2011 ' DE YENİ YILINIZ HUZUR OLSUN, SAĞLIK OLSUN, BEREKETLE DOLSUN.

>> 30 Aralık 2010 Perşembe




Hepimiz her güzelliğe yakışıyoruz,
hepimiz insan olarak elbette umutlanıyoruz,
hepimiz insani derecede heyecanlanıyoruz ,
hepimizin istekleri aynı oysa !! sadece YAŞAMAK istiyoruz, sadece seçtiğimiz renk ve nüanslar farklı.
Hiç birimiz birbirimizden üstün, ya da hiç birimiz bir diğerinden farklı değerde değiliz. Biriz, sadece geliş yollarımız farklı.
Kendimize biçtiğimiz değer kadar, kendimizi görebildiğimiz kadarız ! Kaliteli karakterlerin parayla pulla şanla şöhretle kariyerle bir ilgisi yoktur bana göre, kalbinin değeri paha biçilmez olsun, biçemeyeyim bana o yeter, gerisi başkasının olsun .
Para kimine araç, kimine ise amaç .
Her meslek bir gün gelir geçer biter, ama işi kariyeri ne olursa olsun ,kalbin değeri ölümden sonra bile nesilden nesile geçer.
Sizlerin kalbini de paha biçilmez görüyorum, benimle paylaşıp, benim verdiklerimle çok mutlu olabilmiş , buna kalben ve fikren değer katmış arkadaşlarım ve izleyici kitlemsiniz. Sizler olmasanız ne bu masalın takibi keyifli olur, nede anlamı olurdu .
Öyle büyük süslü laflar etmicem, hayallerle süslenmiş satırlarda yazmıyacağım,
sadece diyeceğim şu ki ; zamandan aldıklarımız ve zamana karşı verdiklerimizi düşünürsek, ömürden bir 365 gün daha geçti, sadece bizim bildiğimiz, bize özel ,bizlerle dolu bir yıl. Unutmayalım, acı da olsa ! Bize katıp öğrettikleri mutlaka çoktur .
Diliyorum ki, bir daha , bir daha sevgiyle ve değer biçilemeyen altın kalplerle , dolu dolu geçsin.
Oturupta kendime şu hedefi koydum, bu hedefe kitlendim kotasını hafızamdan derhal silip atıyorum , hemen şimdi üstelik ! Önemli olan stressiz bir yaşam, istiyorum ki bu sefer de kendiliğinden gelsin geçsin, sevdiklerim ve kader yazısı yetsin.
Sağlıkla yiyelim, sevgiyle içelim kısmetimizdekileri, şükredip, sakin ve sükunetle olalım. Tok olmayanı yedirip, 3 taneyse bizde ,birini verip üşüyeni giydirelim,
bir kitaba gönlünü koyanları okutup, ışıkla aydınlanalım.
veren el ,alan elden üstündür deyip, yeterli miktarda paylaşalım !! Bizi düşünenleri sevgi ve minnetle analım,
Hakla buluşup, hakkaniyetli olalım,
ve sevelim yaratılanı !YARADANDAN ÖTÜRÜ DEYİP,
TÜm canlılara sevgi ve saygı besliyelim..
2011 de ve son nefese dek, inançla, şükrederek, gönül gönüle yürüyelim , kendimize bir iyilik yapıp, bize hediye edilen yaşamı, emanet verilen bedenimizi koruyalım, ruhumuzu güzellikle besleyelim. Karnımızı doyurup, ruhumuzu aç bırakmayalım, midemizi DOLDURUP !! gözümüzü AÇ bırakmayalım !

Umutlarımızı , hedeflerimizi susuz bırakıp kurutmayalım, daima onlara bir filiz, bir fidan gözüyle bakıp yeşertelim. Heyecanlarımızı kaybetmeden, içimizdeki çocuğu küstürmeden daima gülümseyelim.
ve
HAYAT HEP ELLERİNİZDEN SIKICA TUTSUN
YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN EFENDİM .
*

Yolladığınız, tüm zarif hatıralara minnetle teşekkür ederim .

70 yorum:

Çileksuyu Sibel 30 Aralık 2010 21:09  

Cok guzeldi...harika bir yil diliyorum,masal tadinda

Leylak Dalı 30 Aralık 2010 21:38  

Sağlıkla, huzurla geçecek bir yıl olsun Nunucum, gerisi boş:))

Unknown 30 Aralık 2010 21:45  

Sağlık ve huzurla dolu yeni bir yıl diliyorum.Sevgilerimle.

Adsız 30 Aralık 2010 21:47  

o güzelim yürek böyle mütevazilikle doludur işte.
SENDE ÇOK MUTLU OL, SAĞLIKLI OL,SEVDİKLERİNLE OL CANIM BENİM.
YENİ YILIN NE DİLİYORSAN HAYIRLISIYLA ÖYLE OLSUN
Neslihan.

Adsız 30 Aralık 2010 21:53  

ne doğru şeylere parmak basmışsın nunum, hayat kısa insana insan gerek elbette.
seninde etrafında meleklerin çok olsun, yanıbaşında olsun.
ailenle yeni yılınızı kutluyorum tatlım, öpüyorum seni
BANU

Gülcan 30 Aralık 2010 22:25  

güzel bir paylaşım .bende yeni yılınızı en içten dileklerimle kutluyorum. sevgiler.

hepsusluydum 30 Aralık 2010 22:39  

Sevgili Nunucum, iyi dileklerin için teşekkürler..Sağlıklı, huzurlu, berketli ve barış dolu bir yıl hepimizle olur inşallah.Mutlu yıllar,sevgiler Zehr@

Unknown 30 Aralık 2010 22:40  

Kalemine, sözcüklerine, kalbine saglik canim arkadasim benim... Ne de güzel, ne de anlamli yazmissin... Aynen katiliyorum tüm paylasimina ve diliyorum, kalbindeki tüm dileklerin gercek olsun, bu yil ve tüm yasamin boyunca,,, Sevgilerimle,

evatolyesi 30 Aralık 2010 22:46  

Sizinde yeni yılınız kutlu olsun.
Sevgiler:)

Zeugma 30 Aralık 2010 23:00  

Yeni yılınızı kutlar, sağlık, mutluluk ve güzelliklerle dolu dolu geçmesini dilerim...
Sevgiler...

Esma 30 Aralık 2010 23:05  

Sağlık ,sevgi ,huzurla ;tüm sevdiklerinizle birlikte nice mutlu günlere erişmeniz dileğiyle iyi yıllar diliyorum....
Esma

Pembe Tatlar 30 Aralık 2010 23:07  

İşte geldim burdayım:)))

Canım nunum ailenle sevdiklerinle beraber nice mutlu sağlıklı huzurlu şans dolu bir yıl geçirmen diliyorum...
Mutlu yıllar...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN 30 Aralık 2010 23:09  

Mutlu Yıllar Canım.. Bu yıl Sana Sağlık Mutluluk ve Arzu ettiklerini getirsin.
Adresim değişti bilgine :)

Degisiktatlar (Meloş)

Adsız 30 Aralık 2010 23:12  

harika satırlar nunucum,
hepsine katılıyorum bende,
2011 ve diğer yıllarda kalbin bizle olsun, sağlıklı şen yıllar dilerim nuraycığım çok sevgiler ailene. / semra Y-

kara kitap 30 Aralık 2010 23:21  

nice yıllara nunu... :))) 2011 sağlıkla geçsin.

Delfina ; 30 Aralık 2010 23:27  

Yine çok güzel ve samimi bir yazı Nunucum...Yeni yıl hepimize güzelliklerle gelsin..Sevgiler...

HUYSUZBALIK 30 Aralık 2010 23:28  

tüm satırlarına her kelimene katılıyorum Nunucum. Nice nice yeni yıllara sağlıkla mutlulukla girmek dileği ile. Sevgiler...

HUYSUZBALIK 30 Aralık 2010 23:28  

tüm satırlarına her kelimene katılıyorum Nunucum. Nice nice yeni yıllara sağlıkla mutlulukla girmek dileği ile. Sevgiler...

Adsız 30 Aralık 2010 23:31  

güzel arkadaşım seninde kalbin paha biçilmez,
tüm kalbinin içi bu yazıda işte söze ne hacet,
çok güzel bir yıl diliyorum arkadaşıma , en güzellerine sen layıksın, hakkın olan hayat seninde ellerinden sımsıkı tutsun hemde, kendie iyi bak nunucuğum
nice nice yıllar diliyorum.
gülbin başaran

Cocukla Cocuk 30 Aralık 2010 23:42  

Nunu öyle güzel yazmışsın ki, yeni yıla girerken tüm bunları yeniden hatırlattığın için çok teşekkürler. Hep sevgiyle sağlıkla kal, mutlu yıllar

caferengigül 31 Aralık 2010 00:11  

Sağlık,mutluluk ve sevgi dolu bir yıl dileğiyle,iyi seneler.

İçimden Geldiği Gibi 31 Aralık 2010 00:12  

Aminnn Sevgili NuNu,bende yeni yılınızı en içten dileklerimle kutluyorum.

pelince 31 Aralık 2010 00:18  

Nuraycım ne güzel bir yazı yazmışsın,yüreğine sağlık..

Sağlıklı,huzurlu,mutlu ve bol lezzetli yeni bir yıl diliyorum ;)

Sevgiler...

Ferkay 31 Aralık 2010 00:28  

Canım Nunum aynı dileklerle seninde yeni yılın kutlu olsun..
Kocaman öpüyorum..

kalpkurabiye 31 Aralık 2010 00:37  

mutlu yıllar diliyorum içinde aşk, sevgi, heyecan, mutluluk, sabır, bereket, sağlık ve huzur taşıyan..:)
Deniz GÜNEŞ.

umutluhayat 31 Aralık 2010 00:46  

mutlu güzel ve sağlıklı bir yıl geçirmeniz dileğiyle mutlu yıllar.

Deli Anne 31 Aralık 2010 00:48  

mutlu seneler size de.. sağlıkla, huzurla.. sevgiler:)

Yaşamın kıyısında 31 Aralık 2010 02:51  

Pembe şekerim,
yeni yılını tüm içtenlikle kutlar sağlıkla, sevdiklerinle, gönlünce ve masal kahramanın, karadutların, validesultanın ile birlikte mutlu bir yıl dilerim.
İyi yıllar ve sımsıcak sevgiler...

kelebeklisaniyeler 31 Aralık 2010 02:52  

Nunucum yeni yilini kutlar,saglik,basari,mutluluk,sans,para,bol kazançlar getirsin insallah sevdiklerinle hep mutlu olmani dilerim,hosçakal canim.

Adsız 31 Aralık 2010 08:18  

Harikasınız Nuray Hanım ne de güzel yazmışsınız. Yüreğinizin güzelliği satırlarınızda bence.Allah hepimize öncelikle sağlık, huzur, mutluluk ve başarılarla dolu nice nice güzel hayırlı şeker gibi tatlı yıllar nasip etsin inşallah.
Hoşçakalın, Mutlu Yıllar...
Nuray

Adsız 31 Aralık 2010 08:21  

ne güzel düşünceler, ne güzel bir bakış açısı, yüreğine sağlık canımcım.
tüm masal ailesinin yeni yılını kutlarım. sağlıkla geçsin inşallah.
zeynep günal

fiko-yağız mutfakta 31 Aralık 2010 08:48  

HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN NİCE MUTLU YILLAR SEVGİLERİMLE FİKRİYE

NiLaY 31 Aralık 2010 08:51  

sağlıklı ve mutlu bir yıl dilerim canım ben de sana :) sevgiler..

Adsız 31 Aralık 2010 09:06  

bütün ışıltılar sizinle olsun nunuşum, sağlık enerji mutluluk yanından hiç ayrılmasın gülüm.
yeni yılda bulışmak üzere kocaman sevgilerle sardım sizi
FERDA

http://www.lezzetibol.com 31 Aralık 2010 09:28  

Nunucum sana ve değerli ailene sağlık mutluluk ve huzur dolu bir yeni yeni yıl ve yıllar diliyorum canım

Çok öptüm seni

sevgiler

Adsız 31 Aralık 2010 09:47  

ne şekersin sen nunum, nede özel. ne hoş bir ifade böyle katılmamak imkansız. azı yeter diyorsun ya hep, çok hoşuma gidiyor mütevazi bakış tarzın.sende sevgilerle dol, sağlıkla taş,kapın kapanmasın, hanen boş kalmasın.
tüm ailenle sevdiğin dostlarınla nice yıldız dolu senelere arkadaşım.yeni yılını tebrik ederim.
öpüyorum nuraycığım.

FATOŞ

yeşim 31 Aralık 2010 10:31  

canım benim
hayırlı,mutlu ,sağlıklı bir yıl sizin ve tüm sevdiklerinizin olsun.nice mutlu senelere....sevgilerimle...

dokuzuncubulut 31 Aralık 2010 11:42  

Sağlıkla ve mutlulukla, sevdiklerinizle bir arada güzel bir yıl geçirmeniz dileğiyle...
Mutlu yıllar!

Sevgiler...

OYOSH 31 Aralık 2010 12:12  

Nice mutlu senelere NuNu'cum...sağlık ve huzur dolu seneler..Sevgilerimle..

Adsız 31 Aralık 2010 12:21  

nunucum =
ne anlamlı bir yazı yazmışsın çok güzeldi doğrusu, hayata başka bir bakış bu fakat en doğru yerden bbakarak yazılmış
her şey seninde gönlüne olur dilerim ailecek yeni yılınızı kutluyor hepinmize sağlık dolu başarılı bir yıl temenni ediyoruz.

GÜLDEN Y.

Unknown 31 Aralık 2010 12:25  

Her yeniyıl bir başka güzel.. 2011 yeniyıl sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın. Yeniyıl ınız kutlu olsun.

çeşnici Handan 31 Aralık 2010 12:36  

Sağlıklı, mutlu ve sevdiklerinle beraber çok güzeeeeeel bir yıl dilerim. Sevgilerimle.

nesrin 31 Aralık 2010 12:36  

Mutlu yillar, asil güzellik sizde, sevgiler...

Unknown 31 Aralık 2010 12:47  

SAĞLIKLA NİCE YILLARA..
SEVGİLER.

fatosun mutfagından... 31 Aralık 2010 12:52  

2010 yılı acılarımızla, sevinçlerimizle geride kalacak. 2011 daha fazla umut, daha fazla sevinç, daha fazla mutluluk getirsin. Yaşamında güzel yıllar, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar hep seninle olsun. Yeni yılın sana ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim. Mutlu Yıllar!!

Ferkay 31 Aralık 2010 12:56  

Nunum sevdiklerinle birlikte sağlıklı mutlu bir yıl diliyorum.
Sevgilerimle..

Adsız 31 Aralık 2010 13:08  

canım canım benim harikalarla dou yazını alkışlıyorum,
kocaman sarılıp öpe koklaya yeni yılını kutlarım nunuşcum.

.esin.

Zerrin Pasta Evi 31 Aralık 2010 13:50  

Nuraycığım, Sağlıklı,mutlu,huzurlu,bereketli ve neşe dolu bir yıl diliyorum. Herşey gönlünce olsun.
Sevgilerimle...

Sevil Şahin 31 Aralık 2010 14:21  

Yeni yılını tüm yüreğimle kutlar daha nice yıllar sağlıkla başarıyla sevdiklerinizle birlikte geçirmenizi diliyorum.
Dün rüya yarın hayaldir...
Rüyayı mutlu hayali umutlu yapan bugündür, gönlünüz neyin özlemini çekiyor ise size onu getirsin...
Yeni yılınız kutlu olsun ..!!
Mutlu Yıllar...

neslihan erzincan özgür 31 Aralık 2010 15:54  

Nunu'cuğum çok teşekkür ederim.dilerim harika bir yıl olur sen ve ailen için.çok öpüyorum.sevgilerimle.iyi yıllar:)

atolyenott 31 Aralık 2010 16:38  

mutlu yıllar, sevgiler :))

ruhdagı 31 Aralık 2010 17:07  

Yeni yılda hayır huzur bereket ve neşe hep sizinle olsun :)

Sevgiler.

Tijen 31 Aralık 2010 20:04  

NuNu'cuğum,
Dilerim ki: Tüm güzel yürekler sevgiyi ve mutluluğu tatsın.
Yeni sene sona ermeden daha da fıstık ol. Gerçi biz seni her halinle seviyoruz ama sen aynaya baktığında "işte bu" de istiyorum.

Adsız 31 Aralık 2010 21:50  

can arkadaşım yeni yılın kutlu olsun
tüm zamanlar sağlık ve mutlulukla seninle olsun
SEVTAP

Benhurum 31 Aralık 2010 23:14  

Sevgili Nunucuğum, yeni yılın hepimize sağlık, mutluluk, huzur, bereket ve başarı getirmesini canı gönülden diler, daha nice güzel yayınlarda birlikte olmayı umut ederim...
Sevgilerimle...

Adsız 1 Ocak 2011 07:29  

Happy New Year!!

KİZHATCE 1 Ocak 2011 13:10  

gülüşün gibi sıcacık bir yıl ,seni ve masalındaki tüm kahramanları ısıtsın nunu cuğum,öpüyorum...

hayat 2 Ocak 2011 02:48  

Nunucuğum, sağlıkla mutlulukla ve huzurla geçecek güzel bir yeni yıl diliyorum.
Sevgiler...

Asis 2 Ocak 2011 12:33  

Sevgili Nunu ben de sana sağlıklı ve çoook mutlu bir yıl diliyorum.Boool keyifli güzel sofralarında sevdiklerinle hep mutlu ol...Çook sevgiler sana...

keskinli 2 Ocak 2011 13:27  

saglik ve huzur dolu yeni bir yil dilerim mutlu seneler

kurka 2 Ocak 2011 15:46  

hepimize,herkese masal tadında yıllar olsun. sevgiyle kal-ın

Unknown 2 Ocak 2011 22:01  

Nuraycim 2011 i saglikla sihhatte keyifle ve sevgiyle gecirmeniz dilegi ile. Mutlu yillar.

Serap'la turuncu lezzetler 2 Ocak 2011 23:13  

Canım çok teşkr ederim yeni gördüm sanada mutlu yıllar kocaman öpüyorum...

Nilambara 3 Ocak 2011 18:06  

Sevgili Nunu, MUTLU YILLAR, sağlıkla, sevgiyle, neşeyle, AŞKla...
sevgilerimle,

made in funda 3 Ocak 2011 19:58  

mutlu seneler sevgili nuraycığım..umarım herşey senin ve sevdiklerin için şahane olur...

Zehra Gürgen 3 Ocak 2011 20:37  

Nunum canım yeni yılın kutlu olsun, her zaman yüzün gülsün :)

sevgiyle öpüyorum :)

sarımutfak-hande 4 Ocak 2011 10:41  

sağol canımcım sanada iyi seneler öpüldün...

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Ocak 2011 17:57  

Çoook teşekkürler,
HERKESE ,EN GÜZEL YILLARDAN BİRİSİ OLSUN DİLERİM..

Güngör Ekinci Saglik 4 Ocak 2011 23:24  

Sağlıkla, huzurla, mutlulukla nice uzun yıllara Nunu'cum.sevgiler...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP