ESKİ YILI VE YEĞENİ SEVGİYLE UĞURLARKEN...

>> 27 Aralık 2010 Pazartesi



kabak- kara dut reçeli ve zeytinler Cunda'dan, ayva ve incir benden :)
salatalık ve yumurtalar Şileden çiftlikten, bal erzincandan, (her şey organik ! )
Kakuleli, kuru erikli cupcakeler (tarifi vereceğim)
danimarka kurabiyeleri (misafirlerden)
can yeğenimin Danimarka'dan getirdiği, halasına jestleri :) ( beyaz ve renkli -şekilli damla çikolatalar, cupcake şekerlemeleri)
misafirlerimin güzelliklerinden...




Hepinize iyi haftalar diliyorum,
sıcağı sıcağına daha tazecik masamızdan bir kaç görüntüyle karşınızdayım.
Sevgili yeğenim Timur Danimarkadan dönüp, bu sabah erkenden, nihayet halasına konuk olabildi, telefonda '' aman hala su böreğimi ve simitlerimi sakın unutma'' burnumda tütüyor, rüyalarıma giriyor ''diye diye bir hal oldu ! :)
Unuturmuyuz hiç, o istesin akan sular durur...
Tim gelirken beraberinde, annesini,kardeşini dayısını, yengesini ve oğullarınıda beraber getirdi bu sefer.
Danimarka, Hırvatistan,Türkiye derken Çok uluslu bir kahvaltı masası oldu :)Zaman zaman, İngiltere, ALmanya ve Amerika'dan da akraba ziyaretçilerimiz olur ve en keyifli karmayı toparlamanın keyfine varırız !
Sofranın genel sohbet konusu da illaki dünya ve kendi mutfaklarından örneklerdi ve inanın yanımızda olmak isterdiniz, yani gastronomi adına !!!! (Ben büyülendim anlatılanlara...)
Ayrılık vakti geldiğinde ise, evin kalan işlerini yardımcıma devredip,hep beraber yola koyulduk, onlar doğru sultanahmet'e, oradan kuledibi- galata ya, bense doğru işleri bitirme gayretinde kendi istikametime !
Çok keyifli olmayan fotolar çektim, zaman darlığı, misafirlerin çok erken ağarlanmış olması büyük engelimdi ! Ne zaman düzgün çekimler yapacağım bu teleşlarla bilemiyorum.
Bu seferde böyle olsun deyip, affınıza sığınıp,
hepinize güzelliklere doğru uzanmış bir hafta diliyorum,

ÇOK SEVGİLER...

59 yorum:

Damak Tadı 27 Aralık 2010 14:50  

Harika bir masa ile karşılama ve uğurlama olmuş Nuray'cığım,ellerine ve gönlüne sağlık canım..


Öpüyorum kocaman..Sevgiler..

Adsız 27 Aralık 2010 14:57  

güzel canım benim
ipek gibi bir masa daha.
allah kavuştursun canım benim.
kurabiye ve minik kekler gözlerimi aldı.
şahane masa örtünde öyle
ESİN

NiLaY 27 Aralık 2010 14:58  

senin bu sofralarıh benim içimi açıyor :) ellerine sağlık..

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Aralık 2010 15:05  

damak tadı,
canım gülüm varolasın,
bende özlemle öpüyorum sizleri arkadaşım.


esin,
tatlım akşama uğra biz diyet sancılarında :) sadece seyrediyoruz kek ve kurabiyeleri !!
bir kısmı gençlere dağıtıldı, gezerken yesinler diye, yarısı ise sanırım yardımcıma gider :)
hadi yetiş sen okul sonrası, ayşe sana versin
(ciddiyim :)


nilay,
ah canım !!
ben sizin gibi fotolar çeksem şu cici masalıma yakışsa daha ne isterdim..
teşekkür ediyorum.

sevgiler arkadaşlar.

Unknown 27 Aralık 2010 15:09  

Sultanım mutlu haftalar...Ellerine
yüreğine sağlık her zamanki zerafetinle yine muhteşem bir masa
hazırlamışsın.Hepsi muhteşem sımsı
cak sevgilerimi yolluyor öpüyorum.

KİZHATCE 27 Aralık 2010 15:10  

mmmmm her şey nefis ve iştah açıcı görünüyor,eline sağlık nunu cuğum ,yiyenlere afiyet bal olsun,kocaman öpüyorum hemşerimi :)

lavantalimon 27 Aralık 2010 15:21  

Allah kavuştursun:) güzel sofra güzel sohbetler eşiliğin de zaman ne çabuk geçmiştir hemen geldi gitti gibi olmuştur:( gurbet böyle

can sağlığı olsun . masan çok güzel olmuş çiçeklerien bayıldım şimdi balkonun da en güzel yeri alırlar çok sevgiler iyi yıllar:)

Adsız 27 Aralık 2010 15:29  

ohh uluslararası bir misafircilik, desene çok renkli geçmiş, imreniyorum, bayılıyorum sizin aileye ben.
sarı sarı, maviş yeşilin her tonu cici insanlarla dolu evlerin.
allah muhabbetini artırsın can kardeşim. müthiş güzel kahvaltı sofrası, lakin pek sade. diyette demek herkes, e sanada insaf eden çıkmış nihayet =]]]]şükür ayol
bende gelsem diyorum ayşebir çıkıda bana yapıversin hele =]]]
kaçmazzzzzz =]]]
Ferda

nesrin 27 Aralık 2010 15:29  

Cok tatli hersey. Böyle uzaklardan misafirler olunca sohbet dolu dolu olur. neseniz daim olsun. sevgiler...

Sayın KARACA 27 Aralık 2010 15:41  

Bende size misafirliğe gelebilirmiyim hahaha :)) Göstermiş olduğunuz bu özen ve misafir perverliğiniz beni çok özendirdi doğrusu :)

Bulbulunyeri 27 Aralık 2010 16:18  

Canım,
ellerine ve emeğine sağlık. Öylesine güzel ve özenli ki sofra. Ne denir buna bilmem!
Tüm sevdiklerinle bir sofranın etrafında, böylesine doğal ve güzel şeylere bir de sohbet eklenirse gün hiç bitmesin istenir.
Yeğeninle nice güzel günler de tekrar buluşman dileğiyle,
Sevgiyle kal.

hdidem95 27 Aralık 2010 16:19  

süper süper muhteşemmmmmm.....

Delfina ; 27 Aralık 2010 16:33  

Acele ile hazırlanan sofra bu mu yani Nunucum,4x4'lük olmuş bence ve herşey çok şirin.Yumurtaların göz kırpışı, kakuleli cupcakerin havalı ismi :) hepsi harika...

Allah kavuştursun tekrar...
Sevgiler Nunum...

Miskokulu Lezzetler 27 Aralık 2010 16:39  

Nuray Hanımcığım Allah kavuştursun Allah başka ayrılıklar göstermesin böyle sağlıklı ayrılıklar olsun diyelim ellerinize emeklerinize sağlık işlerimin yoğunluğundan uzun süredir uğrayamadım kusura bakmayın mutlu bir hafta olsun sevgiler İzmirden...

Adsız 27 Aralık 2010 16:49  

ne cici, ne sade, birde nesaıl huzur veriyor sofran ilk bakışta.
tertemiz, düzgün, ne kadar zamansız koşturulsada gerçektn mükemmel,
allah kavuştursun kakuleli kek
bak şimdi , al yeni bişeyler daha.
gelde sevme bu arkadaşın yaptığını.
sülerini çok sevdim nunum.
kocaman öperim seni / ASU.

umutluhayat 27 Aralık 2010 17:08  

ellerine sağlık canım,enfes bir kahvaltı masası olmuş.hediyelerine bayıldım.sevgiler.

Adsız 27 Aralık 2010 17:41  

ohh duru bir masa diye buna derim, tam klasik kahvaltı ve her şey senin sevdiğin sadelikte yeğenlerin aynı sen şekerciğim,
kan çekiyor ne de olsa.
nunim bu masada biz ancak ocak ayına rezerveliyiz diye biliyorum yahu )))))))
allah kavuştursun halası.
çiçekler ve kek süper hayatım

bety

evatolyesi 27 Aralık 2010 18:39  

Sofranız çok güzel olmuş Allah tekrarını kısmet etsin
Sevgilerimle:)

Adsız 27 Aralık 2010 19:25  

tatlı nunumun gözü aymış, allah kanuştırsun tezden,
sonra yine bu sofraları görelim yeniden
ellerine sağlık canım benim, güzel gören arkadaşım.
SELMA

ebru 27 Aralık 2010 19:26  

masanız çok şık olmuş ellrinize sağlık.(fotoğraflar da gayet güzel olmuş)

Uzakalardan gelen misafirlerle de yapılan kahvaltı sofraları ve hoş sohbetler her daim güzel oluyor...

Adsız 27 Aralık 2010 19:29  

HASRET BÖYLEDİR NURAYCIM ZAMAN SAAT YETMEZ OLUR HER İKİ TARAFA YETİNİP SUSARIZ
SİZ YİNE ŞANSLISINIZ SENEDE 3 KEZ TOPLAM 2 AY GÖRÜYORSUNUZ
VE BAK ÇOKDA GÜZEL HAZIRLANIYORSUNUZ NE KIYMET BİLMEYEN VAR, NE AKRABALIKTAN ANLAMAYANLAR VAR ALLAH BOZMASIN CANIM
MASAN ÇOK HOŞ NURAYCIM HELE O MİNİK ŞEKERCİKLER PASTANA NE YAKIŞIR YAKINDAN GÖRMEK İSTERİM İLK FIRSATTA, ÇOK ÖPERİM CANIM
zeynep günal

Gülcan 27 Aralık 2010 19:46  

harika bir masa olmuş. bende o masada konuk olmak isterdim sevgiler.

kelebeklisaniyeler 27 Aralık 2010 20:22  

Nunucum böyle muhtesem bir masada muhtesem servis ve sunumla harikasin bayildim...Allah kavustursun tekrarini nasib etsin. öpüyorum canim.

Sütüme Sarelleme Karışma!!! 27 Aralık 2010 20:31  

ben kakuleli cupcake leri merakla bekliyorummmmmmmmm!!! kakuleyi herseye katıp deniyorum son günlerde - bakalım bu tarif de nasıl! ellerinize sağlık!

Adsız 27 Aralık 2010 20:35  

fotoğrafın nesi var kuzum, anlamadım ben
gerçektende çk güzel bir masa, kendi içinde asil ve kendi içinde zarif sahibindn kaynaklı bencede.
timura başarılar, iyi yolculuklar, daha dün gibi bilirim yanağına yapıştırıp dakikalrca gezdirdiğini
o maviş gözlerini allah bağışlasın sevdiklerine. çok sevgilerimle güzel arkadaşım

ASUMAN Ö*

Nehir Butik Pasta 27 Aralık 2010 21:24  

nunucum sofra harika lezzetlerde öyle
ellerine sağlık
bloguma bıraktığın güzel yorum için teşekkürler

kalpkurabiye 27 Aralık 2010 21:51  

ablacım okadar zarifsin ki..
tüm ihtişamıyla yansımış sofrana..
hediyelerine bayıldımm hepsi çok güzeller..

Cocukla Cocuk 27 Aralık 2010 22:57  

tam nunu marka olmuş muhteşem bir sofra kurmuşşsun:) yeğenin de gelmiş gözün aydın...sevgiler

çeşnici Handan 27 Aralık 2010 23:16  

Yine çok zarif ve estetik bir sofra olmuş. Ne kadar şanslı bir yeğenin var. Ellerine sağlık yiyenlere de afiyetler olsun. Cupcakelere bittim. Sevgiler.

Mutfak Havlusu 27 Aralık 2010 23:26  

Ben bu sofrada kılımı kıpırdatamazdım desem?
:)
cidden harika birşey omuş çok güzel görünüyor herbiri çok renkli..
Umarım gene renkli hatta daha renkli huzurlu bir sene olur senin ve ailen için..
selamlar..

Adsız 27 Aralık 2010 23:33  

dünya tatlısı hala, gözbebeğini besiyemi çekmiş, ama dolmasını göremedim bu sefer delikanlının belkide babaannesi yapmıştır aşuresiyle beraber ?
hhhhehhehee
bak aldım haberleri naberrr ))))gözün aydın canım hatta dönüyormuş bile, sayılı günler bitti gitti
ama sofraya bakmam hala bitmedi benim
daha bakasım var )))
çok hoş olmuş tatlım.
GÜLBİN B.

Yaşamın kıyısında 27 Aralık 2010 23:49  

Zarif ellerin hazırladığı zarif halanın masası yine çok hoş.
Eh! herkesa nasip olmaz böyle hala ama yeğenler de değer buna dimi canımcım?

Adsız 27 Aralık 2010 23:55  

oh oh maşşşşallah nuraycım, ballar, peynirler yumurtalar yeğen besiye alınmış hemen, yumurtala çok cici bayıldım onlara,
birde şu naif peçete ve peçetelikle uyumlu dantel örtü ne kadar güzel olmuş,
bbildim bileli zevklisin arkadaşım, eline gönlüne sağlık, timi görünce aklıma geldi, nasıl yedirirdin sen onu ya :-))
çakır gözlü yavu.
allah kavuştursun sizi
SEMRA. M

evcilik 28 Aralık 2010 09:13  

ne güzel görüntüler bunlar,
bayıldım bayıldım,hele o cupcake'lerin görüntüsü beni mestetti,ellerine sağlık sevgili Nunu,
çok hoş bir uğurlama olmuş...
sevgiler.

sarımutfak-hande 28 Aralık 2010 12:37  

oy oy oy herşey harika olmuş reçellere dalasım geldi :)))
ellerine kollarına sağlık canım

Adsız 28 Aralık 2010 14:51  

ah nunucum , bak bir yandan kalpler yağıyor, sofran rengarenk naasıl parlıyor, öyle güzel ama kadar şekerki yaptıkların,
insanın canı orada olmak istiyor hakikaten.
allah kavuştursun ne güzel bir günmüş böyle
nesrin

Unknown 28 Aralık 2010 17:26  

Ne güzel bir masa bu. İçim açıldı resimlere bakarken.
Süpersiniz..

eldivenlerim 28 Aralık 2010 17:28  

Allah kavuştursun;) masa muhteşem, hepsi birbirinden lezzetli gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım......

Mimosa Café 28 Aralık 2010 17:46  

ah senin şu harikulade sofraların yok mu. muhteşem her zamanki gibi. çok sevgiler canım.

Adsız 28 Aralık 2010 18:20  

amanda arkadaşımın gözünün elifimi gelmiş, gözünüz aydın sultanım, az olmuş ama öz olmuş
hepimiz bayıldık sofraya.
su böreği ve simit neye değişilir
senin favorin , birde sana portakallı kek olsun, çayında dolsun valla ömre ömür olursun
çok çok afiyet bal şeker olsun hayatım. ocakta izNin vamış hemen bekliyoruz.
BANU

aslan 28 Aralık 2010 18:57  

Her zamanki şık sofralarınızla güzel bir karşılama ve uğurlama olmuş sevgili Nuray hanım. Bu vesileyle sizin, ailenizin ve dostlarınızın yeni yılını şimdiden kutlarım. Dostlukla..

Unknown 28 Aralık 2010 21:42  

BEN BU MASAYA BAYILDIM.TEK KELİME İLE MUHTEŞEM OLMUŞ.BU MASADA KONUK OLMAYI İSTERDİM.EMEĞİNİZE SAĞLIK.
SEVGİLER

fedora 29 Aralık 2010 10:59  

Wow, very beautiful! Compliments for you! All is perfect :)

dogada.blogspot.ru 29 Aralık 2010 13:44  

Canım nunum yeni yıldada bu güzellikleri sevdiklerinle ve bizlerle paylaşman dileklerimle yeniyıl sana ailene huzur,sağlık, bereket dolu günler getirsin herşey herzamki gibi muhteşem gçörünüyor ellerine yüreğine sağlık öçok öpüyorum nunucum

KOVA KADINIYIM BEN 29 Aralık 2010 13:58  

sofra sahane gözukuyor
muhabbet de sahandir eminim bu sofrada
ellerinize saglık

Stil Direktoru 29 Aralık 2010 15:59  

Masaları yazıları kalbi güzel kadın, seni çok seviyorum sağlık ve bereket dolu bir yıl dilerim Nunum mucxxxxxxx

narcicegirengi 29 Aralık 2010 17:01  

Nunucumm cok zarif, isil isil bir sofra olmus. Her bir detay cok hos.. Cupcakelerin tarifini merakla bekliyorum:)) Anlasilan cok hos bir gun olmus, o guzel enerjiyi okurken bile hissedebildim:)
Ellerine saglik..
Sevgi ve muhabbetle:)

Sevil Şahin 29 Aralık 2010 17:57  

canım ablacım bu nasıl şahane bir sofra olmuş bayıldım bayıldım ve yeğenini kıskandım bende o sofrada olmayı çok isterdim ..
canım ablam ellerine sağlık nefis olmuş aklım muffinlerde kaldı olsada yesem hapır hapır dedim hehehe

WarhaWk - Cenk 29 Aralık 2010 18:01  

Sizin, ailenizin ve sevdiklerinizin yeni yılını kutlarım Nuray Abla.

Sevgiler, Saygılar
Cenk

boncuk mutfakta 29 Aralık 2010 23:38  

Nunucum keşke yeğenin olsaydım. Yok bize sofralar hazırlayan yenge ve halalar.Özendim ne yalan söyleyeyim.
Yeni yılını da en içten dileklerimle kutluyor,herşeyin gönlünce olmasını, bu güzel sofra ve tariflerin devamını diliyorum canım.

Mehmet Osman Çağlar 30 Aralık 2010 01:37  

Allah kavuştursun sevgili Nuray.

Sizin, ailenizin ve sevdiklerinizin yeni yılını en içten duygularımla kutlar, esenlikler dilerim.

hdidem95 30 Aralık 2010 10:00  

Yeni yılın sana neşe ve mutluluk getirmesi dileğiyle ..en içten sevgilerimle..

Sevil Şahin 30 Aralık 2010 15:39  

güzel ablam şimdiden yeni yılını kutluyorum .
Yeni gelecek yıl sana ve sevdiklerine önce sağlık sonra mutluluk getirmesi dilegiyle

Sevil Şahin 30 Aralık 2010 15:41  

ablacım sen beni yandaki izlediklerinden kaldırdın mı :(((

durutarifler 30 Aralık 2010 16:06  

Yaşamınca güzel yıllar, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar hep senin olsun. MUTLU YILLAR!

Çınar 30 Aralık 2010 16:30  

Yine şahane bir sofra ellerine sağlık.

Mutlu yıllar dilerim. Yeni yılda herşey gönlünce olsun

Sevgiler

www.sendepisir.com 30 Aralık 2010 17:58  

Sağlıklı mutlu huzur dolu bir yıl dlerim. Size ve tüm sevdiklerinize iyi yıllar....

TÜLİN-sihirli tatlar 30 Aralık 2010 22:47  

muhtesem bır masa olmus canım ellerıne sağlık hersey harıka görunuyor.mutlu yıllar dılıyorum sevgıler:)

YeMeK vAkTi 4 Ocak 2011 16:09  

Nunucum ellerine sağlık nefis bir sofra olmuş bu..

Güpgüzel bir yıl diliyorum sana en sağlıklısından:)

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP