KESTANELİ ÇİKOLATALI MUFFIN

>> 4 Şubat 2010 Perşembe


Pişmiş hali bir önceki postta !


KESTANELİ ÇİKOLATALI MUFFIN

1 yumurta
1 sb esmer şeker( 1 parmak az)
1 sb lıght süt
1 kahve fincanı sıvı yağ
1 yk tereyağ
2 dolu yk kakao
pişmiş iri parçalı kestane
damla veya arzu ettiğiniz çikolata parçaları
1 pk. kabartma tozu ve vanilya
çok az portakal kabuğu
1 sb + 1yk un

-kek sırasıyla karıştırılıp, muffın kğıtlarına konur
-içlerine önce çikolata sonra kestaneler konup ısınmış fırında 170* 25 dakika pişirilir

********
( Diğer çikolatalı kestaneli kekimide resimleriyle beraber bu sayfada yayınlayacağım.

* Bence Yakında ; tüm bloglarda ,kestaneli rüzgarların estiğini
görürüz gibime geliyor :)) Şimdiden kolay gelsin.. )

SAĞLIKLA , KEYİFLE AFİYETLER OLSUN

46 yorum:

Adsız 4 Şubat 2010 18:26  

Handede kestane sende kestane iyice garfield gibi yapıştım ekranı yalıycam nerdeyse yaaaa

ellerine sağlık
kocaman sevgilerr

tembelim ben tembelll

Adsız 4 Şubat 2010 18:30  

Sevgili dut masali,
eger yanilmiyorsam,bu blogun bir yerinde cok begendiginiz bir parfumden bahsediyordunuz.
Onun adini tekrar yazarmisiniz lutfen.
Gokce

neslihan erzincan özgür 4 Şubat 2010 19:12  

ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

Adsız 4 Şubat 2010 19:14  

oooooohh
ben kstaneleri çikolatları topladım gittim canım
(senden kalanlar olmalıar :)))
müthiş tad bu nnum.
iyi geceler canım. SEMRA

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Şubat 2010 19:21  

sevgili gökçe mehabalar.

ben genelde bu tip konulara hiç girmem sayfamda,
hangi postumda yazdığımı hatırlıyabiliyormusunuz.?
ama ben eminimki: bu tip İsimlere dayalı (marka) adları kesinlikle vermem...kişisel özel bilgilerimi zaten paylaşmam.
bir yanlışlık olmalı :(
üzgünüm size yardımcı olamadım :(

Hayattan Azıcık 4 Şubat 2010 19:22  

Müthiş gerçekten Bursalıyım ve kestane ye aşığım :) ellerine sağlık.

Bulbulunyeri 4 Şubat 2010 19:36  

Canım,
ellerine sağlık. Kestane, çikolata bu tada can mı dayanır. Nefis bir görüntü.
Sevgiyle kal.

Gönülünce Lezzetler 4 Şubat 2010 19:46  

Kestaneye hiç dayanamam her türünü çok severim bu şekline de bayıldım nefiss olmuş...Ellerinize sağlık...
Sevgiler...

http://www.gonuluncelezzetler.com/

Sevgi Küçük 4 Şubat 2010 19:56  

ellerine sağlık. içinde kestanede var. çokk sevdim çoookkk :)

Saglıklımutfak 4 Şubat 2010 20:18  

NUNUCUĞUM ELİNE SAĞLIK CANIM . HARİKA GÖZÜKÜYOR

egeli 4 Şubat 2010 20:51  

işte buna dayanamam ...kestane ve çikolata!!!!!!!!!!!!!!!!
eline sağlık nunum...

bir dilim bir tutam 4 Şubat 2010 21:02  

Nunucum muffinlerin icine kestane koyma fikrini cok begendim..
Benim gibi bir kestane canavarina güzel bir tarif.

karamel mutfak 4 Şubat 2010 21:15  

nunum mahvettin gene beni nasilda canim cekti simdi kalkip ta yapamamki yokbu memlekette kestane nasilda severim kestaneyi bir bilsen.ellerine saglik kocaman sevgiler.

Federica Simoni 4 Şubat 2010 21:19  

wow che buoni!! me li mangerei tutti!

Adsız 4 Şubat 2010 21:25  

ilk resim ipimi çekti !!
gece gecebana kestane aratıcan nunucum ya.
yarın ilk hedef KAFKAS :=)
nesrin

Bir Dilim Düş 4 Şubat 2010 21:47  

Aaaaaa kestaneli tarifler arka arkaya ohhh süper ben bayıldım bu işe :)))

Sevgiler,
Evren

Yaşamın kıyısında 4 Şubat 2010 21:51  

Bir gün bende bir muffın yapabilirmiyim acaba?
asla tutturamıyorum da!
Canımsın benim ellerine sağlık...

Yelda 4 Şubat 2010 22:04  

oooo Nurcum şahane olmuş ilk fırsatta deneyeceğim
Sevgiler

Zehra Gürgen 4 Şubat 2010 22:09  

cnm yorum yazdım ama hata verdi? kaydettimi acaba?
kaydetmedi ise ellerine sağlık tekrar tekrar...

Unknown 4 Şubat 2010 22:18  

Canım harikasın demiştim ya asla daya
namam kestaneye.O güzel ellerine sağ
lık iyi akşamlar çok öpüyorum...

Adsız 4 Şubat 2010 22:22  

Canım benim keklerde devrim yaratıyorsun..müthiş bir ikili bu. hayran oldum eline sağlık arkadaşımcım .
Banu

Unknown 4 Şubat 2010 22:35  

Ellerinize saglik degisik bir tarif afiyetler olsun sizze sevgiler

Asis 4 Şubat 2010 22:41  

Merhaba Nunu,bugün kestanecinin önünden geçtim almadığıma şimdi pişman oldum :) komşu da kahvaltı muhteşem özlemişim böyle kahvaltıları,malum çalışınca pek zaman olmuyor hep hızlı yaşıyoruz ne yazık ki..sevgilerimle

Narince 4 Şubat 2010 22:53  

Rüzgar geç bile kaldı değil mi?

boncuk mutfakta 4 Şubat 2010 22:55  

Nunum harikasın ,kestane bu mevsimin en güzel yiyeceği bence şimdi olsa ne güzel giderdi.

made in funda 4 Şubat 2010 23:39  

yaaaa süper bişiiiii buuuu.bayıldımm.ellerine sağlık canım benim...

Güngör Ekinci Saglik 5 Şubat 2010 00:12  

Sevgili Nunucum, sayende yaratıcılığım arttı. Zaten sofra süslemeyi severdim, artık yaptıklarımda süslü.Sayende herkesin bayıldığı şeyler yapıyorum.
sevgiler.

sevimlimutfak 5 Şubat 2010 02:14  

Müthiş ikili, kestane ve çikolata
muhteşem. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

kelebeklisaniyeler 5 Şubat 2010 03:31  

Nunucum nasilsin canimcim,mesajin bana çok moral verdi ayni seyleri yasaman bana guç verdi,ama sayende daha sik tarif yayinlamaya çalisacagim bu sogukluk bir kalksa iyi olcak:)) sekercim diyabet olmasam inan atlicam muhtesem lezzet,goruntusune bittim inan hemen de bilgisayardan yazdirdim tarifini supersin, eline saglik...optm kocaman.

Hayatın Ressamı 5 Şubat 2010 08:38  

bu sene daha hiç kestane yemedim:((
tam butik bir pastane işi gibi ellerine sağlık.

NzlGl 5 Şubat 2010 09:10  

Hem NuNu marka hem kestane hem çikolata
İşte muhteşem üçlü:))))

sevgiler,

Defnenin Annesi 5 Şubat 2010 11:21  

harika walla... muffin yapmasinida yemesinide cok seviyorum. Bu tarifi hemen not ediyorum... tesekkürler canim...

Gülen Tezer 5 Şubat 2010 11:39  

Vicdansız Nunu :D Ben ömür billah diyetteyim bundan sonra. Doktorumdan duyduğum onore edici sözlerden sonra artık bloğunda yalanmam bile mümkün değil :) Kendimi hal yoluna sokunca bi gıdım bi gıdım yemeye başlayabilirim ancak :)
Bu arada Defdef yani elma yarım elmalı kekini denemiş. Mutfaktan salona getirene kadar yarım kalıp keki kendi imkanlarıyla :P bitirmiş :) Diyor ki 'ben bu NUNU'ya ne diyeyim; mahkeme kararıyla kapattırıcam onun bloğunu' diyor :)))
Öpüyorum yüzü de özü de güzelim Nunu'm :)

Adsız 5 Şubat 2010 12:12  

bursada oturan biri olarak hemen kestane alıp denicem.ellerinize sağlık....

Benhurum 5 Şubat 2010 12:32  

Immm nefif görünüyor zten bende bu ikiliyi çok severim:) Ellerine sağlık, sevgiler...

NuR 5 Şubat 2010 12:48  

Kestaneye zaten bayılırım, şimdi çikolata kaplı kestane şekerleri de yapmışlar:) Muffinler harika görünüyor, ellerinize sağlık. Afiyetle yenmişlerdir:)
Sevgiyle kal

Karen Hanim 5 Şubat 2010 14:18  

Muffinlar çok çok severim. Siz çok güzel bir şeyi yaratmışınızdır!

Pembe Tatlar 5 Şubat 2010 16:05  

Nunucuğum ellerine sağlık..

daimamutfak 5 Şubat 2010 16:33  

nunu'cuğum ne hoş şeyler bunlar..ellerinize sağlık.nefissss

Sevil Şahin 5 Şubat 2010 17:40  

kestane sever biri olarak katılıyorum bu yazına canım nunum bende cok seviyorum ve arşivimde kestane rüzgarı esiyor bile :))
canım benim ellerine saglık süper olmuş bir tane alabilirmiyim kaldımı bana

Mutfak Havlusu 5 Şubat 2010 18:20  

Üfff ya aklımdakini yapmışsın!
:((((
Olamaz yahu olamazzz:)))
Ellerine sağlık inan bundan abartmıyorum 4-5 tane yerim kesinlikel hiç gözünün yaşına bakmam:)
Bu aralar kestane konusunda delirmiş gibiyim naısl yiyorum ah ah:)
ellerine sağlık bende yapacağım inşAllah:)
Kestaneler benim elimden kurtulurlarsa tabi:)

http://www.lezzetibol.com 5 Şubat 2010 18:36  

Canım şahane olmuş. Bayılırım hem çikolaata hemde kestane ve şekerine.
Ellerine sağlık canım
sevgiler

HUYSUZBALIK 5 Şubat 2010 21:28  

Offf bu yıl bir kere kestane yedim sadece o da bir ay önceydi. canım çekti şimdi iyi mi :) Eline sağlık Nunucum nefissss görünüyor kestaneli çikolatalı kekler...

lezzet sefasi 5 Şubat 2010 22:57  

hARIKA BIR FIKIR.AMA NEDNE SON HALLERINI GOREMEDIK :(
mIS GIBI CUKULATA KOKUYORUD R SIMDI GUZELLIKLER.

hdidem95 6 Şubat 2010 00:26  

pişmişi nerde bu harika muffinlerin yendi demii:))) ellerine sağlık canım sevgiler

Unknown 6 Şubat 2010 17:27  

canım ellelrıne sağlık nefisssssss

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP