İSTİNYE PARK VE RAMAZAN

>> 20 Eylül 2008 Cumartesi


istinyeparktaki alışveriş mağazaları,
tabii şu an baktığınız resmin ,ters istikamet yönüde var,çok çok büyük bir merkez,

öylesine aydınlıkve ferah ki sıkılmıyorsunuz,mağaza konseptleri olağanüstü ve tüm mağazalar orada bir arada,

burası hemen otopark üstü,her şeyi bulabileceğiniz açık bir pazar,aynı zamanda,et-balık reyonlu,restaurant işletmeli ennnn sevdiğim yerdir.

fazıl beyin kahvesi,
(bir dilim sohbet) ZEROcuummm anneannene ve sana sevgiler cnmmmm :)

bir dut masalınada karadut şerbeti yakışırdı :)

osmanlı şerbetleri,

tazecik kahve çekirdekleri ,değirmenlerde çekiliyor burada,

fazıl bey'den genel görüntü,

içinde DEV AĞAÇ geçen bölüm( fazıl beyin önünde)

pelit pastanesi (içerdeki kurabiye-pasta çeşitlerini görmek lazım, pastacı arkadaşlarıma öneriyorum. Lakin resim çekmek ise mağaza içlerinde kesin yasaktı !!),

meyve-sebze bölümü,

genel görüntü,

kafkas kestanecisi !!! (hiç ordan ayrılmak istemedim :((

balık evi, sağ tarafta,

cafer erol şekercisi,

cafer erol da diğer alış veriş pazarı konsepti gibi,tamamen osmanlı mimarisi ile bezeliydi,

kendimizi kaybettiğimiz an :))) kaymaklı lokumlar,akide şekerleri ile kucak kucak çıktık !!!

malatya pazarına bakış,

fıstık ezmesi Döneri !!!! şa-ha-neydi ,

malatya pazarında ,gerçekten yok yoktu, hayranım buraya,

somon balığı döneri,evet evet döner :))) !!!! okadar şaşırdık ki gördüğümüzde !!,

zaten yorulmuş ve yemek saatimizde gelmişti,

somon balığı döneri ziyafeti, !!
bunu balıkseverler denemeli bence,hele benim gibi bıkmadan usanmadan haftanın 4 günü somon yiyorsanız buyrun,efendim, afiyet olsun :)

Aaaa.. Sarı papatya ya bakın :)) !!!
:)şaka bir yana burası en üst kat,açık hava mağazası,dünya markalarının toplandığı,araç girişi olan çok özel bir bölüm. mağaza ambiansları çok görülmeye değer, ama siz etiketlere pek bakmamaya çalışın emi :)))) !!!!!



O gün,Fransadan gelen eşimin kızkardeşi ve eşi ile beraber , sıcak bir istanbul sabahında boğazın o endamı güzel yollarından geçip,çok sevdiğimiz istinye park alışveriş merkezinde harkulade bir gün geçirdik.
istinye pazarın özellikle osmanlı mimarisine uygun yapıldığını görünce ,güzel bir ramazan etkinliği olacağını düşündüm ve sizler için hazırlandım.
istanbul ve yurt dışındaki tüm dostlarımı bu hoş geziye davet ediyor,görmemiş olanlara güzel bir gezi diliyorum.çünkü burası farklı bir anlayışa sahip, aslında ben 2.kattaki restauran ve yemek bölümünü hiç görüntülemedim, dünya mutfaklarıda var oysa, ama misafirlerimizi bile yeterince çekimler esnasında ihmal etmiştim,o yüzden inanın nice detaylar vardı daha atlanmış olan :((
umarım siz o boşlukları doldurabilirsiniz gezinizi orada yaparken.
bunları sizinle paylaşmak bir keyifti benim için....
Sevgiler....

66 yorum:

akasyakokusu 21 Eylül 2008 02:34  

Canım benim iyi geceler..Sayende bu eşsiz güzellikleri görme şansına eritim.
Çok tşkler yok yok valla imrendim..
Helede kuru gıdacıları merak ettim..Malatya pazarını görmeyi isterdim.
Tekrar tşkler sevgile canım..

Delfina ; 21 Eylül 2008 03:00  

ilk kez gördüm ve bu enfes ötesi resimlerle bayıldım.en kısa zamanda oğlumu takıp koluma,atlıyorum oraya :))

egeli 21 Eylül 2008 03:32  

maşallah sarılarda pek bi yakışmış arkadaşıma,ya Nunu'cum,sen böyle hep bizi sanal olarak İstanbul'u gezdiriyorsun ama ,benim içim gidiyor vallahi,ne güzel bir yermiş İstinye park ,bayıldım ,tam bana göre bir yer......seni öpüyoum canım...iyi geceler

şeker pasta 21 Eylül 2008 03:58  

Ay hızına yetişemedim şeker, diğer güncellemene yorum atayım derken, yeni bir güncellemeyle karşılaştım. Valla bravo...
Önce Betüşü'nün doğum gününü kutluyorum...
Somon balığı döneri mi ne ilginç.
Ben 'alış veriş merkezi işte yakındakinden ne farkı var' deyip, gitmemiştim. Gitmek lazım...

Kitchen Sweet Kitchen 21 Eylül 2008 08:39  

Amma alışveriş yapılır ha orda:))Canım çekti şimdi:D
Bu arada aşşağıdaki sofra çok güzelmiş.Emeğine sağlık.İyi pazarlar...

Adsız 21 Eylül 2008 09:08  

SARI PAPATYAMMMM :))))
inanırmısın daha gitmedik :((( !!!
sen gerçek bir istanbul aşıklısı olarak vallahi küçük bir cezve gibi,her yeri gezmektesin.bravooo.

bu arada ARMANİden başkası kesmezdi zaten seni :))))))))))))))
:)))))))))))))))))))))))))))))))))
ARMANİ CAFE
ARMANİ MAĞAZA oyyy oyyyyyy ouuuyyy
:)))))))))))))))))))

GÜLBİN.B

Adsız 21 Eylül 2008 10:07  

Nunucm,
Burayı çok duydum ama gitmedim hiç bir fikir edinmiş oldum resimlerden:) çok beğendim sanki sokaktaki dükkanlarda geziyormuş gibi bir hava yaratmışlar.Güzel paylaşımın için teşekkürler:)

Sevgiyle.

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Eylül 2008 10:29  

AKASYA KOKUSU,
SEVGİLİ NURAY,HAKLISIN,amaç birazda istanbul dışındaki kesimi kapsıyordu,bir gün görmen dileğimle, svglr


İŞİTME KAYBI,
delfinacığım ,çok güzel bir gün olacağına eminim cnm. oğluşu öpüyorum svglr,


EGELİM,
çok haklısın, mahrum olmak ve mesafeler zor oluyor arkadaşım,
sarı papatyan öpüyor seni, svglr


ŞEKER PASTA,,
:)) şekercim, çok doğru,ama okadar biriktiki dosyalar ,biraz üst üste olacak bu aralar,çk tşkr ediyorum ziyaretlerinize ,
somon şahaneydi,merkez ise olağanüstü haşmetli bir büyüklükte.
umarım yakınlarda gidebilirsiniz,temennilerine çk tşkrlr cnmmm.


kitchensweetkitchen,
:)))) yapıldı gerçektende !!!!
svglrr cnm


GÜLBİNciğim
sen çok yoğunnn çalışan birisin. haftasonu bile,şantiyelerin bitemiyor kii,, olsun can sağlığın olsun. bak nunuşun seni gezdirdi işte :)
*ayrıca : armaniyle aramıza girme bakimmm :)))*

sarı papatyan tontişini öpüyoorrr :)


BUTTERFLY
ne kadar doğru bir teşhiste bulunmuşsun kelebeğim, hakikaten öyle cnm.
svglrrr

Unknown 21 Eylül 2008 13:45  

Nunu'cum ne kadar güzel anlatmış ve resimlemişsin seninle beraber gezmişim gibi keyif aldım.İstandulumu çok özledim,ellerine ve yüreğine sağlık.
Sevgilerrrr Derya

Adsız 21 Eylül 2008 14:10  

Seninle birlikte bende gezdim. Hiç gitmemiştim. Şimdi koşa koşa gideceğim. Sevgilerimle TAZENANE

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Eylül 2008 15:42  

DERYA,
bir nebze özlem çekenlere,küçük bir güzellikti sadece .
tşkrlr svgli derya


TAZE NANE,
keyfin çok olsun inşş naneciğim.
gezmek- görmek güzel doğrusu..
svglrr

Adsız 21 Eylül 2008 15:44  

nunucumm,
bizde 2 kez gittik,doğrusu süpper bir yerdii.
ama somon döneri niye görmedik hayret.
somon fıstığıda görmedimdi. nerelere baktıysan artık :-))
iyi pazarlar sarı papatya :)

esin.

Adsız 21 Eylül 2008 15:55  

nunucuuum süper bir gezi olmuş..ne güzel detaylar vermişsin..somon balığı döneri çok yaratıcı br fikir gerçekten de ya ezmeye ne demeli?hepsi çok güzel bir tanıtım olmuş..iyi pazarlar canım...

Unknown 21 Eylül 2008 16:25  

Canım sobeledim seni sayfama uğrarsan sevinirim,öptüm...

pelince 21 Eylül 2008 16:39  

Nunu İstinye park çok güzel gerçekten ..Ne iyi yapmışsın,somon balığı için afiyet olsun...Ben Malatya pazarını çok beğenmiştim..Hiç bu kadar çeşiti bir arada görmemiştim...

Sevgiler..

Adsız 21 Eylül 2008 17:20  

kır çiçeği sarı papatya,
yüzünü niye okadar kırıştırdın ..tanıyamadım :)
ama neme lazım, şu istinye parkı çok beğendimdi bende. kanyonu sevmedimdi hiç, senle gittiğimizde.
sende hoşlanmadığın için metrocitye ışınladın bizi o gün :)
aklım somonda ve döner ezmesinde kaldı yahu :)
bayrama gideriz artık..
öpüyorumm seni canım

NESLİHAN.

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Eylül 2008 18:16  

ESİNcim
bazem atladığımız ayrıntılar oluyor ,takılma boşver..
bak ben sana gösterdim sonuçta :)
sarı paptyan tşkr ediyor cnm.


YOSUNBUKA,
Güzelldi gerçekten yosuncuğummm...
beraber yeriz bir gün bayram sonrası inşş. svglr cnm.


DERYA,
Geliyoruuummmm... :))) evdemisiniz ??


PELİNciğim,
malatya pazarı benimde en sık uğradığım yerdir. daha çok mısır çarşısına giderdim, ama burası kapalı daha temiz bir ortam,sadece çok uzak ne yazıkkki :(



NESLİHANcımm,
güneşe karşı bir resimdi annemm :)))
şükret yine yüz göz gözükmüşş :))
kanyona gelince sevmiyorum doğru.
daha doğrusu çok büyük yerleri yorucu buluyorum .ben pratik olmalıyım,saatlerce iş yapmak bana göre değil.
alıp çıkmalıyım, bitmeli hemen !!!
sana çok yakın gitmelisin tabii ..afiyet olsun şimdiden.
selamlar cnm

MUTFAKISTAN 21 Eylül 2008 21:48  

nunucugum ne guzel gezmis,resimlemissin tesekkurler.somon yemege gidiyorum bayram sonu bayildim sevgilerr

Unknown 21 Eylül 2008 23:05  

merhaba..yağmur kadar duru,güneş kadar sıcak sevgiler bırakıyorum arkadaşım.keyifli bir hafta olsun

SOFRAMDA BERABER 21 Eylül 2008 23:31  

MERHABA..
DAHA ÖNCE HİÇ GİTMEDİM AMA GEZMİŞ GÖRRMÜŞ KADAR OLDUM. PAYLAŞIMIN İÇİN SAĞOL ÇOK GÜZEL YERLER.. SEVGİLER..

Ferhanca 21 Eylül 2008 23:34  

Çok güzel herşey,
her yer marka,
yiyecekler şahane,
çok pahalı çok:))

ben mısır çarşına, kapalı çarşıya gideyim..sevmiyorum bu kadar anormal uç noktaları ..
sen beni kapalı çarşıya götür, boğazada kır kahvesinde çay simit istiyorum kanlıcada yoğurt :)))bu kadar canım..çok öptüm

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Eylül 2008 23:49  

MUTFAKİSTAN,
Filizciğim teşekkür ederimm canım..
haklısıb bu somon tadılmalı.. şimdiden afiyetler olsun.. svglrr


GÖNÜLDEN ELE DÖKÜLENLER,
teşekkür ederim sizede.


SOFRAMLA BERABER,
inşallah yakından da görürsünüz,
svglrrr



FERHANCA,
:=))))
hayy hayy efendimm...
nasıl isterseniz ,demek bu kadar :))))))
:=))

Muhabbet Çiçeği 22 Eylül 2008 00:43  

Görmek isterdim burayı. Ne güzel anlatmışsın. O fıstıklı dönere bittim... Bayılırım. Yemeklerede bittimm. Süperler :=))
Sanırım acıktım ben yaa:)Sevgiyle kal canım.

Yaşamın kıyısında 22 Eylül 2008 01:10  

Resimler harika, sen harika, bir pazargünü de çok harika.
Keyfince yaşaman dileğiyle sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Eylül 2008 03:27  

MUHABBET ÇİÇEĞİ,
:) gerçekten bizde çok beğendik.
her 2 dönerde enfesti. istanbulda yaşamanın güzelliği bir yerde bunlar elbette..
umarım yakın zamanda sizlerde yaşarsınız...



YAŞAMIN KIYISINDA ,
canım NURcuğum sende bir harikasın ..keyifler daim olsun.
svglrrrrrrr

Zerrin Pasta Evi 22 Eylül 2008 06:06  

Ne zamandır görmek istiyordum. Koşturmacanın içinde buna fırsat kalmıyor. Bir şeylerden feragat etmem gerekiyor. Gitmek isteyip de gidemediğim bir çok yer var.

En azından çektiğin fotoğraflarla bir bölümü bile olsa görmüş oldum.Teşekkür ederim arkadaşım. Somonlu döneri ve fıstık ezmesi döneri merak ettim. Mutlaka tadılması gereken lezzetlerdir.

Sevgiler...

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 22 Eylül 2008 09:19  

Hımmm nefis görüntüler varmış burda... Heleki fıstık ezmesi dönerine bayıldım bayıldımmm...

Bu arada tatlıyı tavsiye ederim... Bayramda pratik bir tatlı arıyorsan denemelisin...

Sevgiler...

neslihan erzincan özgür 22 Eylül 2008 11:09  

Sevgili Nunu çok güzel biryermiş burası,yolumuz İstanbula düşerse buraya mutlaka gidilecek:-))) fıstık ezmesi döneri şahane yav nasıl güzel bir fikir, bizimkiler de fındık ezmesi döneri yapsa bari:-))) öpüyorum canım.sevgilerimle...

aslı'nın mutfağı 22 Eylül 2008 11:55  

Ben yarım ekmek arası fıstık ezmesi döneri alayım Nunu'cum :))) Aman Allahım o nasıl güzel bir görüntü öyle.. Şahane bir tadı olmalı..

Serap'la turuncu lezzetler 22 Eylül 2008 13:14  

ne kadar güzel görüntüler bunlar böyle bayıldım helede o fıstık ezmesi döneri muhteşem bişey kimbilir nasıl lezizdir:) bu güzellikleri bizlerle paylaştığın için çok teşkrler canım..sevgiler..

Adsız 22 Eylül 2008 13:57  

güzel sarı papatyamm,
vallahi ne çok insan sevindirdin bir bilsen..
yeğenlere söyledim,sayfana bakıyorlardır şimdii,durmadan sayıklıyırlardı burayı.
valla çok makbule geçti. çok güzelmişş nuraycımm hakikaten vede ne büyükk.
öpüyorum canım, herkes dönmüş gözün aydın olsun. kolaylıklar dilerim haftanızda, hayrlı işler güzelim.

ASUMAN.B

Adsız 22 Eylül 2008 15:19  

Bu park kuzenima cok yakinmis.Anlata anlata bitirememisti.Hakliymis.Resimleri görünce bakmaya doyamadim.Kismetse kisin geliyorum ve ver elini ISTINYE PARK......
SELAMLAR-Serap
www.birdilimbirtutam.blogspot.com

Adsız 22 Eylül 2008 15:38  

Merhaba harika bir yermiş ama maalesef bana çok uzak. Paylaşım için teşekküler Sevgiler Nesrin

Damak Tadı 22 Eylül 2008 16:11  

Fotoğrafların hepsi birbirinden güzel canım..Ama bir fotoğraf var ki,işte o herşeye değer..Hangisimi??En üstte olması gereken en alttaki fotoğraf..Allah sakınıp korusun seni canım benim..
Sayende sanki seninle oraları dolaşmış gibi oldum..Gönülden teşekkürler..Öpüyorum yanaklarından dünya tatlısı..

Hayırlı iftarlar..Sevgiler..

zero 22 Eylül 2008 16:38  

Bir kahvenin kırk yıl hatırı vardır gibi bir şey oldu bizimkisi. Bundan sonra her Fazıl Bey durağında seni anmadan o kahveleri içmem mümkün değil NuNucum:)) Annaneme telefonda "annane seni meşhur ettim, artık Fazıl Bey'in kahveleri kadar meşhursun" dedim. "Aman ne diyorsun kızım sen!" demez mi:) Selamını söyleyip de yazından bahsedince, nasıl sevindi, mutlu oldu. Bir gün beklerim demeyi de ihmal etmeden:) İstinye Pazarı'na ben de hayranım bu arada. hani öyle ki, bakkalından kasabına her dükkanda aklımda bir şeyler kalarak çıkıyorum ordan. Akıllara zarar bir durum benim için yani:) Kocaman öpücükler NuNucum:)

IŞILCA TATLAR 22 Eylül 2008 17:55  

Nuray'cığım,

Sayende görmediğimiz yerleri, yiyecekleri görmek çok hoş. Daha önce gitmiştim oraya ama o zaman daha fıstık döneri icat etmemişlerdi herhalde. Yoksa bütünüyle alıp gelirdim herhalde.
Gezdiğin, gördüğün yerleri öyle güzel anlatıyorsun ki bizleri de imrendiriyorsun.Şu fıstık döner bitmeden oraya yetişmek lazım değil mi?

Gezen ayaklarına, gören gözlerine, anlatan parmaklarına sağlık canım.

Sevgiyle kal

Moonish (moonsun) 23 Eylül 2008 12:39  

Sevgili Nuray,

Ben ilk defa bu kadar guzel bir alsi-veris merkezi goruyorum, ustelik bizim kulturumuze ait seyleri satan dukkanlarin bir arada oldugu bir magza :) O serbetciye ben de gitmek istiyorum :)
Kucak dolusu sevgiler Moonish'ten :)

Adsız 23 Eylül 2008 17:08  

Ana baba günü oluyor ben ne zaman gitsem. Güzel gezmişsin bizlerlerlede paylaşmışsın sağol canım.

meleginmarifetleri 23 Eylül 2008 23:36  

Canikom sen ara ara bu güzel mekanların resimlerini çekte bizler bu sayede oraları görmüş olalım bari istanbula geldiğim yok ne zamandan beri bu şekilde görelim ellerine ayaklarına sağlık.
Hoşçakal öptüm

Unknown 24 Eylül 2008 00:25  

nunu'cugumm ne guzel yerler
istanbula cok uzun oldu gitmeyeli cok degistigine eminim.
guzel kareler yakalamissin canim.
pijama partinize bayildim kiz kiza eglemek ne guzeldir bilirm:)
pastalar yemekler harika ellerine saglik canim cok opuyor sevgilerimi gonderiyorummm.

fatma 24 Eylül 2008 00:58  

selam Nunucum o kadar guzel seyler hazirlamissinki sayfana hangisine cevap yazicagimi sasirdim cok hamaratsin ve enerji dolu :) pastalarin cok guzel olmus eellerine saglik bu istinye pazarini hic gormemistim turkiyedeyken ne kadar hos bir yer seninde soyledigin gibi ferah ic acici bir goruntusu var ayric yaz kis alisveris icin cok uygun :) ozellikle icinden dev agac gecen kismi begendim birde malatya pazarini :) senin sayende bende gidip gormus gibi oldum ilk firsatte turkiyeye geldigim ilk firsatta kesinlikle ugriycagim yerler icinde bu istinye pazari cok tesekurler

dilek 24 Eylül 2008 09:51  

harika bir yere gitmişsin..
paylaşımın için teşekkürler..
muhakkak gideceğim.
çok güzel kareler çekmişsin..
seni linklerime ekledim..
daha çok güzel paylaşımlarda buluşuruz umarım
sevgiler...

:)den 24 Eylül 2008 16:15  

Sarı papatya merhaba,
Sayende bir güzel gezdik İstinye Park'ı:)
Ayaklarına ve fotoğraflarına sağlık.
Sevgiler...

Mehtap 24 Eylül 2008 16:33  

Burası bir harika.bende bizim ankara da a city ye biraz benzettim ama buranın yanında ufak kalır ya.Birden canım İstanbul çekti.Mutlaka görmek isterim.Nunucuğum sende çok güzel anlatmışsın gerçekten.mıknatıs gibi çektin valla.sevgiler.

kelebeklisaniyeler 24 Eylül 2008 18:35  

Canim merhaba,gerçekten resimlere bayildim harika bir yermis...bir daha ki gelisimde çok gitmek isterim insallah...bayildim çunku...fistik doneri ezmesi ilk kez goruyorum ve tadini çok merak ettim...inan somon baligi hastasi olarak doner halini ilk kez gordum eee bu da ancak Turkiye de olur:))ama bayildim...simdi çok kiskandim bak bende orda olmak isterdiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim...optum kocaman...

zarpandit 24 Eylül 2008 20:37  

fıstık ezmesinde koptum zor toparlandım nunum :)))


super gozukuyor hersey:))

cırcırbocugun :))

Unknown 24 Eylül 2008 23:48  

NUNU CANIM HARİKA TANITMIŞSIN AKLIM DA GÖNLÜMDE ORDA KALDI TEK TANIDIK VAR KAFKAS KESTANE ŞEKERİ BURSANIN VAZGEÇİLMEZİ EMEĞİNE SAĞLIK SEVGİLERİMLE

Aybike Ceylan 25 Eylül 2008 07:00  

Nunu;cugum,
Resimler, yemekler, gezdigin yerler hele hele fistik doneri bir iyi geldi ki sorma, ellerine saglik cok guzel bir post olmus.
Bu arada seni sobeledim olurda vaktin olursa:)
Guzel bir hafta sonu diliyorum, sevgiler.

Adsız 25 Eylül 2008 08:08  

Nunişim, sarı paptyamm,gonca gülüm merhaba..
benimde çok sevdiğim bir yer istinyapark.
ama fıstık ezmesinide- somon döneride görmedim iyimi ??? :(((
acaba siz blogcuların gözleri daha bir farklımı oluyor ???
ben öyle düşündüm bir an :)))
YAŞA SEN. SÜPER GÖRÜNTÜLERRDİ..
çok öpüyorum güzelim seni.

GÜLDEN .Y

Ebruli 25 Eylül 2008 09:19  

Gecen sene Ekim ayinda, seker bayraminda İistanbuldaydik. Hemen gezdik istinye Park AVM ve bayildik. En cok da "Balik Evinde" hamsi tava yiyemedigime uzuldum inanirmisin? O kadar kalabalikti ki; bekle bekle sira gelmemisti, masalar bir turlu bosalmamisti!..

Neyse bu seker bayraminda da yine istanbulda olacagiz insallah. Bu sefer yine bir İistinye Park turu olacak ve bu sefer orada "hamsi tavayi" yiyecegim iste...

Adsız 25 Eylül 2008 09:48  

biraz alışveriş sonrası aynen fazıl beyde soluğu alıyorumm bende.
ama illa karadutu da içerim senin gibii.
gençliğinin sırrı bu biliyorumm :))) !!! işte açıkladım

hehehehhehehehe

SELMA.

Sevil Şahin 25 Eylül 2008 09:59  

canım günaydın nunucum ne guzel anlatmışsın istinye alışveriş yerini sayende kare kare tanıdım istanbuldayım bende ama hiç gitmek fırsat olmadı inş. bir gün giderim ve seni anarım orda sayende oraya gidicem diye tutturdum az önce eşimi arıyarak :=)) sevgiler

banu kırmızıgül 25 Eylül 2008 18:53  

cok guzel bır gezı olmus resımlerden bellı oluyor. paylasım ıcın tesekkurler..

Bir Dilim Düş 25 Eylül 2008 23:40  

nunucuğum nasıl daistemiştim gitmeyi ama babannemin dizinin dibinden ayrılamadaım ki... Ama sayende gezmiş kadar oldum.

Sevgiler,
Evren

SOFRAMDA BERABER 26 Eylül 2008 00:30  

Beyaz bir güvercin gönderiyorum sana, kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi, tüylerinde nur var. Senin de kalbin nurla dolsun kadir gecen mübarek olsun

Sevgi hak edenin, umut sabredenin, zafer inananın, mutluluk bekleyenin, bunların tümü senin ve sevdiklerinin olsun.

Bir Dut Masalı - nUnU 26 Eylül 2008 07:57  

HEPİNİZE AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDİYORUM.
KADİR GECENİZ MÜBAREK OLSUN.
SEVGİLERİMLE
nUnU

aslı'nın mutfağı 26 Eylül 2008 08:42  

Nunu'cum, senin de Kadir Gecen mübarek olsun..

pelince 26 Eylül 2008 09:02  

Canım Kadir Geceniz sizinde mübarek olsun..Ailenle sevdiklerinle nice kandillere erişirsin inşallah..

iremlemekanlar 26 Eylül 2008 19:45  

Hayırlı ve güzel kandiller dilerim sevgilerle canım....

Begüm 27 Eylül 2008 00:45  

Istanbulun bu alisveris merkezlerine bayiliyorum. Her gelisimde bol bol gezeriz hepsini :)

Canim, kadir gecen mübarek, dualarin kabul olsun.

Begüm 27 Eylül 2008 00:45  

Istanbulun bu alisveris merkezlerine bayiliyorum. Her gelisimde bol bol gezeriz hepsini :)

Canim, kadir gecen mübarek, dualarin kabul olsun.

Begüm 27 Eylül 2008 00:46  

Istanbulun bu alisveris merkezlerine bayiliyorum. Her gelisimde bol bol gezeriz hepsini :)

Canim, kadir gecen mübarek, dualarin kabul olsun.

Кâşiƒ 4 Ekim 2008 13:29  

Artık bu yazıya yorumumu gönderme zamanı oh (:
Okumuştum azcık merak edip aslında bayramdan bir önceki gün ama malum işler oldugundan zorlandım sonunu getiremedim ...

Gitmedim daha önce ; kısmet olmadı ama bu fotoğraf karelerinden sonra artık vakit ayırmam gerektiğini görmüş oldum :)

fazıl beyin kahvesi

Orda bende insallah bir fotoğraf çekerim gidince ; kahve benim en sevdiğimdir (:

osmanlı şerbetleri

Kuzenimle konusu geçmişti aslında ama burası bu konuya hakim tek yer gibi ; ben sultanahmetten bakıcaktım ama gerek kalmadı demek ki (:

Çok eğlenmişsiniz ve bu en güzel kısmı zaten gezmenin (: Umarım hergününüz böyle keyifli geçer :))
Hayırlı günler dilerim Nunu Hanım :))

ZencefilliÇörek 17 Kasım 2008 19:44  

bir yer bu kadar mi guzel anlatilir. ozellikle somon doneri cok merak ettim simdi:) harika bir yazi olmus. tesekkurler..

hanimelipasta.com 20 Kasım 2008 00:53  

ne harika bir blog burası, ne hoş paylaşımlar. Emeğinize sağlık. İstinye park ın diğer alışveriş merkezlerinden ne farkı varki diye bir ön yargım vardı ama şimdi özellikle pazarı ve somon döneri için gitmeye can atıyorum.
Benim bloğuma da buyrun beklerim :))

Ordanburdanhayattan 30 Temmuz 2009 23:56  

Şimdi blogunu karıştırıyorum izninle ve hayran oldum ne güzel fotoğraflamışsın her yeri her şeyi. Ben de Sevgili Zerenin tavsiyesi ile Fazıl Bey Kahvecisini gitmiştim kışın ama Kadıköydeki asıl yerlerine. bence yolun düşerse bir de oraya gel olur mu, ordaki ambians çok güzel. sevgiler Nunucum

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP