YENİ YILDA YEŞERSİN TÜM UMUTLAR

>> 24 Aralık 2010 Cuma






Çok hızlı bir gündü, bu aralar hep böyle aslında, haftalardır hiç bir sevdiğim, özlediğim ,arkadaşlarım ve dostlarımı göremeden, ayak izlerimi gidilesi yerlere bırakamadan gelip geçti,
kardeşimin geçirdiği motor kazası ve müdahalesinden sonra da çok yıprandık ve yorgunluk üzerine yorgunluklar ekledik...
Birde yıl sonu iş telaşeleride eklenince, yaşam sabah 7 - akşam 7 arasında gidip gelmeye başladı .
Tam noel zamanındayız ve kutlu olsun bu özel günleri, Avrupa ve tüm Dünya bu sebepten neredeyse tatilde, benimde yurt dışında okuyan yeğenlerim bu fırsatı değer bilip, zamansızlıklarım arasında birer birer giriş yaptılar Türkiye'ye,
Aşağıda ki postta kısaca anlattığım gibi, bu sofrada, Paris'te okuyan yeğenim için süpriz hazırlandı !
Telefonda ''sadece 2 saatim var nunucum, bana senin keklerinden bir tanesi yeter '' demişti, oysa ben ona ,bir yerine , 6 adet ağaç (kek) dikivermiştim.. Geldiğinde :
NE MUTLU OLDU, NASIL ŞAŞIRDI, DAKİKALARCA YEMEĞEDE KIYAMADI, SOFRAYA DOKUNMAYA DA.


Hayat bir yerlerde bir şekilde geçip gidiyor,
Hepimiz sevdiklerimize özlem duymadan, hasret çekmeden, nice güzel yılları beraber geçirelim diyor, sevgilerimi yolluyor ve müsadenizle ,son yoğun ve program dolu haftamız için biraz enerji toplamak adına dinlenmeye çekiliyorum..
Çok Sevgiler..

Umutlar renklerle birleşip, yeşilin anlamında buluşup, kocaman ormanlara dönmeli diye düşünüyorum...
Ve mutlaka her fırsatta ağaç dikelim, bunu mutlaka teşvik edelim.


Ağaç kek tarifi

29 yorum:

Damak Tadı 24 Aralık 2010 10:15  

Muhteşem görünüyor Nuray'cığım ellerine ve kollarına sağlık tatlım..Öpüyorum kocaman..

Adsız 24 Aralık 2010 11:02  

ay içim açılıyor her defasında.bu kadar telaş bu kadar incelik bu kadar mmenun etmek ne büyük yücelik
şahane bir halasın sen nunucum.
ne mutlu etrafında olanlara.
ellerine sağlık çokkkk şık masan canım hayran oldum
sevgiler öpüyorum seni

gülden y

YeMeK vAkTi 24 Aralık 2010 14:10  

ee enunucum hani tarifi:)nefis görünüyor vallahi ellerine sağlık

Adsız 24 Aralık 2010 16:27  

BÖYLE SESSİZ SAYFALARINA HİÇ ALIŞIK DEĞİLİZ NUNUCUĞUM
AMA BU SOFRALAR VARYA BU SOFRALAR OKADA ÇOK ŞEY ANLATIYORKİ,
YİNEDE SENDEN BİR ŞEYLER GELSE DAHA SEVİNECEĞİM
BİRDE BU SOFRALARIN BAŞKÖŞESİNE GEÇEBİLSEM AH GEÇEBİLSEM DİYE DİYE ÖLECEĞİM )))) NESLİ )))))

Renata 24 Aralık 2010 16:38  

Noeliniz Ve Yeni Yiliniz Kutlu Olsun!

MERVE 24 Aralık 2010 19:17  

bunları yemeye kimse kıyamazkiiii :( yeniyıl yaklaşalı yemek blogları pek bi renklendi gezinirken zorlanıyorum canım acayip yemek yemek istiyor :)

yemekbiraşk 24 Aralık 2010 21:01  

çok zevkli çok şık bir masa olmuş keza keklerde öyle:)
sevgiler..

Unknown 24 Aralık 2010 21:39  

selam canım çok yoğunmuşsun ama seni mimledim arzu edersen sayfama uğrarmısın esenkal

Adsız 24 Aralık 2010 22:15  

fedakar hala.
şu insanları hoş tutman, memnun etme çabalaın okadar örnekki, bundan daha güzel ne olabilirki
sonuç harika nuraycım, göz alıcı
hoşgelmiş senin yeğenler,
söyle pamuklara sarsınlar seni
iyi geceler canım
BANU

Bulbulunyeri 24 Aralık 2010 22:45  

Canım,
ellerine sağlık. Nasıl kıyıpta bu güzelliği yediniz bilmem ki. Öylesine hoş ki. Yeğenin kimbilir nasıl mutlu olmuştur.
Ülkemde ağaç kesimi değil, ağaç dikiminin çok olduğu ve ormanların olduğu günler dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Bulbulunyeri 24 Aralık 2010 22:46  

Canım,
kardeşinin kazası için geçmiş olsun demeyi unuttum. Dilerim önemli bir şey yoktur.
Sevgiyle kal.

Adsız 24 Aralık 2010 23:22  

nunuuuuuuuuuuuuuu
ben orda olmak istiyoruuuuuuuum
giderken kekelri,
masa örtünü,
tabağı
çanağıda almak istiyoruuuuuuummmm
isyenein bir yüzü
vermeyen arap olsuuuuuuuuuuuuun
arsızım beeeeeen :]]]]
şahanesin seeeeeeeeeennnn

GÜBİN B

Unknown 25 Aralık 2010 00:02  

HARİKA GÖRÜNÜYOR NUNU ELLERİNE EMEĞİNE SAĞLIK SEVDİKLERİNLE NİCE NİCE YENİ YILLARA...

Adsız 25 Aralık 2010 09:50  

tatlım rüya gibi bir masa bencede seyretmeye doyamadım, çok sevgiler canım.
SEMRA

Baharcicegi 25 Aralık 2010 12:58  

canim yegenine cok gecmis olsun sifalar dilerim ben motoru görünce bile korkuyorum helde onu süratle sürmek ....
bizdede var motor asiklari
ellerine saglik nuraycim simdiden yeni yil saglik huzur mutluluk getirsin diyorum canim

mandalincikmazi 25 Aralık 2010 13:08  

MANDALİNA VE PORTAKALLI LEZZETLERİNİZLE HEPİNİZİ ETKİNLİĞİME BEKLİYORUM


http://hobidunyam.womanforum.net/ tarafından düzenlenen

yemek etkinliklerinin mandalina ve portakallı lezzetler *9* " Etkinliğine

ben http://mandalincikmazi.blogspot.com/ ( Yıldız ) ev sahibeliği yapacağım



30Aralık-20 Ocak tarihleri arasında düzenlenen etkinliğime katılmak için dilediğiniz çeşitte mandalin ve portakallı tarifler hazırlayıp resmiyle birlikte tariflerinizi blogunuzda yayınlayıp bana isim, tarif adı ve blog adresinizi belirterek mail atmanız yeterli olacaktır. Blogu olmayan arkadaşlar da katılabilirler hepinizi bekliyorum.


Ayrıca bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.Davetiyeyi ulaştıramadığım arkadaşlarım olursa lütfen kusuruma bakmayın hepinize ulaşmaya çalışacağım.



TEŞEKKÜR EDERİM


NOT: hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...

Hepimize kolay gelsin.

Zeugma 25 Aralık 2010 15:27  

İnsanın böyle bir halası olması kesinlikle ayrıcalık..
Şahane olmuş her şey..

Ellerinize sağlık...

Adsız 25 Aralık 2010 17:32  

nasıl bir renktir böyle, ışıllldıyor sanki masa, muhteşem her şey hele o kekler öyle şahaneki, nunu ne zaman olursa bizede yap nolur, ben çok sevdim arkadaşım
SEMA.N

YAPTAT 26 Aralık 2010 11:27  

yemek blogspot,

Yemek bloglarının tanıtımı ile kendini görevli saymış bir blog. Üstlendiği misyon gereği, yemek blogların tanıtımını yapmaktadır.

Elbette bu işi bilerek yaptığını düşünmektedir. Çünkü, kendisi de bir yemek blog yazarı ve yıllardır sevdiği bu hobisi ile yaşamaktadır.

Değer verdiğim bloğunuza,
bloğumda bir sayfa ayırdım ve kendimce tanıtımını yapmaya çalıştım. Yazdıklarımla eksik ve fazlalığımı hoşgörünüze sunar, blog yazarlığınızda başarılarınızın devamını dilerim.

Adsız 26 Aralık 2010 14:54  

ttalım iyi pazarlar bu kadar zevk bende yok ne yazıkki ama sevgili arkadaşımın yaptıkları öyle zarifki, burdan izlemek en büyük mutluluk. harikasın hayatım çok ferah olmuş
öpüyorum ve kolaylıklar diliyorum. iyi yolculuklar nunucum.

esin
(/sınav-test derken çok yoğunum canım arıyamadım ,ama mail attım dönünce oku lütfen haberleşelim )

Unknown 26 Aralık 2010 20:23  

Sevgili arkadasim, diliyorum 2011 ve tüm yasamimiz boyunca umutlarimiz hep yemyesil, hep piril piril kalir.... Diliyorum bu sanal alemde beraber saglikla yaslaniriz. Sevgilerimle, saglicakla kal...

made in funda 26 Aralık 2010 20:25  

harikasın nuraycığım ha-ri-ka-sınnn.

Adsız 26 Aralık 2010 22:02  

sanki bir yarışma sanki bir aylık dergi sofrası gibii
nasılda güzel bu renkler ve hazırlıklar
gözün aydın canım yeğeninde gelmiş
ne mutludur sana.

zeynep G-

lezzet sefasi 26 Aralık 2010 23:14  

harika bir ortam olusmus ellerine saglik hersey nefis gorunuyor
Sevgiler
Sefa

Cocukla Cocuk 26 Aralık 2010 23:51  

kardesşine büyük geçmiş olsun Nunu'cum...sofran herzamanki gibi harika eline sağlık

Cocukla Cocuk 26 Aralık 2010 23:51  

kardesşine büyük geçmiş olsun Nunu'cum...sofran herzamanki gibi harika eline sağlık

Narince 27 Aralık 2010 10:16  

İki saate neler neler sığdırır nUnU...

daimamutfak 27 Aralık 2010 12:13  

Yeni yılda huzur ve mutluluk dilerim sevgili nunu...

NzlGl 30 Aralık 2010 10:39  

Allah
O gülen gözlerinizdeki gülücükleri;
o aklınızdaki pozitifliği;
o ruhunuzdaki güzellikleri ve
o kalbinizdeki sıcaklığı her zaman var etsin.Sizi korusun , kollasın
yeni yılınız kutlu olsun

sevgilerimle

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP