SOBEEEEEeeeeeee ,

>> 12 Eylül 2008 Cuma



Sevgili SÖNMEZ MUTFAK NZGL,
zerrin pasta evi,

arkadaşlarım beni sobelemiş, (ayrı bir konuyla başka bir sobem daha var)
madem ebeyim, oyunu bırakıp gitmek olmaz,hadi bakalım saymaya başlayalım :)

1 -Blog yazmaya ilk ne zaman başladın?

Bu 2 aşamalı bir cevap
1. si şöyle,

Sene 2004 -2005 eylül omalıydı. ne yazıkki yine !! bir hastane döneminde tedavi için yatıyordum. Çok meşekkatli günlerdi :(( zamanın daha akıcı olması için ve beni daha verimli oyalaması için SEVGİLİ MASAL KAHRAMANIM ilk dizüstü bilgisayarımı almıştı.
O günkü gazetem de VATAN idi. Sevgili Gazeteci HAŞMET BABAOĞLU yaptığı ayvalık gezisini ve orada GÜLER'in PASTANESİ'nde yediği SAKIZLI LORLU KURABİYEyi öyle bir anlatmıştıki, vallahi gazete kağıdını aynen onun dediği gibi kurabiye niyetine KEMİRMEYE başlamıştım :)))
Bu kurabiyeyi daha sonra çok SEVGİLİ SİBEL'İN KAHVESİ yapıp kendince farklı bir tarifle sayfasına yazmış. Haşmet babaoğlu öyle anlatmıştı köşesinde ;
İLK TIK'ım işte burasıydı,bir hastalık - bir gazete- ve SAKIZ'lı !!! bir kurabiye işte beni bu günlere ve buralara taşıdı :)
hala sevgili SİBEL'e arada yorumlar yazar,ona sevgilerimi ifade ederim.
Sevgili SİBEL 'e yeni binmiş olduğu evlilik gemisinde mutlu ve ÖMÜRLÜK serüvenler temenni ediyorum.


2.AŞAMASI CEVABIMIN ,

BEN sayfamı doğum günüm, 7 haziranda kendime bir hediye olarak açtım,
ama çok çok SEVGİLİ DUYGUcuğumun MUTFAĞIM ve BEN sayesinde ve bir tek soru sormamla başladı blog hikayem. aslında ben 3 yıl önce karar vermiştim,lakin babamın hastalığı ve vefatı bu günlere kalmasını icap ettirmişti.
( duygum varol bir tanem )
ZERRİN PASTAEVİ'ninde telefon trafiği ile bana destekleri çok olmuştur.
oda sayfamı oluştururken, onu aramalarım ile düzenlemelerime yardımcı olmuş,gerekli bilgileri vermiştir. (Kendisine Teşekkür ederim)

Sayfamı açtıktan sonra, bir hafta geçti ve aylardır düşündüğüm bir soru vardı: Masalımın Kahramanına ne hediye alınacaktı ?
25. EVLİLİK YILDÖNÜMÜMÜZ VE GÜMÜŞ YILIMIZ yaklaşmıştı çünkü !!!! İşte ozaman bir ışık yandı bende ve cevabımı bulmuş oldum.
Sayfamda asıl anlamda ,ilk açılışıda 15 haziranda BİRİCİK MASAL KAHRAMANIMA -BU BİR DUT MASALI- nı hediye ederek, hem babalar gününü ,hemde bana göre ve onun tabiriyle hayatının EN UNUTULMAZ armağanını vererek kutlamış oldum.( çok duygulandığı bir gerçekti ve inanamayan gözlerle uzun uzun bakıp, gözleri doldu :(
ARTIK MASAL KAHRAMANI KENDİ MASALINI OKUYORDU...........................

Çokda yerini bulan bir ARMAĞAN olarak sayfamda ve hayatımızda yerini, almış oldu.

Bir Dut Masalının HİKAYESİNİ -masalını HAZİRAN sayfamdan Okuyabilirsiniz.


2 - Blog yazısı konularının belli bir çizgide olmasına özen gösteriyormusun ?

blog sayfamı yılların ötesinden ,çocukluk ve öğrencilik yıllarımdaki tuttuğum günlükler gibi görüyorum. günüm - haftam nasıl geçtiyse belli çerçeveler dahilinde sizlerle paylaşıyorum, anlatılmaz bir keyif içinde ve hep neşeyle yazıyorum .



3 -Blog yazmayı ne kadar sürdüreceksin?

bunda pazarlık konusu olamıyor elbette ,
yani bu bir HOBBY. alışkanlıklar bitmez, ama zamanın içersinde neler gizli, ancak bende yaşayarak göreceğim, sizler gibi.

ARTIK SAHNELERİN TOZUNU YUTTUM,BIRAKMAK ZORRRRRRRRR :)))



4 -Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladımı?

HAYIR !!! Herzaman keyifli ve neşeliyimdir. Ziyaretçi sayım çok fazla olmasına rağmen,daima tek tek yorumları cevaplıyor ve Sizlerle ARAMIZA HİÇ BİR ŞEYİN GİRMESİNE ASLA MÜSADE ETMİYORUM !! :))
Ve yaşadığım her keyifli anı direkt SİZLERLE ! paylaşıyorum.
Profilimde yazmış olduğu gibi :)

SİZ DOSTLARIM ; BENİM YARABANDIM GİBİSİNİZ :)))))



5 -Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyormusun?

İşimden ve sorumluluklarımdan geriye kalan zamanları tercih etmek durumundayım daima.
bu bir HOBBY dediğim gibi, zamanı iyi kullanmak mecburiyetindeyiz. 25. saati bile sizin için yaratabilirim....... :-)

Eveett.. sorular ve cevaplar bittiiiii... Meraklar giderildi :))
Ben şimdi ilaçlarımı alıp biraz dinleneyim müsadenizle..
ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SÖNMEZ MUTFAK NZGL'e
ve ZERRİN PASTAEVİ'nden Zerrin'e.

Her birinize güzelliklerle dolu sağlıklı- bereketli - yarınlar diliyorum.

Bir Dut Masalı'ndan SEVGİLERRRRRRRR..





43 yorum:

Delfina ; 12 Eylül 2008 09:37  

Nunucum,yanıtlara bayıldım,o kadar içtensiniz ki... Demek kurabiyeleri çok seversiniz,ilgiyle okuyup kemirmeye başladığınıza göre :)

İyi ki geldiniz blog alemine,iyi ki varsınız...

Kucak dolusu sevgiler,

pelince 12 Eylül 2008 09:58  

Nunu senin gibi pozitif neşe dolu birini nasıl bu kadar geç tanıdım kendime kızıyorum şimdi..Enerjin,samimiyetin,doğallığın her satırda çıkıyor ortaya...

Öpüyorum....Güzel bir hafta sonu diliyorum..

Kitchen Sweet Kitchen 12 Eylül 2008 10:08  

Paylaşım için teşekkür ederiz.Çok içten yazmışsın.
Bu arada geçmiş olsun.Umarım ciddi bir sorun değildir.
Hayırlı Ramazanlar...

Adsız 12 Eylül 2008 10:09  

Sen bir ömre bedelsin
keyfin okadar çok yansıyor ki
sayfana..
şu gülen bebişlerde vallahi hep
senin gülen yüzün gözümün önüne
geliyor.
bayan kahkahamm benimm.

iyi tatiller canım.
Gülbin.b

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Eylül 2008 10:26  

DELFİNAcığım canım benim
ne yalan kek ve kurabiye canavarı aslında benim :)
bakma sen o susam sokağındaki KIRPIKcığıma :)
rekorumu egale edemiyecek :)))
canımsın seviyorum seni.





PELİNciğim geç kalmak ne demek tam zamanındayız tatlım..
ben keyfini sürüyorum siz dostlarla sağolunuz..
iyi tatiller canım.



Kitchensweetkitchen

merhabalar,teşekkür ederim yorumunuza,şimdilerde her şey daha kontrol altında ,iyi olacak inşş.
svglrrr



GÜLBİNciğim
haklısın olduğu gibi enerjim geçiyor bencede karşı tarafa,
gülmeye gelince vallahi güzide kasacı duymasın :)))

tahtını elinden aldığım için :))
SVGLRMLE

akasyakokusu 12 Eylül 2008 12:27  

Nunu'cum canımm ne içten ne samimi cevaplar böyle..Zaten sizin masalınıza hayranım ben..Bizim dut'umuz nede elma armutumuz var unutulmayacak:)))
Masalınızı okumuştum yeni tanıştığımız sıralarda..Ne güzel sen beni bulmuşsun ki adaşım varmış diye yazdın bana..Çokk tşk ederim iyiki tanıştık tatlı sohbetlere daldık..
Kendine iyi bak şeker sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Eylül 2008 12:43  

kalbi iyilik dolu adaşım,
yardımlarını unutmadım ki hiçç.
ama ben hala yapamadım :)))
çok ayıp dimi bana ???
her şey için teşekkür ederim
svglrrr

NzlGl 12 Eylül 2008 12:47  

Sevgili nunu

Öncelikle acil şifalar diliyorum. Umarım allah bir daha göstermez.
Ayrıca beni kırmayıp soruları cevaplama nezaketini gösterdiğiniz için de çok çok teşekkür ediyorum.

Hediyenizide sağlıklı ve huzur dolu günlerde kullanmanız dileğiyle

sevgiler

Ferhanca 12 Eylül 2008 12:54  

Seni tanıdığıma çok memnunum.
blogunda yolun açık olsun

sayfa senin istediğini yaz ekle kime ne ..

her şey daha güzel olsun..çok öptüm..sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Eylül 2008 12:55  

NZLGL,
dualarınıza tşkr ediyorum,
birbirini hiç tanımayan insanların karşısındakine karşılıksız gönderdiği dualar ,mutlaka 'O'İnsana dönermiş.
allah kalbinize göre versin.
hem bu SOBEcik ve ebeciklerle :)
birbirimizi tanımış oluyoruz.
ben teşekkür ederim bir fırsattı.
her dileğinize sevgilerimi ieltiyorum.

Zerrin Pasta Evi 12 Eylül 2008 13:06  

NuNummmmm,

Sobenin cevapları güzel olmuş. Ama alındığımı belirtmeliyim :((

Bu aralar çok duygusalım herhalde herşeye alınır oldum.
Bu yorumu okurken yüzünde eminim koca bir gülümseme olacaktır.Tühhh diye...

Bende evden bu aralar bir şey yapamadığım için işyerimden ve işlerimden fırsat bularak 2.Sobeyi cevapladım :))

Sevgilerimi gönderiyorum.

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Eylül 2008 13:31  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Hatice 12 Eylül 2008 14:09  

Sevgili Nunu, çok geçmiş olsun, inşallah şimdi daha iyisindir.
iyiki açmışsın blogunu, içtenliğin, o enerjik yapın keyif veriyor...
sevgilerimle...

elma şekeri 12 Eylül 2008 15:29  

Biraz geciklemelide olsa Merhaba.....
Hayirli huzurlu Ramazanlar dilegimle.
Sevgiler.....

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Eylül 2008 21:16  

SEVGİLİ HATİCEciğim hoşgeldin,

teşekkür ederim, o içtenlik bence sadece size aittir.
ben yıllarca sizleri keyifle takip edip,bir çok güzelliği sizlerden uzak sessizce paylaştımm.
devamını diliyorum
çok sevgilr.




ELMA ŞEKERİ,

sizde hoşgeldiniz, geç kalmayı önemsemeyiniz lütfen,
önemli olan karşılıklı iyi dileklerdir.
sizlere de hayrlı ramazanlar diliyorum.
tşkrlr.

Adsız 12 Eylül 2008 21:58  

benim bebegim var,yinede bu bebeklere bayildimm.
gecmis olsun,kendinize iyi bakin
sevgiler
turkserecepten.blogspot.com

hepsusluydum 12 Eylül 2008 22:17  

Merhaba..ben de blogculuğun günlük tutma ve günlüğünü herkesle paylaşma gibi olduğunu düşünüyorum..tek fark lise yıllarımızdaki gibi anahtarları yok :))
Bana çok iyi geliyor,dinleniyorum,terapi gibi..yeni yeni dostlar ediniyorum( gönül gözüyle)
Yeni eğitim-öğretim yılı için iyi dileklerine çok teşekkürler..Sevgilerimle Zehr@

fatma 12 Eylül 2008 22:30  

Sevgili nunu cok tesekur ederim yazdigin icin uzun zamandir giremiyordum ramazan telasi biraz yogunluk biraz halsizlik yazdigin yourmla biraz silkindim kendime geldim cok iyi bir moral oldu tesekur ederim sen nasilsin :) bu arada sobeni okudum cok hosuma gitti ( bu arada gecmis olsun) ayrica bu kadar yogunlukta beni hatirlaman beni cok mutlu etti:)

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Eylül 2008 22:46  

turkserecepten.blogspot.com

merhabalar, güle güle büyütünüz,benim bebekler askerden geldi :)
ama sayfamdakilere gözüm gibi bakıyorum :)
tşkrler güzel dileklerin için




HEP SÜSLÜYDÜM,
zehracığım aynı fikirdeyim, ruh temizliği olarak bakıyorum.
kurduğumuz dostluk zincirimiz ise günden güne büyüyüp sağlamlaşıyor.
tekrar siz tüm öğretmenlerin yeni eğitim -öğretim dönemini hayrlıyorum.
çk svglrimle


MERİNDA CIĞIM
canım inan mutlu oldum. hatırlamazmıyım sen benim ilk göz ağrılarımdansın. hiç unutmam hemde.
ilk yazan dostlarımı tamamen gönül sandığıma hapsettim :)
anahtarı okyanuslarda :))
güzel temennilerine çk tşkr ederim.
hadi sayfanı güncellede misafir olalım bütün arkadaşlarla !!!
svglrrr cnm.

Adsız 12 Eylül 2008 22:51  

nuraycım nerden buldun bu bebişlerini hakikaten.
ya süper şeyler. marilynE baayıldımm.. en sondaki güneşlenen beye de :))
Sobe ne de !!
çok selam ve sevgiler canımcım.

FERDA.

zero 12 Eylül 2008 23:06  

Sevgili NuNu, daha evvel başka bir arkadaşın sobesine de yazmıştım, özellikle biz kadınların yazması ama hangi konuda olursa olsun yazması çok önemli. Böyle ortamlar olmasa, belki karar verip de bir günlüğe karalamayız iki satır. Ya da yazdıklarımızı yayınlayacak bir yayıncı bulamayız, başka insanlarla paylaşamayacağımızı bilmek de bizi yazmaktan alıkoyar. Kalıverir içimizde bütün cümlelerimiz. Halbuki şimdi keşfettiğim her yeni blogla ne kadar mutlu oluyorum. Kimi zaman bir yemek tarifi, kimi zaman paylaşılan ufak bir an... Hep yazmalı bence, hiç vazgeçmemeli sevgili NuNu:)

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Eylül 2008 00:00  

ZERO ,hak veriyorum canım sana,zira sesini duyurabileceğin muhakkak birileri oluyor,herkese hitap etmek mecburi değil elbet ,belki amaç olabiliyor.
önemli olan önce ! düşünceleri dillendirmektir.
sesli konuşulamayanlar böylelikle hayat buluyor.
enazından ben böyle düşünüyorum.
ve HİÇ VAZGEÇMEMELİ !!!! DOĞRU.
TEŞEKKÜR EDERİM CANIM.


FERDACIM
BEBİŞLERİM ÇOK TATLI DİMİ. NETTEN GÖRMÜŞTÜM.SOBEME EKLEMEK İSTEDİM PEK SEVİLDİLER ŞİRİNCİKLER :)
TŞKRLR CNM.

Adsız 13 Eylül 2008 00:07  

nunucummm sevgi küpüm benim kalemine sağlık..ne güzel cevaplar böyle...çok içten çok şeker..keyifle okudum...resimlere bayıldımm..sürprizini merakla bekliyorum çok çok öptüm canım...

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Eylül 2008 00:44  

YOSUNBUKAcığım,
sevdin demek :))ama güzel cevapladım dimi :)))))))
sevgi küpü '' demişin ya hani, biricik ruh ikizim GÜLSERENcim aklıma geldi. o bana hep böyle derdi. okuyordur oda bizi arada ...
sevgi güzel yosuncuğum,hemde doyumsuzz.
helede karşılık beklemeden,gönülden,kalpten,sevgi doyulmaz güzellikte.
aynen sizler gibi..
teşekkür ederim canımm benimm..

Unknown 13 Eylül 2008 02:54  

sevgili nunu cugum ne guzel cevaplar boyle
cok icten ve samimi,keyifle okudum.
resimlere bayildim,konuya uymus.
yuzundeki gulucukler hic gitmesin.
sana yakisiyor.
cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.kendine iyibak

Adsız 13 Eylül 2008 09:19  

evet canımm sen daima yazmalısın.
hem birikimlerin farklı, hemde hayata gülen gözlerle bakıp bize yansıtıyorsun.
sakızlı kurabiyeni bir yaz sofranda yemiştim. 2 kerede ben yaptım. o tadı hala unutamam.

hayat sanada güzel yarınlar getirsin güzel kalpli arkadaşım.

NESRİN.

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Eylül 2008 09:44  

ÖZGÜLÜM canımm.
bende çok teşekkür ederim sizlere.
bence Gülmek size okadar yakışan bir şeykii,
çok enerji alıyorum sizden..iyiki varsınız.... SVGLRRRRR



NESRinciğim tatlı dillim,
dediğim gibi olanı paylaşma gayretindeyim,
sakızlı lorlu kurabiye yoldaa canımm :)))
teşekkür ederimm..

Adsız 13 Eylül 2008 10:01  

Nunucm,
geçmiş olsun cnm,bir an önce iyileşmeni diliyorum,hakikaten bazen nazar değiyor insana Ayşe haklı,sobeden alnının akıyla çıkmışsın :)) bu güzel hoşsohbetliliğini çok seviyorum :)

whiteistcafe.blogspot.com
Sevgiyle.

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Eylül 2008 10:09  

BUTTERFLY,
canım benimm..
bende seni seviyorumm :)))))

egeli 13 Eylül 2008 13:11  

Nunu'cum ne güzel yazmışsın,ağzına sağlık.....kendine iyi bak canım,öptüm.

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Eylül 2008 13:30  

Sevgili EGElim,
seninde gönlüne sağlık canım..
düşünenlerin çok olsun..tşkrlr.

Adsız 13 Eylül 2008 13:39  

canım uğrayamadım bu aralar..
telaşş çok biliyorsun.
ama dinlenmek ve gülümsemek için en güzel yerim burası :==))
yazıların beni etkilendiriyor
çokda düşündürüp hayatıma alıyorum bazı sözlerini.
sen yazacaksın bir gün ..
hissediyorummm !!!!!!

bu masalı çok seviyorum yahu.
gülden .y

şeker pasta 13 Eylül 2008 13:42  

Nunu çok içten ve samimisin. bu verdiğin cevaplardan çok net anlaşılıyor.

Sevgilerimle...

İlker Ergin 13 Eylül 2008 21:04  

Canımmmmmm Nunu'cum ne kadar içten cevaplar bayıldım valla.Yüreğine sağlık.Bir solukta okudum hepsini.
Ayrıca güzel dileklerin içinde çok çok teşekkür ederim.
Allah sağlık versin...
Herşey hepimizin gönlünce olsun inşallah...
Çok çok çok öpüyorum canım.Kucak dolusu sevgiler...

WarhaWk - Cenk 13 Eylül 2008 21:05  

Nunu abla,
Çok güzel bir bloğunuz var.
Sadece merhaba demek istemiştim.
Siz bana yazmasanız da olur.
Sağlık ve Saygılar dilerim.
Cenk

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Eylül 2008 21:45  

İLKERİM,

canım benim, varol sen güzel gözlüm.

her şey güzel olacak ve emeklerin karşılığını bulacak inşallah.
aylar sonra sesini tekrar duyduğuma sevindim.
ziyaretinede elbette seve seve geleceğim.
NESRİNciğimede çok selamlar.
ALLAH YOLUNUZU DAİMA SAĞLIKLA , AĞIZ TADIYLA AÇIK ETSİN.
çok sevgilerrrr canlarımmmm .

akasyakokusu 13 Eylül 2008 21:50  

Nunu'cum en güzel dileklerle en tatlı esen bir Mardin akşamından sana sevgiler gönderiyorum..
Kabul edersin dimi..
adaşından :))

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Eylül 2008 21:58  

WARKHAW
sevgili cenk
çok teşekkür ederim,hoşgeldiniz.
memnuniyetle merhabalar aydınlık olsun diliyorum.

güzel yüreğine teşekkür ederim. svglr.



AKASYA KOKUSU,
güzel gönüllü ADAŞım, o senin tatlığından öyle esiyordur..
sana çok teşekkür ediyorum NURAYcığım..
İstanbul da ,Mardin kARDEŞE sevgiyle selamlar iletiyor, Kabul etmek size aittir. Varol cnm.

Mehtap 14 Eylül 2008 01:03  

Sevgili Nunucuğum,öncelikle bloğuma ziyaretin ve değerli yorumların için teşekkür ediyorum.Bu blog olayı gerçekten çok güzel sanal alemde paylaşım ve dostluklar değil mi?Her arkadaş okunmaya değer.İnsan herkesten ve her yazılandan kendinden birşeyler buluyor ancak maalesef fırsat bulupta hepsini takip etme şansımız olmuyor veya daha seyrek ziyaret edilebiliyor.Malüm başka sorumluluklarımız da var kendi hayatımızda.Ben mesela uykumdan fedakarlık ediyorum bunun için ama keyif aldığım için gocunmuyorum.sevgiyle ve sağlıkla kal canım.Tekrar beklerim.bende takipçinizim.

Bir Dut Masalı - nUnU 14 Eylül 2008 01:07  

MEHTAPcığım,

Canım benim dediklerine aynen katılıyorumm.
derki çok sevdiğim bir CAN DOSTum : güzel gören, güzel söylermiş.
hepsi karşılıklı bu sevgilerin.
sık sık geleceğim :))
VAROLASIN.. svglrr cnm.

:)den 16 Eylül 2008 14:42  

Nunucuğum sobe cevaplarını keyifle okudum. İyiki ebe olmuşsun. Seni daha yakından tanıdığıma mutlu oldum. Beni de Aslı sobelemiş. Cevaplarını yeni verebildim. Benim ilk sobemdi. Bir hayli heyecanlandım doğrusu.

Ebruli 19 Eylül 2008 14:50  

İyi ki aramızdasın, iyi ki yazıyorsun NuNucuğum. Senin bu pozitif enerjine, içtenliğine hepimizin ihtiyacı var bence...

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Eylül 2008 21:26  

:)DEN
çok teşekkürler :)denciimm



EBRULİ,
ne kadar güzel bir yüreksin ebrulimm..
varol cnm
siz olmasanız kimeki bunlar :(((

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP