KESTANELİ ÇİKOLATA GANAJLI KEK

>> 19 Şubat 2010 Cuma




KESTANELİ ÇİKOLATA GANAJLI KEK

2 yumurta
4/3 sb esmer şeker
1 kahve fincanı sıvıyağ
1 sb süt
haşlanmış kabukları soyulmuş kestane
iri çikolata parçaları
2 yk kakao
2 sb doğal un ( az gelirse kaşıkla ekleyin
1 pk kabartma tozu ve vanilya

Ganaj tarifi (en az 3-4 saat önce hazırlanmış olmalı !!! )

-Keki sırasıyla çırpalım
-En son kestaneleri ekleyip, çikolata parçalarını da koyarak ,kaşıkla karıştırıp
yağlanmış orta boy Kalıba alalım.
-Önceden ısınmış fırında pişirip- soğutalım
-Soğuyunca da önceden hazırlanan çikolatalı ganajı üzerine sürüp servise hazır edelim.

AFİYET OLSUN.

11 yorum:

boncuk mutfakta 19 Şubat 2010 07:45  

Hm kestane,hem ganaj tam bomba kek olmuş. Eline sağlık canım

HÜLYA 19 Şubat 2010 08:29  

ooh mis gibi bol çikolatalı nefis bir kek olmuş ellerine sağlık nunucum.. afiyetler olsun

Adsız 19 Şubat 2010 08:55  

sabah sabah ne hallere koydun beni
aşkolsun nunum
esin :-)

Adsız 19 Şubat 2010 09:05  

oh oh yemem yutarım hayatım ben onu. bu nasıl bir lezzet çok güzel olmuş çok.
ellerine sağlık canım arkadaşım.
hepinize selam - ferda

Miskokulu Lezzetler 19 Şubat 2010 09:56  

Kestaneli tatlılar kekler kurabiyeler harika oluyor.Elinize emeğinize sağlık.Sevgiler.Mine

Saglıklımutfak 19 Şubat 2010 12:57  

NUNUŞ DÖKTÜRMÜŞSÜN GENE . KESTANEYE BAYILIRIM, BİTERİM :) İYİ HAFTA SONLARI. SEVGİLER

ZUHAL 19 Şubat 2010 15:25  

Sofranız ve ürünler nefis gözüküyor.Ellerinize sağlık.Blogunuzu da çok beğendim.Hem sade ,hem şık, hem saflığı anlatıyor.Hem de sempatik.Çok beğendim gerçekten.Benim blogum oldukça yeni. Ziyaret ederseniz çok memnun olurum Sevgiler.....Zuhal(Zuzu Kurabiyeleri)

pelince 19 Şubat 2010 17:31  

yalanıp dursam , yeri var :))

Adsız 19 Şubat 2010 19:14  

vurdun beni arkadaşcağzım tam kalbimden
hepsini yerim versen !
=)))) öptüm şekercim eline sağlık
nesrin

cansudere 20 Şubat 2010 19:11  

bu harıka bir görüntü canım eminim tadıda çok çok güzeldir sevgiler..

Adsız 20 Şubat 2010 19:24  

canımcıııııım yaaptıııııım
çayın yanında bir solukta nasıl yendi bilsen. dehşet yenilesiymiş meğer. teşekkürler püfler için.
semra

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP