NİCELERİNE , HEP BERABER.....

>> 15 Ocak 2010 Cuma





benim zencefilli kurabiyeler

fıstıklı narlı roka salatası
İstanbul taş fırın simitleri !!!!!
Sevtap'ın lahmacun harclı milföyleri (mükemmeldi )
sevtapın meşhur dil peynirli börekleri
Mardin usulü mercimek köftesi (farklı adı var öğreneceğim !! )
VE 3 KATLI BU GÜZEL EVİN ,ÇEKEBİLDİĞİM YENİ YIL OBJELERİ


soldaki müzik kutusu Sevtap'ın çocukluğuna ait yaklaşık 40 yıllık !!


kış bahçesi








Bir önceki postta belirttiğim gibi, unutulmaz bir görsel şölen yaşattık gözlerimize O aralık gününde.
Sevgili sarı şekerimiz Sevtap'ımızda Harika bir yeni yıl karşılamasıydı bizler için..
Hatırı derin olan Kahvelerimizle neredeyse 40 yılı bulan arkadaşlığımız (ilkokuldan beri)
yanında kendi gibi enfes olan Sevtap'cığımızın mükemmel truffları,

şen ve sevgi ortamındaki masamız, gelmiş geçmiş ve bugünü kapsayan doludizgin sohbetlerimiz arasında ,burada olan , olmayan resimler, güzellikler ve daha niceleriyle ,rengarenk bir gün daha kazandı hatıralarımız diğer yoncalarımla beraber.

Masal sayfama bu güzel hatıramızı alıyor ve sizlerle paylaşmak üzere, resimlerle başbaşa bırakıyorum.

HEPİNİZİN DOSTLUKLARI DAİM,
KAHVELERİNİZ ŞEN, UMUTLARINIZ AYDINLIK OLSUN
ÇOK SEVGİLERİMLE....

28 yorum:

tatlıhayat 15 Ocak 2010 10:10  

Eski arkadaşlar gibi var mı? Sanki kardeş gibi oluyorlar.Sofra da muhteşem bu arada!

birsence 15 Ocak 2010 10:25  

ayy bayılmak ne kelime ablacığım herşey sunumlar o kadar güzelki ne diyeceğimi bilemedim bayıldım hatta sonra ayılıp tekrar bayıldım:)))neşeniz bol olsun öpüyorum ablacığım...

kalpkurabiye 15 Ocak 2010 10:42  

fotoğraflar çok güzel gerçekten dilekleriniz size iki katı geri dönsünn

Unknown 15 Ocak 2010 10:44  

Muhteşem canısı tam bir görsel şölen gerçekten.Hepsi birbirinden şık objeler.Muhteşem bir masa ve ha
rika lezzetler.Muhteşem dostlara be
raber sağlık ve mutluluk dolu harika ömürler dilerim.Kocaman öpüyorum...

Damak Tadı 15 Ocak 2010 10:57  

Sevtap'cığına ve sana çok teşekkürler tatlım..Bu güzellikleri sana yaşattığı,sen de bizlerle paylaştığın için..

Dostluklarınızın nice 40 yıllara ulaşması dileğiyle..Her gününüz böyle renkli ve bereketli geçsin canım..Kocaman öpüyorum yanaklarından..


Mutlu hafta sonu tatili diliyorum..


Sevgilerle..

Delfina ; 15 Ocak 2010 12:04  

Çok çok güzel geçmiş gününüz Nunucum,sofradaki envai çeşitle gönüller de şen olmuş...Nice sonsuz dostluklara...

beste 15 Ocak 2010 12:23  

narli, fistikli roka salatasi, simit, mercimek kofte aksama kadar sayiklarim artik of of:)

Jack T 15 Ocak 2010 12:35  

Hi Nunum,

with you is celebrated only lukulisch. Every day?

Super ...

Greeting Jacob

Gönülünce Lezzetler 15 Ocak 2010 12:38  

Gözlerim bayram etti resimler harika cıvıltı bayram havası gibi bayıldım...Arkadaşlık önemli bulunca sıkı sıkı sarılmalı...Ağzınızın tadı hiç bozulmasın...
Sevgiler...

Adsız 15 Ocak 2010 17:02  

senin kattığın güzellikler çok fazlada ondan canım...
rüya alemi gibi ...
sevgiler nunuş.
FERDA

Çınar 15 Ocak 2010 17:27  

Herşey çok güzel, hele de eski dostlarla paylaşılan bir gün hepsinden güzel olmuş. Sefanız olsun

Sevgiler

Sevil Şahin 15 Ocak 2010 18:06  

ablacım ne bayılması ne hayranlıgı bittim eridim valla mükemmel herşey sunum servis mamalar bayıldım bayıldım elleriniz dert görmesin ablam afiyet bal olsun rabbim hiç ayırmasın sizleri
sevgiyle kal

Adsız 15 Ocak 2010 18:19  

canım ne güzellik böyle masa aksesuarlar menü çok lezizi ve şık
hepinize kocaman bir yıldızlı 10 benden ne harikasınız
iyi akşmlar nunucum.
SEMRA

lezzet sefasi 15 Ocak 2010 20:29  

Sizler adina cok sevindirici.
kutlarim nicee guzel payalsimalra.
Sevgiler,
Sefa

aysegul 15 Ocak 2010 21:38  

nuray ablacım;sen veya sevtap hanım
beni manevi kızınız olarak üstünüze
geçirirmisiniz :Pp
off yaa ikiniz de harrikaasınızzz!!

Zehra Gürgen 15 Ocak 2010 22:06  

Tüm detaylarıyla çok güzel bir ev..
Sofra ve böreklere özellikle bayıldım..

Nunum dostluğunuz daim olsun canım.
sevgiler

Adsız 15 Ocak 2010 22:32  

canım senin gibi zevkli özenli bir arkadaşımız olunca hepimiz rapta zapta geçiyoruz vallahi.
bak artık hep SEN olduk -))
iyiki varsın can nunum.
ASUMAN.

atesböcegi 16 Ocak 2010 00:46  

Muhtesem bir sofra. Kim bilir nede lezizdi. Bayildim herseylere. Dostlugunuz daim olsun NuNum. Sevgilerimi biraktim.

Yelish 16 Ocak 2010 07:16  

ben bu sofralari gordukce ucaga atlayip gelmek istiyorum.. cok samimi soyluyorum bunu
ahhh ahhhh
afiyet olsun , neseniz bol olsun

sevgiler - opuyorum cokk :)

Adsız 16 Ocak 2010 09:45  

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SANA DOSTLARINA YAZANLARA.
tam kutlama tam yeni yıl hazırlığı
oldu canım sizlerle,

bakmak bile yetti o GÜZEL ÇILGIN günü hatırlamak için.
darısı 2011'e inşallah =))
herşey ama herşey için teşekkür ederim.iyiki varsın
çok çok öpüyorum canımı .....

(bizde bir balık yiyelim !!!
face B. yıkılıyor =))))
kıskanırım ama =)))) SEVTAP

http://www.lezzetibol.com 16 Ocak 2010 12:49  

Canım herşey heryer dört dörtlük.
Hayran kalmamak elde değil

sevgiler

Mehmet Osman Çağlar 16 Ocak 2010 14:06  

Herkesin eline sağlık efendim.

Yeni yılda ailece saadetler diledim

Saygılarımla

Tijen 16 Ocak 2010 22:15  

Evet evet tatlım nicelerine...

Pembe Tatlar 16 Ocak 2010 23:30  

canım tek kelime ile şahane...
Rabbim daim etsin ...

Mutlu pazarlar..:)

Adsız 17 Ocak 2010 01:12  

canım iyi pazarlar diliyorum, resimler harika görünüyorlar.
çok öpüyorum seni
banu f.

GELİNCİK MUTFAK 17 Ocak 2010 01:28  

bana uğrarmısın canım...senin için bloğumda bir şey var....
masa çok şık...hele tabaklar ve yeni objeler harika...lezzetlere diyecek yok..

Adsız 18 Ocak 2010 02:08  

tek kelimeyle herşey mükemmel ...daha söylenecek laf yok...sevgiler..:)

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) 18 Ocak 2010 08:23  

HERŞEY O KADAR MUHTESEMKI,ÖZELLIKLE 40 YILLIK DOST NE DEMEK DILE KOLAY.DOSTLUGUNUZUN SONSUZA KADAR DAIM OLMASI DILEKLEIMLE.
SEVGİLER.
CEMİLE OKŞAR

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP