31 ARALIK 2009........................................

>> 1 Ocak 2010 Cuma

yabanmersinli, elmalı, makarnalı , kereviz salatası (nUnU)




nar çelenk (limonlu patates salatası)
kestaneli iç pilav
portakal soslu hindi
yeşil salata
kabak tatlısı ve masada olmayan yılbaşı keki ile pastası
rus salatası
zeytinyağlı sarma
yoğurtlu sarımsaklı havuç salatası

brokoli salatası




Her şey sakin, Evimiz huzur doluyken,
Kapımız kargocularla sıra sıra hiç durmadan çalarken !
( çokk çokk teşekkürler )
Masamız, MASALIMIZ cıvıl cıvıl cıvıldarken
Tüm ailem gülümserken
Kalben dualar okunurken
Çalan telefonlar ard arda coşarken
En sevdiğimiz şarkılar, göz göze söylenirken
Tam 12'de Masal Kahramanım , kara dutlarım sımsıkı sarılmışken,
Havai fişekler komşularla seyredilerken
Maytaplar karanlık gecede şahaser yıldızlar gibi yanıp yanıp sönerken
2010 TÜM HAŞMETİYLE GÖZ KIRPARKEN
Sabah oldu.......cümleten :)))))))))

HEPİMİZE HAYIRLAR HUZURLAR BEREKETLER GETİRSİN.... HOŞGELSİN SEFAYLA GİTSİN...

BİZLERİ BİRBİRİMİZDEN HİÇ AYIRMASIN !!!!! :))))
Ne Mutlu bana ki ;Varsınız . TeşekKür EDERİM.

14 yorum:

Pembe Tatlar 1 Ocak 2010 22:59  

Masa harika nunucuğum ellerine sağlık hgerşey gönlünce olsun mutlu yıllar...

Leylak Dalı 1 Ocak 2010 23:07  

AMİN CANIM, TÜM DİLEKLERİN, DİLEKLERİMİZ GERÇEK OLSUN İNŞALLAH...

MUTFAKISTAN 1 Ocak 2010 23:08  

AMINNNN NUNUCUGUM...
HEPIMIZE SAGLIK MUTLULUK GETIRSIN
YENI YIL ULKEMIZE HUZUR GETIRSIN
COK OPUYORUM CANIM....

Bulbulunyeri 1 Ocak 2010 23:19  

Canım,
pastaya bayıldım. Masada ki herşey çok güzel.
Dilerim bu yıl Ülkeme de bizlere de sağlık, mutluluk, huzur getirir.
Sevgiyle tamamlanan bir yıl olması dileğiyle.

Flame 1 Ocak 2010 23:38  

Ohhh ne güzellll.. 2010 hep güzel günler yaşatır umarım sana, bana.. Mutlu yıllar canım..

Unknown 1 Ocak 2010 23:39  

AMİN Canım:))Rabbim hiç ayırmasın yeni sene tüm güzellikleri versin inşallah.Her zamanki gibi harika bir
masa kocaman öpüyorum...

Banuca 1 Ocak 2010 23:41  

Tüm ömrünün sevdiklerinde mutluluk,sağlık ve huzur içinde geçmesini diliyorum.

Primarima 1 Ocak 2010 23:42  

Nunu kereviz salatası demesen ben ona pasta gözuyle bakmaya devam edecekdim:)sofra yine ahenk içinde dans ediyor:))

zeynep 1 Ocak 2010 23:56  

MUHTEŞEM BIR SOFRA YENIDEN BIR YIL BAŞLANGANCI YENI YILIMIZ BOL KAZANÇ VE SAĞLIK DİLİYORUM HERKESE..

GÜLSÜM 2 Ocak 2010 03:13  

ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR AMA TARİF YOK İSTİYORUZ....

Tuba 2 Ocak 2010 03:19  

Nunucum, sen herseyi soylemissin. Bize Amin demekten baska bir sey kalmiyor. Masan suuupeer olmus. Bende olmak isterdim..Cok sevgiler..

lezzet sefasi 2 Ocak 2010 05:59  

Amin tum dileklerinize katilmamak eldemi ki.Cok ozenli ve sicak bir sofra ellerinize saglik.
Sefa

Adsız 2 Ocak 2010 08:41  

canım arkadaşım nede güzel hazırlanmışsın..
yine yoruldun..... ASU.

Adsız 2 Ocak 2010 14:41  

nefissin be anam nefis
tamda bayılmalık sofra...
sefan olsun.sevgiler çiçeğim öptüm seni.
BANU.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP