PİJAMA PARTİLERİ :))

>> 20 Eylül 2008 Cumartesi

Hayat sana daima gülecektir, aynı senin ona güldüğün gibi
mutlu yıllar Betüşşşümm.......

Üzümlü, damla çikolatalı,kek.

Tiramisu ( tarifi pastalar bölümünde )

Hatırlıyacaksınız eşim ve oğlum şehir dışında işleri dolayısı ile. Bende bu 4 günü arkadaşlarımla,iftar ve iftar sonrası olarak değerlendiriyorum. İşi abartıp pijama partilerine döndürdük hatta !! :))))
gece boyu anlatılan fıkralar !! :)), eski okul resimlerine yorumlar, kılık kıyafet değiştirip taklitler :)))), benim şapkalarla poz vermeler !! :)), gözler bağlanıp ele alınan rujlarla dudağa ruj sürme yarışmaları :))))çaylar,meyveler,sahurlarla vallahi çocukluk günlerimizi aratmadık.
biz okuldayken bile bu kadar haytalık yapmadık vallahii :))
dün akşamda benim kadim dostum, ve AİLE DOSTUMUZ BETÜLcüğümde vardı.annesi çok büyük bir ameliyat geçirmiş,4 haftadır yoğun bir dönemi atlatmıştı.moral gecesi oldu,birde NUNUşu sürpriz doğum günü hazırlayınca ahh nasılda mutlu oldu güzel kelebeğim.
üzümlü kek çılgını kendisi. tabii kekide yapıldı,kremalı pasta düşkünü olduğu için,daha hafif bir tercihle iş tiramisuya döküldü.üzerine kestane çikolataları konuldu ( kestane şekerleri betüşümden geldi, onada ben bayılırım da :)
İşte böyle bir akşam geçirdik arkadaşlar. ben şu kekin tarifini verip müsade istiyorum, artık sayfa sizindir. İyi tatiller,bereketli iftarlar diliyorum,sofralarınız şen,dostluklar daim olsun, SVGLRR...

ÜZÜMLÜ DAMLA ÇİKOLATALI KEK.
2 iri yumurta,
1 sb toz şeker,
1/2 çb (ajda) sıvıyağ,
1 sb süt
1 çb (ajda) kuru üzüm ( suda beklemiş ve kurulanmış),
biraz port.kabuğu rendesi ,
1/2 çb (ajda) damla çikolata,
2,5 sb un,
1 pk.vanilya- 1 pk. kabartma tozu
1 sb süt.

yumurta- şeker çırpılır,kar gibi olunca süt ve sıvıyağ eklenip mikserlenir. ardından elenmiş un-kab tozu- ve vanilya eklenip hafifçe karıştırılır. hamura üzüm ve damla çikolataları ilave edip yavaşça karıştırılıp 175 derecede ısınmış fırına atılır, sonra ısı 160 alınıp pişirilir.
afiyet olsun...

41 yorum:

banu kırmızıgül 20 Eylül 2008 10:09  

canım ellerıne saglık nefıs gorunuyor. iyi hafta sonları sevgılerımle..

NzlGl 20 Eylül 2008 10:42  

Sevgili nunu

Allah sizin gibi bir arkadaşı, dostu herkese nasip etsin. Çevrenizdeki insanlar çok şanslılar arkadaşınızın doğum günü kutlu olsun bu arada annesinede acil şifalar diliyorum.
pastalar harika gözüküyor yiyenlere afiyet olsun
Derler ya

HERŞEYİN YENİSİ DOSTUN ESKİSİ MAKBULDÜR diye

sevgiler

zero 20 Eylül 2008 10:59  

Ay ne eğlenceli olur pijama partileri. Ben de gidiverdim birden o günlere. Bütün gece söyler, eğlenir, bol bol atıştırırdık. Ama en güzeli de güneşi doğurup o pırıl pırıl aydınlıkta son çaylarımızı da battaniyelere sarılmış vaziyette yudumlayıp uyumaya öyle gitmemiz olurdu. Bütün gecenin keyfiyle daha bir güzel uyurduk. Pastalar ve tabi her zaman olduğu gibi sunum yine harika görünüyor:) Ellerine sağlık NuNucum:)

zarpandit 20 Eylül 2008 11:11  

cnmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm cok eglenmişsin belli..
allah yuzunden mutlulugu gulumsemeyi hiç almasın emi..

yine enerjiyle doldurdun beni:)

cırcırböceğin ;)

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Eylül 2008 12:40  

KİBELENİN MUTFAĞI,
banucuğum sizede cnmm tşkrlr..

NZLGL,
sağolunuz okuyor ve çok mutlu oluyordur betül..
son sözünüz ne harika,!!!!!! tşkrlr


ZERO,
canım benimm :)) çok keyifliydik emin ol :))
güzel sözlerin harikaa..


gökcheeeeee :(((
nerelerdesin kuzumm..
bak nasıl özlettinn..
tşkkrlrrr böccüüğümm :)

TAZE NANE 20 Eylül 2008 12:52  

Üzümlü kekde tiramusuda harika gözüküyor. Heleki tiramisuya bayıldım. Sevgilerimle TAZENANE

neslihan erzincan özgür 20 Eylül 2008 12:59  

Sevgili Nunucuğum, günleriniz ne güzel geçmiş,okurken ben bile eğlendim:-)))dostlukların çok güzel canım nazar değmesin.
Keke ve tiramisuya bayıldım,süsülemeleri de harika olmuş,çok şık,mor renk favorilerimden:-)))ellerine sağlık canım,her günün gecen böyle güzel geçsin.sevgilerimle...

akasyakokusu 20 Eylül 2008 13:08  

Canımcım panelde sorun vardı .Urllerde zorlandım hemen koştum.
Pastalara el attım kenarından.
Muhabbetinize bayıldım..
Gülmek sana yakışır canım..
Arkadaşının anneciğinede acil şifalar dilerim canım..
Sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Eylül 2008 13:21  

TAZE NANE,
tşkrlr naneciğm. vallahii güzellerdi :)


NESLİHANcığımm,
çocuk olacağımız tuttu işte :))))
tşkr ederizz tatlımm.

Canım ben hala sayfana giremiyorum :(
kesinlikle anında kapanıyor :(8
çözemedimm :(



AKASYA KOKUSU,
nuraycığım çok teşekkür ederizz cnm.

*bugün sorun giderilmişti bloggspotda
sayfamda zorlanmadım*

Ferhanca 20 Eylül 2008 13:32  

Kekein harika görünüyor..
ben her çeşit keki çok sverim yanında çayla harika olur.birde senin dostalr var ki bu kek biter valla.

canım neşeniz daim olsun..selamlar sevgiler.

Adsız 20 Eylül 2008 14:03  

vay vay vay...
hey gidi eskii günlerr heyy :)))))
çok isterdim o akşam bende olaydım be nunuşşş..
ellerine sağlık yine gül bahçeleri çiçekler açmış o gül sofralarında..
betüşe slm, iyi olduğuna sevindimm
SEVGİLER-SELAMLAR CNM.
ALLAH KAVUŞTURSUN.

SELMA.

SOFRAOZLEMİ 20 Eylül 2008 14:09  

her ikiside nefis olmuş canım...
arkadaşına mutlu yıllar dilerim..


ellerine sağlık..aşağıdaki şık masada gözüme çarpmadı değil hani:)


sevgiler

Unknown 20 Eylül 2008 14:14  

Canım ellerine sağlık enfes olmuş kek ve tramisu her zaman ki gibi,ama dostlarla birlikte olmanın verdiği keyif gibisi yoktur sanırım.Ne mutlu sana dostlarınla beraber sağlıklı,huzurlu ve uzun seneler dilerim.Sevgilerimi bıraktım...

Delfina ; 20 Eylül 2008 14:15  

Harika bir haber,harika bir anlatım nunucum.Pijama partisindeki neşe yazılarda da devam ediyor süper bişi bu.

Betül'ün annesi daha iyidir inşallah.Her ikiniz de çok şanslısınız böyle sağlam dostluğunuz olduğu için..

Mamalar ise her zamanki gibi efsane :)

Sizlere de iyi tatiller,iyi haftasonları nunucummmm.

Hasretle sarıldım :)

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Eylül 2008 14:36  

SOFRA ÖZLEMİ,
sevgili özlem masam ve ben sana sevgiler yolluyoruz :)
betülüm için dileklerine de çk tşkr ediyoruz.


DERYAcığım çok iyi aile dostlarıyız
sevgi-saygı ötesi değerler var aramızda..
onlarla her an çok yaşanası inanın ki
tşkr ederiz



İŞİTME KAYBI,
delfinam göz bebeğimm, biriciğimm.
betüşümün annesi dramatik bir ameliyat yaşadı, zor zamanları aştı,ama yolu çoookk uzunn tatlımm.her haline şükür,tüm hastalara şifalar olsun inşş.
o akşam pek komiktikk,yok böyle bişii :)))))))))
bende güzel bir haftasonu diliyorum kuzucuğunla :)
svglrr bende özlemle öpüyorum cnm

Кâşiƒ 20 Eylül 2008 15:31  

Çok beğendim şu keki ben :))
Misafirim geldiğinde hatta bekleyim de bayramda yapıp sunayım :))
Bayıldım görsel olarak muhteşem duruyor :))

hdidem95 20 Eylül 2008 17:58  

ellerine sağlık pastada kekde muhteşem betül hanımın doğum günü kutlu olsun iyi hafta sonları sevgiler

KelebekGibi 20 Eylül 2008 18:10  

Ayy nasilda güzel vakit gecirmissiniz öyle insan okuyunca bir özeniyorki anlatamam :)
Cok iyi yapmissiniz, günlerin tadini cikarmak gerek firsat buldukca. Sevgiler

Adsız 20 Eylül 2008 19:19  

Nunucum, arkadaşına mutlu mutlu seneler. ben de İstanbuL'a gittiğimizde o pijama partilerini yapıyoruz.. :) Pek keyifli .. Mutluşuğunuz hep sürsün hep kikirdeyin :))

Öperim yanaklarından.
sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Eylül 2008 19:32  

AZABI MUKADDES
tabii tabii çok güzel olur,memnuniyetle,, svglr


hDİDEM95,
çk tşkrlr didemciğim,


KELEBEK GİBİ,
ne kadar haklısınız, hangi yaşta olursak olalaım, çocukluk güzell :))


ZERRİNmiss
:))) :))))) :)))))
yaşa sen zerrincimm.. svglr cnm

Adsız 20 Eylül 2008 20:36  

canımmm nunucum her ortama neşe katıyorsun ya..maaşaallah ne kadar şanslıyız..süper olmuş süper...
iyi ki varsın...
teyzeciğimize büyük geçmişler olsun ALLAH sevdiklerine bağışlamış inşallah..
ellerine sağlık canım benim ellerin dert görmesin neşen daim olsunnn çok çok öptümmm
not:biz zaten hiç büyümedik ki:))

Adsız 20 Eylül 2008 20:52  

Pijama partisine katılmalı,
NuNu'cuğumn keklerini yemeli:)
Svglrrrrr canım,öpüldünüz.
Özlem Su

MUTFAKISTAN 20 Eylül 2008 21:02  

ooo super geciyor gunler demek ne guzel,hele tramisu ,kek nefis gorunuyor afiyet olsun canim
arkadasina mutlu yillar,sevgiler

Adsız 20 Eylül 2008 21:25  

ayy ne güzell bir geceymişş şekerimm öylee.
okul mokul derken varyaa..sen kesin benimm de taklidimi yapmışsındır..
iyi malzemeydimm biliiirimm :)))
senin ayaklı yeşil servis tabağını - kurdeleni, ve içindeki o muhteşemmmm lezzeti yiyeyimm emii :))
süpper beee... yaşşşşşa :))

GÜLBİN.B

Yaşamın kıyısında 20 Eylül 2008 21:27  

Nunu'cum,
Kadınlar ne ister konulu yazımıza ek yapalım bunu.
Kadınlar arasıra bu tür çılgın partiler ister,
ayrıca o güzel pasta v.b. doya doya yemek ama şişmanlamamak ister. Ve gerçek güzellikleri paylaşacak can dostlar.
Afiyet olsun ve arkadaşının doğum günü kutlu, tüm günleri mutlu olsun.
Sevgilerle...

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Eylül 2008 22:33  

YOSUNBUKAcığımm,
dilinin ucu ballı ipek böceğimm.
VAROLASIN SEN.
her şey güzeldi gerçekten.betül benim canım gibidir,uysallığı, nezaketi,hanımefendiliği, kötü gün dostluğu,her şeye en az ben kadar duyarlılığıyla çok meziyetleri vardır güzel kelebeğimin.
ne yapsamm azdır onlara
çok teşekkür ediyorum sana hepimiz adına cnm. svglrr



ÖZLEM SU,
sevgili özlem, bir dahakine açık davet !!!! beklerimmm :)))
çok tşkrlrr svglrrrr :))


GÜLBİŞİMMM :)))
yine güldürdün benii, hala yüz kaslarım ağrıyor zaten :))
valla yaptımmmmmm :)))))))))))))
yeşil servis tabağı bir yılbaşında BELGİNimden gelmiştii çok teşekkür ederiz biricik tontişimm.
evim-gönlüm-ruhum-kapım her zaman sana açık çok iyi bilirsin !!
canımsınn..özledim bile seni cadımmm
svglrrr tatlımm-selamlar



MUTFAKİSTAN,
Vallahi bi neşe, bi neşe ne moral ne keyif bilemezsiniz filizciğimm :)))
çok enerji depoladı bu çok sevgili muhabbet kuşlarımm.
masal kahramanım diyorki telefonun bir ucundan :
'' yokluğum hiçmi belli olmadı acaba '' ??
ayy çokmu ayıp ettim acaba kendisine :)))) ????
ama herkesin yeri ayrı dimi :)

svglrrr..iyi haftasonları diliyorum



YAŞAMIN KIYISINDA,
NURcuğumm canımm
evett satır satır katılıyorum. başladım toparlamaya konuyu.sanmaki unuttum..sadece kadınların HAKKINI VERMEK LAZIM diye baba !! :)) bir yazı olsun istiyorum :)))))

temennilerin için için betülüm adınada çok teşekkür ediyorum güzel kalplimm. VAROLL...

Saliha 21 Eylül 2008 00:02  

NE GUZEL YA..MAASAALLAH..NESENIZ DAIM OLSUN NUNUCUM..SEVGILERIMLE

Mehtap 21 Eylül 2008 00:20  

nunucuğum arkadaşın Betüşe iyi ve sağlıklı seneler.Seninde ellerne sağlık.Ayrıca o çılgın partinin içinde olmayı ne isterdim bir bilsen.sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Eylül 2008 01:06  

düğmebayla binbir çeşni hayat,
salihacığım coştukk dimii :)) ??
bizdende sevgilerr sağolun


MEHTAP,
:)))
birde yüzümüz gözümüz ruj içindeki resimlerimizi görsenizzzz :)))))
çok eğlenceliydii çok :))
biz büyümiyeceğiz sanırım ..
svglrr tşkrlrr

Adsız 21 Eylül 2008 01:08  

alemsinn vallaaa.
bakıcam o resimleree :))))
ama yaptıkların enfes ve şahane ötesii güzel şekerr...
betül hanımı kutluyorum cnm.ayrıca geçmiş olsun canım..


ESİN.

Adsız 21 Eylül 2008 01:50  

Canım arkadaşım kekin çok nefis olmuş.Oğuz çok beğendi. Anne tarifini al sen de yap dedi.Ellerine sağlık.Belgin

Adsız 21 Eylül 2008 02:10  

Betül Hanım,ben Belgin Nuray'ın arkadaşıyım. Annenizin hastalığını Nuray'dan öğrendim.Acil şifalar diliyorum. Bu arada doğum gününüz kutlu olsun. Doğum günü pastanız bir harika görünüyor eminim tadıda çok nefisti.Arkaşımın ellerine sağlık. Sevgiler. Belgin

egeli 21 Eylül 2008 03:17  

sizi gidi yaramazlar sizi !!!!!

Adsız 21 Eylül 2008 10:09  

Ne mutlu size çocuklar gibi şen olmanız çok güzel:) daha nice partilere:)

Sevgiyle.

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Eylül 2008 10:35  

BİRİCİK ARKADAŞIM BELGİN,
canım benim tşkr ederim, oğuzumu ve seni sevgiyle sarılarak öpüyorum.

* betül notuna çok mutlu olacak,hafta sonu gelir.*
svglr tatlım.


EGELİm
:)))))))))
:)))))))))
ok, yaydan çıktı !!!



BUTTERFLY,
güzel bir enerji gecesiydi,
full depolandık kahkahayla :)
tşkrlr cnm svglr

Damak Tadı 21 Eylül 2008 17:45  

Çok şekersiniz canım..Arada okul yıllarına dönmek gerekir..))N eiyi yapmışsınız canım..Ohhh sefanız olsun!!

Pastalar muhteşem..Ellerine sağlık..Arkadaşın Betül'ün anneciğine acil şifalar diliyorum..Doğum günüde kutlu olsun,nice yaşlara..


Öpüyorum canım benim...Sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Eylül 2008 20:02  

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİMM ZATI ŞAHANEMM :))
Güzel dileklerin betülü memnu edecek okuyunca...

svglr cnm.

Adsız 21 Eylül 2008 23:19  

Canımcım,üzümlü kekini bugün denedim. Çocuklar çok beğendi.Yalnız damla çikolatası yoktu.Ama gene de fena olmadı.Çok öpüyorum.BELGİN

Adsız 23 Eylül 2008 13:05  

Merhaba üzümlü kekde pek harika duruyor, çayla beraber çok iyi gider. Ellerine sağlık, sevgiler Nesrin

Adsız 23 Eylül 2008 17:09  

Lise günlerim geldi aklıma her hafta sonu bir arkadaşa pjama ile gider evimize de pjama ile dönerdik. Bir de kara kaplı defterimiz vardı anıları yazdığımız hey gidi hey kekler ve sunumda enfes harikasın.

:)den 24 Eylül 2008 16:17  

En çok pijama partinize özendim doğrusu.
Sevgiler...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP