DÖRT MEVSİMDİR ADIM (MİM - 3)

>> 18 Ocak 2010 Pazartesi



Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyleri
değiştirmek için GÜÇ,
Değiştiremeyeceğim şeyleri
kabul etmek için SABIR,
ikisi arasındaki farkı bilmek için AKIL ver.

mim- 1
mim -2

Geçmişin DERİN SEYAHATlerinden geri döneli çoookk çokk uzuuun yıllar oLuyor. Herkes kadar aldığım acılara, sevgilere, yaşanmışlıklara artık arkama bile bakmadan yürüyorum hayat denen maceralı yollarda...
Onlarda artık ahkamı kesip oralarda ve gerilerde kaldı.
İNSANLARI ANLADIĞIM, NERDE NE YAPMAM GEREKTİĞİNİN adını koyduktan sonra tüm yollarımı IŞIKLI halde yürümeye devam ediyorum , hemde emin adımlarla !
Şİmdi sakin bir gölde, bir kuğu misali salınıp duruyorum, olabildiğince huzur ve dinginlik içinde...
Bataryama bakıyorum her an şarjdayım sanki.. Her an , her şeye hazırım yani. Enerjik ve dolu görünüyorum olsamda , şuda bir gerçekki pil biraz eski.
Batarya dolsada yarı yolda her an kalabilirim gibime de geliyor,

Varsın olsun diyorum , gerekirse operatörden bağlanırım ))

Bir başka virajı dönüyorum.. önümde ketler, barikatlar kurup kamuflaja bürünmüş bir takım kişiler görüyorum, ama ben yinede tanıyorum onları.. Umursamıyorum ve hiç yılmıyorum arkama bile bakmadan yoluma devam ediyorum. Her nedense hiiiiçde KANDIRILAMIYORUM...Akıllımı yım ?

yok ! hayat tecrübesi diyelim !
Babamın sözü aklıma geliyor, '' çiçeğe bak ama ,çekip de köküne bakmaN daha iyidir, sağlammı çürükmü anlamış olursun '' diyor gençlik yıllarımın ötesinden .
Bense önceden kökünü bildiğimden, çiçeklerime gözüm gibi bakıyorum .....
Diğerlerini ise Neyle kamuflajlanmış olursa olsunlar, onları da İç Gözümle- Derinden ayıklıyorum !

Bazı zamanlar oluyor, oturuyorum ve izliyorum karşımdaki yüzleri :
Beni Özellikle kandırmalarına ! hatta bana yalan söylemelerine ve dahası bana OYNAMALARINA İZİN VERİYORUM ! Evet evet, MÜSAAEDE ediyorum :-)
Sonra karşılarına geçip ,onlara kendilerini en baştan seyretmeleri için, Sevdikleri film olan PİNOKYOYU başa sarıp oturtuyor ve kendileriyle başbaşa bırakıyorum !!!!! ve elbetteki tamamen aradan Çekiliyorum.
Yapım böyle , affetmeyi ne yazık ki hiç öğrenemiyorum !
ve Hayatın bana kattığı akıl oyunlarını daha çok seviyorum !

Bu aralar cesaret geldi.. Doğduğum topraklara daha sık gidiyorum artık, babam olmasada :( oralarda bıraktığı-mız ayak izlerinden yürüyorum..... başka bir hava solusamda O olmadan , yinede onsuz maviliklere selam yolluyorum...


Çocukluk yıllarımda şimdilerde boğaz köprüsünün olduğu yerler ADETA benim sığınağımdı,
büyümüşde küçülmüş yanım, o enfes papatya gelincik dolu tepelere konar , çayır çimenler arasına uzanıp , çocuk gözlerime, adeta güneş gözlüğü takarcasına büyük gözleri takıp derinlere gider , geleceğin inşaalarını kurardım birer birer..
Peki ; Çocuk olmuşmuydum sahi ? .... Peki ama ben neden hep büyüktüm !

DİYORUM Kİ ;

insanlarmı yoruyor, benmi yorgunum , yoksa yeterli mi değilim ??? artık bunu da fazla irdelemeden geçiştirip, hayatın bana müsade ettiği kadarıyla, yolları adımlıyorum... İnsan ,zor zanaat !

Hayat benim için çayımın karanfili - limonu, kahvemin kokusu, pamuk şekerim -elma şekerim kadar keyif aldığım doyumsuzluktur. Herşeyiyle bağlanmışım ben bu atmosferde.
BESBELLİ Kİ İŞTE BÖYLECE BEN HAYATA AİTİM.

Köküm kuzey ,tutunduğum dal batı. Ülkem gibi ,coğrağfik yapım hem doğu-hem batı ,demekki oryantallik var benim kanımda :) çok renklilik burcumun özelliği, hareketliliğim, insana doymayışım, herkese çok yakın oluşum ;
bir okadarda mesafeli- vakur duruşum da baba genlerimden gelmiş olsa gerek......

ha...Kuzey rüzgarımı ? malum serttir ; estimi TAM ESER ! :)

Oku oku doymayışım, gez dolaş bıkmayışım, dünyalara sığmayışım da bir başka özelliğim. Şarkılar mırıldanışım, müziğe sevdalanışım, sanata- doğaya -tabiata düşmüşlüğüm, hayvanları sevişim, kelebekleri- kuşları öpüşüm, Yaradana bağlanışım, evrene hayran oluşum bunlar işte BENİM VAROLUŞUM.


Yemek -Sunum- sofralar ÖZEL İLGİ ALANIM, İstanbul-boğaz en büyük sevdalığım, MASAL'ım yaşam tarzım, Beylerbeyi, Kandilli, Hisar Tüm eğitim hayatım, Otomotiv iş yaşantım, 27. yılı dolan evlilik sanatım, hiç bir iddiası olmayan gayet sıradan insani yaşantım, Hakiki samimiyet, ciddiyet, sevgi-saygı bakış açım, yoğun sosyal faaliyetlerim, telaşlarım, heyecanlarım,

fidan gibi gibi görünsede !!! :) Çınar olmaya adımlar kalmış yaşım başım :)
2 yetişkin delikanlım, Yol arkadaşım -MASAL KAHRAMANIM ,

soyağacım, valide sultanım ve tek kardeşim,
VATANIM- BAYRAĞIM-MİLLETİM-
KAHRAMAN MUSTAFA KEMAL ATATÜRK' üm
İŞTE KISACA HAYATIM............

SORARLARSA , DÖRT MEVSİMDİR ADIM.

Bana SON 1 YIL İÇİNDE YOLLANMIŞ TÜM MİMLERE İTAFIMDIR ..
KABUL OLA / nUnU

********

52 yorum:

Jack T 18 Ocak 2010 11:23  

Hi Nunum,

The picture is beautiful there. Four seasons in one picture is fascinating.
Great compliment to the painter.

Greeting Jacob

PS. I am able to serve at you any other button except comments

Delfina ; 18 Ocak 2010 11:30  

Nunucum,doğayı seven insanlar her zaman çok insancıl oluyorlar çünkü herşeye karşı sınırsız sevgiler var.O tanıdıklarımdan biri de sizsiniz Nunucum,şanslıyım sizin gibi bir fidanı tanıdığım için.. ( çınar olmaya çok var daha )

sevgiler

Adsız 18 Ocak 2010 11:36  

sen daha daha yazmadıkların kadar derinsin.
seni biz yazsak ? :)
CANIMIZSIN
sevtap

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 18 Ocak 2010 11:46  

Nunucuğum,

sen bir harikasın. Seni tanıdığıma çok memnunum, büyük şans...

Sevgiyle kal,

Stil Direktoru 18 Ocak 2010 11:56  

Senin mim cevapların bile farklı naif ve özel kadın seni seviyorum be güzel yüreklim

Adsız 18 Ocak 2010 11:59  

SEN RUHU GÖĞÜN EN YÜKSEKLERİNE UZANMIŞ
ÇOKTAN DÜNYANIN FARKLI KATMANLARINA ERİŞMİŞ BİR CAN ÖRNEĞİSİN.
KLONLATACAĞIM SENİ.
LAZIMSIN LAZIM !
filiz ))))))

Adsız 18 Ocak 2010 13:04  

hayatım içinden neler gelmiş
bayıldım bu yazına.
hakikaten öylesin canım ya.
içimden gele gele sımsıkı sarılıyor ve seni mis gibi JLO kokan yanaklarından öpüyorum -)
sema.

Mehmet Osman Çağlar 18 Ocak 2010 13:50  

Sevgili Nuray hanım,bendenizin bloğunu sitenize eklemiş olma nezaketiniz karşısında söyleyecek sözlerimin çok az geleceğini,
yetersiz kalacağını biliyorum.
Lütfen sade ancak çok samimi teşekkürlerimi kabul ediniz.Blog dünyasına atılmadan önce,amatör şiirlerim,çok eski bir arkadaşın bloğunda,kendilerinin rızası olmak üzere yayınlanıyordu.Fakat bloğunu kapattı.Bunun üzerine kendibloğumu
kurdum,amacım iddalı olmayan şiirlerimi sizin gibi arkadaşlarla paylaşmaktır.Sizi uzun süredir takip ediyorum.Enerji ,sinerjiniz,
pozitif hayat görüşünüz bloğunuza yansıdığı gibi diğer sitelere verdiğiniz olumlu ve tecrübe kokan yorumlarınız kişiliğinizin nasıl da insan sevgisi ve tecrübe taşıdığının göstergesidir.

Zatalimin talebelik hayatı İstanbul'da geçtiğinden tam bir İstanbul hayranı ve aşığıyım.
Zamanında Hisar şairlerinin yanında çırak bile diyemeyeceğim konumda yanlarında bulunma şerefine nail oldum.Sözü biraz uzattığımın farkındayım,ancak niyetim,aşağıda yazdığınız mim metninin katıksız bir edebi
metin niteliği taşıdığını arz etme isteğimdir.Zevkli yemek tariflerinizin yanısıra lütfen arasıra bu tür yazılarınızdan
bizi mahrum etmemenizi rica ederim.Size,eşinize,ailenize,
arkadaşlarınıza en içten sevgi ve saygılarımla...

lezzet sefasi 18 Ocak 2010 13:57  

Harika bir yazi,kutlarim.Hayata her daim pozitif bakisiniz cok guzel.
Sevgiler,
Sefa

durutarifler 18 Ocak 2010 14:47  

Bu yazının üstüne ne yazılabilir ki. Hele de benim gibi kelime fakiri isen :((
Yürek dolusu sevgiler

Yaşamın kıyısında 18 Ocak 2010 14:58  

SENİ SEVİYORUM...
SEVDİĞİN BOĞAZIMIZI, BEYLERBEYİMİZİ, GEÇMİŞ ANILARI SEVİYORUM...
SENİ BULDUĞUM İÇİN SEVİNİYORUM...
GEÇMİŞİN SESİNİ BUGÜNÜN MASALINI SEVİYORUM...

Unknown 18 Ocak 2010 15:01  

Canım benim yüreği muhteşem dostum
iyiki varsın bu harika paylaşım için sonsuz teşekkürler.Mutlu hafta
lar kocaman öpüyorum...

tatlıhayat 18 Ocak 2010 15:49  

Harikasın Nunu cum,ne diyeyim.Sevgiyle kal..

bir demet feslegen 18 Ocak 2010 16:00  

Sonunu getiremedim ilkinde gözümün yaşından.. 2. sefer bir daha..
Ne güzel yazmışsın canım ya, harikasın
sevgiler kocaman

Adsız 18 Ocak 2010 17:15  

CANIMSIN YA SEN
aynı okul günlerindeki gibi. gazete çıkardığın o tazecik filiz yaşınla başınla ! :-)) boyun-DAN büyük yazardın.
sen dünyayı kaç kere dönmüştün o yaşımızda bile.
sevgili arkadaşım çok başkasın ya.
tariflerine ne denebilirki
ama yazıların mest ediyor beni.
akşama enişte beyinde okuyacak ve çok duygulanacak
sana hepimizden ucak dolusu sevgiler.
BURNUMUN DİREĞİNİ SIZLATTIN KEDERİNLE =(((
neslihan.

NEŞELİ MUTFAK 18 Ocak 2010 17:30  

nunucuğum diyorum sana içimden öyle geliyor.Seviyorum ben bu kadını yaşama olan sevdasını .
güzel yüreğini ,düşünceli yapısını ....
hiç tanımıyorum bilmem kimdir nedir yüz yüze gelmedik,ne telde konuştuk ne başka bir iletişimle.Ama ben seviyorum onu samimi satırları içimi okşuyor tanıdık biri gibi geliyor bana belki olmak istediğim beni görüyorum onda belkide hayallerimin kahramanını bilmem nedenn... duygular karşılıklıdır diye düşünenlerdenim..
sevgilerde karşılıklı...
sevgilerimle

Adsız 18 Ocak 2010 17:39  

seni kocaman olsalarda öğrencilerime okutacağım.
zaten hayat dersi ancak böyle alınır. mükemmel yazını ayakta alkışlıyorum sevgili başkanım kadim dostum, öğrencilik yıllarımızın yıldızı, boğazın en güzel kızı
ve seni çok özlüyorum nuraycığım.
bloğun hayranlık uyandırıyor bende
sen benim bizim hepimizin en büyük şansısın.
en kısa sürede bekliyoruz dünya tatlısı.
iyi akşamlar başarılar. GÜLNUR Ö.

aslan 18 Ocak 2010 18:40  

Son günlerde böylesine bir yazı..
sadece sessizce okuyabildim..
hani yorum yapmak çok zor olanlardan...

Sağlık..huzur dileklerimle..

Bulbulunyeri 18 Ocak 2010 18:50  

Sevgili Nunu,
ne güzel yazmışsın. Soluksuz okudum. her şeyi tüm ayrıntılarıyla ama az sözle nasılda ifade etmişsin. kaleminin gücünü biliyordum ama duygularla birleşince bu kadar güçlü ve özel olacaklarını bilememiştim.
Blogunu izlediğim zamandan beri bitmeyen enerjine hayranım.(Allah eksik etmesin) İnsan pozitif olunca yaşadıkları kötü ya da mutsuz da olsa bir tarafından muhakkak iyi bir şey buluyor.En azından bundan da alacağım dersler vardır denilince ortaya NUNU gibi biri çıkıyor. Ömrün boyunca bu duygunun hep artması dileğiyle,
Sevgiyle kal.

mutfakcini 18 Ocak 2010 19:16  

Büyük keyifle,kah duygulanarak,kah gülümseyerek okudum..Güzel yüreğine sağlık Nunu'cum..Sevgilerimle.

Adsız 18 Ocak 2010 19:23  

beni son zamanlarda hiç bir şey bu kadar mutlu edemezdi
kendini yazmak, anlatmak çok zordur.
ama seninki SANAT olmuş can arkadaşım. mükemmel kalemine engin kalbine müteşekkirim.
tüm sınıf arkadaşlarımızı burada görmek çok güzel olurdu çok seviyoruz seni hasretle kucaklarım
GÜLBİN B.

Adsız 18 Ocak 2010 20:35  

nuraycığım ancak sen dillendirebilirdin kendi karakter özelliğini zaten.bir insanın en iyi analizi kendindenden başkasında olmaz.
dört dörtlük bir yazı olmuş
tam 3 kere okudum keyifle ve doyamadım, ah senin şu mübarek kalemin. sevgiler selamlar canım
BANU.

Demet 18 Ocak 2010 20:36  

Çok tatlısın Nunucuuum! :)

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ocak 2010 23:03  

jacktels kochbuch
tahnk you ery much :)


delfina
severim yaradandan ötürü...... :)
teşekkürler canım.


sevtap
:))) sen kulağıma fısılda yinede
teşekkürler güzel arkadaşım.


düşler mutfağı
sizlerde harikasınız
teşekkür ederim.


stil direktörü
edacığım çok cömert o yüreğin çok teşekkürler canımmmm.


filiz
ah canım kuzenim.. seveceğin tuttu yine :)))))))))))))))))))))))


sema
:)))))) bazen içimden bi ses :
pişirme - YAZ ! diyor canım :))
bende seni öpüyorum ve bekliyorum !!


jivago
dönmeniz harika..
lütfen yazın. yazmak çok değerlidir... pişirilir yenilir biter
ama yazılanlar bakidir
harikayoruma teşekkürler.

lezzet sefası
sefacığım çok teşekkürler...

nilay
canım çok haksızlık etme kendine..
herşeyin güzel.


yaşamın kıyısında
ah canım ,elma şekerim benim.
sen ben boğaz anılar lar lar :)))


derya
canım bende paylaşıma teşekkürler ediyorum.


tatlı hayat
hepberaber gülyüzcüğüm.


eda
ah canım ya..
bazen kaşık çatal tutmak yerine
çok istendiği için yazmaya çalışıyorum. aslında son derece karışıktım yazarken, daha iyi bir zamanlama olsaydı ama,
keşkeleri sevmiyorum :))))


neslihan
ah neslim ... sahi öylemiydim..
sizin gözlerinizden bambaşka biri gibiyim. teşekkür ederim eski dost.
*
benimde burnumun direği nasıl sızladı bir bilsenn canım :(((


neşeli günler
ah güzelciğim..
ne güzel duygular, ne içtenlik..
çok teşekkürler ederim ..
bana hep nUnU DE LÜTFEN :)))
ADIM bu :)(hikayesini de yazacağım geniş bir anımda )


ah gülnurcuğumm
ne süpriz ne keyif ne zariflik çakır arkadaşım.harkulade sözlerine güller seriyorum :)

sen beni öğrencilerine anlat
bende üniversiteye gelip seni anlatıcam anfinde :)))))
farklı bir ders konusu olsun,
hatta cananıda alıp gelicem!!
:)))))))))))))))))))))
çok mutlu ettin beni.
hem güzellik senden sorulur :)
(Gelicem söz arkadaşım ayarlayın :)


aslan bey

sağolun.. senede 2 satır yazmak iyi oluyormuş.. birazda ben birikmişleri dağıtıyorum sanırım :)arkadaşları çook bekletiyorum ama, toptan cevap oluyor sorulara.
beğenilerinize teşekkür ederim.
ne mutlu bana.


bülbülü yeri
biliyormusun daima yorumları okuyunca ,senin kattığın anlamları hayranlıkla takip ediyorum..
bence sende yazsan.. o güzel cümlelerin bizlerle sayfanda buluşsa,
daha büyük sinerjiler oluşsa.... :)
çok teşekkür ederim.. Çok.


Ebruli
inan bende biraz gülerek
biraz hüzünlenerek herşeyden biraz yazmaya çalıştım.
teşekkürler ediyorum.


gülbin b
nerelerdesin kuzum ?
kızlar okadar ve okadar meşgullerki, değil burada inan evlerinde birbirini zor görüyorlardır.anım.
çok teşekkür ederim tatlı dillerine.


banu
sevgili arkadaşım her dem tatlı
her zaman bal şekerdin
teşekkürler ederim.
yakında görüşmek üzere c

Baharcicegi 18 Ocak 2010 23:08  

Nunu marka tariflerden sonra Nunu imzali bu icten yazi muhtesem,yüregine yazan parmaklarina saglik

cansudere 19 Ocak 2010 18:51  

cavaplar çok degişik .ama ben senı ilk mimlediğimde benı mımleme diye bir not düşmüştün.ondan sonra senı hiç mimlemedim.kırılmadım ,üzülmedim insanların prensipleri vardır diye düşündüm.bizlerde senı seviyoruz.hmm güzel ve sıcak yorumun için çok teşekkür ederim şallarım kayıp ama nerede olduğunu biliyorum.sevgiler.

Eya 20 Ocak 2010 00:55  

Buralarda...
bu gurbet diyarinda...
gözlerimden yaslar aka aka...
okudum ...
tek diyebilecegim canim NUNU´cugum...

"ÖNÜNDE SAYGIYLA SEVGIYLA EGILIYORUM"

Muhtesem varlik...

zehra

Asis 20 Ocak 2010 08:10  

Sevgili Nunu çok içten güzel bir yazıydı.İnsan zor zanaat-haklısın,burnum da tüten İstanbul kokusu da var herşey var bu yazıda..sevgilerimle Nunu'cum :)

Adsız 20 Ocak 2010 09:33  

arkadaşım günaydın
büyük bir saygıyla okudum senin kısaca dediğin ama aslında dağ gibi yüreğini.
ciddiyet içindeki sıcaklığın
sıcaklık içinde samimiyetin beni çok çeker.ben dahiyane buldum bu biyogrofini herşeyini bu kadar kadife kaplı kutuda ancak sen yazardın.inan az sonra 3. kez bende okuyacağım.senden çok şey öğrenmeye devam edeceğim.
sonsuz sevgilerim sana olsun canım arkadaşım.
asuman

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Ocak 2010 17:44  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
aysegul 20 Ocak 2010 20:11  

Canım Nuray ablacığım,senin gibi
olmayan,olamayanlara aldırma!!!

Sen bizim bi tanecik güzel,
kabiliyetli,komple meziyetli tatlı
ablamızsın.

KIS-KANÇ-LARI BOŞVER...

Sevgilerrr

Güngör Ekinci Saglik 21 Ocak 2010 13:24  

Sevgili Nunu, sen bizim canımızsın.
her bir yazında öğrenecek birşeyler muhakkak var.İsteyen tarif alır, isteyen hayat dersi. Paylaşımların la sıradan olmadığın, özel bir insan olduğun o kadar belli ki. İyi ki varsın, seni seviyoruz.
Olumsuz mesaj gönderenler olsa olsa seni çekemeyenlerdir.sevgiler.Güngör.

MELİS 21 Ocak 2010 20:05  

Sevgili Nuray abla,

Karanlık yapılı insanlar hep olacaktır.Bizim de bir zamanlar grup olarak dolaştığımız bloglarda birileri bizi sabote etti.Bazı
abilerimiz bu yüzden blog dolaşamaz hale gelmişti,sırf kötü
ihale onlarda kalsın diye.Küfürlü
çirkin sözlerle olayı başka yöne çekmek istediler.

Lütfen canınızı sıkmayın.

Sevgiler

Unknown 21 Ocak 2010 23:23  

İnsan kendini bukadarmı güzel anlatır?
Her geldiğimde nezih sofralar,özenle hazırlanmış yiyeceklerin yanısıra bu ifade gücüne hayran kalıyorum sevgili NUNU:))
Harikasın....

bilge 22 Ocak 2010 10:34  

merhabalar yazılarınızı okudum hele babanız la ilgili sözleriniz aldı götürdü beni baba ocağına kalleminize güç diliyorum emeğinize sağlık sevgi ve dostlukla..

kristalkelebek(aslı) 22 Ocak 2010 13:39  

Nunucuum ne kadar güzel yazmışsın, her kelimesinden ayrı bir keyif aldım..
Bu pozitifliğin, hayat sevgin, kendindeki gücün farkında olman bana da cesaret veriyor, beni de umutlandırıyor hayata karşı..
Çok öpüyorum..
Sevgiler:).
aslı

Mehmet Osman Çağlar 22 Ocak 2010 14:34  

Canınızı sıkmayın bir ki kendini
bilmez yüzünden!

Saygılarımla,

HUYSUZBALIK 22 Ocak 2010 15:19  

Nunucum bırak işi gücü herşeyi bence bir kitap yaz sen Bir Dut Masalı adında. Okumaya doyamadım yazını dönüp dönüp okudum tekrar ne güzel anlatmışsın kendini. Bir konuda ben de senin gibiyim, kanıyorum insanlara ama sonraki o pinokyo oyununu beceremiyorum bir gün ayrıntısı ile yazmanı isterim nasıl yapıyorsun diye. Sevgiler.

Adsız 22 Ocak 2010 16:52  

ben her ne kadar size yazmasamda evet dakka dakka takip ediyorum.
bu kadar özel olmanızı anlamaya çalışıyorum aslında. örnekde alıyorum, ama siz olmak zor. allah size vermiş bu çehreyi. bloğum yok ama yerinizi sizi bilmek güzel.
kendinizi böyle gizemle anlatmanız çok dahiyane.çok başarılı bir anlatım. sizde farklı şeyler var.
bunu inkar edemem.ben takipçinizim.

benim adım ====
gölgen.

Sevil Şahin 22 Ocak 2010 16:58  

nunucum canımcım
ben biliyorum son halini kimse inanmıyor demi valla masallah 41. kere masallah
duyun millet o resim 2 evlat hemide kocaman evlat sahibi nunucuguma aittir.
Tam anlamı ile taş gibi bir hatun :))

Çınar 22 Ocak 2010 17:39  

NUNU'm; ne güzel dile getirmişsin duygularını, seni... Hergün daha çok seviyorum, maharetli yetenekli ve güzel Nunu'yu...

Sevgiler canım

IŞILCA TATLAR 23 Ocak 2010 00:05  

Nuray'cığım,
hayata bağlılığını, sevgilerini, daha doğrusu kendini anlatan çok güzel ve akıcı bu satırlarla ne güzel dile getirmişsin duygularını.
Çok çok sevgiler canım.

NzlGl 23 Ocak 2010 10:10  

Sevgili nunucuğum
özlemişim sizi, yazılarınızı
Herşey gönlünüzce olsun...
sevgilerimle
nazlı

Adsız 23 Ocak 2010 16:45  

FİKİRLERİ, BAŞARISI VE YARATTIĞI FARKLA,
BAŞKALARINI PEŞİNDEN SÜRÜKLEYEN LİDERDİR...

SENİN GİBİ **NUNU**
(?)

MUTFAKISTAN 23 Ocak 2010 20:45  

Harikasin nunucugum
Masal gibi okudum yazdiklarini
Sevgiler canim...

Unknown 25 Ocak 2010 17:30  

Senin gibi mukemmel bir dostum arkadasim oldugu icin kendimi sansli hissediyorum canim Nunum benim gulen yuzun hic solmasin her guzellik seninle olsun.
Canim benim gecmis olsun dileklerin icin cok tesekkur ederim.Sukur Allaha gun gectikce hizla iyilesiyorum
kucak dolusu selam ve sevgilerimi gonderiyorum.Kendine cok iyi bak ALLAHA EMANET OL.

bilge 26 Ocak 2010 17:03  

merhabalar doğaya olan düşkünlüğünüz ve pozitifliğiniz ne güzel herkez böyle düşünse herhalde cennet dedikleri yer dünya olurdu sevgi ve dostlukla...

Şehnaz 26 Ocak 2010 19:46  

NUNUCXUM TEK KELİMEYLE HARLKULADESİN......MASAL TADINDA BİR ANLATIM...SAYFALAR YAZSAN HİÇ BIKMADAN OKURUM...HARİKASIN...

Bir Dilim Düş 26 Ocak 2010 21:17  

Nunucuğum hayatımda olmandan seni tanımaktan o kadar mutluyum ki birlikte çok uzun ve güzel paylaşımlar dilerim tatlım.

Sevgiler,
Evren

Zeugma 26 Ocak 2010 23:53  

İçinde her türlü insani duyguyu fazlasıyla barındıran güleç ve yetenekli, sevgili Nunucuğum..
Ne güzel anlatmışsın kendini.

Yazı ve yorumlarınla saçtığın sevgi ve güzelliklerle ışıl ışıl ediyorsun her tarafı ve ben seni okurken her defasında pozitif enerjiyle doluyorum..
Sevgilerimi gönderiyorum sana..

angel 27 Ocak 2010 03:10  

mutesem yorum.yoruma ne hacet...sevgilerle

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Ocak 2010 08:10  

Bende nasıl teşekkür etsem sizlere bilemiyorum...
HER ŞEY KARŞILIKLI .
SİNERJİLERİMİZ bence birbirimize güç veriyor.
Sizler benim yansımalarımsınız.
Ayna misali bana geri dönüyorsunuz....
Burada olmaktan çok keyif alıyorum.
çok çok SEVGİLER...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP