HİNDİ ETLİ NOHUT

>> 9 Aralık 2010 Perşembe

DİYET SINIFIMIZA SEVGİLERİMLE



Diyet sınıfımızdaki azimli dostlar kaçıncı haftalardasınız bilemiyorum.
Hepimiz tek bir duyurunun çatısı altında olsak da, farklı zamanlarda başladık biliyorsunuz. Örneğin ben eylül sonunda başladım ! 7.5 kg verdim !!! Aynı sizin geçtiğiniz yollardan geçtim merak etmeyin :) Kortizonun ve Tiroidin izlerini silmeye az kaldı Halada yola devam ...
Sy içmekte bende zorlandım,olmayan bir alışkanlığımdı !!! hala ve hala başarılı değilim. Ilık su bardağıma Nane yaprakları, portakal ve limon dilimleri vb. çarelerle çabama devam ediyorum ..

Haftanın 1 günü bakalgil günümdü son haftalarda.Nohut baklagillerin içinde tek favori yemeğimdir. Bu sebeple bana uygun, sizede uyacağını düşündüğümden hindi eti ile hazırladım bugün !
Ben bloğumu ilk açtığım yıllarda, hayatımızı kolaylaştıracak, bazı uygulamalarımı , benim gibi çok yoğun takipçilerime yazmıştım, örneğin, tüm baklagilleri yeşil mercimekte dahil, haşlayıp, soğutup dondurucuya attığım vb. gibi.
Her zaman elimin altında hazır bulunuyor böylelikle. Pilava, çorbalara ve yemeklere eklenmek üzere, hiç zaman kaybetmeden pişiriveriyorlar. Bu fikri hala bilmeyen takipçilerime bir kez daha duyururum.
Bugün ben kendim için hazırladım. tarifi ise :

Hindi Etli Nohut

1sb haşlanmış nohut
1 soğan
yaklaşık 200 gr kadar kuşbaşı hindi eti
domates rendesi ( buzluktan mevsim domatesi kullanıyorum)
veya salça
1 yk.zeytinyağı - yada sıvıyağ

-Soğan yağda pembeleştirilir,
-içine hindi etleri ilave edilip sotelenir, domates veya salçası konup karıştırılır
-nohut ilave edilip,
-haşlanma derecesine (yumuşaklık) göre sıcak su ilave edilir
-tuz ve çok az kırmızı pul biber ekledim
-düdüklü tencerede 5 dk. pişirdim.

Haftalık öğününde, bakliyat olan arkadaşlarıma afiyetler olsun diyorum.
Ayrıca sadece diyet değil, Tüm nohut severler için bir alternatif.

HEPİNİZE SEVGİLER.

10 yorum:

umutluhayat 9 Aralık 2010 15:02  

ellerine sağlık canım.bende az önce etsiz nohut yedim.çok seviyorum nohutu.

umutluhayat 9 Aralık 2010 15:02  

ellerine sağlık canım.bende az önce etsiz nohut yedim.çok seviyorum nohutu.

Adsız 9 Aralık 2010 15:03  

Merhabalar Nuray Hanım,
Ellerinize Sağlık.
Hoşçakaıln...
Nuray

Unknown 9 Aralık 2010 15:06  

Sultanım ellerine sağlık nasılda gü
zel olmuş öpüyorum.

Adsız 9 Aralık 2010 15:28  

hindi etli hiç aklıma gelmezdi,
kemikli etli sevilir bizde,hindi etini ben denemek isterim ama
eline sağlık canım çok sevgiler

Fatoş

Elifin Terazisi 9 Aralık 2010 16:46  

Elinize sağlık, yarasın:)

Unknown 9 Aralık 2010 19:24  

hindi etini bende sık kullanırım yemeklerde ,nohutuda çok severim.ellerine sağlık Nunucuğum.

Esma 9 Aralık 2010 19:32  

Bü gün öğle öğünümde vardı aynısı ama ben tabiki etlerini yemedim.Hindi eti nohuta çok yakışıyor
Ellerine sağlık arkadaşım.
Esma

LEZZETİKRAM 9 Aralık 2010 19:49  

elinize sağlık ,nohut olurda yenmezmi;)

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP