SAKIZ ADASI 'na (chios) Dair Ne Varsa.....

>> 14 Ağustos 2008 Perşembe

KANDİLİNİZ MÜBAREK ,NURLAR ÜZERİNİZDE OLSUN DOSTLAR...


MASTİC- MESTEKE- MASTİKA- YANİİİİ SAKIZZZZ... :))))

KALİMERAAAAAAAAAA.... :))
herbirinize merhabalar,
ÇEŞME Masalımı; adını tarihe yazdıran SAKIZ ve SAKIZ ADASINA dair son resimlerle ARTIIIKK tamamlıyorum:)
yüzlerce !!! mail okudum sizlerden gelen :) her bir soruya bilgim dahilinde cevaplar yazdım,bazılarınıda görüntülü cevap olarak buradan alabilirsiniz elbetteki.
önce çok sorulan bir soruya açıklık getireyim: elbetteki pasaportla giriş var,
orası yunan karasularına dahildir nede olsa. yaşadığınız şehirden vize işlemlerini oraya gitmeden yaptırmanız ŞART. sonra kişi başı -40-45 euro ödeyip 15 lirada harç yatıracaksınız. 2008 temmuz fiatı bu. 45 dakikada tekne yolculuğu hepsi buuuu :))
ver elini Sakız adası.....
sonra da adada çok çookk meşhur olan - HOCA nın YERİ -nde Şa-ha-ne rum yemekleri yiyeceksiniz. *HOCA 1870 den beri faaliyette olan bir rum meyhanesidir.
Chios kasabasında Uzo eşliğinde ahtapot ve kalamar,Zmirnika (izmir köfte),Pabucaki (karnıyarık)yiyebilirsiniz. mükellef bir sofra için kişi başı 30 euro ödeniyor.
Sakız adasında muhakkak kuzu çevrilir,rumlar kuzuya grekce ARNİ- diyor.Arni özel sosuyla sunuluyor.
burada domates üzerine beyaz ''feta''(teneke peyniri) koyup,üzerinede kekik serpince oluyor sizeeee GREEK SALAD :))))
Sumo ise adanın içeceği,mutlak ikram edilir.adaya özel bir lezzete sahip.
adada parke taşlar,seramik,kiliseler,koylar,sakız ağaçları mutlak görülecekler arasında olmalıdır.sokaklarda siyahlar içinde kadınlar görürseniz bilinki onlar; rum geleneğine sahip kalan 'dul' kadınların giydikleridir !!!
vee..gelirken Sakızlı heeeeeer şeeey den alınmalı :))))Uzo-sakız likörü unutulmaz :)
orada rum halka bir kez KALİMERA dedinizmi size sunacaklarına hayretler edeceksiniz.
YANİİİ..
GÜNEŞİMİZ AYNI,DENİZİMİZ AYNI,DİLİMİZ !! AYNI,YEMEKLER TAMEMEN AYNI :)
GERİYE SADECE ANILAR VE KALP DOLUSU DOSTLUKLARI YAŞAMAK KALIYORR...........
EGEYE SEVGİLERİMLE....... BİR DUT MASALI.


otelimiz çeşme -dalyan mevkiinde, direkt Sakız adası konumluydu,(3. gelişimizdir),

otelin arka yan cephesi de sakız adasına bakar,diğer cepheleride,

buradan gece manzarası,mehtap ve güneşin batışı ise...........,sadece yaşanır,

otel balkonumuzdan sakız adası,kaç yıldır doyamadığım enginler......

balkondan sakıza bakış, sizlere buradan yazılar yazdım hep :)

manzara harika,aşağıdaki ağaçlar şeftali,limon,incir doluydu :) ,

her köşeden sakız cephelidir otel,

her zaman çok sevdiğim bir konumdur otel ve bölgesi,




O bir sakız ağacıydı, alelade;
Bir gün o yeşil sahile çıktı geldi,
O zaman bu zamandır memnun yerinden;
Seyreder bulutları, göğü, denizi.

Titreşirdi rüzgarla güneşli yaprakları;
Ömür sürdü öyle hoşnut dünyasından,
Aydınlıktan uyku tutmazdı bazı gece,
Motor sesleri duyulurdu uzaklardan.

Tanrı adın işitmedi ömründe;
İnanmadan da madem yaşanıyor diye,
Rüzgarlı bir kıyıda, sevinç içinde,
Yaşamak dururken düşünmek niye?

Anmadı geçenleri bir defa bile;
Ne uğraşır mesut olan gelecekle?
Bir avare misali, günü gününe,
O bir sakız ağacıydı, yaşadı sade.

Can Yücel















Uzo(yunan rakısı ) ve diğer sakızlı yiyecek-içecek grupları,

:) Sessiz ve Derinden Çarpan Enfes Sakız LİKÖRÜ :))))))))))))))),

nostaljik resimlerle siyah-beyazve renkli hazırlanmış teneke kutu içlerinde envayi çeşit sakızlı ürünler vardır,(hediyelikler buradan alınıyor)

marmaro ,( grekçede mermer demek)

volissos,

adaya gidiş çılgınlığı :)))))),

ada simgeleri 4 değirmenler (alaçatıda da resimlemiştim biliyorsunuz),

liman merkezi sahil,

Rum evleri, ( alaçatıda hepsi aynı mimaride mevcut).


.

70 yorum:

Damak Tadı 14 Ağustos 2008 12:28  

Bu fotoğraflara bakıp iç geçirmemek elde değil Nuray'cığım..))Fotoğraf karelerinin her biri çok hoş ama en yukarıdaki her bir kareye değer bence..))

Sakız adasına günü birlik geçişler sağlanıyormuydu?Ben bir sefer gidişimde pass gerekli olduğu için gidememiştim..Seni en kısa zamanda arayacağım ama yoğunluğum dolu dizgin devam ediyor (hem işde hemde evde)...))Gönlüne ve emeklerine sağlık canım..)


Kocaman sevgilerle..

Adsız 14 Ağustos 2008 13:43  

ahhh AHHHHHH :) elenilerrr...yorgolaarrr :))

ve herkesii KISKANDIRACAK GÜZELLİKTEKİ ŞU BEYAZ KUĞU GİBİ ŞAHANE KADINN !!!!!

CANNIMMM MAŞALLAH SANA...
resimlerede bayıldımm helall.

GÜLBİN B.

La Madame Chapeau 14 Ağustos 2008 16:27  

Nunuuuu!

Kahveden de öte! Beni %100 ikna yolunu buldun :)))

Sakız likörünü geçen günlerde okuşumtum ve merak ediyordum. Nerede bulabilirim ben de? Bilgi verirsen çokkkk sevinirim :)

diye yanıtladım seni; ama tabii ki nereden olacak :))) Sakız Adası'ndan :))

Balayına nereye gitsek derken... Hmm fazla düşünmemeli galiba :D

Unknown 14 Ağustos 2008 16:49  

ahhhhh ic cekmemek mumukun degil harika yerler cesmeye hep giderim ama sakiz adasina pasoportsuz cikilmiyor biliyorum
eger pasaport gerekmiyorsa cesmeye gittigimde gitmek isterdim:))
canim sana eglenceli tatiller gunesin tatilin tadini cikar.
cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

Ferhanca 14 Ağustos 2008 20:02  

Nuraycım, sakız liköründen bende sayfamda bahsetmiştim , arkadaşım nurşen kongereye Atinaya gidince oradan almış bizlerde nefis aromalı sakız likörünü içmiştik..gerçekten nefis.
Sizlerde afiyetler olsun..
sevgiler.

pelince 14 Ağustos 2008 20:14  

Harika fotoğraflar otelin yeri çok güzelmiş bayıldım...Sakız adasına gidiş rahat oldu mu,günübirlik vize için neler istediler??? Günübirlik tur ücreti neydi mesela :))
Seneye gidersek detaylı bilgimiz olsun:)
En üstteki fotoğrafta çok güzelsin hayatım,maşallah diyorum....

gülriz 14 Ağustos 2008 20:23  

Öldüm, bittim, vurulduuuuuuuuuuuum.
Gözlerimi kapattım ve kendimi orada hayal ettim, hala gülümsüyorum...
Ama ben niye gezmelere bir türlü doyamıyorum :(((((((

Tijen 14 Ağustos 2008 21:39  

Sefanız olsun NuNu hanım!

Adsız 14 Ağustos 2008 22:52  

nunucumm,insanın ömrü uzar o maviliklerde be gülüm..
hakaten ne manzara tutuldum kaldım şu oturduğum yerde.
sende her yerde bizi mahveden bir balkon !!!! buluyorsun a arkadaşım yahuu..
balkonla kalsan iyii, lebi derya tükendikk burda :(((
alaçatı dedin, dalyan dedin,ılıca-kumru dedin şimdide yunanı bize yedirdinnn :)))
haydii SEFALARIN olsun.
RESMİNE DE BAYILDIM tüüü ttüüü...
öptüm canım seni by.

< SELMA >

<

Unknown 15 Ağustos 2008 00:11  

nunucum maşallah tüm güzellikleri gölgede bırakmış gülen yüzün,şiirde çok güzel sevgiler canım

hepsusluydum 15 Ağustos 2008 00:13  

Şu Can YÜCEL ne yüce bir şairdi..Bir şair ancak bu kadar doğrucu, bu kadar yaşayarak yazabilir..şiir okumayı ve Can YÜCELL'i çok severim de paylaşmak istedim..sakız aroması muhteşem bir tat mımmm..sevgiler Zehra

Yaşamın kıyısında 15 Ağustos 2008 00:21  

Öncelikle bloğuma bıraktığınız yorum için teşekkür ederim.
Sayenizde ben de güzel bir gezi yaptım, resimler çok çok güzel.
Bloglar arası gezinti ile zaten herbirimiz bu sene çok yerler gezdik ve ben hepsinden çok büyük keyif aldım. Blogların bu keyfini de çok sevdim diyebilirim.
Size daha önce de ziyaretlerim oldu ve sessizce tariflerinizide kullandım.
Tekrar görüşmek üzere sevgiyle kalın.
Nur

Aybike Ceylan 15 Ağustos 2008 03:55  

Nunu'cugum,
Ben onu bunu bilmem, en guzel senin resmin, cok hos cikmissin. Ve kolyene de bayildim:))

Sevgilerimi gonderiyorum, opuyoorum.

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Ağustos 2008 07:38  

DAMAK TADI
gülcüğüm çok teşekkür ederim,mahçup oluyorum sözlerin karşısında... Varolll cnm
Sakıza günübirlik gidiş-dönüşler haftanın 3 günü yapılıyor,yaşadığın şehirden vize almak kaydıyla ve pass.ile mümkün elbet.yazacağım notlar var bloğa bu konuyla ilgili. okadar çok mail geldiki yine ahh ne sorular ne sorularr var :)) yandımm :)) sana kolaylıklar diliyorum gülcüm, ilk fırsatta görüşelim inşş...çk svglr.


:)))) :))))))GÜLBİNciğim,
beyaz kuğun tatlı yanağından öpüyorr canımmmm seni.. tşkrlr,


:)) SEVGİLİ BAL,
istanbulda rastlamak mümkün belki daha keşfedemedim, çeşmede 10 gündür tek yerde yok,bazen böyle oluyormuş,sonra adadan geliyor elbette, tadı bir dehşett !!!!
Balayı içinse alaçatı pek romantik ve huzurlu- sakindir.
tercih sizlerin. Allah tamamına erdirsin cnm.

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Ağustos 2008 08:46  

biricik arkadaşım benim,
ben önce senin güzelliğinden,kalbinin yüzüne vurmasından söz edderek giriş yapmak isterim,yüce yaradan kötü gözlerden sakınsın seni.
çok zerafetler içindesin yine ve Biricik Gözden çeşmendesin.
öylesine bir tatil yaşattın bize
ne diyeyim.demiştim ya zaten HELAL OLSUN bu kadarda emek harcamışsın insanlar için .yaparsın sen.
hoşgeldin dicem ama yine kaçıyormuşsun,artık dinlen ve GİZLEN !!!!! MMMM.. ONA GÖRE :)
HASRETLERLE ÖPÜYORUM SENİ GÜLÜM.

FERDA.

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Ağustos 2008 08:52  

ferdacığım
mailini kopyaladım,bloğum üzerinden yayınladım cnm.
pc için üzüldüm,benim de formatlamam lazım,bazı sorunlar var.
tavsiyeni dinliyeceğim :)
Ayrıca güzel sözlerin beni utandırdı çok teşekkür ediyorum,
antalyaya selam ve sevgiler tatlım..

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Ağustos 2008 09:58  

SEVGİLİ ÖZGÜL'ün TARİFLERİ,

iyiki bu güzellikler var,bazen gidilmesede görmek de çok ayrı bir keyif diye düşünüyorum,
*pass. gidilmiyor adaya.yaşadığınız şehirden vize yaptırmak mecburi gitmeden yani.
sonra orada bedelini ödeyip günübirlik giriş-çıkış yapıyorsunuz. Yunan kara sahası nede olsa. :))
çk svglr..


FERHANCA,
CANIM ŞANSLISIN DEMEK Kİ :)
bloğunda bir ara okuyacağım dediğin bölümü,hatırlamadım şu an.
svglr,


PELİNCE,
yıllardır neden sevdiğim belli değilmi pelincim oraları :((((
tüm yurt dışı işlemleri aynen var. yunanistan karasuları sonuçta orası
biz edirneden bulgaristana nasıl geçiyorsak aynı, :)))
ben sana bir mail yollıyayım şimdii ok :)))
güzel sözlerin için çk tşkr ederim tatlım..
svglrrrrrrrr

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Ağustos 2008 10:58  

GÜLRİZciğim :))
gözümüz açıkkende oradayız,kapalıykende :)))
ruhumuz gezgin neyleyelim ki :)
tşkr ederimm svglr,

Sevgili TİJEN hnm,
olduu olduu :)))


SELMAcığım,
balkonsuz hiç bir yerde kalamam,
benim için mekanların önemi çoktur.
her yerde yaşarım ama açık bir yeri yoksa :(((((((( ZORRR !!!
artık bildiğin gibi buralardan vazgeçmek zor sizler içinde.
Eminim ÇEŞMEm 2009 yılında çookk yenni misafirlerini karşılayacak.
turizm bakanlığına atamıştın ya sen beni hani :)) fahri çeşme ünvanım geldi :))))))BELEDİYEsinden.Ödüllü :))))
nazik iltifatına tşkr ediyrum arkadaşım svglrrrrrrrr...

Adsız 15 Ağustos 2008 11:11  

Sevgili bir dut masalı,
dün 2 kez baktım sakız adasına dairE ,bizde izmirliyiz ama daha kısmet olamadı inanırmısınız .
adanın yemekleri ve eğlencesi kulağımıza hep gelir buralarda.
zaten bunlar için gidiliyor oraya da daha çok ne dersiniz ??
eğer yolunuz seferihisara düşerse lricamız olsun tanışalım.rehberlik edebilirim ayrıca seve seve.hoş siz rehberden öte olmuşunuz aslına bakarsak, çok çok sevgiler bizden İstanbulunuza....
hoışgeldiniz bu aradda :)

AYSEL BATUR .Seferihisar

Hülya 15 Ağustos 2008 12:38  

Bayıldım resimlerine.

Ne keyif dolu kareler öyle.Paylaştığın için sağol.Gitmiş kadar oldum:)

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Ağustos 2008 13:38  

AYSEL BATUR- seferihisar,
merhabalar, inşallah davetinize icabet ederiz bir gün.
seferihisarda kendine özgü tavrıyla hışluklarla dolu.arkadaşlarım vardır oralarda.
bana yolladığınız dünkü mailde bahsettim size.
ama bu kadar yakın olup oraları görmemek acı veriyor doğrusu bana.
imkanlar dahilinde umarım olur.

bizdende sevgiler SEferihisara.



Hülya cığım
bende paylaştığın için tşkrlr.
dilerim gitmekde nasip olur.
bu aralar yolum oralara düşecek !!!

çanakkaleye svglr.

Кâşiƒ 15 Ağustos 2008 14:01  

Ben böyle gittiği yerde çok fotoğraf çeken kişileri ayrıca severim :$
Çünkü gitmesek bile gitmişiz izlenimi verir bize bile (:
Çok hoş bir tatil geçirmişsiniz bu ayrıca bir mutluluk verici bizler içinde ; koca senenin yorgunluğu bir şekilde üzerimizden atılmalı zati (:
Hep böyle mutlu ve bol fotoğraflı günler dilerim (:

aslı'nın mutfağı 15 Ağustos 2008 15:23  

Nunu'cuğum bu fotoğraflar şahane! Sanki bir tatil acentesinin kataloğunu karıştırıyorum,€llerine yüreğine sağlık.. Kısmet olursa ay sonu Ege turu yaparken senin notlarından faydalanacağım, çok çok teşekkürler bu güzel paylaşımların için.. Gülen yüzün hiç solmasın :)

Adsız 15 Ağustos 2008 16:33  

Harika fotoğraflar, harika yerler. Bizimle paylaştığın için sağol canım, biz bütün yaz İstanbul'u bekledik. Bizim gibi tatile çıkamayanlar için bu fotoğraflar ilaç gibi oldu.

Bir Dilim Düş 15 Ağustos 2008 18:25  

Nunucuğum bayıldım fotoğraflara ve sakız adasına ne güzel eğlenmiş ve dinlenmişsindir canım.

Sevgiler,
Evren

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Ağustos 2008 20:36  

AZAB-I MUKADDES
:))))) her şey sizler içindi,
inşallah mutluluklarımız hep beraber olur çk tşkr ederim ,



ASLININ MUTFAĞI,
çok sevindim sizin adınıza,ege turu
harika bir seçim,her şey gönlünüzce olsun,güzel dileğinize çk tşkr ederim svglrr..

Adsız 15 Ağustos 2008 20:51  

GÜZEL KADIN, HOŞ KADINN :)))
o ne güzel bir bakış ve gülüşş öylee.. :))
AYA benzemişsin :)))
Diğer resimleri tam göremedim
gözüm okadar kamaşmışkii sana bakarken, her halde senden güzel değildir :P

(harikalar ayol:)

canımcım ccanımcım diye öptümmmm seniiiii.. by

BANUcukun :)

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Ağustos 2008 23:33  

ARMİNAcığım
ortak olduğun için çok tşkr ederim.istanbulumuzda ömre bedel biliyorsun,belkide bazılarına göre en şanslı sensindir. ne dersin ??
çk svglrrr...


BİR DİLİM DÜŞ,
Evrenciğim
güzellikleri görmezden gelmek okadar imkansızki vatanımızda,
çok çok şanslıyız her birimiz.
ilgilerinize gönülden tşkrlr....



BANUcukummm :)))

çok tatlısın canım benimmmm...
yanaklarımı elma şekeri gibi yaptın
tşkrlrrrrrrr tşkrlrrrrrrr...
sevgili arkadaşım ...

neseersoy 16 Ağustos 2008 01:31  

Sevgili Nunu,
Tek kelime ile harika , harika , harika.
Anlatımın ve fotoğrafların sayesinde Çeşme'ye gittim ve hatta fırından taze çıkmış kumrudan alıp , içine istediklerimi doldurtup yedim bile:-)))
Nice gezilere diyorum.
Sevgilerimle,
Neşe

Adsız 16 Ağustos 2008 07:52  

nunucumm
gerçektendende,3-5 resim atıp göstermek başka, senin gibi harika ötesi emek harcayıp kendini orada hissettirmek bambaşka....
arkandaki sakız adalı resmin ise hepsinden bambaşka... :))))
hayatı ne güzel algılıyorsun !!!!
senin baktığın her şey anında güzelleşiyor canım ,
hayran oldum sakız adası birikimlerine, otelinize, resimlerin kalitesine ve çektiğin karelere.... mükemmmellllllllllldii

çokçok sevgilerimi iletirim.

. ZEYNEP GÜNAL .

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Ağustos 2008 08:44  

DÜŞLERİMİN İNCİSİ
çk tşkr ederim sağolunuz,
şiir de hoş can yücel farkı değilmi svglrrr....


HEP SÜSLÜYDÜM,,
Can Yücelle olan sözlerinize katılıyorum kendine has bir tarzı var. Aynen sakız gibi :)) svglr.

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Ağustos 2008 08:47  

YAŞAMIN KIYISINDA
demek sessiz sessiz geliyordunuz ,çok şekersinizz ...
ama ben sizin sesinizi duyduğuma çok sevindim,hem diğer arkadaşlarda sizi tanımalı değilmi ama ????
çk svglr tşkrlr..



AYBİKECİĞİİİİMMM CNM
HAFATNIN ŞIKI MI SEÇTİN BENİİ TATLIMM :))))
Çoookk teşekkür ediyorum tatlım..
kolyemi kendim yaptım,tüm takılarım bana aiittir !!!!

sevgiler bendenn..

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Ağustos 2008 08:56  

NEŞE ERSOY,
merhaba hoşgeldiniz,ne keyif ,ne coşku çok sevindim hissettiklerinize,ahh benimÇeşmem böyledir işte :)) kumrularıylada mest eder,afiyetler olsun svglrr..


ZEYNEP GÜNAL,
canım benim her bir sözüne tşkr ediyorum. çeşmede yılllaaaardır olsamda ,her seferinde ilkmiş gibi coşuyorum. yaşamayı hayal ettiğim yer ora.hatta hep oralıyım derim ben. bakma arada başka yerlere de gitsemde ilk adım Çeşmem dir..
paylaşımların için çok sağol cnm
svglr benden.

Selin 16 Ağustos 2008 09:34  

Selam Nunucum,
İade-i ziyarete geldim :)) Bloğunu ilk ziyaretim. Gerçekten çok şirin bir blog. Resimlere bittim. Harikasın. Her zaman beklerim bana da. Seni arkadaş listeme ekliyorum. Sevgilerimle....

hepsusluydum 16 Ağustos 2008 10:23  

Ella Nunu..(Rumlarla iç içeyim biliyorsun)..seni linklerime ekledim haberin ola..
sevgiler Zehra..

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Ağustos 2008 12:48  

SELİNcimm,
sevilmek çok hoşş tşkrlr.
hayrlı kandillerr svglr..



HEP SÜSLÜYDÜM
:))) neşeli bir uluss ne de olsa,
çokda yaşamaya düşkünn :))))
hayrlı kandiller svglr..

Unknown 16 Ağustos 2008 13:05  

Bu gunun feyzi uzerinize,rahmeti gecmisinize,bereketi evinize,
nuru ahiretinize,sicakligi yuvaniza dolsun.
Berat kandiliniz kutlu olsun

Adsız 16 Ağustos 2008 14:13  

Beyaz bir gül gönderiyorum size
Yaprağında iman dalında sevgi
Kokusunda Muhammed var
Haneniz kalbiniz nurla dolsun
Kandiliniz mübarek olsun

KelebekGibi 16 Ağustos 2008 14:39  

Ne güzel yerlermis öyle!
Hayirli kandiller...

Unknown 16 Ağustos 2008 15:03  

nunu canım hayırlı kandiller diliyorum

etki alanı 16 Ağustos 2008 18:46  

Adeta bir hayal dünyasını sunmuşsunuz bizlere...
Merhaba,
Yeni bir blog olduğunuzu söylüyorsunuz,içeriğini öyle güzel hazırlamışsınız ki sanki yıllardır bu işin içideymişsiniz gibi...
Çok beğendim...Hele son resim bitirdi beni....
Sevgiyle kalın
TüTü

pelince 16 Ağustos 2008 19:51  

Canım sana'da iyi kandiller,tüm dualarımız kabul olsun inşallah...

Öpüyorum..

Adsız 16 Ağustos 2008 20:19  

Nunu'm merhaba canım....Bir fırsat geldim hemen..Ayy ne zormuş ayrılık dedim kızın peşine takılıp cafeye geldim..Biz Anamur'dayız canım..Öyle güzel bir denizi varki bayıldım inan..Çarşambaya kadar burdayız sonrasıda memlekete geçeriz..
Bütün arkadaşlara slm söyle sayılı zaman çabuk geçer hepsine uğrayamam..malum laptop bozulmuştu bolu'dan buraya bugün geldi.en azından yanımızda olsun istedik.kablosuz yayın arızalıymış onarılınca arada uğrarım canım..sevgiler koaman..

Adsız 16 Ağustos 2008 20:33  

fotoğraflar enfes, heycan verici ama o sakız likörü yokmu.. :) İsminin geçtiği yerde kalbim atmaya başladı. O nasıl lezzettir...

Yavru ada'dan sevgiler :)))

ayseyaman 16 Ağustos 2008 20:48  

Çeşme ve Sakız adası yazılarınız arasında gittim geldim..Herşey öyle doğal ve güzelki buralardan çok farklı.
Kumru ve kazandibi yanında dondurma keyfide bambaşka...:)
sevgiler ve hayirli kandiller

Adsız 16 Ağustos 2008 21:13  

canım arkadaşım
ailecek kandilinizi kutlarız.
GÜLBİN

HUYSUZBALIK 16 Ağustos 2008 21:21  

Süpper resimler harika yazılar. Offff tatil bitti ama canım çeşme çekti şimdi nolacak? Bi de aşağıdaki o kumru resmi ile dondurma resmi kopardı beni. Çok güzel bir tatil geçirmişsin imrendim valla. Sevgiler... Kandilin kutlu olsun...

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Ağustos 2008 21:28  

hayrlı kandiller
ARMİNA


hayırlı kandiller
ÖZGÜL HNM.


KELEBEK GİBİ,
beğenmemek mümkün değil ki :)
hayrlı kandiller sizlerede svglr,


DÜŞLERİMİN İNCİSİ,
sizlerinde kandili mübarek olsun


BETÜLcüğüm
hayrlı kandiller sizede tşkrlr.

Adsız 16 Ağustos 2008 21:54  

NuRAyCığım
BERAT KANDİLİNİZ HAYRLARA VESİLE OLSUN CANIM.
hepinizi öperim.

SELMA

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Ağustos 2008 22:07  

ETKİ ALANI,
çok teşekkür ederim ince düşünceleriniz için,
naçizane her şey sizler için diyerek ( birazda benim :) yola devam ediyorum keyifle.
görselik + yazmak çocukluğumdan beri bana arkadaş :)
güzellikleri ve güzel görenleri daima tercih etmişimdir.çok çabuk algılarım samimiyeti ve içtenliği..
hep beraber büyütmek dileğimle svglrrrr......
hayrlı kandiller



PELİNciğim hayrlı kandiller cnm,




AKASYA KOKUSU

Arkadaaaaaaaşşlaaarrrrr :)
AKASYA KOKUSUNunun hepinize SELAAMII VAAAAAAAARRRR :)))
Bak ilettim işte :)
Vefalı adaş ,
iki dere bir ara nasıl yetiştin öyle ANAMURlardan..
tatil yarasın, bekliyoruz güzelliklerini...hayrlı kandiller.




Sevgili ZERRİN-MİSS

vallahi aynen dediğiniziz gibi :)
birde benim dediğim gibi :
'' sesiz ve derinden çarpıo :)))
töbee töbee.. kandil günü :))))
çk tşkrlr güzel sözleriniz için svglr.. hayrlı kandiller.

Damak Tadı 16 Ağustos 2008 22:25  

Nuray'cığım sana ve ailene hayırlı kandiller diliyorum canım..


Yanaklarından öpüp sevgilerimi gönderiyorum..)

Adsız 16 Ağustos 2008 23:24  

Güzel arkadaşım,
mübarek berat kandilimiz,
yüce yaradanıımızın ve peygamber efendimizin ışıklarıyla aydınlatsın sizleri.,allah tüm dualarınızı kabul etsin.
tüm aileye tek tek selamlar.

BANU.

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Ağustos 2008 23:34  

DAMAK TADI ,
gülcüğüm bende büyüklerinize saygılar iletir güzel yüreğinden öperim canım.
HAYIRLI KANDİLLER...



YAMAN TARİFLER,
sevgili AYŞE ,çok doğru analiz etmişsiniz,herşey öylesine BAMBAŞKA Kİİİ.. :(((((
KUMRUSU,SAKIZLI DONDURMASI,SAKIZLI KAZANDİBİ :)))) aaahh ahhh...
hayırlı kandiller,çk tşkrlrr..



GÜLBİNciğim
sizlerrinde kandili mübarek olsun arkadaşım sağolasın.


HUYSUZ BALIĞIN ÖNERİLERİ :)
sevgili ESİN, tatlı samimiyetin gülümsetti beni :))ama hiç haksız değilsin tabii sözlerinde..hemde yerden göğeee :)),
hayrlı kandiller dilerim, tşkrlr.

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Ağustos 2008 00:05  

BANUcuğum
bende hayrlı kandiller diliyorum
tşkrlr cnm.



SELMAcığım
her birinize çok sevgiler tatlım,
hayrlı kandiller, dualarımız kabul olsun inş. svglrrrrrrrrr

Halenze 17 Ağustos 2008 11:12  

kız biraz daha geri gitseymişin harika çıkacakmışın:)) tatile gidenlere gıcık oluyorum zati:) sitemde de yazdım sakız deyince benim aklıma tipitipden başka bişi gelmiyo. şaka bi yana resimler şahane. yazının tamamını okuyamadım koca mutfakta kahvaltı hazırlamaya çalışıyo beni boşamadan gidiyom ben:)) çok öptüm hayatımm..

tatil yapmışmışş. sakız adasıymış mış.. hıh gıcık

Adsız 17 Ağustos 2008 16:49  

Nuraycığım merhaba canım.cuma döndük ÖSS tamamdır şükür yerleşti
istanbulu kazandık. 2 gündür ulaşamadım sana,iST. dışındasın yine sanırım.
bu sakız adası ve otele bittim.sakız resmi çok hoşşş.SEN zaten hoşsun,güzelsin,,
sen gene almışındır kutu kutu sakızlarını,,,
darısı gene yiyerek başımıza olsun onları elinden yemek ne şahane olur.
kandiliniz de mübarek olsun.özlemle öperim canım.sevgilerimle,,,,,,

GÜLDEN .Y

Halenze 17 Ağustos 2008 19:08  

siteni müsait bi zamanda adam gibi gezip yorum yazıcam hayatım. bu bebeden bişi yapamıyorum ki... çok öptüğm seniiii

ZeYNeP 17 Ağustos 2008 20:19  

Nunu cum:)
Bir İzmir li olarak üstelik te İzmir de yaşıyor olmama ragmen bu kadar anlatamazdım Çeşme yi.
Tebrik ediyorum seni canım.
Resimleirn hangisine baksam sasırdım.
Keşke bulusabilseymişiz Çeşme de..

Sevgilerimle ,
Figen Karavaş
www.yemekbiz.blogspot.com

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Ağustos 2008 20:21  

HALENZE,
yorumunuza" tşkrlr.
-------------------------------



GÜLDEN ciğim,
önce göz aydınlığı dileriz ailecek canım.Allah tamamına erdirsin.güzel bir sonuç olmuş hakedilen..

bana gelince akşam döndüm. ama Assosa gidemedik,ertelenme söz konusu oldu.
cici yorumların için çok tşkr edeiyorum arkadaşım,arayacağım yarın !! tümmm AİLEYE sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Ağustos 2008 20:44  

SEVGİLİ FİGEN ciğim
merhabalar.
çok mahçup oldum bu yorumunuza, ben sizlerin yanında ancak bir su damlası olarak kalabilirim.çok teşekkür ederim nezaketinize.
:( keşke haberleşebilseydik..
sağlık olsun,bak kaldığımız yerden devam ediyoruz böylede :))
svglr benden size.. tikrlr.

Adsız 18 Ağustos 2008 09:25  

Nuray ablacığım
nihayet döndük, ve 2 gün boyunca sadece ve sadece senin bloğunu inceleyip güzelliklerine aşık ola ola okuduk,seyahetler ettik,yedik ,içtik,gezdik gördükk.
:0-)))
BAYILDIKK- BAYILDIKK- BAYILDIKK
harikasın sen canım balımmmm
okul açılmadan eylülde gelicem sana inş.samsuna geleceğini duydum sanırım duaya :(((( (net değilmiş)
belki beraber döneriz seninle ist. ozaman.
kocaman kocaman kucak dolusu özlemli sevgiler yolluyorum sana.
Tatil muhteşemmiş be ablamcım.ne kadar sevdiğini şimdi anladım.
biliyormusun ,bende VURULDUM sayende. :0-)

hepimiz sana selamlar yolluyoruz.
görüşmek üzere nuray ablacım. byss

MİNE.K

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ağustos 2008 10:16  

canım hoşgeldiniz.
yazlık sonrası asıl telaş başlamıştır evde :(((
ramazanda gelmek üzere,hepinize kolaylıklar diliyorum. sağlıkla geçsin yeterki.
samsun planları kesin değil dediğin gibi :(
haberleşiriz.
bloğum için yaptığın tüm yorumlara tşkr ederim, geliş tarihini konuşuruz tlf.
çk sevgiler samsuna bende hasretle öperim mineciğim.
SELAMLAR..

Unknown 18 Ağustos 2008 11:30  

Selam Nunu. Bayildim dogrusu anlattiklarina ve resimlere. Benim de esim is geregi cokca Atina'ya gidiyor ve ondan her seferinde kizimla beraber sakizli seker getirmesini istiyoruz. Cok guzel!

:)den 18 Ağustos 2008 15:21  

Şahane bir tatil olmuş. Çeşme tatilinizin bir önceki bölümlerini de takip etmiştim. Fotoğraflar, anlatım, bilgilendirme için çok teşekkürler.
İnsana yaşama sevinci veren paylaşımlar bunlar...
Sakız likörü çekti canım. Sadece o olsa iyi. Deniz, güneşin son demleri ve harika bir meze sofrasına da hayır demem:)
Sevgiler...

meleginmarifetleri 18 Ağustos 2008 18:27  

Offff nefis nefis her şey yemekler manzaralar deniz sakız dah ne desem bilemedim inşallah birgün bende görebilirm.
Sağolasın öptüm bayyy

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ağustos 2008 22:53  

sevgili SEVGİ,

çk tşkrlr..vallahi benden kaynaklanmıyor,dediğiniz gibi ÇEŞMEM öylesine güzelkii.doyulmuyorbu güzelliklerine.
sakızlı şeker ise yemedim biliyormusunuz :)
balığa bile koymuşlardı oysa oralarda :)))
size afiyet olsun.o güzel lezzetler ömrünüze keyif katsın svglr..




:DEN,
nede haklısınız..insanın içi eriyor baktıkça......
inşallah yaşarsınız bu güzellikleride.. çk svglr.




MELEĞİN MARİFETLERİ,
İnşallah melekciğim inşallah..
hakikaten ŞA-HA-NE !!!!! :))
denizliye çok sevgiler.. ablaya da svglr. çok yorulmuşsunuz çokk :)))
kışa sizdeyiz :))) svglr.

daimamutfak 27 Şubat 2009 15:31  

Resimlere doyamadım...bu sene gidermiyimki?

daimamutfak 27 Şubat 2009 15:31  

Resimlere doyamadım...bu sene gidermiyimki?

Unknown 25 Şubat 2014 11:23  

Merhaba, yazınızı keyifle okudum. Geçtiğimiz günlerde keyifli bir tatil geçirdiğim Sakız Adası (Chios) seyahatim ile ilgili bir blog yazısı yazdım. Chios'un tavernalarında keyifli sohbetler etmek isteyen, kumsallarında (biraz taşlıklar gerçi ama) dinlenmek isteyen ve sakin bir Yunanistan adasında kendinden geçmek isteyenler için faydalı olacağını düşünüyorum. Bu yazının yazdıklarınıza değer katması dileğiyle ekte paylaşmak istiyorum.

http://orcun.baslak.com/yunanistanda-bir-ada-chios-chiosda-bir-kedi-bucuruk/

http://orcun.baslak.com/yunanistanda-bir-ada-chios-chiosda-bir-kedi-bucuruk/

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP