YABANMERSİNLİ- - TATLI .EKŞİ SOSLU SALATA

>> 6 Şubat 2010 Cumartesi

53. P.D.Ç.S ETKİNLİĞİNE GELİBOLU 17 ARKADAŞIMIZA SEVGİLERİMLE.





YABANMERSİNLİ TATLI-EKŞİ SOSLU SALATA

1 kahve fincanı yabanmersini
2 sb mini haşlanmış makarna (veya daha fazla )
8 yaprak ince doğranmış kıvırcık salata
1 yeşil elma - minik doğranmış
6 adet doğranmış mini domates
1 mini doğranmış salatalık

TATLI EKŞİ SOS


3 yk balzamik sirke
1 yk elma sirkesi
1 tatlı kaşığı hardal
1 çay kaşığı bal
1 çk pekmez
3 yk sızma zeytinyağı
tuz
- hepsini iyice karıştırıp ,makarnaya ekleyerek birbirine çok iyi yedirin ve servis yapmadan önce tekrar karıştırarak ikram ediniz .


Özellikle tatlı ve ekşiyi bir arada severler için çok hoş bir lezzettir bu salata.
Birazda benim gibi değişikliği sevenlere iyi geliyor bu tarz sunumlar.
Bende önce komşularımla paylaşıp , şimdide sizlere ikram ediyorum.. Sofralarınızda farkı farkettirmeniz için :)


Hepinize ayrı ayrı ağız tadı diliyor, huzur dolu bir hafta sonu temenni ediyorum.
ÇOK SEVGİLER ARKADAŞLAR.

AFİYETLE..

42 yorum:

neslihan erzincan özgür 6 Şubat 2010 20:00  

Nunu'cuğum çok güzel görünüyor salata ve aşağıda resimlerdeki tüm lezzetler.ellerine sağlık.senin hazırladığın herşey hem leziz hem çok zarif oluyor canım.sevgilerimle...

Adsız 6 Şubat 2010 20:07  

tarif
tarif
tarif :)))
yaz kuzuuuu.
banu.

Hayattan Azıcık 6 Şubat 2010 20:10  

Bu gün yabanmersini aldım :) tarif neredeeee??? Çok güzel görünüyor yapmam lazım :) sevgiler...

Gönülünce Lezzetler 6 Şubat 2010 21:39  

Hımmmm salata nefiss olmuş...Yaban mersinini salatada kullanmak güzel fikir denemeli...ellerinize sağlık...
Sevgiler...

www.gonuluncelezzetler.com/

Adsız 6 Şubat 2010 22:02  

nunucum sende olmasan varya cümle alem tanıyayım tanımayayım kimsede değişik bir tad lezzet olmaz. iyiki varsın.
ŞU GÜZELLİĞE BAK YA. kimin aklına gelir di ben çok sevdim BUNU .
öptüm teşekkürler canım.
BANU

Adsız 6 Şubat 2010 22:04  

işte beklenen an. ne enteresan bişey. sosa takıldım bana sabah dediğin gibi yapıcam. denemeden tamamına koymayayımki yenmez belki.
çok çok ellerine sağlık tariflerine bayılıyorum arkadaşım.
asuman.

Pembe Tatlar 6 Şubat 2010 23:50  

Görüntü renkler harika ellerine sağlık nunum...

mutlu pazarlar...

Yaşamın kıyısında 7 Şubat 2010 00:56  

Değişiklik arayan, artık klasik yemekten yıllarca,yıllarca yemiş olmaktan bıkan için harika Nunu'm.
Ellerine sağlık canımcım...

Unknown 7 Şubat 2010 01:19  

Gene bir sahane var karsimda,,, Enfes,,, Ellerine, zevkine saglik yine arkadasim....

Adsız 7 Şubat 2010 08:39  

sabah kahvaltıma aşağıdaki zeytin ve börekten - öğlenede salatadan alsam nasıl ama nasılda iyi olurdu gülüm
afitey olsun.
bu çok güzel bir çeşni yapacağım ilk fırsatta
iyi pazarlar
neslihan

Ferkay 7 Şubat 2010 11:48  

Nunum salata çok güzel hele harışık tatları sevenlere..
Sen bir harikasın..
Sevgiler...

Mehtap Pasin Gualano 7 Şubat 2010 16:06  

bu tam benlik... Icinde sevdigim hersey var, ustelik tarif de sendel geliyor...
Yani cifte kavrulmus... Eline saglik...

MUTFAKISTAN 7 Şubat 2010 16:36  

CANIM SAGLIK FISKIRIYOR SALATADAN
MAKARNA ZATEN REJIM ICIN BIREBIR
BAKIMIN GUZEL GIDIYOR DARISI BASIMA .
SEVGILER

Adsız 7 Şubat 2010 17:02  

ben yaparım yapmasınada ,illaki önce senin lezzetinden tatmayı isterdim.
biliyorum senin gibi olamaz .
çok orjinal bir sos ve salata. acaip tuttum bunu :)
senide tutup bi güzel öpüyorum nunum iyi akşamlar canısı.
zeynep günal

Adsız 7 Şubat 2010 17:05  

insan bakakalıyor şu cağnım tabağa . renkler seçimin hep farklı. tabağada hasta oldum (kulağıma fıs fıs yap neredense bi ara =))))))
tatlı arkadaşım hep iyi bakarsın kendine bizede !
teşekkürler ipek böcüüüüüm.
salı buluşalım
BETY.

Mehmet Osman Çağlar 7 Şubat 2010 17:46  

Bu sağlıklı salatalar ve makarna
yine sağlık açısından masalarımızın
vazgeçilmezi.Paylaşımınız,sunumunuz
için teşekkür ederim.
Saygılarımla

pelince 7 Şubat 2010 18:12  

Nunucum hardallı salataları eşim çok sever,sağlık dolu bir salata olmuş,ellerine sağlık..
mutlu pazarlar..

Unknown 7 Şubat 2010 20:10  

yaban mersinini çok severim yemeyi ama hiç bu şekilde kullanmadım denemeli ellerine sağlık

Bulbulunyeri 7 Şubat 2010 20:37  

Canım,
ellerine sağlık. Renklerin uyumuna bayıldım. Hem göze, hem damağa hitap ediyor.Görüntü muhteşem.
Sevgiyle kal.

Adsız 7 Şubat 2010 20:50  

tatlım değişik sunumlar sayende hepimize çok iyi geliyor. konuklar ağzı açık kalıyor bende buna bayılıyorum )))))))
iyiki varsın iyi haftalar öpüyorum seni nunucuğum.
gülden Y

Zehra Gürgen 7 Şubat 2010 21:44  

Nunum hem göze hem damağa hitap ediyor.
harkasın yine, salataya hayat katıyorsun canım

sevgiler

Baharcicegi 7 Şubat 2010 23:05  

salatanin renk uyumu lezzetinede yansimistir hafif besleyici olmus eksiyi cok severim tadi tam benlik
sevgiler

IŞILCA TATLAR 7 Şubat 2010 23:10  

Nuray'cığım,
Lezzet ve sağlık küpü bir salata olmuş yine. Eh! artık önümüz bahar, yine derlenip toparlanmaya ihtiyacımız var. Sağlıklı beslenmeyi birazcık sermiştim. Bu çok iyi gelecek bana.
Ellerine sağlık tatlım.

Adsız 7 Şubat 2010 23:13  

yemem yemem yanında yatarım.
çok değişik buldum nunuş.
denenmeli hemencecik. hoşçakal canım.eline sağlık.
ferda

Adsız 7 Şubat 2010 23:16  

yatmadan yemek bloğu bakarsak sonucunada katlanırız.
bana neler yedirdin az önce bir görseydin :-)) sucuklu ekmek bile var listede gerisini sen düşün !
valla senin sayfayı mühürleticem kuzi ona göre !
dayanamıyeceğim .
kuzen

Damak Tadı 7 Şubat 2010 23:51  

Nuray'cığım,nefis ve çok şık bir salata olmuş..Yakın olsaydık öğlenleri salata için kapını aşındırırdım inan..Hemde en süslülerinden isterdim..Salataya bile imrendiriyorsun ya bizleri.....!


Ellerine sağlık canım..Kocaman öpüyorum seni..Bizim evimizden sizin evinize kucak dolusu selamlar..))

NzlGl 8 Şubat 2010 08:31  

Enteresan bir sos. Ama siz yaptığınıza göre çok güzel olmalı.
Ellerinize sağlık...
Sevgiler, iyi haftalar nunucuğum....

Adsız 8 Şubat 2010 08:43  

günaydın canım yağmurlar altında sayfana bakıyorum, tarifini cumaya hayata geçirme kararı aldım. apartman günüme hoşluk olacak.karnabaharını da yapıcam ama önce tarifi beklemeden senden çrş günü alsam iyi olur.
çok teşekkürler eline sağlık sevgiler hayatcım.
ESİN.

(çrş bekliyoruz )

lavantalimon 8 Şubat 2010 10:27  

yine nefis bir masa ..afiyetler olsun iyiki spora gidiyorsun:))fakat sen az yiyorsundur.
salata harika ben de senin gibi salatay narı yeşil elmayı, ekşi mandalinayı çok yakıştırırım ellerien sağlık.

Sevil Şahin 8 Şubat 2010 10:47  

nunum fıstıgım tatlım
bayılıyorum senin şu salatalarına tam bir nunu marka
ellerine saglık canım benim
sevgiyle kal güzel bir hyafta diliyorum ablam

kalpkurabiye 8 Şubat 2010 15:43  

ellerinize sağlık çok değişik olmuşş...

sevgi 8 Şubat 2010 17:03  

salatanın renklerine bayıldım.. cesaretimi toplar toplamaz deneyeceğim. ellerine sağlık arkadaşım..

Adsız 8 Şubat 2010 17:33  

evet evet şu kış günlerinde tatlı birazda ekşİ lezzetler damağa hoşgelecek. mutlaka seveceğim ben bunu. yaratıcı arkadaşım benim sağolasın canım. öpüldün.
gülbin.B

cansudere 8 Şubat 2010 18:43  

ayy canım ellerine saglık harika görünüyor sevgiler..

Serap'la turuncu lezzetler 8 Şubat 2010 21:00  

Tam benlik bu salata bayıldım:) ellerine sağlık canım...öpüyorum kocamann sevgiler..

gelibolu17 8 Şubat 2010 21:38  

AYYY HARİKA OLMUŞ BU SALATA YAHU...
ELLERİNİZE SAĞLIK BAYILDIM ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM GELİBOLU'DAN.SELAMLAR GENE BEKLERİM...

neseersoy 8 Şubat 2010 22:11  

Nunucum , tam benim damak zevkime göre ,harika.
Bu arada tabakta çok güzel söylemeden edemeyeceğim:-)
Sevgilerimle.

Adsız 8 Şubat 2010 23:16  

hepimiz bayıldık canım.
özenli ve sağlıklı sofralarına hiç doyum olmuyor.her seferinde ayrı şaşkınlık yaşatıyorsun -))
tekrar teşekkürler selam ve sevgiler.
Sema.n

http://www.lezzetibol.com 8 Şubat 2010 23:21  

Salatanın renklerine bayıldım
Elerine sağlık canım
sevgiler

Cocukla Cocuk 9 Şubat 2010 00:05  

Nunu'cum ellerine sağlık görüntü muhteşem,yaban mersinini salatada harika tat vereceğine eminim....sevgiler

Adsız 9 Şubat 2010 12:10  

çok güzel görünüyor.ellerinize sağlık........

Hatice 11 Şubat 2010 14:00  

ne güzel renk cümbüşü olmuş:)üstelik besleyici, ellerine sağlık Nunu, sevgiler...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP