YENİ YIL SOFRALARINA SALATALAR (arşiv)

>> 20 Aralık 2010 Pazartesi

patates çamı formunu kalıpsız elle yaptım. tarifi
tarifi
tarifi (çam kalıp veya kartona çizeceğiniz çam resmide form vermeye yeterli, ben elimle yaptım, kalıp kullanmadım ! )
Portakal yatağında kereviz salatası
fıstıklı roka salatası ( roka- ceviz-kiraz domates- nar ekşisi- kavrulmuş fıstık )
elmalı , süzme yoğurtlu ,kereviz salatası






Hepinize gönlünüzce geçirebileceğiniz,sağlık ve keyif dolu ,güzel bir hafta diliyorum..
Sene sonu yaklaşıyor, bazı çalışan arkadaşlar çok iyi bilir bunun acısını !! Başınız bedeninizden çok uyuşmaya başlar bir zaman sonra...Nasıl yetişecek bu kadar iş diye diye ? !

Bizde acilen yetiştirelecek işler , randevular, iş dolayısı ile yurt içinden ve dışından gelenler -gidenler, mutlaka gidilmesi gereken kısa iş gezileri derken Bu haftalar da çok yoğunuz . Ben kendi adıma saati, hatta dakikaları bile ayarlanmış bir dönemde olacağım. Her şey programlanmış gibi olsa da ,Şimdiden stresi bile yetiyor düşündükçe. Birde bu kadar ard arda eklenen işlere, randevulara, sevgili yeğenlerimin noel dolayısı ile bulundukları ülkelerden gelmeleride eklenince sevinç- telaş- şaşkınlık -zamansızlık birbirine karışıp durdu.

Bu güzel salataları arşivden sizler için toparlarken, , çok basit gibi görünsede , ne kadar zaman aldıklarını bir kez daha hatırladım birden. Hele ilk kez yapacak arkadaşlara sabır dilerim :) El oyalacak, bu sebeple önceden hazırlayıp diğer işlerinizi hallederseniz kolaylık olacaktır sizlere.

Efendim benim de yokki blogger arkadaşlarım, bana saatlerce yardım etsin :) , yada bana bir kaç çeşit getirip de yükümü alsın :))) masayı kurmama yardım etsinler )))) bende bayıla hazıra konup, bayıla yazayım sayfamda !
Tabii ki ciddi değilim bu ŞAKA !! Bilinir ve bilinsin ki ben mutfağıma kimseyi sokmam. Ne kadar yorulsam da, az zamanım olsa da , evime gelen tüm konuklarımı kendi çapımda şaşırtmayı ,mutlu etmeyi severim. Misafirimin rahat etmesi ,helede mutlu ayrılması benim için ÇOK ÇOK önemlidir çünkü. Böyleyim işte, bu ama iyidir , ama kötü orası sizlerin takdiri.

Sanırım bu konuyu yeniden ele alıp, yardım taleplerini artık ! geri çevirmemeyi düşünmeye başlamalıyım :)

Yine son haftalarda ,Bir çok benzer mailler var sizlerden ulaşan, yılbaşı sofralarınızı katagorilere eklermisiniz diye teklifte bulunan. Haklısınız sayfamda böyle bir bölüm yok-tu , elden geldiğince toparlamaya çalışıp, linklerini vermeye gayret edeceğim , ama zamansızlıktan yetiştiremezsem şimdiden bağışlayın, lakin hepsi salatalar katagorisinde bulunmakta arzu eden izleyicilerim lütfen biraz daha zaman ayırsınlar..
Daha sonra sofralar bölümünü de taslaklardan kurtarır ,umarım yayınlayabilir ve sizin sofralarınıza yetiştirebilirim, Tüm dileğim sizlerde yeni yılda konuklarınıza ,bu sevimli ,cici denemeleri yapabileseniz diye.
Şimdilik sizlerden bana lütfen Bir süre müsade etmenizi rica edeceğim. Ziyaretlerinizi ve güzelliklerinizi takip edemez isem telafilerde buluşabilmek ümidiyle, herkese , enerji ve sağlıkla geçecek bir hafta diliyorum.
ÇOK SEVGİLER.

43 yorum:

Gülcan 20 Aralık 2010 09:47  

size kolaylıklar gelsin allah yardımcınız olsun.salatalar çok güzel.

Unknown 20 Aralık 2010 09:50  

Canim benim, müsaade senin... Islerinde kolayliklar diliyor, bu harika salatalarini tekrar tekrar seyredebilmek icin sayfana geri dönüyorum... Bu arada hersey ala :).. Giden 4.9... Ìyi degil mi? Sevgilerimle,,,,,

Adsız 20 Aralık 2010 09:50  

bunlar ne kadar güzel salatalar böyle.Ben bayıldım bu eserlere,ellerinize sağlık.

mutfagabuyrun 20 Aralık 2010 09:53  

görüntülere bayıldım doğrusu.hepsi birbirinden güzel.bakmaya doyamadım.ellerinize sağlık.sevgiler.

dogada.blogspot.ru 20 Aralık 2010 10:03  

Canım benim güzellikler perisi bunlar salatamı pastamı tek kelimeyle harikasın, harikalar sevgilerrrrrrrrrrr

Adsız 20 Aralık 2010 10:24  

allahım bunlar nasıl salatadır
sen nasıl bişeysin
banu

Adsız 20 Aralık 2010 10:26  

canım benim her iş dünyası aynı telaştan kavrulmakta, yinede zaman ayırıp bu olağanüstü zevkini görmek her şeyi unutturdu
nefis olmuşlar nuraycığım çok başka bir gözün yeteneğin var senin,teşekkür ederiz arkadşım
ASUMAN ö.

bir dilim bir tutam 20 Aralık 2010 10:37  

En bastaki ve en sondaki cam agaci salatalarina bayildim.....Bunlar daha önce yayinladinda ben niye görmedim diyede üzüldüm dogrusu...Ellerine emegine saglik...Süpersin...sevgiler

fuat gencal 20 Aralık 2010 10:42  

Hayırlı haftalar, hepsi birbirinden güzel, ellerinize ,emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyorlar.

Saygılar.

MAVİANNE 20 Aralık 2010 10:55  

bunlar gerçekten salata mı
şaşırdım
harika görünüyorlar
yardıma geleyim :)))
ben de bayılırım masa süslemeyi, misafir ağırlamayı
kolay gelsin sana

Adsız 20 Aralık 2010 11:02  

şu pazartesi stresime ne iyi geldin güzel kadın.
becerikli hatun.
suratsız ifadem sayende güle döndü -))
ne muhteşem bir taratıcısın sen böyle nunum. gerçekten şahaneymişler sevgiler nunu.
Sema.

Unknown 20 Aralık 2010 12:06  

Sultanım hepsi birbirinden eşsiz el
lerine sağlık.Bu sene için senden
yine çok zarif bir masa bekliyorum:)Kocaman öpüyorum.

Nilgün Torunoğlu 20 Aralık 2010 12:37  

Özensiz,aceleye gelmiş(!)salatalarına bayıldım,özenlisi beni ne yapardı hiç bilemiyorum.Bu yılbaşı biz de dostlarla evdeyiz süslemelerin -izninle- bana esin kaynağı oldu.Yeni yılını şimdiden kutlar sağlıklı günler dilerim.

umutluhayat 20 Aralık 2010 13:24  

muhteşem slatalar ve sunumlar.ellerine sağlık canım benim,çok iyi oldu bu fikirler.sevgilerimle.

Adsız 20 Aralık 2010 13:48  

aman aman canımcım nasıl salata sanat eseri hepsi
emeğeine sağlık çok uğraşmışsın
ama hepsi denenmeye sofralara baş tacı edilmeye hazırlar. gözlerimi alamadım şahanesin.
öperim nunucum kolay gelsin.
gülden Y

Adsız 20 Aralık 2010 13:53  

sultanımo güzel bu güzel denemeyecek kadar göz alıcılar.
insan bakmaya doyamıyor okadar keyif içindeyim şimdi.
bu bir yetenek ve el sanatı. çokçada sabır. bende yokda :-)
ama gözümü kestirdiğimi yapıp sana çırak olacağım maşallahın var arkadaşım. sizlere başarılar bol kazançlar diliyor kocaman öpüyorum seni nuraycığım

fatoş

Hülya 20 Aralık 2010 14:31  

Hepsi birbirinden güzel..
Resim sergisi izler gibi baktım herbirine ellerine sağlık..

Mimosa Café 20 Aralık 2010 15:51  

hepsi birbirinden harika görünüyor! ellerine sağlık. sevgiler.

Bulbulunyeri 20 Aralık 2010 16:43  

Canım,
bu kadar yoğunlukta bile bizlere güzel bir sofra hazırlamamız için nefis salatalar sunmuşsun. Ellerine ve emeğine sağlık.
Dilerim tüm işlerin gayet güzel ve zamanında yetişsin.
Sevgiyle kal.

Eya 20 Aralık 2010 17:44  

Nunucugum, yilbasi icin harika sunumlar bunlar, tesekkürler, ellerine saglik, sevgiler

zehra

Adsız 20 Aralık 2010 17:52  

Yetenekli arkadaşım
herkesi memnun edebilmen ne incelik
hem bu salatalar inan yemeye teşebbüs edilemeyecek kadar muazzam
bir arada görünce ben bayıldım hepsine çok iyi olmuş böylesi
başka keşifler olursa unutma bizleri, kolay gelsin sizlere canım

Mine K

evatolyesi 20 Aralık 2010 17:54  

Güzel paylaşımlar olmuş ellerinize sağlık
Sevgiler
(Bende mutfağa kimseyi sokmayanlardanım:)

KİZHATCE 20 Aralık 2010 18:24  

canım bu güzellikler için tşk ediyorum :) gözüm gönlüm açıldı :)
senin elin değince her şey nefis oluyor..
eline emeğine sağlık nunu cuğum...
şimdiden sana ve masalındaki tüm kahramanlara sağlıklı ve huzur dolu bir yıl diliyorum,seni de kocaman öpüyorum...

Esra'nın Mutfağı 20 Aralık 2010 19:28  

yemeye kıyamam, sadece seyrederim:)

pelince 20 Aralık 2010 20:29  

Nuraycım canım özlemişim yazılarını.Bende artık pek sık yazamıyorum..Yılın hatasını yaparak sınıf annesi oldum ;)) ayy okullu oldum resmen... o yüzden tüm güzel tarifleri kaçırmışım... yarından itibaren tekrar dolaşacağım...

Yeniyıl sofraları seninle şenlenecek,herşey enfes gözüküyor...

Kocaman Sevgiler.

Adsız 20 Aralık 2010 22:32  

pasta sanıyor insan ilk bakışta
çok da güzel görünüyor hepsi salata olarak, herkesin masasında olmalı bunlar nuraycım, gören gözlere tam şölen.
harikasın gerçekten çok da kolay gelsin size nunum,
esin

Cocukla Cocuk 20 Aralık 2010 23:01  

hepsi birbirinden lezzetli, birbirinden şık sunumlar....bana da ilham oldu teşekkürler:)

Cocukla Cocuk 20 Aralık 2010 23:01  

hepsi birbirinden lezzetli, birbirinden şık sunumlar....bana da ilham oldu teşekkürler:)

sarımutfak-hande 21 Aralık 2010 09:48  

hepsi birbirinden güzel bayılırım salataya
ellerin dert görmesin canım

Damak Tadı 21 Aralık 2010 13:25  

Salata şöleni gibi olmuş Nuray'cığım,ellerine sağlık hepsi çok nefisler..


Öpüyorum kocaman ve sevgilerimi gönderiyorum..

Esma 21 Aralık 2010 14:29  

Hangisini ön sıraya alsam bilmem ki; hepsini yapacağım gibi gözüküyor...
Eline ve emeğne sağlık canım...
Esma

Adsız 21 Aralık 2010 14:38  

ne farklı bakış açın var nunu,
farkında ortada.
ben çok çok beğendim emeklerine ellerine sağlık arkadaşım.
zeynep

canikom 21 Aralık 2010 15:58  

hepsi birbirinden güzel olmuş.tşk ederim.resimlerin üzerine tıklayınca büyütme özelliği olsa çok süper olacak:):)iyi yıllarrrrrrrrrrrr

sevdamavisi 21 Aralık 2010 16:31  

yok böyle birşey süper görünüyor. ellerine sağlık canım.

Tijen 21 Aralık 2010 23:20  

Muhteşemsin NuNu'cuğum. Sizin eve gelmek lazım yılbaşında!

çeşnici Handan 22 Aralık 2010 00:00  

Hepsi birbirinden güzel ve şık olmuşlar ellerine sağlık. Bu arada işlerinde kolaylıklar dilerim .

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Aralık 2010 00:06  

TİJENcim..
BAŞIMIN ÜSTÜNDEKİ YERİN DAİMA HAZIR CANIMCIM :)))))))

Çok çok teşekkür ederim yorumlarınıza arkadaşlar..
HEPSİ SİZE ÖZEL !!
Sevgiler

Villa König 22 Aralık 2010 00:57  

What a great blog!!! Thanks for your lovely comment. Best wishes Yvonne

durutarifler 22 Aralık 2010 08:48  

Nunu'cum hepsi birbirinden şık şeyler. Portakal yatağındaki kerevizleri ben de yapmıştım. Harika fikirlerin için çok ama çok teşekkürler

Nilgün 22 Aralık 2010 23:22  

Salataların tarifine geçmeden önce seyrettim. İnsan onları bozmaya kıyamaz hepsi resim gibi. Emeklerinize sağlık. Hepsini bir araya toplamanızda kolaylık olmuş. Kolay gelsin..

narcicegirengi 25 Aralık 2010 01:36  

Nunumm hepsi birbirinden guzelll:)) Harikaa otesi:) Ellerine saglik canim. Hangisini begenecegimi sasirdim:)Tablo gibiler...Sanat eserleri..
Sevgiler canimcim...

Aktuelmoda 10 Kasım 2011 10:49  

Bunların hepsi şahane.Ne güzel olmuşlar ellerinize sağlık,müsadenizle bunlardan kopya çekicem.Sofralarınız ve birbirinden lezziz yemekleri böyle muhteşem sunumlarınıza bayıldım..

Miva 12 Ocak 2012 20:23  

HOLA QUERIDA AMIGA
FELIZ AÑO 2012!
QUIERO DESEARTE LO MEJOR, PARA TI Y A TUS SERES QUERIDOS!
Y MUCHAS GRACIAS POR LA INSPIRACION, YA QUE , YO TAMBIEN HICE UNA ENSALADA EN FORMA DE PINO DE NAVIDAD!
UN BESO
MIVA

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP