MUZLU PANCAKE

>> 27 Şubat 2010 Cumartesi







Şöyle pazar sabahlarınız Yada ; Keyif sabahlarınız için, NE DERSİNİZ ???

Duyuyorum Duyuyoruuummm :))))

'' Valla ne iyi olur ''
Ah yapsanda yesek nUnU ''
bak şimdi aklıma soktun ammaaaa !!
diyetteyim olmaz !!
yapma işte bunu bana !
bayıla bayıla yerim !
yememde yanında yatarım !
çokda ala olur Nunu
pekde ala olur vs vs ... diyorsunuz :))))
DİYORMUSUNUZ ? :)

O zaman
1 sb süt (oda sıcaklığında)
2 küçük yumurta
1 yk kaşığı sıvı yağ
1 sb un (elenmiş)
1/2 çk vanilya özü
1 tatlı kaşığı şeker ( biraz daha şeker derseniz 2 tk. )
1/2 pk. kabartma tozu
1/2 çk tuz (silme)

Hepsini bir kasede karıştırıp, blenderdan geçiriniz. (topaklanma olmasın ! )
20 DK BUZDOLABINDA DİNLENDİRİN.

Isınmış teflon tavaya 1 çk sıvıyağ koyun ,tavaya yayın,
En küçük kepçenizle 1 dolu kaşık koyun HİÇ SALLAMAYIN tavanızı
Hemen dilimlenmiş muzlarınızı üzerine koyun.
açık renkte her 2 yüzünü pişirin.

bal- pekmez-Nutella- reçel çeşitleri ve meyve ile servis yapabilir deneyebilirsiniz.
Yaklaşık sanırım 10-12 adet kadar çıkacak.

NOT: Ben pişirme esnasında, çok az zamana sahiptim ! Tava yüksek ateşte kaldı, bu durumda da renkleri KOYU OLDU :( Ateşi orta ısıda tutmakta ve sabırla beklemekte fayda var !

ŞİMDİDEN İYİ PAZARLAR
AFİYETLER KEYİFLER OLSUN.

36 yorum:

neslihan erzincan özgür 27 Şubat 2010 22:14  

enfes...ellerine sağlık canım.keyifli pazarlar.

Gönülünce 27 Şubat 2010 22:31  

Muzlusunu denemedim hiç...Fikir için teşekkürler...Ellerinize sağlık...
Sevgiler...


www.gonuluncelezzetler.com

Adsız 27 Şubat 2010 22:37  

VALLA BEN ALLAH DERİM GÜLÜM =)
filiz.

lavantalimon 27 Şubat 2010 22:54  

Güllerin hiç eksik olmaz :))tariflerde güller kadar güzel:)
ben krepi en çok portakal reçeli ile severim :)
ellerine sağlık canım afiyetler olsun:)

Pembe Tatlar 27 Şubat 2010 23:05  

Nunumm gitti diyet miyet):

Ellerine sağlık canım sunum 10 numara afiyetler olsun hayırlı ve mutlu pazarlar...

ZUHAL 27 Şubat 2010 23:10  

Ellerinize sağlık.Ben de bal ve kırık fındık da koyuyorum yanına.Sevgiler...

Banuca 27 Şubat 2010 23:22  

Görüntü harika, tarif çok güzel ve kolay görünüyor, yalnız bizim eve bunu yapacak hamarat bir bayan aranıyor:)) Aldım tarifi, benim yeğen gelince yaparım, ikimizde bayılırız böyle şeylere...

Serap'la turuncu lezzetler 28 Şubat 2010 00:43  

offf desem yeterli sanırım:)) ellerine sağlık canım...

Unknown 28 Şubat 2010 01:04  

Ellerinize saglik tam benlik kizlarim icin denerim size afiyet olsun.

Adsız 28 Şubat 2010 09:38  

ah ne ala ne ala derim bende tabii
olsada yesek de derim )))
iyi pazarlar nunum
ferda

Unknown 28 Şubat 2010 10:53  

"Hemen mutfaga" derim ben de. Su an tam kahvaltiyi hazirlama zamani, simdi gidiyorum ama ben buzdalinda biraz daha az bekletecegim, cünkü zamanim yok... Bu güzel tarif icin ve de öncelikle aklimiza soktugun icin tesekkür ediyor, güzel bir pazar günü diliyorum... Sevgilerimle,

Damak Tadı 28 Şubat 2010 11:42  

Hayatımda yediğim en şahane pancakelerdi..Ellerine ve kollarına sağlık Gül yüzlüm..Kocaman öpüyorum seni..Sevgiler,selamlar Pazar sabahından..)

Hülya 28 Şubat 2010 12:21  

Mmmm tam pazar kahvaltısı için...keyifli pazarlar ....

Seda 28 Şubat 2010 13:29  

Nunucum sen bi harikasın derim ben:))...

Atike Momini Ziya 28 Şubat 2010 13:49  

dedim dedim :) sunum da ,tat da, yapan da harika...
ellerine sağlık, hayırlı pazarlar olsun..
sevgiler.........

Bulbulunyeri 28 Şubat 2010 13:52  

Canım,
ellerine sağlık. Nefis bir tat.
Sevgiyle kal.

Adsız 28 Şubat 2010 13:57  

böylede süper olacak bencede. üzerinede balllllll
mmhhhhhhh.
sağol canım.
SEMA. N

Narince 28 Şubat 2010 16:04  

Yok yok sıkmadıö canımı nUnU'm yaa. Sen ne iyi moral vericisin böyle, yakınındakiler çok şanslı gerçekten. Hep güleryüz, hep moral veriyorsun çevrene. Seviyorum seni ben.

aleyna 28 Şubat 2010 16:10  

kesinlikle karşı koyulmaz bir lezzet.ellerinize sağlık

Adsız 28 Şubat 2010 16:53  

canımın içi muzlusuda vardı bunun, ay ne kokulu aromalı olmuştur,
denerim en kısa zamanda,
çokda güzel bir tabak olmuş
kalp tabağında süper bu arada -))
iyi pazarlar hayatcım. esin.

Adsız 28 Şubat 2010 16:56  

aa nunuş bu senle narda yediğimize benzemiş, valla yapmışsın bile !! ben unuttum gitti anacım.ama tadını unutmadım, meyveler harika bir çeşni olmuş. yapmalı hakikaten.
gerçekten de olsada yesek :-]]
kocaman öptüm seni şeker.
bety

Adsız 28 Şubat 2010 17:17  

ooo nunucuğumada bakın, koymuş yine en sevdiği portakal reçelini pancakelerin üzerine.
billahi canım çekti. üşenmesem şu an yaparım, ama evi yeni temizledim ya, şimdi sarar koku evide yapmıcam. işte bu moddayım =)
eline sağlık güzel arkadaşım size afiyetler olsun ailenle canım.
selam ve sevgiler ola.
neslihan.

Behiye Sönmez 28 Şubat 2010 17:40  

Ellerinize sağlık çok güzel gözüküyorlar:)size de iyi pazarlar

MAVİANNE 28 Şubat 2010 18:56  

oooo kim yemez
ellerine sağlık süper olmuş :)))
pazara özel sanırım
afiyet şeker olsun

Mehmet Osman Çağlar 28 Şubat 2010 20:15  

Bunları yersek kilo alırmıyız acaba?
Ellerinize sağlık..görüntü her zamanaki gibi.İyi güzel bir hafta
olsun,Sevgilerimle,

Adsız 28 Şubat 2010 20:26  

ay geç kaldım bakmakla nuraycığım..
keşke sabah görseymişim. uras değişik bişeyler arandı durdu :)))
neyse haftaya pazarda olur dimi ama :))) okadar güzel hazırlamışsınki, sevdiğin o güllere bayıldım ben. eline sağlık , çok çok öpüyorum canım arkadaşım.
BANU.

angel 28 Şubat 2010 20:51  

slm nunu:)))
yine döktürmüşsün ellrine sağlık.
yıldızlarının içinde olmayı isterdım...

demeteris 28 Şubat 2010 21:25  

Bugün ben de kaç defa niyetlenip vazgeçtim bugün üzerimde biraz tembellik var kafamda çok şey yapıyorum ama icraat yok. Ellerinize sağlık güzel olmuş.

Unknown 28 Şubat 2010 22:43  

bende çok severim pazar kahvaltısında panceke i. ımm çokta güzel olmuş,eline sağlık..

Unknown 28 Şubat 2010 23:16  

Sekerlerimde aklin kalmasin canim arkadasim... Ben hemen istedigin kadar alip sana gönderirim, ya da yaza yanimda getiririm... Sen söyle yeter.... Sevgilerimle,,

Nilgün Komar 28 Şubat 2010 23:46  

şekerim bu ne güzel bişii böyleeeeee
valla bu saatte ağzımın suyuu aktı hani.. üşenmesem kalkıp yapacağım...
off ben nasıl uyuyacağım şimdiii....

Nilgün Komar 28 Şubat 2010 23:46  

şekerim bu ne güzel bişii böyleeeeee
valla bu saatte ağzımın suyuu aktı hani.. üşenmesem kalkıp yapacağım...
off ben nasıl uyuyacağım şimdiii....

Adsız 28 Şubat 2010 23:53  

insanın kendini ailesini sevdiklerini şımartması gibi varmı..
sen bişeye üşenmezsin tabii.
herkes benmi ? -)))
ah olaydıda kimseye vermiyeydim. bide nutella sürdünmü meyvelere allah derim
iyi geceler canımcım.
SEVTAP

Emel Kurt 1 Mart 2010 00:17  

Selam masallah nekadar güzel görünüyor,ellerinize saglik.Sizi Damak Tadinda buldum,cok güzel bir blog, kahvalti sofraniz muhtesem di kiskandim acikcasi zerafetinizi ortaya koymussunuz.Zevk ve ilgiyle takipcinizim.Sevgiler.

Yaşamın kıyısında 1 Mart 2010 01:51  

Nunu marka yine,
Harika canımcım, gerçekten söylemler doğrudur, gecenin bu saatinde bile istediğime göre.
Sımsıcak sarılı öperim canım...

aslan 1 Mart 2010 02:24  

Ellerinize sağlık!

Bir ödülünüz var.Uğrayabilir misiniz?

Dostlukla..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP