BEBEK'TE YÜRÜYÜŞ, RUMELİ 'de KAHVALTI

>> 21 Şubat 2010 Pazar
















Kale önü sahili
Kale
Rumeli Hisarı kalesi
Rumeli feneri
Aşiyan parkı
Girmeye cesaret edemediğimden zoom yapılan ekmekler :(((
Bebek badem Ezmesi (Tarihi )
Bebek camii
Bebek parkı
Bebek açıkları
zoom .... :)))
zoom
Bebek sahili
Bebek iskelesi
Bebek koyu



nUnU VE MASAL KAHRAMANI ARASINDA....
- '' Canım deniz kenarında gezinip, birazda denizi seyretmek istiyor,ama yarın serinmiş ve de yağmurlu , üşürmüsün acaba ne dersin ?
- '' hmmmm.. yağmurlu havayı sevmem biliyorsun ! gri bir İstanbul'dan da hiççç hoşlanmıyorum, ama baktık yağmur yağmıyor çıkarız istersen .
- Çıkarız çıkarıııızz, yağsada farketmez ,çift kişilik şemsiyenin altında romantik yaparız :)))))
- '' :)))))))))))))) !!!!!!!! '' (ikna oluyorum )
- '' Bak ! şimdiden söylüyorum ! yarın uyuya kalmak yok nunu, sporu açık havada sahilde yapalım,salona gitmeyelim , sonrada sevdiğin ''O'' yerde kahvaltı ederiz !!!! -

-'' iyi fikirmiş '' (içimdeki ses :)
- aaaaa... !!!!!!! sahimi ? tamam ozaman ! ( emrin olur şekerim, ne demek ! içimdeki ses :) ''
Masal kahramanım ve benim cumartesi akşamında alınmış kararımızın bir repliğiydi bu :)

Erken kalkmak, erkenden İstanbul'u yaşamak, martıları, karabatakları seyretmek, çiseleyen yağmurun altında kocaman bir şemsiye, sıkıca tutulmuş birazda üşümüş eller ,sertçene esen boğaz havası, yinede baharı karşılamaya hazır ağaçlar, kuş sesleri, kıyıya vuran bembeyaz köpüklü dalgalar, sahilde balık tutan insanlar, denizde tekneler, gemiler , birbirinden şaheser yalılar, henüz uykudaki şehir, kapalı dükkanlar, ıslak kaldırımlar, karşıdan bize el sallayan Anadolu hisarı ve bizimde ona el salladığımız Rumeli Hisarı.


Tüm bunlara şahitken, artık birazda oturup, dinlenme vaktimizde gelmişti yavaştan. Tatlı tatlı yorulmuştuk, artık kahvaltımızın - çayımızın tam dem zamanıydı.
Bir gün öncesinden rezervasyon yaptırdığımız ve yıllardır çok sevdiğimiz mekanımıza gelmiştik.
Güler yüzle eşiyle bizi karşılayan mekan sahibleri, tazecik çaylarımızı, kahvaltı tabaklarımızı,miss gibi ekmek sepetini getirdiklerinde artık konuşan sadece boğazın o güzelim seyrüseferleriydi...... Bizler ise çoktaaan seyre dalmıştık yine.........


NOTLAR : !!!!
EĞER Gerçekten de BENİM GİBİ ! ::::::::

-kaynak suyuna demlenen taze çay ! ve usulüne uygun külde pişen kahve arıyorsanız !
-ev ! kahvaltısı istiyorsanız,
-kaşarın Karstan, kaymağın mandradan gelmişi diyorsanız !
-boğaz manzarasını eeeen geniş haliyle görmek niyetindeyseniz !
-hala bakır sahanda pişirilen , menemenlerden yemek istiyorsanız !
-börekler bakır tepsilerde ! hemde mangal ateşinde pişsin diyorsanız !!!
-servis tabaklarınızın altında nazım hikmet'ler, atilla ilhan'lar, can yücel'ler yazsın ben de keyifle yeniden okurum diyorsanız !!!
-oturulan her sandalyenin arkasında, altın yazılarla künyelere yazılmış çok değerli sanatçıların isimleride olsun , yad edeyim diyorsanız !!
-çok kıymetli tiyatro sanatçısı olan mekan sahibi ve nazik eşiyle tanışmak isterseniz !!!
-Farklı bir atmosfer ve elit bir ortamda ailenizle - sevdiklerinizle sükunet arıyorsanız !

veeeee.... nUnU ''işte bizde geldik kulakların çınlasın demek isterseniz :))) !!!
HAYDİ BUYRUN BU ÇOK SEVDİĞİM BOĞAZ MEKANINA BEKLERİZ !!

Sibel'ciğim sende çok seversin ! :)

AMA MUTLAKA REZERVASYON YAPTIRMAYI DA İHMAL ETMEYİNİZ.
!!!!!!!

HEPİNİZE İYİ SEYİRLER ,KEYİFLİ HAFTALAR. OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER....

42 yorum:

Unknown 21 Şubat 2010 17:32  

Şu İstanbul dünyanın en güzel şehri herhalde nefis fotoğraflar ile bize de o anı yaşattınız resmen bu küçük kaçamaklar dünyanın en güzel şeyi herhalde yağmursa her zaman romantizmin artmasına yardımcı olur sevgiler

Unknown 21 Şubat 2010 17:37  

Istemez miyiz canim benim... Hic istemez miyiz... Amaaaa... Iste amasi var.... Nasil ola da gelsek... Belki bir gün be arkadasim... Belki bir gün beraber iceriz caylarimizi o mekanlarda... Bogaz olsun da, cay olsun da, martilar olsun da, ISTANBUL olsun da.... Ahhh cok özledim cokkkk... Ömrümün 35 yilini Bakirköy-Ataköy-Maslak ücgeninde gecirip te, haftanin hemen hemen iki-üc günü Etiler, Bebek, Asiyan, Sariyer daha nerelerde gezip turlayarak gecirdikten sonra.......... Neyse daha fazla yazarsam romana baslamam gerekecek.... Sevgilerimle benim icin de gezin diyor, kocaman öpüyorum....

Unknown 21 Şubat 2010 17:48  

Mükemmel bir mekan , tam İstanbul'un sanat kokan ruhuna uygun ve sizin gibi şık zevkleri olanlara layık hoş bir ortam ben de bir gün İstanbula gelmek ve orda bir şeyler yiyip şöööyylleee okkalı , güzel bir kahve içmek isterim :) inşallah dileğim gerçekleşir :)

Unknown 21 Şubat 2010 17:48  

Mükemmel bir mekan , tam İstanbul'un sanat kokan ruhuna uygun ve sizin gibi şık zevkleri olanlara layık hoş bir ortam ben de bir gün İstanbula gelmek ve orda bir şeyler yiyip şöööyylleee okkalı , güzel bir kahve içmek isterim :) inşallah dileğim gerçekleşir :)

lavantalimon 21 Şubat 2010 18:13  

İstanbul'da yaşıyorum demek için sizlerin yaptığı gibi hafta sonlarını geçirmek gerek.
Boğaz olmalı gezinin için de.
ben de İstanbul a gidince boğazda muhakak oturucam.
güzel mekanları tanıtıyorsun afiyetler olsun :))
çok sevgiler
yarın sabah sporunu untmaaa:))

Mehmet Osman Çağlar 21 Şubat 2010 18:51  

Puslu bir Ankara günü,işte bunu bana yapmayın sevgili Nunu ve eşi...
Hayatının yarısı ve talebeliği istanbulda geçmiş olan bendenizin burnuna, boğazın ve bebeğin hafif iyot kokulu rüzgarı çarptı sanki birden.

Bu fotolara biraz daha baktıktan ve
bu havayı iyice soluduktan sonra,"İstanbul'u dinliyorum gözlerim kapalı..."şiirini
gidip okuyayım en iyisi:)

Sevgilerimle aileye,

Adsız 21 Şubat 2010 18:54  

bakıp bakıp bakındım.
biz yağmuru seyrettik, siz tam yerinden İstanbulu.
bi tanesiniz ne diyeyim.
nesrin.

Unknown 21 Şubat 2010 19:41  

Canım benim bu muhteşem kareleri görünce canım İstanbul'uma olan özle
mim depreşiyor.Bir yandanda hasret gideriyorum harikasın.Masal kahrama
nınla sana masal tadında muhteşem bir
ömür dilerim kocaman öpüyorum...

Adsız 21 Şubat 2010 20:46  

amanda aman.
sefayla gülüm sefayla. gözlerimiz şen ola :) teşekkürler bizden
esin

Bengü-www.pemberehber.com 21 Şubat 2010 22:15  

Sefanız olsun. Bu yere bayıldım. Güneşli ilk hafta sonunda buradayız :)Bu Cumartesi bizde Yeniköydeydik. Ama hava kapalı olduğu için tenhaydı etraf. Bende boğazda bulutlu günleri sevmiyorum.

Adsız 21 Şubat 2010 22:26  

canım arkadaşım ne güzel yerler bilirsin, burası sanırım emirgandan sonra hep gittiğin yer olmalı.
cihangirdeki kahvaltı yerinde çok güzeldi teşekkür ederim, ama bir daha gidemedik =(
bu gezilerin devamı gelsin diye dua edicem,
ey bahar tez gel gelki nunumuz ayak izlerini bıraksın =))
sevgiler şeker arkadaşım
ASUMAN.

Esma Ercengiz 21 Şubat 2010 22:33  

Şimdi İstanbul'da olmak vardı......
Sevgiler

kelebeklisaniyeler 22 Şubat 2010 00:09  

Nunucum canim,ah senin bu gezintilerine bitiyorum,inan su an orda olmak çok isterdim,insallah gelirsem bu yazin çok gitmek isterim çünkü daha hiç gitmedim ama sayende harika yerler görüyorum ve inan not edip esime diyorum buraya gidelim mi:)) kocaman öpücükler.

Zerrin Pasta Evi 22 Şubat 2010 00:15  

Çok güzel bir hafta sonu programı bayıldım :))
Fotoğrafların herbiri ayrı güzel. Afiyetler olsun canım :)

Sevgiler...

Yaşamın kıyısında 22 Şubat 2010 00:55  

Hava seni kırar mı! güzellikler sundu, sadece çiseledi güzel güzel:))

Adsız 22 Şubat 2010 09:47  

günaydın arkadaşım,çok beğendiğim bir hafta sonu kahvaltısı geçirmişsiniz. mekan ne hoş ve farklı. tam senlik desem doğru tabiri etmiş olurum.
herşey gönlünce olsun sevgiler canım
gülden.y

Bulbulunyeri 22 Şubat 2010 11:58  

Canım,
ne demek okuduğunuz için teşekkürler. Bizleri bu güzel gününe ortak ettiğin,bu hava da İstanbul'u ve denizi evimize taşıdığın ve en önemlisi birini sevmenin ne kadar özel ve güzel olduğunu şiirsel dilinle anlattığın için biz teşekkür ederiz.
Ankara da yaşamayı çok seven, fakat İstanbul denilince güzelliklerini hatırlayıp,burnunun direği sızlayan biri olarak ,
Sevgiyle kal.

Baharcicegi 22 Şubat 2010 13:44  

yazdigin herseyi istiyorumda ne zaman nasil olur bu kahvalti senligi gurbette yasayan biri icin

sayende Bebekte gezdik kahvalti yaptik senizde martilari seyrettik
bol gezili saglikli günler diliyorum

Sibel 22 Şubat 2010 14:24  

Sade Kahve'ye gitmişliğim, o nefis menemenlerinden yiyip çaylarından içmişliğim var Nunucuğum ama sevgilimle bir Pazar kahvaltısı kısmet olmadı henüz orada.. Bahar gelsin hele biraz, gideceğiz inşallah. Ne güzel bir keyif yapmışsınız, harikasınız!

Adsız 22 Şubat 2010 14:40  

sevgili düşünceli arkadaşım hem gezer hem paylaşır, hem uyarır vede öğretir. üşenmez bir dünya resmide tek tek yayınlar. (ben olsam bırakır giderim, sabırsızım işte :)
hakikaten tam istanbullusun. çok hakkını vererek geziyorsun canım benim. ikinizide sevgiyle selamlıyor öpüyorum, yaza beraber devam ederiz inşallah. ankara keyifsiz bu ara :-(
gülbin B

Adsız 22 Şubat 2010 14:59  

yani ben kendime şaşıyorum işte, kaç kez önünden geçtik, insan merak eder bir kahve içmeye girer en azından. bak nelerde yapıyorlarmış mutfaklarında. telefonda menemeni anlattın ya =)
hala ağzım akıyor =))
mutlaka ama mutlaka enn kısa sürede ordayız canım
hadi sizde yine gelsenize =)
sevtap

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) 22 Şubat 2010 15:32  

PAYLASIMLARIN ICIN ÇOK TESEKKUR EDERIM CANIM.
SEVGILERR

durutarifler 22 Şubat 2010 16:07  

Ne güzel bir yermiş. Biz Bursa'da olduğumuzdan gidemiyoruz tabii. Piere Loti'yi de çok merek etmişti daha önceki postunuzdan. İstanbulda bir hafta sonu kalırsak inşallah gideriz.
Sevgiler

Adsız 22 Şubat 2010 16:09  

kuzen mahvettin beni, oldumu aşkolsun. zaten bdı bıdıların içinde , şu kömür ankarada bir dolu kafam şişti, aç sayfanı kahrol
derrmişimmmmm )))))))
yok yok sitemim yuvaya çok azdılar bugün ))))
ama şu resimler çok güzel geldi be canımın içi. sefanız olsun kahraman eniştemle
filiz

mutfakcini 22 Şubat 2010 19:03  

Var mı bizim ülkemiz gibisi.Şu eşsiz güzellikler nerde var.Hayran oldum bir kez daha.Canım çay ve simit çekti bu arada :)Her günün böyle olsun canım..sevgiler..

Sevgi Küçük 22 Şubat 2010 21:19  

Ne kadar güzel! Çok özendim bende.Her zaman sağlıkla gezin ve keyfini sürün :)
Sevgiler

boncuk mutfakta 22 Şubat 2010 23:31  

Nunu ne kadar güzel anlatıyorsun şu güzelim şehiri .Sayende ne güzel mekanlar öğreniyoruz.
Kendi adıma teşekkür ederim canım.

Adsız 22 Şubat 2010 23:45  

tatlı dili yüzüne,tatlı dili kalbine gözüne ruhuna yansıyana sevgili arkadaşım..
tam şiir akıcılığı var her satırda..
her resimde ise senden bir kare.
çok güzelsiniz canım ÇOK.
alalh o sıkı elleri sonsuza dek ayırmasın.
NESLİHAN

Güngör Ekinci Saglik 23 Şubat 2010 00:00  

Güzel ülkemin, güzel şehrinin, güzel bir köşesini daha harika karelemişsin Nunu'cum, eline sağlık. Hemen listeme ekliyorum, ilk fırsatta gidicem inşallah, sevgiler.

Marijo 23 Şubat 2010 11:53  

What beautiful place to visit, but far. Congratulations on your blog.
Have a nice day.

Delfina ; 23 Şubat 2010 13:23  

Rumeli'ye hiç gitmemiş ve bu şahane resimlerle kendinden geçmiş biri olarak,Sade Kahve'de ilkimi gerçekleştireceğim sayende Nunucum.İstanbul dışından gelmiş olanlara öyle güzel rehberlik ediyorsun ki,ayak izlerinde dolaşmak huzuru daha da bulaştırıyor bizlere...

Asıl biz teşekkür ederiz bu güzel yazı için...

Ferkay 23 Şubat 2010 13:29  

Canım benim ne güzelde anlatmışsın.
Sayende bizde geziyoruz seninle bize uzak olan İstanbulu.
Kocaman öpüyeum o gülen yanakların dan.
Sevgiler..

hdidem95 23 Şubat 2010 14:58  

kahveye hiç yok demem yaş yağmur kar vız gelir:)))

eldivenlerim 23 Şubat 2010 15:58  

Mmmmmm, kim istemezki böyle bir kahvaltıyı, çok güzel anlatmışsın, paylaşımın için teşekkürler nunucuuum....

Adsız 23 Şubat 2010 16:21  

benim burnumun dibinde tatlı nunucuğum
sorki gittikmi HAYIR '
işte bizde bir alemiz (((((
ama harika resmetmişsiniz teşekkürler sevgiler güzellikler sizin olsun
elçin-sarıyer

aslan 23 Şubat 2010 20:42  

Sevgili Nuray hanım,Jivago'nun yazdığı gibi okulumuz Bebek'teydi.
Sabah,öğlen,akşamüstü ve gece Boğaz'ın her tonunu yaşayarak,
soluyarak hayatlarımız geçti.Hafta sonu Tarabya,Sarıyer,Kavaklara giderdik.Dereboyu'nda teknesi olan bir arkadaşımızla Boğaz'ın bütün mevsimlerini yaşar,tadını çıkartırdık.Hala da çıkartıyoruz.
Size de ne mutlu ki bu nimetlerden faydalanmasını biliyorsunuz.
Masal kahranınıza ve size selamlar.
Dostlukla kalın.

balböcükleri 24 Şubat 2010 12:57  

daha geçen gün pradaydım ama sayende gittim geldim yine.sevgiyle kal

angel 25 Şubat 2010 00:13  

cnmm turkıyeyı özellıkle istanbulu o kadar çok özlemişim ki fotoların çok iyi geldi...
saoll cnmmm

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Şubat 2010 06:53  

çok teşekkür ederim yorumlarınıza
güzel duygularınıza.
sevgiler.

Çınar 25 Şubat 2010 10:39  

Yaa ama bu bana yapılır mııı? Ne kadar özendim amaa...

Fotoğraflar çok çok güzel ve Masal Kahramanınla harika bir gün geçirmişsiniz boğaza karşı. Sefanız olsun. Darısı başıma olsun, ama İstanbul'daa...

Sevgiler canım

pelince 25 Şubat 2010 10:40  

Canım ne güzel bir gün olmuş,vallahi böyle romantik eş az bulunur... eşini canı gönülden tebrik ediyorum ve kocaman maşallah diyorum...
ileride bizde böyle olurmuyuz bilmiyorum :))
şimdi çocuklar sürekli oramızı buramızı çekiştirip duruyor...

fotoğraflar harikaydı...

öpüyorum...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP