MASAL BİTTİ Mİ NE ??

>> 5 Aralık 2010 Pazar




Galiba yolun sonuna geldi masal... !!! Yo yo şaka yapmıyorum, şakası da olmaz bunun zaten.
Ya hacklendi ,

Ya kotası doldu resim ekleyemiyorum artık !!!
Bilgilerim yetersiz bu konuda. BU SORUNU YAŞAYAN DOSTLAR NE YAPMIŞLARDI ? HANGİ YOLLARI İZLEMİŞLERDİ ?
Kısacası , Şimdi bu sorunu aşarsak sanırım beraber aşarız,

ya da bu masal hatıralarda kalır... :(((
Yeni bir blogla da ne yazık ki uğraşamayabilirim !!!

Haydi hep beraber düşünelim ne yapabilirim -Z
?????????
????????????????????
******************************************************
6/12/2010

NİHAYET
MASAL DEVAM EDİYOR, STRES SONA ERİYOR !
Sorunu Google'dan çözdük, orjinal sayfasından ücret karşılığı resim kotasını yükselttik. Eski resimleri tek tek küçültmek zaman kaybıydı, bunun yerine bu tercihi yaptım. Sadece resimleri atarken ''küçük'' butonunu tıklayıp işaretlemek yeterli şimdilerde .
Yani resim depom büyümüş oldu bu yeni glişmeyle ! Fakat daha işe yarayacak eylemleride yapmam lazım bir an önce.
Umarım sorunsuz paylaşımlar yaşarız.
Tüm yorumlarıyla yardımcı olan,katılan arkadaşlara teşekkürler ediyorum.
...Sevgiler.

40 yorum:

keyf_i sibel 5 Aralık 2010 14:14  

ya yapmayın allahaskına.masallar bitmezzzz..

Bir Dilim Düş 5 Aralık 2010 14:35  

Aaaaaaaaaaaa nunucuğum dur bakalım bşr çözğm bulalım birlikte. Ben eşime de sorayım bilgi işlem md kendisi belki yardımı olur canım!!!

Adsız 5 Aralık 2010 15:22  

Canım bende elife yazdım, sana dönecek.
çok üzüldüm tamda yeni yıl tarifleri masaları bekliyorduk [[[
dilerim çabuk çözeriz veya çözersiniz [[
Banu

Zeynep'le Tarifler 5 Aralık 2010 16:02  

bir kaç ay önce benim de başıma geldi:((( günlerce haftalarca ekleyemedim resim...denemediğim şey kalmadı,bilgisayarımdaki bir tane resimin bozduğunu anladım tesadüfen...o resmi yüklemeye çalışırken bir hata oluşmuştu vs.
eğer son zamanlarda sizde de resim eklerken bir sorun oluştu ise onu silin,normale dönebilir belki:)umarım normale döner
sevgi dolu öpücükler

Cafe Pepela 5 Aralık 2010 16:26  

Hayır hayır..
Dostlar cici paylaşımlarınızı,keyifli sohbetlerinizi hasretle bekler iken 'veda' kelamının geçmesini istemeyiz..
Bu hususta bilgim yok,yeni sayılacağımız için daha önce tecrübe de etmedim.Dilerim tez zamanda mezkur sıkıntı hallolur , muhabbet ve huzur ile , gönle dokunmaya devam eder 'Nunu'..
Kalbi selamlarımla

Mehmet Osman Çağlar 5 Aralık 2010 16:37  

Bizim Cenk (Warhawk) bu işlerin üstadıdır sevgili Nuray . Dün Samsun'a gitti, kendisin arayıp, tatmin edici cevap alırsan size döneceğim. İyi pazarlar dilerim.

(Masalın devam etmesi temennimdir)

Bir Dut Masalı - nUnU 5 Aralık 2010 16:37  

keyf-i sibel
:)
daha çok öneriye ihtiyacım var ne yazıkki.

bir dilim düş,
evrenciğim yeni fikirleri deniyorum işe yaramayan çok :(
belki olumlu çözümler senden gelir canım. teşekkür ederim.


banu,
elifle konuştum teşekkürler.
çözüm yeni blog !!!!
haklısın, tarifler geziler ve neler neler dosyalarda :))
kısmetiniz varsa paylaşırız arkadaşım. yoksa ben gördüklerimi kar sayıcam :))))

zeynep
tatlım en son sizler için post hazırlıyordum hata o an oluştu zaten.
hatta KOPLE sildim onlarca resmi
sonuç :
mAALESEF SORUN O DEĞİL.
Okadar resmi sildiğim halde yer açılmadı, yeni resim yükleyemedik..
bakalım olursa hallederiz.
OLmazsa ??????
ya hiç dönmem bloğa,
yada .. henüz karar vermedim ?
Çok teşekkür ederim önerilerine ..
sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 5 Aralık 2010 17:03  

cafe pepela,
canım çok teşekkür ederim
gönül elbette arzu etmez emeklerimizi ve her şeyden önce samimiyet ve gönülden paylaşımlarımızın son bulmasını.
çareler üretmeye devam ediyoruz,dilerim olumlu olabilir. olmazsa bende henüz tam kararlar almadım. teşekkürler ediyorum pepelacığım, tekrar hoşgeldin.


jivago,
çok çok teşekkürler ederim.
Cenke nasıl ulaşacağımı bilemiyorum ????
belki kendisi görebilir ve sorunumu okursa, ortak bir çözüm bulabiliriz.
Ne güzel olur ))
sevgiler, tekrar teşekkürler.

Adsız 5 Aralık 2010 17:16  

ay hemen cozun problemı,masalsız olmaz .sevgılerımle.

Bulbulunyeri 5 Aralık 2010 17:23  

Canım,
inanamıyorum. Lütfen sorun çözülsün, bir daha yazamamanı düşünmek bile istemiyorum.
Dilerim bir çözüm en kısa zamanda bulunur. Her zaman teknoloji özürlü olduğum beni üzerdi ama bugün sorununa bir çözüm üretememek çok daha üzdü.
Asla bu masalın son bulmaması dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Adsız 5 Aralık 2010 17:24  

hay allah noldu nunucum,
çok canım sıkıldı olan her neyse
Ferda-

tatlıhayat 5 Aralık 2010 17:28  

Sana kesinlikle nazar değdi nunu cum,inşallah halledebilirsin...Sevgiyle...

Joey Potter 5 Aralık 2010 17:31  

Telaşlanmayın hacklenmemiştir. Kotanız dolmuştur muhtemelen. Stil Direktörünün uzun anlaşılır açıklamaları var blogger hakkında. Linkini bırakıyorum. Kolay gelsin :D

http://www.stildirektoru.com/2010/09/flickr-hesabnzdan-blogunuza-gorsel.html

Esma 5 Aralık 2010 17:33  

Geç buldum çabuk kaybettim demek istemiyorum...
Kolay gelsin inşallah tez zamanda çözülür.
Sevgiler
Esma

Adsız 5 Aralık 2010 17:39  

sevgili arkadaşım biz burada öyle çok şey öğrenip çoğunuda hep beraber paylaştıkki, masalsız hayat herkesi üzer.
biz şanslıyız seninle her güzelliği mutlulukla birebir görebiliriz,
ama derimki soruna el atanlar çoğalsa ve benim anlamadığım bu teknik sorun giderilse.
çok sevinicem güzel haberlerine.

Asuman.

Zehra Gürgen 5 Aralık 2010 19:14  

nUNUM RESİMLERİNİN BOYUTU BÜYÜK.
ESKİLERİ KÜÇÜLTÜRSEN YERİN OLUR CANIM.

tarih84 5 Aralık 2010 19:15  

hayırrr bu masal bitmemeli.ben bloğumda resimleri başlarda blog sayfama yüklerdim sonrasında blog kota-yer -alan doldurduğunu bunun yerine photobucketten bir üyelik aldım, ücretsiz, fotoğraflarımı oradaki hesaba yükleyip htlm linklerini ekleyerek blog fotoğraflamaya devam ettim.belkide sorun blog yerinin dolmasıdır.bir de fotoğrafları buyraya aktarıf boşaltmayı dene.

tarih84 5 Aralık 2010 19:15  

bir blogcu arkadaş ta fotoğraf yükleyeymiş bitrkaç günlük sorun onunda canını sıkmıştı geçen ay.belki de geçicidir.ben bu bloğu çok seviyorum ne olur kalıcı bir sorun olmasınnnnn

Unknown 5 Aralık 2010 19:16  

Sultanım masal bitmemeli:))Bu blogger
den kaynaklı bir sorundur.denersen kısa sürede düzelir düzelmezse elimden geleni yapmaya hazırım.Koca
man öpüyorum.

Selma Er 5 Aralık 2010 19:21  

ben de bugünlerde kota doldu diye fotoğraf koyamıyorum bloguma.picasa web albümlerimde kota tamamen dolu..ufak bir ücretle yeni alan satın alabiliyoruz picasa web albümümüz için.ben normalde çok fazla olan fotoğraflarımı picasada pikselini küçültüyorum(320/480/640 gibi).ondan sonra picasa dışa aktarma seçeneğinden,pikseli küçültülmüş istediğim fotoyu dışa aktarıyorum.sonra dışa aktardığım fotolardan bloga yüklüyorum..kolay gelsin.

neval 5 Aralık 2010 19:31  

kumanda paneline ordan hesabıma tıklıyorsunuz picasa web albümlerini seçin orada kotanızın dolup dolmadığını anlarsınız

mügepolat 5 Aralık 2010 19:51  

Allahım bitmesin bitmesin bu masal... Sevgili Nunu, Siz benim ilham kaynağımsınız bir dut masalı biterse elim kolum yokmuş gibi olurum... umarım en kısa zamanda halledebilirsiniz.. kolay gelsin..

bir dilim bir tutam 5 Aralık 2010 20:10  

Nunucum baligi okuyunca bayagi bir ürktüm.Masal bitti mi yi okuyunca ben farkli anladim..neyse sonra sorunun ne oldugu anlasildi...
Ve bu konu hepimizi ilgilendirdigi icinde tüm yorumlari teker teker itina ile okudum...

Bende blogun bir kapasitesi oldugunu gecen sene duyunca diger blogarkadaslarimin tavsiyesi üzerine resimleri Ilk önce kücültüyor,
sonra Flickr e yüklüyor,
oradan html kodunu aliyorum.
Sonrada bunu blogumaya yapistiriyorum.
(evet evet cok isi var biliyorum.Hatta son etkinlikte 115 tarifi teker teker böyle yaptim ve cok ama cok yoruldum ama böylelikle kapasitemi fazla kullanmamis oluyorum)

Ve sunuda söyleyeyim.Bir post icin farkli acilardan cekilmis bir sürü resim yayinliyanlarida gipta ile bakiyorum..Cünkü ben ancak 1 veya 2 resim yayinliyorum.
Acaba kendi web sitemiz olursa durum ne olurdu onuda merak ediyorum.
Nununcum senden ricam bizi bu konuda bilgisiz birakma....Bilgisayar uzmanlarindan gelen yardim önerilerini bizede acikla..

SERAP

Bir Dut Masalı - nUnU 5 Aralık 2010 20:18  

serapcım
:)))
ne başlık yazayım bulamadım..karar veremedim :)
aklıma ilk geleni pek düşünmeden yazmış oldum !!

Gelen tüm yorumları yayınladım canım.
herkes okadar çok ilgileniyor ki.. elbet herkesin başına gelebilir.
Ben dünyadan bir haber yaşamışım desem ???? :(

Com sayfası olanlarda çok sorun yaşıyorlarmış..
kimi sayfasını görüntüleyemiyor,
kimi başka sebepler sıralıyor vs ...
yani hep sorun var demek..
Bakalım nasıl aşıcaz.
Gelen bilgileri yazıcam
yayınlıcam ..
sevgiler..

ve diğer arkadaşlarım alakanıza çok teşekkür ediyorum.
HALA SORUN AŞILAMADI !!

GÜLTER ÖZGÜR 5 Aralık 2010 20:48  

Fotoğraflarınızı büyük boyutta paylaşmışsınız blogunuzda.Dolayısıyla kotanız dolmuş olabilir.

Bazılarının bildiği üzere üç yıldır bilfiil fotoğrafla haşır neşir olduğum için size vereceğim tavsiyelere uymanız sizin yararınıza olur diye düşünüyorum.

Fotoğraflarınızın boyutlarını orjinal haliyle saklayınız.Çünkü fotoğrafınızın orjinal haline daha sonra tekrar başka bir işlem için ihtiyaç duyabilirsiniz.Yer sorununu ise harici bir bellekte saklayarak çözünüz.

Bloga yüklemek için ise Picasa'da fotoğraflarınızı düzenledikten sonra alt kısımda yer alan ve Türkçe olanında "DIŞA AKTAR" yazan, İngilizce olanında "EXPORT" yazan yere tıklayıp çıkan pencerede fotoğrafın boyutunu 800 ya da 640 piksele ayarlayıp "dışa aktar - export" hangisi yazıyorsa ona tıklayarak kaydetmiş oluyorsunuz.Picasa sizin için dışa aktardığınız fotoğrafı Resimlerim dosyanızda ayrı bir dosya açar ve orada saklar.

Eğer üşenmez iseniz yazdığınız postlardaki fotoğrafların boyutlarını tek tek küçültünüz ya da yeni bir blog açınız.

Sizi takip edenler olarak yeni blogunuzda da yalnız bırakmayacağımızdan emin olabilirsiniz.

Kendinize iyi bakın :)

bir dilim bir tutam 5 Aralık 2010 20:57  

Nunucum Neval arkadasimizin dedigi gibi hesabina girip web albüm ayarlarindan depolamayi tiklarsan kapasiteni oradan görüyorsum.bende simdi öyle yaptim.
Ve 3,5 yilda sadece 20% kullanmisim..
Daha öncede belirttigim 1 yildir gibi artik fotolari kücülterek ve html kodlarini alarak yayinliyorum.

Simdi de eski yayinlanan resimleri gün be gün isleyecegim.Canim sevgiyle kal..

Pembe Tatlar 5 Aralık 2010 21:47  

Nunum sakın masal bitmesin...

Umarım bu konuda yardımcı olan arkadaşlarımız olurda sorun hallolur....

Bir Dut Masalı - nUnU 5 Aralık 2010 23:57  

arkadaşlar full dolmuş benim DEPO kotam..
dalgınlıkla yıllaca büyük de
eklemişim tüm resimleri !!!
sonuçda böyle olmuş :(
şimdi ücret karşılığı talepte bulunduk gooogledan...
dilerim yarına kadar aktif olur.
yarın ola hayr ola demekten başka bir şey diyemiyorum.

alakalarınıza,
desteğinize,
bilgilerinize TEK TEK teşekkürler ederim.
Çok faydalanan dostlarımız var.

inşallah Masal devam ederde
ÜZÜLMEYİZ.

HERKESE İYİ HAFTALAR, ESENLİKLER
SEVGİLER..

Adsız 6 Aralık 2010 00:24  

aman aman biteyim miteyim demesin sakın masalın vardır herhal bir çaresi, yarın ilk işim bakmak olacak hep devam eder umarım
yoksa en sıkı alışkanlığımdan mahrum etmeyesin biizide ailemizide.
iyi geceler nunucuğum.
esin

Yaşamın kıyısında 6 Aralık 2010 00:31  

Bu masal bitmez olsa olsa bir tıklık adres değiştirir.
Ama sorunun çözüleceğine eminim.İlk okuduğumda birşey diyemedim, bilmediğimden.
Sonuç olumlu gibi inşallah düzelir canım, yoksa buraları sensiz olmaz renksiz kalır vallahi:))

Ferkay 6 Aralık 2010 00:56  

Hadi Nunum halledersin sen bu sorunu.
Sen nelerin üstesinden geldin.
Dönüşünü bekliyorum.
Kocaman öpüldün canım benim..

Bulbulunyeri 6 Aralık 2010 10:13  

Tatlım,
sabah ilk işim bloguna bakmak oldu. Gelmemişsin ama yorumları okudum sanki çözülecek gibi algıladım.
Masalımı geri istiyorum. Kaldığımız yerden devam dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Adsız 6 Aralık 2010 10:17  

off pofff..
tamirci yollıcam ama ..
nolur düzelsin şu bloğun harikalar var ben biliyorum ama göremiyoruz ne yazıkki. nunuş olamadımı canım hala, sorun çözülmüyormu acaba.

ferda

Unknown 6 Aralık 2010 11:21  

bilgisayardan anlamıyorum,bu konuda yardımcı olamıyorum.bu konuda uzman bir arkadaşımın yardımcı olabilmesi için duacıyım Nunucuğum,sevgiler.

Narince 6 Aralık 2010 12:16  

Delfiş'im el koymuş. Amaan ben de korkuyorum bu kota meselesinden. Önlem almalı şimdiden, ama nasıl? Sorayım Delfiş'ime.

Bulbulunyeri 6 Aralık 2010 13:11  

Canım,
yeniden hoş geldin.
Sevgiyle kal.

fatma 7 Aralık 2010 19:39  

Bu konular bana simdilik o kadar yabanciki ne diyecegimi bilemiyorum.
Yasadiginiz sorunun en kisa zamanda hallolmasini diliyor,gecmis olsun dileklerimi gönderiyorum.Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 8 Aralık 2010 18:11  

SORUN HALLOLDU ARKADAŞLAR !!
MERAK EDECEK BİR ŞEY KALMADI .
Teşekkür ederim.

zeynep -ipek butik pasta 16 Şubat 2011 13:31  

sevgili nunu,
benimde resim kotam dolmuş,para ile almaya çalışıyorum bir türlü becemiyorum,sen nasıl hallettin paylaşırsan çok sevinirim.
sevgiler..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP