KESTANELİ ÇİKOLATALI CUPCAKE

>> 10 Aralık 2010 Cuma


resimler yine kötü :( zamansızlıktan yedekleri bile olamadı, affola !


Sabah çok erkenden kalkar, bu eski alışkanlığımı çok severim.Gazete okumam sabahları ! Mutlaka hafif bir müzik ve Pc alır, masanın ucuna koyar,sizlerle beraber kahvaltıya oturup, Kızarmış ekmeğim,üzerinde keçi peynirim,bol karanfilli çayımla güne başlarım.Zamanı hep ayarladığımdan,akşam son hazırlıkları yaptığımdan dolayı, çıkmadan önce hiç telaşlarım olmaz ! Bugün hariç !!!!
Ne çok yağmur yağdı bugün İstanbul'da, arada sulu kar ve rüzgar da hiç eksik olmadı, derken yılın ilk karı rüzgarın şiddetiyle kendini gösterdi.
Bugün cuma,malum izin günüm Evdeyim, ama çok yoğun bir gündeyim aynı zamanda.
Sabah spora trafik yüzünden 1 saat geç gidebildim, dönüşte de yine aynı mazaretten geç dönebildim.. Şiddetli sağanak, kazalar, sürücü hataları, ihlaller vs vs :(
Oysa yetişecek acele edilecek bir gündü.
Sevgili Yoncalarımdan (İlkokul ve çocukluk ark. )Belgin'in büyük oğlunu, daha yuvada doğum günlerini kutlamaya giderken ,şimdi vatan borcunu ödemek için uğurlamaya gidecektik !!!!
Telaş çoktu. Akşama çok, ama çok büyük bir veda yemeği vardı, Belgine istediği BU salatayı 3 katı yapacak, yanına yine çok sevdiği bu keki askerimize yolluk olarak ilave edecektim. İş bölümü önceden yapılmış, herkes taşın altına elini koymuştu. Öyle ya Yedek subay sınavından geçemesede, Kütahya ; Kısa dönem, aslan parçası bir Hava Erini beklemekteydi.
Çam sakızı çoban armağanı hazırda bekliyor, salata çok çok telaşla yapılıyor, Arkadaşım Asuman'ın Sapanca'daki çiftliklerinden yolladığı kestaneler de kek için hazırlanıyordu.
Yağmura bakıyorum göz ucuyla , delirmiş gibi adeta..Neyse tuz değiliz ya erimeyiz.

Şimdi Uğurlama zamanı, arkadaşa 5 ay destek olma zamanı, öyle ya, biz yarından itibaren 5 aylık Şafak bekçilerinin anneleriyiz. Hem ben en kıdemlileriyim ,nasıl destek olunur iyi bilirim.
Bizim büyük karadutumuz askerliğini bahriyeli olarak yaptı geldi. Şimdi birde havacımız oldu, diğer 2 numaralı kardeşlerde seneye gidecek ! bakalım pusula kısmetse nereyi gösterecek !!! Şimdi ikiside son sınıftalar, yaza mezunlar nasipse.
Her şeyin hayırlısı.
Allah sağ selim dönmek nasip etsin Sedat'cığım.... Hayırlı Tezkereler.

Anneciğin bana emanet gözün arkada kalmasın...

Her Nerede varsa ALLAH KAVUŞTURSUN EFENDİM.


KESTANELİ DAMLA ÇİKOLATALI CUPCAKE

(her şey oda sıcaklığında olmalı)
2 yumurta,
1/2 sb sıvıyağ
1 sb. şeker (biraz daha az, balda var çünkü )
1 sb. süt

1 yk. bal
1 pk. vanilya
1 pk. kab. tozu
aldığı kadar un
1 çk. portakal kabuğu (çok yakışıyor)
15 adet pişmiş kestane
damla çikolata

-Yumurta ve şeker çırpılır
-süt ve sıvıyağ ve vanilya, bal eklenip çırpmaya devam edilir
-un ve kab. tozu birlikte elenip homojen bir hamur elde edilir.
-iri kıyılan kestaneler ve damla çikolatala eklenip
-cupcake veya dilediğiniz kalıba dökülür.
-önceden ısıtılmış 170* fırında pişirilir.

AFİYET OLSUN.


42 yorum:

hanife 10 Aralık 2010 22:53  

hayırlı tezkereler olsun askerimize ,böyle uzun süreli arkaşlıklar ne kadar güzel,kek için söylenecek söz yok zaten süper ötesi eline sağlık

Bulbulunyeri 10 Aralık 2010 23:11  

Canım,
öncelikle ellerine sağlık. Kupkekler çok güzeller.
Allah Sedat'a sağ salim askerliğini yapıp gelmesini, Annesine vetüm bekleyenlerine de hayırlısıyla dönüşünü görmek nasip etsin.
Sevgiyle kal.

Mutluanne 10 Aralık 2010 23:11  

Uğurlar olsun askerimize Allah sağ salim kavuştursun anneciğine inşallah...Kek harika görünüyo elinize sağlık..
Sevgiler

Adsız 10 Aralık 2010 23:17  

aman zor işler şu evlattan ayrı kalmalar falan. bak bana bile çöktü şimdi bu ağırlık.
allah kavuştursun canım, selamlar.
o keklerin hepsini alırdım ya, hadi neyse, asker kumanyasıymış =))
eline sağlık canım.
banu

kalpkurabiye 10 Aralık 2010 23:27  

Nuray Hanım;
ne kıymetli bir hediye olmuştur kimbilir bu muffinler..
hayırlı teskereler diliyorum şimdidenn...
benim de kardeşim gidecek 3 yıl sonra..:)
en son nişanlımı yollamıştım sağsalim geldi..:))

evatolyesi 10 Aralık 2010 23:48  

Ellerinize sağlık ve en önemlisi Allah kavuştursun Tez zamanda gidip gelsin inşallah
Sevgiler

Unknown 10 Aralık 2010 23:49  

ELLERINE EMEKLERINE SAGLIK CANIM NEFIS GÖRÜNÜYOR:

Unknown 10 Aralık 2010 23:49  

Sultanım bu öğlen Bursada kar vardı çok soğuk.Tam bir kestane aşığı olarak bu muffınler tam benlik elleri
ne sağlık öpüyorum.Delikabnlıyada hayırlı teskereler dilerim.

neval 11 Aralık 2010 00:34  

hepsi nefis olmuştur eminim zaten acele yapılanlar daha da lezzetli oluyor ne hikmetse

Yaşamın kıyısında 11 Aralık 2010 01:03  

Hayırlı tezkereleri olsun mehmet'ciğimizin.
Şu saate bu kek resmi, gelde uyu şimdi.
Neyse! şu çeyizleri sereyim, nikahıda kıyayım kahvenin yanına kestaneli kek isterim haberin olsun.

karamel mutfak 11 Aralık 2010 01:29  

rabbim saglikla gidip donmeyi nasip eylesin askerimize .kek lere zaten sozom yok ellerine saglik askerciklerde sifa olsun tatlim.

egeli 11 Aralık 2010 01:35  

kestaneeee!!! hiç dayanamam, hele çikolatayla müthiş bir lezzet oluşuyor, ellerine sağlık hayatım.
askerimize hayırlı teskereler diliyorum,sağ selamet gitsin gelsin inşallah.
ah o yağmur bizim civar köylerde de sel felaketine yol açtı, bizde o köylere doğru 3 bayan arabayla yola çıkmıştık olayı bilmeden, kendimizi tam afet bölgesini bulduk, durum içler acısıydı,sel sularında kayıplar var ve bir de ölü ne yazık ki.Allah rahmet eylesin.

Gülcan 11 Aralık 2010 01:43  

öncelikle allah kavuştursun diyorum .kupkeklerde hrika ellerinize sağlık.

mügepolat 11 Aralık 2010 06:29  

elinize sağlık, bloğunuzdaki sorunu giderebildiğinize çok sevindim.kestaneli kek çok güzel görünüyor elinize sağlık...

dogada.blogspot.ru 11 Aralık 2010 08:57  

Nunucum öncelikle askere gidecek gençlerimize VE bütün Mehmetçiklerimizede hayırlı tezkereler diliyorum canım ellerine sağlık kestanede çok yakışıyor keklere lezzet deposu olmuştur bunlar sevgilerimle hayırlı hafta sonları canım

Adsız 11 Aralık 2010 09:00  

allah kavuştursun canım,
senin şafak sayışlarınıda biliriz :-)
elelrine sağlık canım benim. kestaneli kekler kışın yaptığın çok güzel lezzetler, ben çikolata ganajlıyı isterim illaki.
bu arada belgin^e sevgiler, allah kavuştursun şimdiden
Asuman

Adsız 11 Aralık 2010 09:51  

nunucum yazdıkların hem kışa çok yakışmış, hem senin özelliklerini hatırlatmış,kek desen çok imrendirmiş allah selamet versin askerimize ve tüm askerlerimize.
ellerine sağlık canım.
kara bak nasıl yağıyor =)

neslihan

Unknown 11 Aralık 2010 11:03  

Canim evladim benim, Rabbim ona ve bütün Mehmetciklerimize hayirli tezkereler nasip etsin... Annecigine de "Allah Kavustursun" diyorum... Ellerine saglik canim benim, kimbilir nasil sevgi katilmistir bu kekin icine.... Afiyetle yesin askerimiz... Sevgilerimle, güzel bir hafta sonu diliyorum...

PINAR 11 Aralık 2010 13:23  

kestane ve çikolata....harika olmuş,ellerine sağlık,bu arada hayırlı tezkereler...

gülay mutfakta 11 Aralık 2010 14:29  

hayırlı tezkereler,

kek harika görünüyor.. yiyenlere afiyetler olsun...

sevgilerimle

Cafe Pepela 11 Aralık 2010 15:35  

Nunu'şum,
Her satırın çok tanıdık,sıcacık geliyor ruhuma.Normalde çayla perk aram yoktur lakin karanfilin efsunkar tesiri olunca keyifle içiyorum.Mutluluk veriyor,teskin ediyor..
Benim de kardeşim asker,hepsine hayırlı,tatlı tezkereler inşaAllah.Rabbim yüreklerinde olsun.
Kestaneli tatlara kimse karşı koyamaz sanırım.Harika görünüyor!
Ellerine,gönlüne sağlık.
Huzurlu,sağlıklı,cici mi cici haftalar diliyorum..

Adsız 11 Aralık 2010 15:56  

aa nunuşkom kestaneli kekmi hemide çikolatalı ama bu askere yapılmış
allah tamamına erdirsin, bacına allah rızası için bi yapsan, ömrüne duacı olsa :]]
yani acındırmanında böylesi pes :]
ellerine sağlık arkadaşcım bayılmışım bu fikrine.
SELMA.

Selma - DUSBAHCESI 11 Aralık 2010 19:49  

Cok guzel bir kekcikler olmus, ellerine saglik!! Kestaneli hersey zaten guzel olur.

Unknown 11 Aralık 2010 20:02  

Ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkürler.
Askerimize hayırlı teskereler diliyorum.Allah tüm askerlerimize sağsalim gidip gelmek nasip etsin.
Kek için sadece muhteşem diyebilirim ellerinize sağlık.Selamlar...

Adsız 11 Aralık 2010 20:08  

ohh kestane deme bana akan sular durur,
sahi nunu sen çayla beraber yemesini severdin ,hala öylemisin-

bende arkadaşının oğluna hayırlı teskereler dilerim canım.
iyi akşamlar { gülbin B ]

atolyenott 11 Aralık 2010 21:08  

askerimize hayırlı teskereler. cupcake nefis görünüyor, ellerinize sağlık. sofralarınızı çok özledim. sevgiler :))

mutfakcini 12 Aralık 2010 00:12  

Hayırlı tezkereler,Allah kavuştursun..Keklere bayıldım..Kestanem de hazırken mutfağımda,yarın çayın yanına yapmalı.Ellerine sağlık,sevgiler :)

Adsız 12 Aralık 2010 13:16  

güzel bir pazar diliyorum nunum,
bizdede kestane hali hazırda mevcut, birazdan akşam çayı için giricem mutfağa kocaman kestaneli bir kek yapıcam. ablamlarda burda olacak,ellerine sağlık hepinmizden sevgiler canım. askere hayırlı yolculuklar.

gülden y.

http://www.lezzetibol.com 12 Aralık 2010 14:11  

Bende elimde kahve keyifle okudum güzel yazını canım...

Kekin süper. Kahvenin yanına iyi giderdi şimdi:)))))
Ellerine sağlık...

Allah kavuştursun canım...
Allah bize de nasip eder inşallah

Çok öptüm seni...

Mehmet Osman Çağlar 12 Aralık 2010 17:25  

Blogdaki sorunun kalkmasına sevindim!

Ellerinize sağlık sevgili Nuray.
Sevgilerimle..

Unknown 12 Aralık 2010 18:24  

Allah bütün askerlerimize güç kuvvet ve hayırlı tezkereler annelerine da sabırlar versin vatan borcu namus borcu hayırlısı inşallah ellerinize sağlık arkadaşlar bugünler için lazım zaten ellerinize sağlık

Tijen 12 Aralık 2010 19:17  

Allah kavuştursun. Askerlik zor zanaat. Hava da nasıl kötü gerçekten. Burası bile buz gibi. Bugün kaban giydim, başıma bere taktım, kalın çoraplar falan. Ki ben Antalya'da hiç kaban giymem!

Adsız 12 Aralık 2010 19:33  

aman nunucum donduk gerçektende, alış alış sıcağa, şimdi zor geldi,
ama askerde pek karlı soğuğa gidiyor kütehyada soğuk olur, allah sağlıkla dönmek nasip etsin ailesine.
sende ne güzel hazırlanmışsın ,maşallah.eli dili gönlü zengin arkadaşım çok güzel bit kek olmuş. kestaneli nede güzel olmuş kimbilir.
güzel olsun haftanız canım
SEMRA.y

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN 12 Aralık 2010 19:38  

Allah Kavuştursun nunucum..

Kek ise Harika Görünüyor..

Ellerin Dert Görmesin..

neslihan erzincan özgür 12 Aralık 2010 20:36  

hayırlı tezkereler dilerim canım.

kekler şahane olmuş, ellerine sağlık.haberlerde gördüm istanbul'u, Allah kolaylık versin canım.sevgilerimle...

Adsız 12 Aralık 2010 20:53  

evet canım nerde varsa allah kavuştursun,evlattan ırak kalmak gurbet zor canım.
hazırlıkları bende beğendim, salata çok sağlık küpü,
kek ise valla kıvrandırdı beni oturduğum yerde.
cerenle beraber deniyelim derim
çok sevecek oda.
allerine sağlık cancağzım öperim seni.

esin

şeker pasta 13 Aralık 2010 00:03  

Nuraycım yorumunu okudum çok mutlu oldum... Çok teşekkür ederim... Günlerdir ilk defa bilgisayarın başına oturma fırsatı buldum... Müsait olduğun bir gün mutlaka bekliyorum atölyeye, çaımı içmeye... Biz hep oradayız...

Sevgilerle...

kelebeklisaniyeler 13 Aralık 2010 01:56  

Allah kavustursun hayirli tezkereler dilerim nunucum...cupcake ise enfes lezzetli gozukuyor ellerine saglik,kendine iyi bak.

Narince 13 Aralık 2010 10:52  

Bütün analar kuzularına sağ salim kavuşsun nUnU'M.

Adsız 13 Aralık 2010 11:09  

tatlım güzel bir hafta başı dilerim sana ve ailene, kek tek kelimeyle yap-ye der bana =]
yapılacak =] ellerine sağlık.
sevgili belgine selamlar allah kavuştursun şimdiden, sedatcığa da hayırlı tezkereler.
öpüyorum şekercim / FERDA

narcicegirengi 15 Aralık 2010 05:52  

Nunucugum ellerine saglik. Hem kestane hem cikolata,hmmm enfes.Kestaneye de cikolataya hayir diyemeyen biri icin bu muffinler yeterince tatmin edici:) Yiyenlere afiyet, sifa olsun. Askerinizi de hayirli tezkereler insallah.Allah yar ve yardimcisi olsun. Sevgi ve muhabbetlerimle.Huzurlu saglikli gunler dierim.
sevde
www.narcicegirengi.com

Ebruli 15 Aralık 2010 15:12  

Kestaneli kek hiç yapmadım. Bütün kekleri denemişimdir aslında. Kestane alıp,haşlayıp yapmak lazım...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP