SOFRALAR DOSTLARLA GÜZELDİR

>> 18 Eylül 2008 Perşembe


makinada bellek dolduğu için, hazırlık aşamasında çektiğim,elde kalan tek resim bu
ne yazıkki :(

Yahu insan şu örtünün ütü izlerini,bir daha alıp ütülemez mi ??? çok ayıp bana ÇOKK :)



sevgili gülbin arkadaşımın bana getirdiği ve o güzelim şık paketten çıkan maviş güzellik :))
salatalar
tavuk suyuna domates çorbası,
gülbine pastırmalı-kaşarlı- bana pazılı börekler
fırın poşetinde ğişen,bol domatesli,baharatlı ve sarımsaklı baget tavuklar,
her ikimizinde çok sevdiği zeytinyağlı pırasa


(Yine örtünün ütü izleri duruyor // !! 2. ayıp bana :)))

gülbinin getirdiği fıstıklı,burma kadayıf (aradaki boşluğun sebebi gülbin faresinden kaynaklanmaktadır :)



Masal kahramanım ve Büyük karadutumuz şehir dışındalar , bu fırsatı değerlendirmek için çocukluk ve öğrencilik yıllarımın eskimeyen yüzlerinden Arkadaşım Gülbin'i iftara davet ederek güzel ve anılarla dolu bir iftar gecesi yaşadım. Çok uzun zaman sonra ikimizede iyi gelen bir buluşmaydı. Ne yazık ki, İş hayatları kimselere fırsat tanımaz oluyor artık günden güne.
hani önceki yazılarımda da demiştim, SOFRALAR DOSTLARLA GÜZELDİR diye, ben çok inanıyorum buna. ne yediğiniz , çoğu zaman kiminle olduğunuzla da çok alakalı bence. Saray usulü olamasa da ,sevgiyle yapılan bir tas çorba dahi ömre ömür katabiliyor.
Gülbin çok neşelidir ,çok iyi bir anne, iyi bir inşaat mühendisi, iyi bir aşçı ! iyide ev sahibidir. Sıkı tavla oynar, adamı da gözünden tanır ! :)
ve en önemlisi ise ,eli kalbime dokunan harika bir DOSTtur.


YÜCE YARADAN ,HERKESİN SOFRASINI ŞEN VE BEREKETLİ EYLESİN.
SEVGİLER ,GÜZELLİKLER DİLİYORUM..

45 yorum:

Adsız 18 Eylül 2008 16:32  

yok yok ellerin dert gormesin.Afiyet olsun
sevgiler
Emel-deturkserecepten.blogspot.com

Adsız 18 Eylül 2008 16:36  

yaşasın kış ve serin havalar geliyor. Şu sanırım domates çorbası da ohhhhhh içimi ısıttı. En çok da çorbayı özlemiştim. Eline sağlık Nuray. Bengü G.

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Eylül 2008 17:00  

EMEL,
teşekkür ederim,

BENGÜ,
afiyet olsun cnm,
hayrdır bengüşş ?
çokmu üşüdün :) ?

Adsız 18 Eylül 2008 17:28  

Merhaba Nunu,yine harika bir sofra,ağzım sulandı doğrusu:)Banada kıyıda köşede küçük bir yer varmı? Neyse iftara 1.5 saat kaldı.Geliyorummmm:))))
Sevgilerrr.
Özlem Su

hdidem95 18 Eylül 2008 17:32  

allah ayırmasın ne güzel dostluk kurmuşsunuz ayrıca ellerinize sağlık menü şahane sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Eylül 2008 17:52  

ÖZLEM SU :)
arzu eden herkese açık sofralarım memnuniyetle
elbette.
svglrrrrr


hdidem 95
maşallah.. :)
hakikaten öyle sevgili didemm..

tşkr edrizzz

Damak Tadı 18 Eylül 2008 18:13  

Dünya tatlısı,bu ne kadar güzel bir masa böyle..Uzaktan görünüşü bu kadar güzel olan bu masanın,yakından görünüşünü hayal bile edemiyorum..))Harikasın be Nunu'm!!Sana ellerine sağlık demek bile az..Allah seni sakınıp korusun canım..)

Arkadaşın ne kadar zevkliymiş..Tabağın çok hoşmuş canım..İyi günlerde,güzel kurabiyelerle dolup taşsın tabağın..))Kocaman öpüyorum ve hayırlı iftarlar diliyorum canım..


Sevgilerle..

pelince 18 Eylül 2008 18:28  

Nunu sofra yine çok şık,süsleme ayrı bir sanat zaten...Buna lezzetli yemeklerde eşlik ederse değmeyin keyfine..
Arkadaşının hediyesi çok şık,iyi günlerde kullan..
Sofradaki lezzetlerde tam bir şölen..
Ellerine sağlık...

Güzel bir hafta sonu diliyorum..

şeker pasta 18 Eylül 2008 19:08  

Nunu servis tabağı çok şıkmış.
dediğin gibi sofralar dostlarla anlam kazanıyor.
Ellerine sağlık...

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Eylül 2008 21:01  

DAMAK TADIm,
Gülüm, tşkrlrr canımm benimm.
dereden tepeden ,cici bir akşamdı..bana çok iyi geldi bu kadar gülmek :))
mavişimm çok güzell dimii hakikaten.. bende sevdimm sağolasın cnm.
svglrrr iyi tatillerr.



PELİNciğim,
evde ne varsa onlar değerleniyor inanki,bir kaç mum tanesiydi hepsi bu vallahii..
yemeklerde türk usulü,gülbini memnun etti sonuçta :)))
çok teşekkür ediyoruz mavişim ve ben canımm. SVGLRMLEE



ŞEKER PASTA,
Çok haklısın şekerciğim,
hakikaten insan sevdiğine her şeyi yapmak istiyor,
mavişe yakında bişeyler yapıp görücüye çıkarabilirim umarımm :))
sağoll cnmm

akasyakokusu 18 Eylül 2008 21:26  

Nunu'cuğum canım sofra güzell,menüü ayrı bir güzell,Gülbin'ciğinin hediyesi ayrı bir güzel..
Ehhh bunların tek sahibi zaten en güzelisin..
Güle güle kullan tabağını canım..
Yakışır benim arkadaşıma..
Kocaman sevgiler sana..

zero 18 Eylül 2008 21:33  

Ya siz ne kadar güzel, ne kadar koca yürekli birisiniz öyle. Benim de yarın o martılara söyleyecek bir kaç sözüm var, masal diyelim aslında, Bir Dut Masalı... Haberleri var mı acaba bu güzel dost sofralarından, kıymet verildiği ne kadar belli olan dostlardan? Ama bugün eminim hissetmişlerdir. onlar hissederler kendilerine uzatılan bir lokmacık simitten bile. Kocaman yürek dolusu sevgiler:)

Кâşiƒ 18 Eylül 2008 22:17  

Ah o sofrada olmayı kim istemez ki (:
Ellerinize emeklerinize sağlık Nunu Hanım ; bu ne kadar ayrıntılı ve güzel sunum olmuş böyle (:
Tavuk suyuna domates çorbasını okuyunca şu tavuk suyuna çorba adlı kitap serisi geldi (: Onlar yüreğinizi ısıtan hikayeler sloganını kullandılar ; sizinki de yüreğinizi ısıtan sıcacık bir blog (:
Sofranız bereketli ve muhabbetli olsun insallah hep (:
Hayırlı akşamlar dilerim efendim :)

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Eylül 2008 22:35  

AKASYA KOKUSU,
nuraycığım, çok incesin cnm tşkr ediyorumm
inşallah güzel günlerde beraber paylaşırız mavişimi :))
svglr cnm



BİR DİLİM SOHBET- ZERO
Zerenciğim kalpler karşılıklı canım..
şu deniz kenarlarında büyüyen,martılarla göz göze okula giden, vapurlar geçerken birr birr sayan bu masal kızı için harika bir yazıydı yazdıklarınız.
birazdan tüm arkadaşlar size çaya gelip yazınızı okuyacaklarmıış :)))
ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM GÜZEL GÖNÜLLÜ ARKADAŞIM.
Yarın,dalgalara,denizlere,her seyrü seferdeki teknelere selam ola benden....

SVGLRRRRRRR





AZABI MUKADDES
Canım benimm sizin güzelliğiniz onlar tşkrlr.

o kitabı okudumm, çok şekerdi hakikaten.

svglrrrrr

SOFRAMDA BERABER 18 Eylül 2008 23:08  

nunucuğum;
çok şık bir masa belliki çok özenilmiş ellerine yüreğine sağlık hayatım allah senin gibi dostlar nasip etsin..,
sevgiler....
canım....
kendine iyi bak...

Adsız 18 Eylül 2008 23:39  

BİRİCİK,KANATSIZ MELEĞİM,
HAYATTA KARŞILIK BEKLEMEYEN ZİYNET KALPLİ ARKADAŞIMM.
ALLAH HER BİR ARZUNU GÖNLÜNE GÖRE VERSİN.
SENİN GİBİ BİR ŞANSI HERKESİN KARŞISINA ÇIKARSIN.
SEN EN DEĞERLİ HAZİNEMSİN.
SENİ HER DAİM SEVERİM NURAYCIĞIM, HER DAİM HEMDE..SEN BİZİM İLKBAHARIMIZ, NARİN KELEBEĞİMİZSİN.

HER ŞEY İÇİN SONSUZ ŞÜKRANLARIMI İLETİYORUM SANA ,
VARLIĞININ DUACISIYIM..
KALBEN SEVGİLERİMLE BİRİCİĞİM..

GÜLBİN. B ve AİLESİ

ÖMRÜN UZUN OLSUN.

Mehtap 19 Eylül 2008 00:58  

Canım Allah dualarını kabul etsin inşaallah.Gerçekten çok güzel bir sofra.Dediğin gibi o sofralar dostlarla ve insanın sevdikleri ile daha şen ve güzel oluyor.Allah daim etsin.ellerine sağlık.sevgilerimle.

MUTFAKISTAN 19 Eylül 2008 01:14  

ne guzel dogru ,sofralar dostlarla guzeldir,hele eli kalbe dokunan dost cok az bulunur canim benim cok sanslisin masa ve menu harika gorunuyor afiyet olsun ,sevgilerrr

Unknown 19 Eylül 2008 01:24  

merhaba..bir kaç arkadaşa iyi geceler dilemek için çıkmıştım yolum buralara geldi.e bu güzel iftar sofrasına bir şeyler yazmamakta olmaz değilmi?hediyenizi güzel günlerde kullanın diyeyim önce.eminim lezzetli kurabiyeler eksik olmayacaktır üzerinden.salata sunumlarınız harika.yaprak içinde düşünmemiştim hiç.menü harika.sofra keyfi dostlarda daha bir harika..e ne diyeyim ;güzellikler daim olsun.sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Eylül 2008 01:58  

SOFRAMDA BERABER,
ne kadar açık kalpleriniz var ,çok tşkr ediyorum...
her duanızı yaşamanız dileklerimle svglr.



MEHTAP,
sevenleriniz çok..
sizinde dost sofralarınız bol olsun sağolun..


MUTFAKİSTAN,
sevgili filizciğim,allah sevdiklerimizi yanıbaşımızdan ayırmasın,çk tşkrlr.



GÖNÜLDEN ELE DÖKÜLENLER,
inşallah yakın zamanda sizlere maviş tabağımızla beraber ikramda bulunabiiliriz.çk svglrr

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Eylül 2008 02:03  

GÜLBİNCİĞİM,
CÖMERT DUYGULARIN BENİ ÖYLESİNE
YÜCELTTİKİ,HER BİR SÖZÜNÜ ALTIN HARFLERLE YÜREĞİME KAZIDIM ,
SÖZÜN BİTTİĞİ BİR NOKTADA SADECE TEMİZ SEVGİNLE BAŞBAŞAYIM.
ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM
VEFA ÖRNEĞİSİN.. VAROLLLL...

NzlGl 19 Eylül 2008 09:24  

Sevgili nunu

Ne kadar zarif bir sofra. Ellerinize sağlık. Bu güzel sofraların hazırlandığı dostlardan olmak inşallah biz de nasip olur:))

sevgilerimle

Adsız 19 Eylül 2008 09:44  

Süper lezzetler var yine(özellikle güzel süslemeli salatalar:) ellerine sağlık Nunucm ama başlığı bir başka sevdim desem :) masayı şenlendiren dostlar varken hepsi yemekler-sohbetler başka zevkli:)...

whiteistcafe.blogspot.com
Sevgiyle.

Ferhanca 19 Eylül 2008 10:06  

Amanda amnalar:))oh afşyetler olsun..
yahu kzım bu kadar yemeği iki kişimi yediniz:))yok aslında çok değil şaka..
Pazar da pırasa gördüm pazarcıya yahu bütün kış yicez ne işi var bunun dedim abla çeşit diye getirdik diyor :))))
zeytinyağlı pırasıyı dah doğrusu zeytinyağlı yenekleri çok zeverim...pıtası biz asla sıcak pişirmeyiz ..
sevgiler..

Adsız 19 Eylül 2008 10:14  

KEsinlikle tek aşına havyar bile yesen keyfi yok ama dostlar olunca kuru ekmek bile havyavar dönüyor.Sevgiler

Unknown 19 Eylül 2008 10:53  

neler kaçırmışım nunu pastan çok pratik ve bomba lezzetli ,patates salatası meksika fasülyesiyle daha bir endam kazanmış,tabiki dostluk sofran yine çok şık ve sıcacık ellerine sağlık ,mavişde çok güzel gülegüle kullanman dileği ile sevgiler

neslihan erzincan özgür 19 Eylül 2008 12:37  

Sevgili Nunu çok haklsıın canım,sofralar dostlarla,sevdiklerinle daha bir güzel oluyor.ellerine sağlık canım, menü harika,tatlılara ve salatalara bayıldım.afiyetler olsun.sevgilerimle...çok öpüyorum

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Eylül 2008 12:51  

NZLGL
Çk tşkrlr nzlgl. inşşş.


BUTTERFLY.
ne kadar haklısın canım..tşkrlr.
*
link vermenize gerek yokki,zaten isminniz yetiyor !!*



FERHANCA,
valla haklısın erken başladık,
ama çok severizz ferhancığımm,hemde çokkk.arnavutta değiliz ama :) pırasaya bayılıyoruzz işte :))


CRAFT WOMAN,
aynen öyledir bizler içinde.
peynir ekmek olsun,ama canım ,cicişlerimde daima benle olsun.., tşkrlr


DÜŞLERİMİN İNCİSİ,
:)) yok yokk bak yetiştin işte.. :)) tşkrlr.



NESLİHAN
canım ya,ben sayfana asla giremiyor ve yorum yazamoyorum :((
hemen kapanıyor.. 2 gündür böyle ne yapabilirim acaba ??
bende seni sevgilerle öpüyorum cnm.
tşkr ederimm.

Yaşamın kıyısında 19 Eylül 2008 14:12  

Ellerine sağlık,afiyet olsun.
Şimdi bir bayram menüsü bekliyoruz. Hazıra konmak için.
Sevgilerimle...

Ebruli 19 Eylül 2008 14:36  

Ne güzel bir iftar sofarsı olmuş böyle, çok zevklisin çok. Arkadaşın da çok şanslıymış bence. yemekler harika görünüyor, eminim çok lezzetli olmuştur da...

Arkadaşının getirdiği tatlıda da gözüm kalmadı desem yalan söylemiş olurum hani. Ellerine sağlık, hoşçakal NuNucuğum..

Pastanı Seç 19 Eylül 2008 14:41  

bak sen bu sofrada ne kadar güzel şeyler var böyle
ellerine sağlık canım

Baharcicegi 19 Eylül 2008 15:31  

Cok güzel ve sade zarif bir masa olmus abartisiz özenle hazirlanmis.yemeklerde birbirinden lezzetli hangisine baksam yutkuna yutkuna bir hal oldum,ellerine saglik nunucum

Adsız 19 Eylül 2008 15:57  

Ne kadar güzel bir sofra ve menü.Dostlarla ve sevdiğin insanlarla herşey dahada güzel. Sevgilerimle TAZENANE

WarhaWk - Cenk 19 Eylül 2008 16:22  

Sevgili Nuray Abla,
Sofranız ve yemekleriniz çok güzel.
Ancak ondan da öte her zaman çok zarif ve hanımefendisiniz.Dışarıya taşan pozitif enerjinizin insanları etkilememesi mümkün değil.
Linklerinizde ismimi görmek beni çok mutlu etti,çok teşekkür
ederim =:)
İyi hafta sonları dileklerimle,
Saygılar,
Cenk

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Eylül 2008 18:45  

YAŞAMIN KIYISINDA,
aaa nurcumm :))
vallahi büyük mesuliyet bana düştü desene..
ayy zevklee yaparımm zevklee..
en sevdiğim sofralar BAYRAMLARDIRR..
hadi bana kolay gelsinn... gireyim mutfağa anca biter :)


EBRULİ,
çok tşkr ederimm. ne şekersinn cnm. sağolasınn :)


PASTANI SEÇ,
tşkrlrr... buyurmazmısınız ??


BAHAR ÇİÇEĞİ,
ne güzelsiniz hepiniz,, çk tşkr ediyotum.


TAZE NANE,
bencede canım çok haklısınnızz..


WARHAVK

sevgili cenk ,onore ediyorsunuz ,çok teşekkür ediyor,annenize sevgilerimi yolluyorum.

*o güzel resimlerini mutlaka kendi sitesini açıp bizlerle paylaşmalı !!!
lütfen iletiniz.
svglrrrrrr

Adsız 19 Eylül 2008 20:02  

Merhabalar.Sofranız ayrı,yemekleriniz ayrı güzel.Ama beni en çok Gülbin hanımla olan dostluğunuz çok etkiledi.İnşaallah hayat boyu devam eder.Hayat coşkunuz,enerjiniz hiç bitmesin,sevgiler...

Unknown 19 Eylül 2008 22:50  

Nunu'cum iyi akşamlar dilerim,her zaman ki gibi çok şık bir sofra ve çok leziz tarifler,emeğine ve ellerine sağlık,iyi hafta sonları dilerim,sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Eylül 2008 23:40  

ESRA,
biliyormusunuz ? :
benide en çok işin orası ilgilendiriyor zaten,yemek bahane,ama dostuk harkulade..
çk teşekkürler güzel yorumunuza



DERYAcığım,
sizede iyi tatiller dilerim,
çok svglrr...tşkrlr

:)den 19 Eylül 2008 23:46  

Nunucuğum merhaba,
Bugüne kadar yayınladığın tüm sofralar olağanüstü güzeldi. İçim açıldı her zamanki gibi. Gecenin bir yarısı neşeyle doldum sayende. Mutluluk sofralarınız olsun daima...
Sevgiler...

iremlemekanlar 20 Eylül 2008 00:33  

Hayırlı akşamlar dilerim nunu hanım ne şık ne zarif bir masa açıkcası çok canlı donatılmış bir sofra ellerinize saglık dilerim sizlere afiyet olsun ne diyelim arkadaşlıgınız dosluklarınız edebi kalsın sevgilerimlee

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Eylül 2008 00:57  

:DEN ciğim,
canımsınn..
hep beraber uzun soluklu dostluklar diliyorumm..
tşkrlrrr cnm.


İREMLE MEKANLAR,
samimi duygularına çk tşkr ediyorum sevgili irem..
svglrr cnm.

Seda'nın Günlüğü 20 Eylül 2008 01:19  

Sofran da yemeklerinde harika olmuş. Güzel bir dost da varsa başka ne istenir.
Sevgiler canım.

dogada.blogspot.ru 20 Eylül 2008 15:12  

ince zevkinize hayranım çok zevklisiniz sofra boş bile olsa doyar bu ince zevkiniz karşısında yemeklerde süper bu sofrada olanlar çok şanslı afiyetler olsun sevgiler canım

Mutfak Havlusu 21 Eylül 2008 23:25  

şık bir sofra olmuş,ellerine sağlık.

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Eylül 2008 23:55  

SEDANIN GÜNLÜĞÜ,
ne güzelsinn ,teşekkürler cnm.


GÜLÜN MUTFAĞI,
çok teşekkürler, harikasınız.


MUTFAK HAVLUSU,
sağolunuz. svglrrr

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP