NAR ÇELENK ( PATATES SALATASI )

>> 1 Ocak 2010 Cuma




NAR ÇELENK (PATATES SALATASI)

1 büyük ! narın taneleri
6 iri tuzlu suda haşlanmış patates
bol limon suyu
sızma zeytinyağı
kırmızı biber - taze çekilmiş karabiber- tuz
herhangi bir kalıp (yuvarlak yayvan olursa çelenk olur)

- haşlanmış soğumuş patatesler elle ezilir- püre değil !!(hafif iri taneli)
- içine zeytinyağ- baharatlar limonsuyu ve az tuz eklenir.
- film-folyo serdiğiniz kalıba sıkıştırılarak patatesler yerleştirilir
- buzdolabında 1 saat dinlendirilir
- servis tabağınıza ters çevirerk alınır
- en son narlar ,tek bir boşluk bırakmadan üzerine avcunuzla bastırarak yerleştirilir.

AFİYETLER OLSUN.

YILBAŞI MASASINDAN

6 yorum:

lavantalimon 2 Ocak 2010 11:45  

ELLERİEN SAĞLIK.

NAR SLATALAR ÇOK YAKIŞIYOR KEYİFLE YENİYOR. BU SLATADA NEFİS OLMUŞ ŞIK GÖRÜNÜM:))

Unknown 2 Ocak 2010 12:44  

Canım ya valla maşallah sana bu sunumların beni mahvediyor:))Elleri
ne sağlık kocaman öptüm...

Safran 2 Ocak 2010 13:52  

Ellerine sağlık canım ya ben kıyıpta yiyemem bunu, çok beğendim sunumunu, ellerine sağlık... Benim oğlan patatese düşkün şu sıralar hemen yapmalı, içten sevgiler...

Adsız 2 Ocak 2010 14:37  

nunum ben sana telefonda dedim diyeceğimi hahahahahhahahah
ona göre hahahahahahahah
NESRİN.

pelince 2 Ocak 2010 14:40  

Ev halkı çok şanslı ,muhabbetli nice sofralarınız olsun inşallah...

Adsız 2 Ocak 2010 17:14  

ama yazık degılmı benım gıbı hamıse ve dıger hamıslere :) bu guzel resımlerı koyuyosun .valla sonunda evıne baskın yapcaz blogca.ellerıne saglık canım.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP