KOMŞU ANNEDE KAHVALTI

>> 4 Şubat 2010 Perşembe



kepekli- karışık simit
Kestaneli Çikolatalı mini kek Tarifi burada
portakalı damla çikolatalı muffınler



Sevgili Komşularımla beraber geçirdğimiz günlerden , bir kahvaltı sofrası paylaşıyorum sizlerle.
Oğullarım; kara dutlarımın komşu anneleri, çok sevgili Nihal'deydik. Herkes sağlık şartları ve zaruriyetlerden dolayı diyette olunca ortaya ,benim çok sevdiğim naturel ve klasik kahvaltı sofrası çıktı....
Henüz fırından gelmiş tazecik doğal simitler, Nihal'in yaptığı portakallı damla çikolatalı muffınler, benim götürdüğüm kahvenin yanında eşlik eden KESTANELİ ÇİKOLATALI keklerle yine sevgili komşularımla güzel birgünü daha bir arada bitirdik.
Diğer resimlerim Şirket bilgisayarında kaldığından onlarıda en kısa sürede yayınlamaya gayret edeceğim. (İznim devam ediyor çünkü)
Kestaneli kekin tarifide geliyor, diğer çeşitleride yakında post olarak hazır olacak.
HEPİNİZE SEVGİLERİMLE.

32 yorum:

HÜLYA 4 Şubat 2010 11:20  

yine şahane dostlarla şahane bir masa . satırlarından dostlarını ne kadar çok sevdiğin belli . rabbim dostluğunuzu daim etsin

e.esma.albayrak 4 Şubat 2010 11:22  

afiyetler olsun
hazırlayanların ellerine sağlık...

Unknown 4 Şubat 2010 11:27  

Canim Nihal hanimin ellerine saglik güzel bir sabah kafaltisi olmus afiyetler olsun

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 4 Şubat 2010 11:27  

ne şık bir sofra :)

bol muhabbetle böyle leziz bir sofrada olmayı özlediğimi fark ettim şimdi :))

sevgiler canım

Adsız 4 Şubat 2010 11:29  

vallaevi nede olsa herkes alıyorda bişekilde, ama inasn yanı çok komşuyu alamıyor işte !
seninki düşeş hep derim sana.
nefis bir sofra bende böyle severim. çok hamur işinden hoşlanmıyorum gerçekten. ben bayıldım.
tam ssenili :-) afiyet olsun canım.
Nihalin ellerine sağlık. selamlar
SEVTAP

Adsız 4 Şubat 2010 11:34  

Acanım tekrar merhaba -))) pazarda kaşıma çıkınca şaşırdım inan -)))
ama bi kahvemi içmedn -(( sporda spor dedin -)) hadi bakalım kolay gelsin ozaman.
içim açıldı şu renk ve sofra karşısında huzurlu leziz sakin sakin ne de güzel olmuştur bence.
ardından mis gibi kahveler ve senin kekin.
hiç kestaneli duymadım. beklicem tarifi çok merak ettim.
öptüm canım seni.
esin

Jack T 4 Şubat 2010 11:36  

The perfect dinner?
Elegant and beautiful. Compliment
Greeting

Adsız 4 Şubat 2010 11:37  

Harika bir kahvalti sofrasi, komsu anne Nihal hanimin ellerine saglik.

Adsız 4 Şubat 2010 11:40  

bende masaya bayılanlardanım nunucum. yeşil huzur rengi nefistir. naturel dediğin khvaltı hayranlık uyandırdı acıkayıda gördüm ! sevrsin.
emeği geçenlerin eline sağlık.
beklerim bende Sema.N

Adsız 4 Şubat 2010 11:42  

nede güzel görünüyo her şey. tazecik pırıl pırıl bir masa yıllanmış komşuluk sohbet kahve
bal olsun afiyetle canım
Asuman.( bekliyorum ama ! )

Unknown 4 Şubat 2010 11:55  

Canım muhabbetleriniz daim olsun yi
ne harika bir masa.Kestaneye asla dayanamam:))Çok öpüyorum...

Flame 4 Şubat 2010 11:58  

Kahvaltı sofralarına bayılıyorummm. Çok güzel bir sofra canım..Afiyet olsunn..

Nilgün Komar 4 Şubat 2010 12:06  

ya masaya bayıldım renklerin güzelliğine uyumuna o lezzetli yemekleree....
bende gelmek istiyorum bende gelmek istiyorum..
bende gelmek istiyorum..
bende gelmek istiyorum..

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN 4 Şubat 2010 12:13  

harika bir kahvaltı sofrası olmuş.sıcacık bir sofraq.Yiyenlere afiyet olsun.

Saglıklımutfak 4 Şubat 2010 12:14  

BÖYLE BİR SOFRAYI 3 ÖĞÜN YİYEBİLİRİM DOĞRUSU. NUNUCUĞUM HER ŞEY SÜPER. SEVGİLERİMLE

Unknown 4 Şubat 2010 12:14  

nunucum nefis bir kahvaltı sofrası afiyetler olsun hepinize ,kestaneli kekler nefis görünüyor tarifini merakla bekliyorum sevgilerimle

Bulbulunyeri 4 Şubat 2010 12:14  

Canım,
Nihal hanımın zarif masası ve yiyeceklerin güzelliğine bayıldım. Dostlarla bir arada olmanın mutluluğunu hiç bir şeye değişmem.
Günlerinin hep böylesine dost sofralarda geçmesi dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Şehnaz 4 Şubat 2010 12:14  

yine harika bir sofra ve dostlar.....harikasın nunucum....

Adsız 4 Şubat 2010 12:24  

seni gidi kestane çilek dut çılgını seniiiiii..
bunuda yaptın demek. ama o çikolatalı KEKİNDE muhteşemdi Face-deki !
buda tek kişilik iyi fikirmiş aslında. akıllı bıdığım benim. Nihale selamlar hepinizin eline sağlık canım. sofrası enfes.
öüyor seni BETY.

Hayattan Azıcık 4 Şubat 2010 13:07  

Ay ne güzeldir komşularla edilen kahvaltı. Hele o muhabbetler özendim valla...

neslihan erzincan özgür 4 Şubat 2010 13:12  

Nunu'cuğum afiyet olsun.masa çok şık görünüyor arkadaşının ellerine sağlık canım.tarifi bekliyorum.çok öptüm.sevgilerimle...

karamel mutfak 4 Şubat 2010 14:39  

afiyetler olsun nunum komsuluk gibisi yoktur degilmi ama dostlugunuz hep daim olsun.

MUTFAKISTAN 4 Şubat 2010 15:09  

ARKADASLARLA KAHVALTI ARDINDAN KAHVELER BUNDAN DAHA KEYIFLI NE OLABILIRKI AFIYET OLSUN CANIM
HER SEY SUPER GORUNUYOR
SEVGILER

sarımutfak-hande 4 Şubat 2010 15:29  

afiyetolsun komşu anne döktürmüş ellerine sağlık valla

Adsız 4 Şubat 2010 15:34  

ooohh mis gibi sofra nunucum kapmış kestaneli keklerini,birde ortada hep beraber bir muhabbet
değmeyin keyfe. şu sıkıntılı günlerde en iyisi insanın sevdikleri
allah bozmasın canım.
hadi ama güzel tarifin yok )))))
SEMRA

lezzet sefasi 4 Şubat 2010 15:42  

Komsu annenin ellerine saglik.O masada olmak isterdim.
Sevgiler,
Sefa

Hülya 4 Şubat 2010 15:57  

Çok özeniyorum komşu muhabbetlerine Nunu'cuğum.
Ben de komşun olabilir miyim :)))

Adsız 4 Şubat 2010 16:34  

demek kestaneli keke bu, merak etmdim deil tadını. yarına verirsen mutlaka denerim pazara ne severim kestane malum.
komşunu bilirim maşallahınız var. örnek site e sizinki gerçekten. şans işi be nunum.
bizede nasip olsa :(
kahvaltınızı çok severek takip ettim ellerinize sağlık. sevgiler hayatım.
BANU

pelince 4 Şubat 2010 17:11  

Keyif ve muhabbet dolu bir sofra olduğu çok belli,lezzetler kaçmaz orası kesin..
afiyetler olsun..

tatlıhayat 4 Şubat 2010 17:31  

Nunu cum,salatanı yaptım şahane oldu.Çok teşekkürler şimdi sıra kış kekinde .Sevgiyle...

kestane şekeri 5 Şubat 2010 01:13  

Kahvaltı sofrası guzel gorunuyor.Bende kahvaltı için bir sofra hazırlayacağım ve blogumda yayınlamayı düşünüyorum.Umarım benimkide sizinki kadar guzel gorunur.Sizleride henüz çok yeni olan bloguma davet ediyorum.
http://wwwkestanesekeri.blogspot.com/

Sevil Şahin 5 Şubat 2010 17:43  

aaa bu yazıya yorum yazmamışım çok ayıp etmişim nunucum
super hatunlar beraber kahvaltı yaptınız hı nede iyi yapmışsınız oh gel keyfim gel sizin binada boş daire varmı bende geleyim mi :))
benide aranıza alırmısınız
bana pazar kahvaltısına gelirsiniz olur mu :))
canım nunum bir tanem ne de iyi yapmışsınız hepinize yediğiniz mamalar afiyet bal olsun
kocaman öptüm seni bir tanem
sevgiler

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP