ISPANAKLI TAVUKLU ÇORBA (nUnU mArKa)

>> 1 Aralık 2010 Çarşamba

dilerseniz tavuklu,
dilerseniz tavuk koymadan



ISPANAKLI TAVUKLU ÇORBA (nUnU mArKa)

-2 iri kabak
-300 gr ıspanak
1 dilim pişmiş tavuk göğsü
-1 iri kırmızı biber (çoğunlukla buzlukta az közlenmiş biberlerimi kullanıyorum)
-2 domates (ben yazdan yaptıklarımı kullanıyorum)
-1 soğan

-3 sb. sıcak su
-tuz- taze çekilmiş karabiber- kırmızı pul biber
-1 çay kş. sızma zeytinyağı

YAPILIŞI

-Ispanak hariç tüm sebzeler düdüklü tencerede pişirilir blendrdan geçirilir
-içine doğranmış ıspanaklar eklenir.
-en son pişen tavuk parçaları eklenip servise hazırlanır.

-yine unsuz, kremasız sadece ve sadece sebzeden oluşan bir güzellik. BENİM FAVORİM !


Biliyorum siz aslında pastalar, kekler, sofralar, değişik salatalar, kahvaltılar bekliyorsunuz :) itiraf edin demicem neler neler yazıp etmiştiniz zaten :)
çok şekerdi o şikayetler ve beklentiler...


Ama burada mazaretimi kısaca açıklamak zorunda kaldım ,durumu biliyorsunuz. Kendime dahi vakit ayıramadığımı bilmenizi istiyorum. İzin günlerimde arkadaşlarımla buluşup, sinema, İstanbul keyfi, sahilde kahvaltı, sergiler ve fuarları gezmeyi çok sever, sosyal çalışmalarımı hızlandırırdım. Ama bir süre daha yapamam gibi. Hatta tatil ,gezi resimlerimi bile post haline getiremiyorum henüz, hemde aylaaar oldu, bakın kış geldi bu mevsimde ,sırıtacak o resimler !!!
Bir müddet daha müsade istiyorum içinde bulunduğum şartlardan dolayı.

Bugün de ıspanak ve piliç eti ile hazırladığım full sebzeden oluşan çorbamı sizlere sunuyor, en azından çorbaseverlere ve diyet sınıfımıza destek olmaya devam ediyorum.
Eğer talepleriniz olursa bana yazmaya devam edin lütfen. Cevaplara geri döndüğümü biliyorsunuz VEYA ! sayfamdan soru-yorum bırakarak takip edebilirsiniz.

HEPİNİZE SEVGİLER , ŞİMDİDEN AFİYET OLSUN ARKADAŞLAR.

24 yorum:

yemekbiraşk 1 Aralık 2010 21:40  

elinize sağlık ıspanağı severim bu çorbayada hayır demem :)
sevgiler..

NEŞELİ MUTFAK 1 Aralık 2010 21:52  

CANIM NUNUM ELLERİNE SAĞLIK NEFİS GÖRÜNÜYOR
SEVGİLER

Unknown 1 Aralık 2010 22:13  

mis mis ben tavuklu olanı tercih ederim ellerinize sağlık

kalpkurabiye 1 Aralık 2010 22:23  

doğruyu söylemek gerekirse şu günlerde böyle sağlık deposu çorbalara herşeyden çok ihtiyacımız var:)) harikasınız..
zevkle okuyor ve takip ediyorum sizi:)

Adsız 1 Aralık 2010 22:25  

ben e bunada hiç hayır demem doğrusu, ama pasta ve sofralara da demezdim. inşallah keyifli zamanları yakında paylaşırız arkadaşım tekrar geçmiş olsun.

Semra.

Unknown 1 Aralık 2010 23:02  

Sultanım iyi geceler ellerine sağlık lezzet tam tedematında öpüyorum.

atolyenott 1 Aralık 2010 23:10  

ellerinize sağlık, çorbalarınızı takipteyim. kış sebzeleriyle bir sürü çorba öğrendik sayenizde. teşekkürler :)

Adsız 2 Aralık 2010 07:03  

tuttutmuşum bir mercimektir, tarhanadır gidiyor, tamam çok güzeldirde, şimdi bunlara bakınca başka güzel tadlar da var dedim,
aklınla bin yaşa nunucum, sağol.

esin

Adsız 2 Aralık 2010 09:43  

Ellerinize sağlık Nuray Hanım yaptığınız herşeyin güzel, sunumun zevkli olduğu gibi içindeki malzemeleri düşününce lezzetininde bir o kadar nefis olduğu kesin. Bizleri yalnız bırakmayın lütfen, size çok alıştım.
Size kolay gelsin diyorum.
Sevgiyle Kalın...
Nuray

Bulbulunyeri 2 Aralık 2010 10:05  

Canım,
ellerine sağlık. İkisi de nefis görünüyor.
Tatlım,seni her zaman bekleyeceğimizi biliyorsun. Öncelikle senin kendi koşuşturmaların arasında bizleri hatırlaman bile incelik.
Sevgiyle kal.

Gönülünce 2 Aralık 2010 16:55  

Her türlü paylaştıklarınıza bayılıyorum emeklerinize sağlık...

Sevgiler...

Adsız 2 Aralık 2010 17:56  

elide evide yüreğide pırıl pırıl arkadaşım benim,çorba bir yana da şu yapraklı sunuşuna nmest oldum ben. ne kadar yaratıcısın , kuru yaprak,sıcak bir çorba, içindeki muhteşem birleşim
valla harikasın maşşallah diyeceğim
eline güzelliklerle dolu kalbine aklına sağlık bitanem
BANU

AKDENİZ AKŞAMLARI 2 Aralık 2010 18:47  

Canım ellerıne saglık .Degısık corbalar denemekten cok hoşlanırım cunku bızde corbasız yemek olmaz .Sevgıler canım..

Unknown 2 Aralık 2010 22:27  

SevgiliNunum,bu tarz çorbaları çok severim.Ellerine sağlık.Takipteyim.Sevgiler.

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 3 Aralık 2010 00:19  

nunucum seni uzun zamandır ziyaret edemedim.. ne harika lezzetler pişirmişsin her zamanki gibi :)

ellerine sağlık canım
sevgiler..

kelebeklisaniyeler 3 Aralık 2010 00:34  

nunucum ellerine saglik nefis ve saglikli bir çorba olmus,sevgilerimle canim.

Adsız 3 Aralık 2010 01:00  

canım arkadaşım bu çok ama çok lezzetli oldu.
artık ayrılmam kış boyu ben bu çorbandan.
çok teşekkürler canımcım.
selma.

tarih84 3 Aralık 2010 01:23  

bu aralar bvöyle tarifler hayat kurtarıyor, kış sendromu, diet sorunu ve de sağlıklı beslenme her şeye cevap niteliğinde bir yazı, görselliği ile de iç açıcı maşallah.

Baharcicegi 3 Aralık 2010 01:38  

Biz burdayiz canim ne zaman müsait olursan bekliyoruz yeterki saglik olsun
disarda lapa lapa kar yagiyor bu saglikli doyurucu corbayi alip pencere önünde yesem yagan kar esliginde

dogada.blogspot.ru 3 Aralık 2010 09:42  

Canım nunum sağlık, güzellik herşey senin bloğunda sonbaharın dökülen yaprakları bile bu kadarmı güzel görününür çok şık bir sunum yine her zamanki gibi ellerine sağlık sevgiler canım

TATESAL 3 Aralık 2010 12:02  

Bayılırım ıspanak çorbasına ellerinize sağlık....

Zehra Gürgen 3 Aralık 2010 21:27  

bizde genelde ıspanak Derin'in sevdiği şekilde yapılır, hafif dri ve pirinçle haşlanmış olarak..
çorbasını denemedim hiç Nunum deneyeceğim tabii ki
ellerine sağlık canım

mutfakcini 4 Aralık 2010 09:43  

ımmm ıspanak koymak hiç aklıma gelmemeişti.Nunu marka tariflerime bir yenisi daha eklendi :) Ellerine sağlık canım.sevgiler..

Bir Dilim Düş 4 Aralık 2010 23:48  

Canımmmmmmm ne güzel bir çorba bu böyleee!!!Gerçekten kremasız ve unsuz nefiss sadece sebze var.

Ben de senin dileklerine çoook katılıyorum ve 2011 hepimizin yılı olsun canım.

Sevgiler,
Evren

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP