BALKABAKLI ÜZÜM DRAJELİ MUFFIN (nUnU)

>> 19 Aralık 2010 Pazar





Bu tip kekler pişerken yemekten ziyade, evi saran o güzelim baharatların kokusu ile çok keyif aalıp doymuş oluyorum..
Bakıyorum da oldum olası Valide Sultanımın alışkanlığı olan, karanfil ve tarçın ikilisi, zaman içinde benimde vazgeçilmez sevdalarım arasında, hayatımdaki baş köşelerini almışlar bile.
Bu sebeple bu güzel ikili burada yaptığım kek hamurunun içinde bir kez daha yerlerini alıp, bayram süresince evde biriken draje çikolataları da içeriğine misafir etmişlerdi.
Böylelikle, heç çikolatalar değerlenmiş ,hem evin delikanlı karadutları çokça mutlu olmuş, hemde yepyeni bir lezzet karışımı oluşturmuştum. Çikolata-portakal-kabak ve baharatlar.... gerçekten nefis bir uyum oluşturdu .
Eğer denemek isterseniz Tarif BURADA ..
SEVGİLER İYİ PAZARLAR.

8 yorum:

umutluhayat 19 Aralık 2010 16:39  

nefis.ellerine sağlık canım..mis gibi kokuyu alabiliyorum.

Mutfak Havlusu 19 Aralık 2010 17:13  

Benimde portakallı kekim fırında:)
ama seninkisi kadar değişik değil bizimkisi portakallı sadece:)
seninkisi cidden çok değişik ev güzel bu konuda harikasın!
katıp katıştırmalar vs gayet iyi..
ellerine sağlık.afiyetler olsun.

Adsız 19 Aralık 2010 17:14  

bu draje fikrinide çok tuttum nunucuğum.
yukarıdakinide. denerim ben bunları eline sağlık akıllı arkadaşım.
esin

FİGEN KARAVAŞ 19 Aralık 2010 19:30  

hımm draje ve kek birlikteliği:) Muhteşem fikir Nunum:) Ellerine saglık, öperim kocaman,

Figen Karavaş

Adsız 19 Aralık 2010 19:37  

ah sen yokmusun nunu sen
neler neler ekliyorsun
çok müthiş bu fikirlerin ama nolur kitap olsun nunu markalar
hani yapacaktın canım

sevtap

Unknown 19 Aralık 2010 22:05  

ellerine sağlık nunucuğum.sevgiler.

Adsız 19 Aralık 2010 23:09  

tam benlik çok güzel olur bunu yapabilirsem. inşallah drajeleri yemeden keki yaparım =]]]
eline sağlık nunum yine harika yine güzel derim ben.
öperim canım
ZEYNEP GÜNAL

Bulbulunyeri 20 Aralık 2010 16:45  

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor.
O kokuya ben de vurgunum. Bu koku bana mutlu insanları çağrıştırıyor.
Sevgiyle kal.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP