SEVGİNİN BİNBİR HALİ - 2 / NASIL TEŞEKKÜR ETSEM Kİ ?

>> 2 Ocak 2010 Cumartesi






















HER BİRİNE TEK TEK TEŞEKKÜR ETTİĞİM ÇOK SEVGİLİ BLOG ARKADAŞLARIM....
BENİ İHYA ETTİNİZ..

HER BİRİNİZİN GÖNLÜNE, ELİNE, EMEĞİNE SAĞLIK.
ÇOK ZARİFSİNİZ,

SADECE GÖNÜL GÖZLERİMİZLE BİRBİRİMİZİ GÖRÜYOR OLMAK BİLE NE KADAR ANLAMLI ......
KESENİZ DOLU , SAĞLIĞINIZ HAZİNE, BEREKETİNİZ YAĞMUR OLSUN.
TEŞEKKÜR EDERİM....... HEP BERABER AĞIZ TADIYLA NİCE YILLARA.


Yılbaşı Sofrası
Yabanmersinli elmalı salata
Kestaneli iç pilav
Nardan çelenk (patates salatası)
Yeni yılın ilk günü ve davet

37 yorum:

EZGi :)) 2 Ocak 2010 21:27  

hediyelerin harika gerçekten mutlu günlerde güle güle kullan

SMİLENA 2 Ocak 2010 22:17  

mutlu yıllar !!!
gerçekten hepsi harika...

Adsız 2 Ocak 2010 22:20  

çok guzeller!!!

Unknown 2 Ocak 2010 22:33  

ne kadar güzel bu denli sevilmek, hemde belkide hiç yüzünü görmediğin dostlar tarafından. yeni yılın bu denli bollukla bereketle geçsin nunucum..

Bir Dut Masalı - nUnU 2 Ocak 2010 22:49  

ezgi
teşekkür ederim canım, çok severek masalarımızda paylaştım.


smilena,
mutlu yıllar canım...
ne güzellik dimi.. haklısın canım.


dolunay
:))) bencedeee....



zencefil
fundacığım ne söylesem az canım. insanın iç yüreği kabarıyor bu sevgi seline.
VAROLSUNLAR...

Unknown 2 Ocak 2010 23:43  

sevginin açamayacağı kapı yumuşatamayacağı yürek yokki hepsi çok güzel güle güle kullan mutlu yıllar

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Ocak 2010 00:05  

kendimce
ne güzelll anlatmışsınız....
teşekkürler..güzel yıllar.

Yaşamın kıyısında 3 Ocak 2010 00:11  

Hepsi çok güzeller,
güle güle kullan canımcım...

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Ocak 2010 00:16  

yaşamın kıyısında,
çok teşekkürler Nurcuğum. inşallah sağlıkla.

Sevgi Küçük 3 Ocak 2010 00:50  

Çok güzel şeyler, çok zevkli seçimler gerçekten. Sağlıkla kullan hepsini. :)
Sevgiler

lezzet sefasi 3 Ocak 2010 07:58  

Hepsi cok guzel gulle gule kullanin.
Sefa

lavantalimon 3 Ocak 2010 11:46  

cicilerini güle güle kullan:))canım.

Adsız 3 Ocak 2010 12:56  

hepsi süper kendimi mudonun reyonun da zannettim hepside favorilerim arasındaydı güle güle kullanın
fatoş

Baharcicegi 3 Ocak 2010 14:25  

hepsi birbirinden güzel iyi günlerde kullan canim

KİZHATCE 3 Ocak 2010 14:38  

sağlıklı,mutlu,bereketli ve hediyelerini güle güle kullanacağın güzel bir yıl diliyorum,öpüyorum nunu cuğum....

Bulbulunyeri 3 Ocak 2010 15:15  

Canım,
tüm hediyelerin birbirinden güzel ve zarif.
Güzellikler güzellikle karşılaşınca daha da güzelleşmişler.
Eminim ki, tüm hepsi tüm sevginle beraber en güzel konukları
Sevgiyle kal.ağırlayacak.

Rakunt ideas 3 Ocak 2010 17:04  

Hediyeler süper bayıldım ne mutlu sana:))İnşallah güzelliklerle başlayan yeni yılın hep öyle devam eder öptüm.

Yemekbahane 3 Ocak 2010 17:21  

hdiyelerine bayıldımmm... hepsi harika
guzel gunlerde kullan canım

cansudere 3 Ocak 2010 19:05  

hepsine bayıldım canım .iyi günlerde kullan sevgiler..

Zehra Gürgen 3 Ocak 2010 20:04  

Nunum hepsi birbirinden zarif ve çok ama çok zevkli hediyeler.
Kalbin kadar güzel hediyeler almışsın taçsız kraliçem.

Güle güle sevgiyle kullan :)

Unknown 3 Ocak 2010 20:09  

Canım hepsi birbirinden şık hediyele
rini iyi günlerde mutlulukla ve sağlıkla kullan.Her şeyin en güzeline
layıksın.Kucak dolusu sevgiler öpüyorum...

Pembe Tatlar 3 Ocak 2010 21:49  

Canım görmeden sevmek gerçekten burada öğrendim...

HEdiyelerini güle güle kullann...

hepside çok cici..

pelince 3 Ocak 2010 22:44  

Nunucum vallahi hepsi şahane.. iyi günlerde sağlıkla kullan canım...
öpüyorum...

mutfakcini 3 Ocak 2010 23:56  

Tek tek baktım hepsine,çok güzeller.Güle güle,iyi günlerde kullan canım,sevgilerimle :)

durutarifler 4 Ocak 2010 13:26  

Nunu'cum hepsi birbirinden güzeller.
Bu arada unutmadan yeni yıl sana mutluluklar getirsin . Sevgiler

Narince 4 Ocak 2010 15:36  

Hediyelerini güzel günlerde kullan Nunucuğum. Hepsi de sana yakışır zariflikte, güle güle kullan.

Hülya 4 Ocak 2010 15:37  

Hepsi birbirinden güzel Sevgili Nunu ne güzel böyle dostlara sahip olmak.
Mutlu seneler

Adsız 4 Ocak 2010 16:26  

sana ne yapılza azdır nunucum. sen bloglardaki en zarif insansın.her güzellik sana yakışır yakıştırmışlarda zaten. alanda verende sağolsun kim iseler.
iyi günlerinde kullan canım benim.
sema

Pelin 4 Ocak 2010 16:40  

Hepsi çok güzel.Güle güle kullan Nunucuğum. Çam ağacı şeklindeki salatana da profiterol ağacına da bayıldım. Çok yaratıcı. Ellerine sağlık
Sevgiler

ARZU - ENGÜZELTATLAR 4 Ocak 2010 17:11  

İyi günlerde kullanın hepsi çok güzel:) Sevgiler...

Betül MUTFAKTA 4 Ocak 2010 20:10  

Iyi günlerde kullan hediyelerini..
Hepside çok cici :))

dogada.blogspot.ru 4 Ocak 2010 20:51  

Hediyelerin geldiği adres güzelNUNUCUM arkadaşlarında senin gibi çok ince zevkliler hepsi birbirinden güzel iyi günlerde kullan canım çok öpüyorum .

IŞILCA TATLAR 5 Ocak 2010 01:20  

Nuray'cığım,
Bunca insanın sevgisini kazanmak ve onların gönüllerinde taht kurmak mutlulukların en güzeli.
Bunu fazlasıyla hak ediyorsun.
Hepsi çok güzeller, güle güle kullan canım.
Ben de senin yeni yılını kutlar, sağlık, mutluluk ve herşeyin gönlünce olmasını dilerim.

Çok öpüyorum.

Çınar 5 Ocak 2010 10:20  

Çok güzel armağanlarının hepsi de, üstelik bunları, yüzlerini görmediğin dostlardan almak, çok daha güzel ve anlamlı. Arkadaşların eline sağlık,güle güle mutlu günlerde kullan.

Sevgiler canım benim

NEFİSE 5 Ocak 2010 11:42  

Vııııışşşş...Aney..bu nee... ha ha ha .. harika ..harika..bayıldım.. renk cümbüşünü severim..ben en çok atkılı kardan adamlı tabakla, dantel masa örtüsünü beğendim. Allah sağlıklı günlerde kullanmak nasip etsin inşaaalllaaahhh...Kucaklıyorum seni..

Bir Dut Masalı - nUnU 5 Ocak 2010 14:24  

ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM NAZİK YORUMARINIZA
Samimi duygularınıza.

*
nefiseciğim
çok güldürdün beni canım ya
:)))))))))))))))

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN 8 Ocak 2010 19:50  

hediyelerini güzel günlerde kullan inşallah artsın eksilmesin :)

Sevgiler

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP