ELEM TERE FİŞŞ :))))))

>> 10 Eylül 2008 Çarşamba

MERHABA GÜZEL DOSTLARIM, MERHABALARR
....
Sağlıkla,huzurla dolu ömürler diliyorum her birinize
Yorumlara, maillere gönül dolusu teşekkürlerimi iletiyorum
VAROLUNUZ

Bunlar da,ne böyle değil mi :))) ???
Anlatayım : ??
Efendim;
Bozcaada dönüşümüz, ilk ramazan günüydü malum. yol yorgunluğuna aldırmadan bir hayli telaşli bir gün yaşadım gün içerisinde.iftar soframızı yetiştirmek için birazda hırpaladım kendimi,desem abartmış olmam sanırım.
çok şükürki ,çok sevdiğim ramazan-iftar soframıza ailecek oturup,ilk oruçlarımızı açtık,şükürler olsun. her şey yolundaydı bu ana kadar, Lakin ;
yemek sonrası,yorgunluk çaylarımızı içmiştik ki kendimi kötü hissetmeye başladım,tuhaf bir şekilde ağırlaştım,halsizleştim derken ateşim kısa sürede yükseldi,yükseldii yükseldiii... !!!!!!!!!!!!
zor bir gece oldu sabaha kadar,özellikle ailem için :(( Tahliller ve tetkikler sonucunda,
netice ciğerlerimde oluşan bir sorundu :((( !!!!!!!!!!
şimdi toparlanma dönemindeyim.10 gün oldu,ama tedaviye devam....daha alınacak yollar varmış, DR öyle diyor :(((

:))))
Şimdi gelelim şu resimlerimize :)
sabahleyin masal kahramanım ve büyük oğlum, beraber iş yerimize doğru evden ayrıldılar. arkasından AYŞE (yardımcım) geldi.. sağolsun emeği ve hakkı çoktur canımcığımın bu dönemde. ( vede benim ekibi :) arkadaşlarımı -dostlarımı biliyorsunuz artık :)) onlarında hakkını nasıl öderim bimemekteyim hala...

bir zaman sonra zil çaldı, ayşe seslendii :
ablacııııııımmmm..
efendim ayşecim ?
biraz gelebilcekmisin ??
tamam canım !!!!!! ??????
Kapıda sevgili ali duruyordu,kendisi aşağıdaki çiçekçimiz ! bizzat niye kendi geldi anlamadım? neyse uzattığı çiçeği aldım. hatır sorup ,gülümsiyerek ayrıldı.
pembeleri pek severim ya hani ben, çok sevdiğim çiçeklerden biriydi.ama meğerse daha nelerrr nelerrri varmış o çiçeğin üzerinde :)))
Alinin bizzat geliş sebebide anlaşıldı sonradan tabii !!!

Benim'' biricik masal kahramanım'' YOL ARKADAŞIM, bana moral olması için böyle bir jest yapmış :) çiçeğin içindeki cici kızın beline bir kutu bağlıydı (kızın son hali benim şu anki durumuma benziyor-salkım saçaklı :)

kutunun içinde bir not !! ve nazar boncuklu kolye !!!! Bir an kaldım öyle,sonra
moral ötesi bir coşku seli oluştu bizde.
hele AYŞE yi durdurmak imkansızdı.
:)) ballerina ya döndüü.... :)))
ben daha sonra bu güzellikleri resimleyip, bu şevkle de, bari siteye resim atıp, sayfamı güncelliyeyim dedim. ayşenin yardımlarıyla hazırlık yaparken;
AYŞE : '' aman ablacım bi dakka , bi dakka deyip kayboldu evde, az sonra elinde çıngır,mıngır eden bişeylerle geri geldi.. !!!
gördüklerim karşısında gülmekten dahada keyfim yerine geldi :)))

'' ya ayşecimm... vallahi mahçup oluruz,ayıp olur,bak abartmıyalım dediysemde,onun heyecanına bende ayak uydurup, onu kırmak istemedim. çocukla çocuk oluverdimm :))) Allahım nede çok nazarlık,incik boncuk varmış evde meğerse.....!!!!
Ayşecik,hem elindekileri özenle masaya koyuyor,hemde bana '' ahh ablamm... nazara geldinn senn..
ahh biliyorumm,nazara geldinnn.. gözü olanın gözü ç....n ,allahım kemden kömden korusun seni inşallah ''diyerek beni habire şaşkınlığa uğratıyordu :))
Varol ayşemm..Sağol cnm AYŞEM... Senide allah evlatlarına bağışlasın..

İŞTE BÖYLE BİR SABAHTI YAŞADIĞIMIZ ARKADAŞLAR !!!!
BEN SADECE VE YANLIZCA,SİZLERLE BU GÜZEL ANI VE ÇİÇEĞİMİ PAYLAŞIYOR,
HER BİR PEMBE TANEYİ KALPLERİNİZE SUNUYORUMM.
DAİMA GÖNÜL SARAYIMDAKİ HAZİNE ODAMDA OLACAKSINIZ.
TEŞEKKÜRLER.. SEVGİLERİMLE...


Sütlü irmik tatlısı- üzerine rendelenmiş şeftali,
(benim icadım), Tarif: sütlü tatlılar bölümünde, bknz.

aceleden irmiğin üzerine ne koymalıyım diye aranırken,meyve tabağındaki şeftalileri bir anda bu hale getiriverdim.ama sert şeftali ile.!!

İlk iftar sofram :(
tavuksuyuna ,tavuk etli,mercimek çorbası
fırında patlıcan oturtma,
domatesli pilav,
zeytinyağlı çalı fasulyesi,
bozcaada üzümleri,
bozcaada keçi peynirleri,bozcaada çiftlik domatesleri ve sebzeleri,
bozcaada reçelleri,
kahvaltılıklar ve pide.

.

69 yorum:

pelince 10 Eylül 2008 12:27  

Nunu 41 kere maşallah hazırlıklar,mavi boncuklar,kolye hepsi tamam ama,borcamdakini çözemedim inan :)
Bekliyorum....

Adsız 10 Eylül 2008 12:33  

well its nice to know that you have great hits here.

Adsız 10 Eylül 2008 12:34  

well its nice to know that you have great hits here.

SOFRAM 10 Eylül 2008 12:42  

Canım benim allah nazarlardan korusun, inşallah daha iyisindir, yine çok güzel sofralar hazırlanmış, ellerine sağlık güzelim, bereketli iftar sofraları diliyorum.
Seni tekrar aramızda görmek çok güzel, öptüm canım, sevgilerimle...

Adsız 10 Eylül 2008 12:43  

wow selamat berpuasa .. ramadhan al mubaraq...

salam from malaysia

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 10 Eylül 2008 13:13  

Çok geçmiş olsun... Allah bir daha göstermesin...

Çiçek ve hediye de çok güzel bir jest olmuş... Mutluluğunuz hep daim olsun...

Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Eylül 2008 13:52  

Pelinciğim canım benimm
sanada çok geçmiş olsun tatlım,
sorduğun irmik tatlısı üzerine rendelenmiş şeftali cnm.


SOFRAM,fatmacığım
canımsınn sağolasınız,
daha iyi olacak inşş zamanla...
çok şükür bu günede...



SICAK PAYLAŞIMLAR
ayselciğim ,amin canım.
hepberaber daim olsun inşş.

teşekkürler ederimm sizlere.

Sevil Şahin 10 Eylül 2008 14:10  

CANIM ÇOK GECMİŞ OLSUN

Delfina ; 10 Eylül 2008 14:23  

Tez zmaanda şifaya kavuşman için tüm dualarım seninle nunucum...Sofra her zamanki tam bayramlık,ailenize ,evinize hep huzur ,mutluluk ve esenlik girsin nunucum...

Saliha 10 Eylül 2008 14:56  

cok cok gecmıs olsun...rabbım nazarlardan saklasın canımcım

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Eylül 2008 15:03  

ENİŞTECİĞİM SEN BİR TANESİNN.
ŞU AN NUNUNUN YANINDAYIMM..
VALLAHİ PARLIYORR :))))
AKŞAM DERHAL BENİM KAHRAMAN OLAMAMIŞ KAHRAMANA !! BUNLARI GÖSTERECEĞİMM :)))
SONUÇ : YA MAHKEME :)
YA KUYUMCU :)))

VALLAHİ MAŞALLAH SANA...
NUNUŞŞ GAYET İYİİ. GÖZÜN ARKADA KALMASIN. BAK YANIBAŞINDAYIMM :
SEVGİLER GÜLBİNNNN.. :))

iyi yolculuklarr

Seda'nın Günlüğü 10 Eylül 2008 15:17  

Allah sağlığımızı, sıhhatimizi eksik etmesin inşallah. Sana da hep güzel günler, sağlıklı ömür nasip etsin. Yazdıklarını okuyunca senin adına çok sevindim çünkü kolundan tutup kaldıracak, karşılıksız severek seni iyi edecek ilaçların hep yanında olur inşallah.
Sevgiler

hepsusluydum 10 Eylül 2008 15:33  

Hooooşgeldinnnn Nunu..Sevgilerimle Zehr@

Adsız 10 Eylül 2008 15:33  

canım benim çok geçmişler olsun..bu neşe bu zerafet bu güzellik bu maharet dolu rengarenk sayfa nazar oldu tabi sonunda..
canım en kısa zamanda süpper bir şekilde müthiş yazılarınla neşe saçmaya devam etmeni diliyorumm çok çok öptüm canımcım

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Eylül 2008 15:48  

SEVİL,
çok teşekkür ederim,


İŞİTME KAYBI,
delfinacığım hoşgeldin canım benim.
duaların yerini buldu tatlım varol.. evlat kuzunu öpyorum :)



GÜLBİN,
şu an yanımdasın ve yorumunu aldın :))))))))))))))))


DÜĞMEBAY'LA BİNBİR ÇEŞNİ HAYAT,
salihacığım merhabalar..
dualarına duacıyım sağol cnmm.

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Eylül 2008 15:52  

SEDANIN GÜNLÜĞÜ,
canımsınn.. çok tatlısınn sağol
sedacığımm..



HEP SÜSLÜYDÜM,
Bak Zehracığımm. seniin korkundan ve pelinin baskısından derhal iş başı yaptımm..
HASTALIKTA NEYMİŞŞ :)))
tşkrlrr cnmmmm.


YOSUNCUMMM.
canım benimm sendemi böyle düşünüyorsun ?? :))
hem sen dobra kızsın.bayılırım ben sana.
ee. pekii sileyim ozaman ben bu sayfayıı.
Yazık ama bana :)) :(((
tşkr ederim tatlım benim.

Zerrin Pasta Evi 10 Eylül 2008 15:57  

NuNummmmmm,

Canımcım tekrar geçmiş olsun.Kendine iyi bak. Bir telefonun yeterli gelmem için biliyorsun :))
Valla çiçeğin ve kolyen çok hoşuma gitti. İyi günlerde kolyeni tak.Masal kahramanını tebrik ediyorum.Çok güzel bir moral olmuş :))
Nazarlardan uzak olursun inşallah.
Benim bir tekerlemem var ya onu söyleyeyim. Dağlara,taşlara,kurtlara,kuşlara Allah nazarlardan bizleri uzak tutsun :))

Sevgiyle sarıldım.

akasyakokusu 10 Eylül 2008 15:58  

Canım seni görmek ne güzel..Helede pembeler,boncuklar içinde..
Ehhh :) bu kadar sevilmek tatlı diller nazara geldin tabiki...
Kem gözlerden uzak olman dileğimlee sofrada aklım kaldı:))
Birde sevdiğim cinsten fasulye bulabilsem:))) kılçıksız yani:)))

Damak Tadı 10 Eylül 2008 16:20  

Canım çok şükürler olsun!!İyi olmana ve post yapacak kadar gücün kuvvetinin yerine gelmesine çok ama çok sevindim..(post yapmak o kadar kolay değil tatlım..)

Hediyeler çok anlamlı ve güzeldiler..Hele nazar boncukları ve kolye tam yeri ve zamanında gelmiş oldular..Çicekler her zaman bir ömre bedel değilmidirler??İnan çok mutlu oldum canım..(benim sorunlar aynen devam ediyor ve ben çok mutsuzum bu aralar.detayları sonra konusuruz tatlım..))

Masanız çok özenle hazırlanmış olup, çok bereketli görünüyor şekerim..Ellerine sağlık ve tekrar çok geçmişler olsun..Allah seni ve aileni sakınıp korusun nazarlardan..


Kocaman öpüyorum seni..Sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Eylül 2008 16:54  

ZEROŞUMM.
güzel temennilerin beni mutlu ediyor,nazar tekerlemen enfess :)sağol cnmm.
masal kahramanım ise,gider ayak bana 2 kalp bıraktı. biri içerde biri dışarda :))))))
VAROLSUN.....


AKASYA KOKUSU,
Nuraycığım bak sende bu kervana katıldınn.vallahi AYŞEye inanacağım artık :)))))
hem senin tatlı dillerin ,duaların benim ruhuma okadar iyi geliyorkii
sana çok tşkr ediyorum adaşım.
*Soframıza her zaman davetlisin,ama hep böyle sanalmı olacak dersin ?? :((((
KISMET...

SVGLRRRRRRR...

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Eylül 2008 17:00  

GÜL'üm benimm.
her gün aramanı-sormanı- bununlada yetinmeyip,mailler yazıp bana kuweet vermeni hiç unutmıyacağımm.
saklıyorum o güzel yazılarını.
canım ne zaman kalbime dokunan bir el ararsa ,senide gönül hazinemden çıkarıp selamlıyorum..
sana çok teşekkür ediyorum gülcüğüm.
sen bana çok iyi geliyorsun.
BU GÜLler hep böylemi oluyor :))
*
(gülserenciimm sen küsmüyosun dimi ?? )) :)))))
Dualarına ve düşüncelerine-tüm güzel dileklerine canı yürekten eşim ve ben teşekkür ediyoruz canım. ÖMRÜN GÜL BAHÇELERİ OLSUN..
SVGLRRR

Adsız 10 Eylül 2008 17:06  

canım arkadaşım,allah kavuştursun,sayın masal kahramanınız gitmişler,hemde kuzuyu kurda bırakıp :))
gülbin oralarda yine yapıyor yapacağını..
HASTA OLMAK İSTİYORMUŞŞ...
ŞİFAYI KAPACAK YAKINDA SÖYLE ŞEKERİM SEN ONA :))))))
:)))))))))))))))))))))))))
Allah hakikaten üzüntülerden uzak etsin canım seni ve cümlemizi..
allaha emanet ol. geçmiş olsun.
dikkati elden bırakma.

selamlar canım benim..

SELMA.

Not: hiç hakkımız yok üzerinde,kendine eziyet etme,
sen dünyanın en uslu kızısın !! :)) öptüm seni....muck

aslı'nın mutfağı 10 Eylül 2008 17:14  

Nazara ben de çok inanırım Nunu'cum, o yüzden sevgili Ayşe'ye hak veriyorum.. Çok çok geçmiş olsun tekrardan, inşallah ciddi bir şey yoktur ciğerlerinde.. Eşinin jesti de çok anlamlı, maaşallah, nazar değmesin :)

Ferhanca 10 Eylül 2008 17:21  

Çokkk geçmişler olsun..çok şükür geçti diyelim. fakat dikkat etmen gerekiyor zaten biliyorsun..
artık yine güzel sofralar kurarsın ama kendini yormadan ..nekaat dönemi uzun sürüyor.

boncuklarını da almışsın, hepsi çok güzel hele çiçek tam senin istediğin renk..
sağlık ve afiyet diliyorum..

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Eylül 2008 17:38  

DİKAT DİKAT :))

ARKADAŞLAR BENİM -İSİMSİZ -DİYE BİR BÖLÜMÜM NEDEN YOK .
NASIL AYARLANIYORDU. ?
BİR KERE ONU YAPMIŞTIK,LAKİN YİNE YOK OLMUŞ.BANA HATIRLATABİLECEK BİR DOST VARMI ACABA
TEŞEKKÜRLER.

Adsız 10 Eylül 2008 18:08  

Yine sofralar kurulduğuna göre demekki iyileşmişsin Nuray. Ben bu sefer bu sofra ve yukarıdaki görüntülerde biraz Afrikamsı bir hava seziyorum. Doğal ve vahşi...
Bengü G.

şeker pasta 10 Eylül 2008 18:57  

Nunu
İyileşmene çok sevindim. Tekrar geçmiş olsun. Nazar boncuklarını yanından ayırma sakın.

Sevgiler...

IŞILCA TATLAR 10 Eylül 2008 20:42  

Nuray'cığım,

Tekrar geçmiş olsun, aman kendine çok dikkat et.
Sürprizler çok hoş.
Çok güzel bir iftar sofrası hazırlamışsın.İftariyelikleri, çorbası, zeytinyağlısı ile çok sağlıklı ve besleyici yiyecekler.
Afiyetler ve sana şifa olsun.

Hayırlı ramazanlar diler, sevgilerimi gönderirim.

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Eylül 2008 21:02  

BENGÜ,
İftar soframız hastalanmadan önceki son saattlerde kuruldu.

doğallık olduğu doğru,
ama vahşilik nersinde !!! ?????


ŞEKER PASTA,
Banucumm tşkr ederim,
sence lazım olurmu gerçekten nazarlıklar ;) bende sevgilerimi yolluyorum.


Işılca tatlar,

Sevgili Işılcığım, hoştu gerçekten,hani iyileşmeye niyeti olmayanı ,iyileştiren keyifteydi :))

soframa ve ben size teşekkürlerimizi iletiyoruz.
SVGLR..

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Eylül 2008 21:16  

SELMAcığım,
sağol canım.kısa bir görüşme için istanbul dışında.

bu arada mesajını gülbin okudu canım :))) !!!!

aman kimse hasta olmasın,şakası bile ürkütücü bence :(((

*kıymetli dua ve dileklerin için kucak dolusu tşkrlr.
EMEĞİN - HAKKIN ÇOKTUR. VAROL SELMAcığım. SVGLRR TATLIM.



ASLI'nın MUTFAĞI,
:) canım benimm, düşünülmek ,korunmak-sevilmek ne hoştur böyle sizler tarafından.
çok mutlu ediyorsunuz benii.
( dikkat edeceğim söz..aramızda kalsın emi :))



FERHAN'CA,
Haklısın ferhan,
özen istiyor bu işler..fazla stres yapmadan idare ediyorum durumu.
incikler boncuklar !! çiçeklerim çok güzellerdi gerçekten.

benimkendini bahçe zanneden balkoncukum ise,evin içindeki cennetten dolayı bunalıma girdi :)))))
sağolsun eş-dost çiçek bağına çevirdi.. misss gibi buram buram..
görmelisin........

hepinize afiyetler- esenlikler diliyorum. tşkrlr..

Pastanı Seç 10 Eylül 2008 22:46  

Geçmiş olsun diliyorum ,iftar sofrasınada bayıldım doğrusu

sevgiler

NiNo 10 Eylül 2008 23:05  

gecmis olsun canim sofra super bocuklarabayildim yastik pasta modeli heryerde var canim begendiysen tabii neden olmasin

SOFRAMDA BERABER 10 Eylül 2008 23:13  

gerçekten çok güzel bir jest.
geçmiş olsun nunucum...
çiçeğini çok beğendim ALLAH SEVDİKLERİMİZDEN BİZLERİ AYIRMASIN..
SEVGİLER..

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Eylül 2008 23:23  

PASTANI SEÇ,
çok teşekkür ederim, iftar soframız ve ben size sevgiler yolluyoruz..



NİNOcuğum
çok tşkrlr cnm.
inanın yoldan gelip mutfağa girmştim,özel bişeyler değildi aslında..çok hızla hazırlanılmış bir masa oldu emin olun ki.
çok tşkr ediyorum siz dostlara...
* yastık * enfesti :) SVGLR



SOFRAMDA BERABER,
hoşgeldiniz, çok cici bir gündü evet :) tşkr ederimm.
harkulade dualarınız ve dileklerin için çok sağolunuz..
SVGLRR...

Adsız 10 Eylül 2008 23:25  

Canım harika bir güne başlayış olmuş bunlarla !!!! gerçekten..
TAM KAHRAMAN VALLAHİİ.

SEVGİLER HEPİMİZDEN ESİN.

zarpandit 10 Eylül 2008 23:35  

nunum şoktayımmm :((((((

cok gecmiş olsun..elimden ne gelir bilemiyorum ama soylemen yeterli biliyorsun değilmi :)

bu arada jestte tam jestmiş haberin olsun :))) cok sevimliler..

cok öpüyorum seni canım..

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Eylül 2008 00:11  

ESİNciğim
:)) öyle haikatende :))
tşkrlr cnmm. bizdende eve çok svglr...


GÖKÇEciğim canım benim,
üzülme cnm. çoğu gitti azı kaldı. toparlanıyorum bir hayli yol aldıkk.. :(((
jestte tam not aldı dimi senden :))) !!!!
bende sevgiyle öpüyorum tatlım..
tşkrlr...

Begüm 11 Eylül 2008 00:18  

Cok gecmic olsun canim. Umarim en kisa zamanda eski sagligina kavusursun. Ne güzel insanin böyle güzel arkadaslari olmasi :)

Unknown 11 Eylül 2008 00:49  

Sevgili nunu'cugum cok gecmis olsun canim Allah nazarlardan korusun.İftar sofrasida ozenle hazirlanmis,
tatli cok nefis gorunuyor ellerine saglik canim bol bereketli hayirli ramazanlar Allah oruclarinizi kabul etsin.
kucak dolusu selam ve sevgilerr:)

Yaşamın kıyısında 11 Eylül 2008 02:42  

İyi olmana sevindim. Tekrar geçmiş olsun.
Dikkat etmeni tavsiye ederim. Ben 6 ay kadar uğraştıydım, çünkü iyi oldum diye ayaklanmıştım.
Ramazanın mübarek, iftar sofran bereketli ve neşeli olsun.
Sevgiler...

Serap'la turuncu lezzetler 11 Eylül 2008 06:54  

Canım çok geçmiş olsun..
muhteşem bir sofra hazırlamışsın ellerine sağlık..
boncuklara bayıldım, bu arada jestte süpermiş 41kere maşallah:)
güzel bir gün dilerim kocaman sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Eylül 2008 07:52  

BEGÜMcüğüm,hoşgeldin cnm.
hatr- sevgi- iyilik -hayr duları okadar insanı zenginleştiren duygularki hepimiz biliriz.
En önemlisi bunun KIYMETİNİN bilinmesi.varolunuz.
Allah eksikliğinizi göstermesin. teşekkür ediyorum canım.



CANIM ÖZGÜLüm,
dualarına duacıyım,varolasın.okadar hızlı bir
gündüki,emin olun özel bir hazırlık değildi.yoldan gelinmiş,hemen mutfağa girilmişti.allah ne verdiyse ve adadan gelen sebzelerin varlığıyla tabiiki. tatlıda okadar basit ve uydurma oldu anlatamam :))
şeftalinin püre hali farklı bir aroma kattı irmiğe. SEVDİK :)
çok teşekkür ediyorum harika dileklerine... SVGLR




YAŞAMIN KIYISINDA,
Nurcuğum canım sizede geçmiş olsun,ne yazıkki meşakkatli bir hastalık bilirim.
geçmişimde yine vardı :(( ama şimdiki gibi masum değildi.dediğiniz gibi çok aylarımı almıştı.14 sene öncesi.
bu ikinci :(
allah başka çaresiz dertler vermesin,geçecektir elbet.bende hayrlı ramazanlar diliyorum SVGLR.




SERAPLA TURUNCU LEZZETLER

:)) Vallahi haklısın serapcığım
güne pek cici bici başladık :))
bu arada,masam ve ben sana secgilerimizi yolluyoruz canım.. TŞKRLR..

pelince 11 Eylül 2008 09:00  

Canım geçmiş olsun....Yapılan jest çok güzelmiş,öpüyorum ..

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Eylül 2008 10:19  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız 11 Eylül 2008 10:22  

canım yaaa..
ne güzelde hazırlamışsın iftar sofranı, demek tam bu güzel sofradan sonra hastalandın :((
ne acıı :(
neyse zamanla toparlıyacaksın dediğin gibi...

bozcaada dan resim varmı ??
anlattıklarına bayıldık..
bozcaadayı bizde görmedik.tv de göstermişti, ama anlatığın şeylere şaştım kaldımdı.hayal ötesi.

güzel günler dilerim yine uğrıyacağım canımcım.

FERDA.

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Eylül 2008 10:44  

dikkatine !!! -B-
gereksiz bir abartıydı !!!
bunlara ihtiyaç duymuyorum.
!!!!!
yzmasan bir şey kaybetmem !!
hatta kazanmış olurum.

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Eylül 2008 10:51  

PELİN CİĞİM,
çok teşekkürler canım benimm.



FERDAcığım
bozcada resimleri var elbette..
toparlanmadı henüz,ben bile bakamadım ne vardı- hangileri çıktı diye.
ada farklı bir diyar haklısın merakında.
yakında paylaşmak dileğimle arkadaşım..
beklerim her zaman tşkrlr.
SVGLR CNM.

Unknown 11 Eylül 2008 11:13  

NUNU CANIM ÇOK ÜZÜLDÜM HASTALANMANA ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN,GERÇEKTEN GÖZE GELDİN NEŞEN ,KİBARLIĞIN SEVECENLİĞİN,ALLAH KEM GÖZDEN KORUSUN,KAHRAMANIN JESTİ MÜKEMMEL GÜLE GÜLE KULLAN ,SIMSICAK SEVGİLER CANIM

neslihan erzincan özgür 11 Eylül 2008 11:31  

Sevgili Nunu çok çok geçmiş olsun canım,acil şifalar diliyorum sana.arkadaşının jesti çok güzel.gerçekten duygulanmamak elde değil.

sofran çok şık, menünde harika olmuş canım.ellerine sağlık.şeftali önerini değerlendireceğim.

sevgilerimle...

ab-ı hayat 11 Eylül 2008 11:31  

Merhaba,

Öncelikle geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum,Rabbim bir daha göstermesin.Sağlık ve huzurla sevdiklerinle birlikte geçsin günlerin...


Sofra harika görünüyor,ellerinize sağlık.


not:Gül tatlısının yapım aşamalarını ekledim.


sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Eylül 2008 11:56  

DÜŞLERİMİN İNCİSİ,
çok sağolasın canım benimm..
masal kahramanım yüksek notlar aldı :) haklısın.
hemde yıldızlı 10. :)))



NESLİciğim,
teşekkür ederiz tatlım,
güzel bir gündü evet :))




AB-I HAYAT
CANIM BENİM BAKTIM.ÇOK MUTLU OLDUM tşkr ederimm..
Ben yapabilirmiyim acaba.
bayrama toparlansamda çok istiyorum onu yapmayı.
güzelim sözlerin için nasıl teşekkür etsem..
varol canım.

meleginmarifetleri 11 Eylül 2008 12:09  

Nunuuuum çok geçmişler olsun canım umarım şidi iyisindir aman ha kendine dikkat et sen bize lazımsın senin o tatlı sohbetin ve yazıların aman aman ona göre.
Öpüyorum seni hadi kal sağlıcakla canım bayyy.

Baharcicegi 11 Eylül 2008 15:12  

Cok gecmis olsun sevgili nunucum allah senin ve bütün hastalarin sifasini versin.
Iftar sofranda cok güzel özenle hazirlanmis ellerine saglik.
saglikli huzurlu ramazanlar

Adsız 11 Eylül 2008 15:39  

güzel arkadaşım,
masan ne kadar hoş olmuş,hiçde aceleye gelmiş gibi değil inan. sen bizim iş çıkışı acele masalarımızı gelde gör :-==))
ayrıca kalbine ve çiçeğin hazırlanışına bayıldım. film gibisiniz inan olsun..
iyi günlerde kullan. allah kötü göz değdirmesin sana.
hayrlı ramazanlar canım.

NESRİN.E

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Eylül 2008 15:48  

MELEKCİĞİM
çok teşekkürler cnm,güzel sözlerin beni şımartacak bak,napıcaz sonra :)) ???
daha iyiyim şimdi sağolasın
SVGLRRRR..



BAHAR ÇİÇEĞİ,
harika duaların için duacınım canım benimm. VAROLL.
Masam vve ben seni sevgiyle kucaklarız cnm. tşkrlr.



NESRİNciğim çok tşkr ederim
acle gibi görünmüyor demek,sevindimm inan.derler ya jet hızıyla hazırlandı diye,aynen öyleydim o gün. yoldanda gelince malum ... :(( neyse geldi geçti şükür diyelim.
eve çok slmlar ,annenin ellerinden öpüyorum cnm.duaların nefisti ,ağzına sağlık AMİNN İNŞ.
SVGLR.

zero 11 Eylül 2008 17:03  

Böyle kocaman yürekli insanlar olunca insanın etrafında çok uzun süre hasta kalamaz bence:) Evdekiler dört bir koldan NuNu'larını ayaklandırabilmek için harekata girişmişler anlaşılan, ne mutlu sana sevgili NuNu:)

Çiçekler, klyeler, nazarlıklar, tatlılar, sofralar hepsi hepsi bir harikaaaa!

ECE 11 Eylül 2008 21:08  

merhabalar, ben karadut bana bıraktığınız yorumları keyifle okudum, harikaydı ama bloğumda bir sorun var yorumları seçtiğim halde yayınlamıyor , çok güzel yazmıştınız , teşekkürler

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Eylül 2008 22:04  

ZEROcumm,
çok teşekkürler.,
yaşasın bir dut masalı kahramanları :)))
svglrr cnm



ECEciğim hoşgeldin

adaş blogcu kardeşim :)
varsın yayınlanmasın yorum,önemli değil tatlım.
sen benim mesajımı aldın,önemli olan buydu..
allah O^nun ömrünü yattıkça sana versin ececiğim..
her şey gönlünce olsun inşş.
çok sevgilerrrrrr..

Mehtap Pasin Gualano 12 Eylül 2008 02:57  

Gecmis olsun.. Masal kahramaninin jesti cok hos. Nazar boncuklarindan filli olana bayildim.

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Eylül 2008 07:31  

SEVGİLİ MEHTAP,
hoşgeldiniz diyerek karşılamak isterim sizi.
düşünülmek ,hissedilmek en faydalı ilaç oluyor insana.
hiç tanımdağım ,hayatta hiç bir yerde yolumun kesişmediği bu kadar KOCAMAN YÜREKLERLE elele olduğumu bilmek beni kesinlikle günden güne şifalandırıyor.
güzel yorumunuza sevgilerimi yolluyorum.

AYRICA ,VERDİĞİNİZ TÜM ZARİF ENERJİLERE TEK TEK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

SEVGİ TEK IŞIK VE TEK YOLDUR.

Кâşiƒ 12 Eylül 2008 10:41  

Çok geçmiş olsun Nunu Hanım ):

İftar sofranıza bayıldım,Rabbim mutluluğunuzu daim etsin ve ağız tadınızı bozmasın hiç insallah (:

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Eylül 2008 11:08  

AZAB-I MUKADDES
ÇOK tşkrlr canım..
hepberaber inşallah.. sağolunuz.
SVGLR

Cafe Gusto 12 Eylül 2008 12:02  

Aman nazarlar de�mesin �ok �ok ge�mi� olsun.Ayr�ca masa i�in ellerine sa�l�k...tatl� da �ok g�zel olmu�..sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Eylül 2008 12:41  

serpilciğim
memleket kokulu dostlarım,
çok teşekkür ederimm.

svglrrr cnm

Unknown 12 Eylül 2008 22:19  

Sevgili Nunu, cok cok gecmis olsun diyorum canim.Hastalandiginda sevdiklerinin yaninda olmasi, onlarin destekleri insanin daha cabuk toparlanmasini sagliyor. Eh buda sende fazlasiyla oldugu icin cabuk toparlanacaksin insallah :)

Ramazanda acilisi harika bir sofrayla yapmissiniz canim. Ellerine saglik :)

Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Eylül 2008 08:27  

Canımsın nilgüncüğüm.. teşekkürler ediyorumm bende sizlere..
SEVGLRRR..

Adsız 13 Eylül 2008 21:47  

Bu güzel sofranın bereketi daim olsun.Ellerine sağlık.Sağlıkla daha nice ramazanlara ulaşma dileğiyle.Belgin

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Eylül 2008 21:52  

belginciğim CAN arkadaşım
ipek yüreğim,
mesajını aldım,hiç merak etme !!

bende sevgili ailenle bereketli bir ramazan diliyorum.
tekrar hoşgeldiniz.
çok çok öptümm özlemle..
svglrrr canım benim.

Ebruli 19 Eylül 2008 14:57  

Umarım iyileşmişsindir, bir problem kalmamıştır. Geç de olsa "geçmiş olsun NuNucuğum"...

Sütlü irmik tatlısının üzerine bir de; çilek mevsiminde yaparsan eğer rondadan geçirilmiş taze çilekleri de dökebilirsin. Harika oluyor emin ol. Ben çilek soslu irmik tatlısını halam da yemiştim, çok güzeldi tavsiye ederim...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP