TATLIMSILAR :)

>> 15 Aralık 2010 Çarşamba




Baştan peşin peşin söyliyeyim DONDURMA değil !! Yoğurt efendim !
(ama keşke olsaydı demek geldi içimden ..)
Diyet yapanlar çok iyi bilir, tatlı krizlerini, çaresizliklerini ve ne yapsamları ..Doğal meyvelerden yani, fruktozdan aldığımız şekerin yanı sıra alternatiflerde aranıyor zaman zaman.

Ben çareler üretebilen, tatlıya da düşkün olmayan şanslı kesimlerdenim. Dün kendi öğünüm için öylesine hazırladım bu tabağı, yoğurdum bitmesydi, daha iyi bir sunum yapabilirdim lakin bu seferde böyle olsun .

Bugünlerde yaptıklarımıda sizinle tek tek paylaşıyorum, mail ve yorumlarınızdan memnuniyetlerinizden de keyif alıyorum. Tüm bunlar kendime hazırladıklarım.
O zaman ,basit tarifimize bir göz atalım isterseniz hep beraber
( biliyorum,bunlar sizi kesmez !! :)

!!!!!!!

Sevgili Mehtap'ın sayfasında sürekli şu sorular oluyor, '' doğ.günümde pasta yiyebilirmiyim ? aşure ayındayız aşuremden tadabilirmiyim ? listenin dışında verilen olmadık şeylerden alabilirmiyim ??? !!!!! vs vs vs Kusura bakmayın ama Şaka gibi :(((
Arkadaşlar CİDDİMİSİNİZ GERÇEKTEN ! ??
SİZCE LİSTE DIŞI BİR ŞEY YENiRMİ !!!!!! O zaman Buna Diyet denirmi ?

Zaten alternatiflerimizde verilen LİSTEDE var. Lütfen rica ediyorum, daha duyarlı, daha akılane düşünüp, bu tip sorulara cevap bekleyip Mehtap'ı da , kendinizi de yormayın.. Verilen listeye harfiyen uymaya gayret gösterin.


KURU ERİKLİ YOĞURT


Diyetinizde verilen kadar lıght yoğurt
bol tarçın ve azcık karanfil tozu
6-7 adet nar taneleri
3 adet sıcak suda beklemiş ,sonradan dilimlenniş kuru erik (üzüm-kayısı yok !!!! Mehtap hayır diyor ! )

Tarçın şekeri dengeleyecek,

Karanfil enerji verecek,
Nar gençleştirecek,
Yoğurt ise başlı başına bir hayat iksiri olduğundan burada faydaları yazmakla bitmeyecek..
AMA MUTLAKA KİLO VERDİRECEK :)

AFİYET OLSUN..

37 yorum:

Nehir Butik Pasta 15 Aralık 2010 10:23  

nunucum böyle lezzetler diyetteki tatlı krizlerine iyi geliyor
bu yoğurdun içine kuru kayısı veya kuru üzüm koyarak da çok lezzetli oluyor
paylaşımın için teşekkürler

Esma 15 Aralık 2010 10:44  

Çok GÜzel görünüyor ben de yapıyorum bunu ama nar ve tarçını düşünmemiştim.Saat 11.30 hemen denemeliyim bunu.Dünden beri canım biraz tatlı istiyordu benimde aklıma;
elmayı rendeleyip tarçınla acakta şöyle bir cevirip ,iki pötübör büskivi üzerine koyup 2 tam cevizle ikindi öğünümde tüketmek gelmişti.Nasıl olur sizce
Bize verdiğiniz güzel sunum ve önerileriniz için çok teşekkürler
Esma

Unknown 15 Aralık 2010 11:56  

Canım Sultanım yoğurt bile olsa se
nin ellerinden yapılan enfes sunum
la dondurma zerafetinde oluyor.Elle
rine sağlık öpüyorum.

Gönülünce 15 Aralık 2010 12:04  

Bir dönem bende tatlı isteklerimi bu şekilde karşlamıştım yeterli bence...Benim sevdiğim bir tat denenmeli...Ellerine sağlık canım...

Sevgiler...

Ferkay 15 Aralık 2010 12:21  

Sen bunu diet için değil zevk için ye.
İhtiyacın yokki.
Sevgiler..

Adsız 15 Aralık 2010 12:53  

ohhh valla yerim
böyle diyete can kurban.
sevdim nunuşum
gülbin B.

yeşim 15 Aralık 2010 12:57  

nefisimsilerr

ellerine sağlık
sevgiler...

Özgen 15 Aralık 2010 13:07  

Merhaba gerçekten diyettekler için iyi bir seçenek ama beni yine kesmezdi heralde canım.

neslihan erzincan özgür 15 Aralık 2010 14:19  

birdahaki tatlı krizinde mutlaka denenecek:)

HADİYE 15 Aralık 2010 16:12  

Merhaba Nunu,

Sanırım diyet pisikolojisi daha çok yeme isteği uyandırıyor. En azından bende öyle.Ama yılmak yok bende yeni diyete başladım.O kadar çok yitecek varki listemde. Hepsinide yemem gerekiyor. Ancak farkettimki benim en çok tükettiğim şeker ,yağ ve un çok çok az diyetimde. En çok bilinen besinler aslında.Sadece bu üç yiyeceğe bile hayır diyebilsem sanırım mevcut kilom yarıya iner.
,Kuru meyvalı yoğurt aklımda olsun.Denemek lazım.

Sevgiler*

http://www.lezzetibol.com 15 Aralık 2010 17:18  

Benim eşim yoğrt ve meyve ikilisine bayılır. Bunada bayılacaktır...
Ellerine sağlık canım
(Tabi ben dondurma olsaydı diyenlerdenim:)))

Sevgiler

Adsız 15 Aralık 2010 17:35  

tuttum bunu nunucum,
ama erik yok :(
alayımm hemencik
nesrin

made in funda 15 Aralık 2010 18:14  

tam diyetlik ama lezzetli de.ellerine sağlık canım..sen bu konuda bize öncüsün zaten.keyifle okuyorum tariflerini.bu arada beğenin için çok teşekkür ederim.sevgiler...

Unknown 15 Aralık 2010 18:38  

dondurma olsa daha iyi olurdu benim için ,emeğine ellerine sağlık canım.

Adsız 15 Aralık 2010 18:55  

güzel bir alternatif nuraycığım, hazır kuru meyvelerimde varken yarın ilk işim denemk olacaktı. tarçın hemde karanfil tam senlik mis gibi yani.
sağol canım
BANU.

Adsız 15 Aralık 2010 18:59  

ZEYNEP GÜNAL
ben işede götürcem kayısı koymak istiyorum, erik burada bulmak zor.
tarçın ekmeyi bi yerde okumuştum senin gibi kolik olmasamda severim nunucuğum. hem tadıda güzel olacak bence.
eline sağlık hayatcım sevgiler canım*

Tijen 15 Aralık 2010 19:35  

Şey NuNu hanımcığım, tatlı krizine girmeyenler de yiyebilir mi bunu acaba?

TuruncuTatlar 15 Aralık 2010 20:28  

nunucum pek diyettatlısn benzemiyor oldukça iştah açıcı olmuş nbence;) elerineğlık salıka mutu kal..

AKDENİZ AKŞAMLARI 15 Aralık 2010 20:31  

Nunucugum ben maalesef tatlı duskunuyum.Okadar sevıyorum kı sorma.Ama artık o kadar cok yıyemıyorum malum kılolardan dolayı.Ellerıne saglık canım benıde keser umarım...

evatolyesi 15 Aralık 2010 21:02  

Ellerinize sağlık tatlı krizi için güzel bir çözüm:)

Baharcicegi 15 Aralık 2010 22:12  

Daha ne kadar diyet yapicaksin nunucum ,tig gibisin zaten
Yogurtu sütü biz kadinlar aslinda cok tüketmeliyz malum belli yasdan sonra kemik erimesi basliyor diyen ben cok yogurt yemem nedense
Sunum her zamanki gibi özel ve marka olmus

neval 15 Aralık 2010 22:27  

ahh tatlımsılar bizim gibi tatlı bağımlılarını kandıramıyor maalesef

Gülcan 15 Aralık 2010 23:41  

banada bu temiz sayfanızda yer verip tatlımsılardan vermediğiniz için yinede teşekküredrim

kelebeklisaniyeler 16 Aralık 2010 01:17  

Ellerine saglik nunucum bu gayet hos olmus bu sekil sunulduktan sonra zevkle yenir,sevgilerle.

lezzet sefasi 16 Aralık 2010 04:51  

Sunum harika, neyseki ben dondurma sevmeyenlerdenim.yogurt tercihimdir
Sevgiler
Sefa

Adsız 16 Aralık 2010 08:57  

nuraycım bende ne yalanki kış günü dondurma ne alaka dedimd, dedimdi ama mutlaka güzel bir şeye bağlar bizim güzel hatun bu işide diye düşündümdü- meğerse başka marifetlere boğulmuş bizim kırkbin yıllık yoğurdumuz.
helal kuzum yoğurt bile şaştı bu işe =]]]]]

semra.Y

YeMeK vAkTi 16 Aralık 2010 09:09  

Ben tatlı delisiyim:)tahmn edersinki diet benim için çok zor bu anlamda..Bunları denedim çok kere ama kesmiyor beni onun yerine alıyorum ağzıma bir madlen yavaş yavaş eritiyorum napim şişko ben:(

Sevil Şahin 16 Aralık 2010 11:01  

canım ablacım nunum ya ben seni ziyaret etmeyi neden aksattım ya
çok ayıp ettim balım ne olur kusuruma bakma sade sen degil çogu arkadaşa gidemez ziyaret edemez oldum son haftalarda bir iki arkadaşa fırsat bulur bulmaz yorum yazdım ama sana yazmamışım çok üzgünüm
malum yılbaşı geliyor ve yogun bir dönemdeyim ama bugün kaçamak yapıp hepinizi ziyaret edeceğim :)
canım ablacım keşke bende tatlı sevmeyen yada aramayan biri olsa idim ama malesef öyle degil çok seviyorum ve savaşamıyorum :((
ama butarife bayıldım sırf sen yaptın diye yapıp yiyeceğim ve yedikçe seni anacağım :))
öperim seni sevgiyle kal

Adsız 16 Aralık 2010 11:17  

canım aklına eline sağlık, kuru erik çok güzel olur- bende can atıyorum denemek için. hatta bankada rahtaça yenebilir neden olmasın, çok sağol fikir için
elçin Sarıyer

Bulbulunyeri 16 Aralık 2010 11:29  

Canım,
ellerine sağlık. Önemli olan yoğurdu böylesine güzelleştirip, sunmak ve tatlı krizine son vermek . Harikasın.
Sevgiyle kal.

dogada.blogspot.ru 16 Aralık 2010 11:31  

Nunucum ancak senin sunumunla bir yoğurt bu kadar güzel görünür sanki ziyafaet sofrası için hazırlanmış bir tatlı haline getirmişsin şifa olsun diyete kolaylıklar diliyorum sevgiler cnaım

Unknown 16 Aralık 2010 17:08  

O kadar güzel süslemişsiniz ki.. Bayıldım. Diyette kolaylıklar diliyorum.
Sevgiler..

narcicegirengi/sevde 16 Aralık 2010 17:32  

Nunucugum yogurtla yapilan dondurmalar, tatlilari daha da bir sever oldum. Ozellikle burda greek tarzi denilen bir yogurt var, krema kivaminda. Onunla yapilan dondurmalar, tatlilar daha da bir baska oluyor...
Ellerine saglik canim. Cok sifali.Sindirim sistemine de cok faydali...
Saglikli, huzurlu gunler dilerim...Sevgi ve muhabbetle...
sevde

Cafe Pepela 16 Aralık 2010 19:11  

Ablacığım şu sunumların içimi gıdıklıyor:) Ne cici ya Hu.Özen,zerafet ve muhabbet kokuyor..
Yoğurt ve meyve benim de bilhassa diyet dönemlerimde vazgeçilmezimdir.Ellerine sağlık.Kalbi sevgi ve selamlarımla

Banu 16 Aralık 2010 21:35  

Canım nefis yoğurt olmuş hımm ellerine sağlık sevgilerimle:)

Unknown 16 Aralık 2010 22:53  

valla görüntü iştah açıcı aslında çok da sağlıklı yapsak ya ama yok illa tatlı yiyecez sonrda kilo aldık diye üzüleceğiz devam yılmak yok

Unknown 20 Haziran 2014 11:18  

harika işte bu saglıklı beslenmeye bayılan biri olarak bundan iyisi olamazdı spor önceki iyi bir ara ögün ç banada beklerim arkadaslar diyet ve spor hakkında bılgılerımle yardımcı olmaktan mutluluk duyarım :)

http://yesilvekahve.blogspot.com.tr/

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP