keyifle (sabırla:) hazırladım sayfamı ve biliyordum sevileceğini
Baksanıza nasıl sevilmez ki :)))))))))) svglrr...tşkrlr.


AYŞE SEMA,
tatlım benim çk tşkrlr..hadi gel bir sakızlı kahve içelim,yanınada sakızlı lokum var :)))))


PASTARDİA
aman Burçinciğim ödüm patladı :))
seninkide tatil terörü sanırım.
adın artık bende tatlı terörist kalacak :)))))
çk svglrr cnm.

Adsız 14 Ağustos 2008 19:55  

Ablacığım valla 24 yıllık İzmirliyim ve de Çeşme bize 40 dk felan olduğu için hep erteledim tatilerimi hep Bodrum,fethiye gibi İzmir'e daha uzak yerlerde geçirdim :) Çeşme nasılsa bizim oraya her daim giderim gibilerinden ama şimdi vallahi utandım Çeşmeyi en kısa zamanda ziyaret edicem :) bu arada pek çok kez kumru yedim ablam çok sık gider Çeşmeye o getirmişti

Bir Dut Masalı - nUnU 14 Ağustos 2008 21:29  

FULYA cığım
dehşete kapıldım,şaka gibisin.
bizler bu kadar km yolu 365 gün hayal ederek gelirken sizler bu güzelliğe arkanızı dönmüşsünüz :))
ne olur çeşmeye haksızlık etmeyin.
allahın bir lütfu orası size.hele o turkuaz renk, bodrum vs vs hiç bir yerde yokk.
ben söz aldım sizden ,gidecek sitene koyacak bizede haber vereceksin ,yoksa seni hamm yapıcazzzzz :)))
ablanada sevgilerr...ablayı takip edelim :))
svglrrr.

hamdivehusnucan 18 Ağustos 2008 10:37  

merhaba nasılsınız.bir başka ikizlerden merhaba blogunuzu tesadüfen gördüm şöyle bir gezdim fotograflar çok güzel hele manzaralar nefis. sonra yine gelip incelerim .selamlar zehra ank

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ağustos 2008 14:27  

SEVGİLİ HAMDİ VE HÜSNÜCAN
hoşgeldiniz zehra hnm.
bende gezintiler yaparken kapısını açıp içeri buyur eden çok olur :))
yine beklerim elbette. tşkrlr.

Ebruli 22 Ağustos 2008 22:38  

Geçen sene Temmuz ayında İzmir'de gittiğim bir ev ziyaretinde yediğim pastanın tadını hayatım boyunca unutmayacağım. Utancımdan 2. dilimi falan isteyememiştim. Bu pasta İzmir'in meşhur "Reyhan Pastanesi"ne aitmiş. Ankara da da bir şubesi açılsa ne olur sanki?..

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Ağustos 2008 23:24  

:))) sevgili EBRULİ,
okadaaarr haklısınız kii :)))
değil 2. dilimi hepsini yemek lazımmdı :))))yedikçe yediriyor kendisiniz değilmi .??

svglrrr.

neval 13 Ağustos 2010 12:53  

nuray hanım selamlar çoşkulu betimlemelerinizle ne güzel anlatmışsınız egeyi tatil rotamızda olmamasına rağmen alıverdik bir anda

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP