KEREVİZ VE ISPANAKLI YERELMASI ÇORBASI (nUnU)

>> 13 Aralık 2010 Pazartesi





Yer elmasıyla pek çok denemeler yapıyorum son zamanlarda,
en çok da çorbasını sevdik desem daha doğru olacak. Geçen gün okuldan dönen bizim 2.numaralı karadut, gelirken öyle üşümüş ki, daha dumanı üzerinde tüten çorbayı ''ne'' olduğunu dahi sormadan içip, birde üstüne ''bir kase daha alsam ben bu -çorbadan'' deyiverdi. !!

Emin olun, yemeğinden çok daha lezizdir !
Şimdiden afiyet olsun.

KEREVİZ VE ISPANAKLI YERELMASI ÇORBASI (nUnU mArKa)
1 kereviz
500 gr yerelması
300 gr körpe ıspanak

10 dal pazı ! (daha çok seviyorum çorbada)
1 yk.sızma zeytinyağı
4 sb sıcak su.
1 iri soğan- 1 diş sarımsak
tuz-taze çekilmiş karabiber- çok az kuru nane- az pul biber

-Ispanak -pazı hariç tüm sebzeler doğranarak,diğer malzemelerle beraber basınçlı tencerede 3 dk pişirilip blendrdan geçirilir
-Ispanak ve pazılar ince doğranır çorbayla 3-4 dk. kısık ateşte pişirilir
-Artık içilmeye hazır.


çok sevgiler.

23 yorum:

Unknown 13 Aralık 2010 14:48  

Sultanım ahhh şimdi olsada içsem sı
cacık dumanı tüterken ellerin dert
görmesin.Sunum yine muhteşem servis
kasenin altındaki sanırım supla muh
teşem ötesi durmuş harikasın Zera
fet Sultanım sımsıcak kucak dolusu
sevgilerimi gönderdim.

atolyenott 13 Aralık 2010 15:06  

ayy biz yerelmasını hiç sevmeyiz. hemde bütün aile:))tabi siz yapıca süper görünüyor, içesim geldi:))bu çorbayı deneyeceğim bakalım fikrimiz değişirmi. doğadaki herşeyi yemek lazım dimi ama ??

lezzet sefasi 13 Aralık 2010 15:37  

Merhaba , Nunu ( abes bir soru olmazsa gercek isminiz nedir )
Oglunla cay , keyif anini okurken nasil duygulandim.Gozlerim doluverdi. Korybeen imi ozledimmmi nee.
Bende benim buyuk oglumla kahve sohbetlerimizi cok ozluyorum.
Hafta ay eve donucek insallah 3 hafta beraberiz :)

Corbada ahrika bu arada.Elelrien saglik canim
Sevgielr
Sefa

Adsız 13 Aralık 2010 15:50  

ah bu nasıl sunum böyle
çok beğendim nunucuğum. yer elmesı beni bir kere daha şaşırtıyor ve tuşş oluyorum :=)))
mükemmelsin canım
banu

Cafe Pepela 13 Aralık 2010 16:05  

Nunu'm!
Aylin komşumdan geliyorum,ikiniz de döktürmüşsünüz,maşaAllah:) Kararlısınız yani,yarın cümleten yerelması çorbası pişirteceksiniz bize. :j Ellerine sağlık tatlı ablacığım.Sunum da bomba her zaman ki gibi.Şifa olsun inşaAllah.Kalbi sevgi ve selamlarımla

Esma 13 Aralık 2010 18:07  

kerevizli mantardan kendimi alamıyorum onu çk sevdim ve sık yapıyorum öğle öğününe.Bu ara akşam yeşil çorba var biliyorsunuz diyette
Siz ne yaparsanız güzel oluyor elinize sağlık canım.
Esma

nesrin 13 Aralık 2010 18:36  

Ne kadar hos bir sunum olmus. Ellerinize saglik.

Gülcan 13 Aralık 2010 21:40  

VALLA ÖYLE GÜZEL GÖRÜNÜYORKİ KİMBİLİR TADI NASILDA GÜZELDİR.ELLERİNİZE SAĞLIK SEVGİLER.

evatolyesi 13 Aralık 2010 21:43  

Aman efendim ne şık bir sunum böyle ellerinize sağlık
Sevgiler

Unknown 13 Aralık 2010 22:34  

KEREVİZ ISPANAK YER ELMASI ÇOK LEZZETLİ VE BOL VİTAMİNLİ BİR ÇORBA OLMUŞ BU ELLERİNE SAĞLIK CANIM..
SEVGİLER...

kalpkurabiye 13 Aralık 2010 22:50  

Nuray Ablacığım;
ablacığım diyorum çünkü hem benden büyüksünüz hem de bana karşı çok ama çok samimisiniz:))
yer elmasını pek sevmiyorum ama sunumlarınız çok ama çok güzel:))
elleinize sağlık..
sevgilerimle..

Adsız 13 Aralık 2010 23:27  

nunum bugün harikalar yaratıp durdun, nefis bu her iki çorbada
sebze yüklü, vitamin depoları olmuş,eline sağlık hayatcım
MİNE-K

Stil Direktoru 14 Aralık 2010 14:43  

Nunucanım bilirsin kereviz kokusundan fena oluyorum ama senin şu sunumların yok mu beni benden alıyor güzel kadınım :)

Adsız 14 Aralık 2010 17:05  

Bekliyorum efendim tatlı-msı-ları
Teşekkürler
Esma

Tijen 14 Aralık 2010 17:13  

Yapanın ellerine sağlık, yiyenlere afiyet olsun NuNuşcuğum. Bende de bir güzel yerelmaları var ki! Gisela'cığımın bahçesinden, tamamen organik. Kuşların, kelebeklerin uçuştuğu bir bahçe orası, doğaya kucak açmış!

Zehra Gürgen 14 Aralık 2010 20:08  

Nunum ben yer elmasının zeytnyağlı yemeğine hastayım.sen bilirsin ben bir kere tahmini denedim ama tutturamadım :( onuda yapsana nooluuurr :))

Asis 14 Aralık 2010 20:27  

Şahane bir sunum içilmez mi hele hava soğuksa :)eline sağlık sevgili Nunu,sevgiler...

MUTFAKISTAN 14 Aralık 2010 22:29  

VITAMIN BOMBASI OLMUS NUNUCUGUM
YER ELMASI HIC PISIRMEDIM TADINI MERAK EDIYORUM AFIYET OLSUN
SEVGILER

Hansa 15 Aralık 2010 00:18  

ya resme bakakaldım enfesss olmuş enfes..

kristalkelebek(aslı) 15 Aralık 2010 09:00  

Nunucuum ellerine sağlık, hepsi de benim sevdiğim sebzeler:)..Çok şifalı ve de leziz bir çorba olmuş. Ve yine Nunu sunumu farkını belli etmiş:).
Sevgilerimle...
Seni çoook seven kelebeğin

Adsız 15 Aralık 2010 09:06  

bir yer elması der geçeriz değilmi, oysa bakarmısınız burada nasıl bir mücevhere dönmüş
sihirbazsın sen nunum . 41.000 kere maşallah hemde sana

ferda

Ebruli 15 Aralık 2010 14:45  

Çok ilginç bir tarif. Hiç yemek seçen biri değilim ama bu çorbayı yapsam içemeyebilirim diye düşündüm, nedense?

sarımutfak-hande 16 Aralık 2010 10:20  

şifa deposu desene :))) tam kış çorbası
ellerine sağlık canım nunum

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP