ŞÜKRAN VE DUA DOLU İFTAR SOFRAMIZ- 4

>> 27 Eylül 2008 Cumartesi


Gerdan etli,düğün çorbası,

gül şeklinde sarılmış, fıstıklı ve cevizli güllaç :)) (çiçeksiz olamıyorum biliyorsunuz artık :)

gün kurusu kayısı- cevizli- kuru üzümlü-portakal kabk.-damla çikolatalı kek,

etli taze fasulye,

sebzeli bonfile fırın,

et suyuna şehriyeli pilav,

karışık zeytinyağlı dolmalar,

pazılı ve pastırmalı talaş börekleri,

zeytinyağlı barbunya,


MERHABALAR ARKADAŞLARIM,
Bir Dut Masalı ailesi biraz stresli bir hafta yaşadı ne yazıkki :((
sevgili valide sultanım ,babamın 2. sene-i devriyesinin olduğu gün, salı sabaha karşı 4 de EMBOLİ ( ani damar tıkanması ) ile hastanede idi, Allaha çok çok şükürler olsun ki FELÇ yaşamadık !!!
bir müddet tedavi sonrası ,durumu stabil olarak taburcu olup perşembe günü evimizdeydik .

Ertesi gün mübarek kadir gecesi idi. ailecek tüm kadro oruçlarımızı tutup, annemi ziyarete gelen akraba ve yakınlarımızla ,şükür duaları edip,bizi koruduğuna daima inandığım güzel dostlarımın ve yüce yaradanımızın hayrları ile iftarımızı açıp ,bu son yaşadığımız stresi unutmaya çalıştık.
dört bir yandan gelen maillere, çiçeklere ve hele sevgili blog arkadaşlarımdan haberi olupta hastaneye ve evimize yolladıkları unutulmaz kargolara nasıl teşekkür edebilirim bilemiyorum.
DAİMA DUALARIMIZDASINIZ. AİLEM,ANNEM VE KENDİM ADINA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUZ GÜZEL KALPLİ DOSTLARIM..HEPİNİZ AYRI AYRI IŞIĞIMSINIZ BENİM.
DAİMA VAROLUNUZ.
SAĞLIĞINIZ- HUZURUNUZ EN BÜYÜK HAZİNENİZ OLSUN.
SEVGİLER... GÜZELL GÜNLER DİLİYORUM.
Bir dut masalı.

48 yorum:

zero 27 Eylül 2008 12:54  

Son iftar sofraları... Zarafetin ve coşkun hiç eksilmesin sevgili NuNu, her şey yine harika görünüyor:)

meleginmarifetleri 27 Eylül 2008 12:57  

Offf bunların hepsi mideyemei gittiiiii.)))
Afiyet olsun..

egeli 27 Eylül 2008 13:19  

NUNU'CUM,ALLAH SOFRANIZIN BEREKETİNİ ARTIRSIN,ANNECİĞİNEDE ACİL ŞİFALAR VERSİN İNŞALLAH .BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN...YEMEKLERDE SÜPER GÖRÜNÜYOR,ELLERİNE SAĞLIK...SEVGİLER

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Eylül 2008 13:20  

zerocuğum
çok teşekkür ederim cnm.


MELEKciğim,
gitti vallahi canım :))

Unknown 27 Eylül 2008 13:20  

Nunu'cum büyük geçmiş olsun RABBİM bir daha göstermesin inşallah.Güzel anneciğinizi başınızdan eksik etmesin sağlıkla,huzurla nice seneler beraber yaşayın inşallah.İftar sofranız bereketli ve çok şıkmış tam size yakışan şekilde,ellerinize ve emeğinize sağlık.
Öptüm...

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Eylül 2008 13:23  

EGELİM,
Güzel kalpli ince ruhlu arkadaşım.
hala güzelliğini sevgiyle anımsıyor ve çok severek kullanıyorum.
ömrün seni düşünenler ve sevenlerle geçsin canım.
VAROLASIN.

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Eylül 2008 13:29  

DERYAcığım,
dualarınıza duacıyım çok sağolasın canım. svglr iyi tatiller.

şeker pasta 27 Eylül 2008 13:56  

Nunu'cuğum annene acil şifalar diliyorum. sofralarınız her zaman böyle bereketli ve huzur dolu olsun.

Sevgiler...

Baharcicegi 27 Eylül 2008 14:04  

Annene cok gecmis olsun allah sifasini versin insallah.
Menüdeki hersey birbirinden lezzetli olmus ellerine saglik canim.
gecmis kandilini kutlar yaptigin dularin kabul olmasini dilerim

Adsız 27 Eylül 2008 15:34  

Sevgili Nunucm,
Çok geçmiş olsun canım umarım daha iyidir annen şimdi benim için ellerinden öp geçmiş olsun dileklerimi ilet lütfen.Bu zor günleri atlatacak ailene destek olacak güçte görüyorum seni:) öpücükler...

Sevgiyle.

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Eylül 2008 15:40  

ŞEKER PASTA,
çok teşekkürler canım.. svglr,


BAHAR ÇİÇEĞİ,
tüm dualar bizimle olsun canım,teşekkür ederim.


BUTTERFLY,
Canım benim,ne güzel düşünüyorsun sağolasın.
gayet iyi valide sultanım. oda iyi bir savaşçıdır çünkü,bırakmaz kendini :))
svglrr iyi tatiller cnm

akasyakokusu 27 Eylül 2008 15:41  

Canım benim merhaba..Çookk geçmişler olsun diyorum sadece..Allah c.c. şifalar versin anneciğine..Uzun yıllar sizinle birlikte olsun inşaAllah..
Böyle leziz sofralarda daima dostlarınızla buluşmanız dileğiyle ellerine sağlık canım şimdi ben mutfağa gidiyorum :)))
Sevgilerimle..
**
Hani görünüşü insanın cezbeden kekin varyaa ondan bende yapıyorum bazen..Adınıda bereket keki koydum:)

Adsız 27 Eylül 2008 15:48  

sevgili bir dut masalı,
annenize şifalar dilerim,çok önemli bir olay atlatmışsınız. allah bağışlamış gerçekten.
yemekleriniz ve özellikle KEKİNİZE- GÜZELİM GÜLLAÇA VE DOLMA TABAĞINIZA HAYRAN OLDUM. TARİF VERECEKMİSİNİZ.(güllaç yapımını ve keki merak etttim)
sevgilerr.. sağlık dolu günler dilerim.
AYSEL BATUR. Seferihisar

Ferhanca 27 Eylül 2008 15:48  

Yani nuraycım yapıyorsun gene ..kızım daha yeni iyileştin mutfakada aklmış akç saat..hepsi birirnden güzel yemekler..ellereine sağlık,zeytinyağlı dolmalar ve barbunya benim için en güzeli.))bak yine gittim zeytinyağlılaraı tercih ettiim..etli yemekleriinde nefis olmuş valla çatlar insan hangisini yiyeceğini bilemez:)))
anneciğinin iyi olduğunu öğrenmiştim zaten..aman Allah korusun, geçmişler olsun..
sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Eylül 2008 15:56  

AKASYA KOKUSU,
nuraycığım sanada özel teşekkürlerimizi yolluyorum ailem adına canım.her daim maillerinle bizi yanlız bırakmadın. varol canım. dualarına tşkr ederim cnm çok svglrrrr...


AYSEL BATUR,
haklısınız büyük bir şans içindeyiz,allah bir daha yaşatmaz ümit ederim. tarifleri adresinize yolladım teşekkür ederim.
ileride yayınlıyacağım .
izmire svglrrrrrrrrrrrrr


FERHANcığım,tatlım sağolasın düşünüyorsun biliyorum.
ama dün her şeyin ötesinde çok mutlu olduğum ,daima şükür edeceğim bir gündü.tam bir şükran yemeğiydi. (amerikalılar gibi olmasada :)
anneme yaptığın tüm güzel dileklere aile adına teşekkür ederim canım sağolasın- varolsaın.
ilgine teşekkür edeiyoruz cnm
sevglrr iyi tatiller.

MUTFAKISTAN 27 Eylül 2008 17:47  

cok guzel hazirlanmis nefis yiyecekler ellerine saglik canim.Annenize cok gecmis olsun insallah daha iyidir sevgiler

pelince 27 Eylül 2008 17:59  

Nuraycım anneciğine çok büyük geçmiş olsun.Allah şifa versin..
Sofra daki yemekelr enfes,hangisini yesem şaşırdım:) Zeytinyağlı dolma ve güllaçta kaldı aklım..

Nice güzel sofralarınız olsun inşallah..

Hayırlı Bayramlar ve iyi tatiller..

Adsız 27 Eylül 2008 20:18  

nunuşum daima böyle müjdeli, neşeli, ferah sofralarınız olsun şekercim.
az üzüntü değil doğrusu.
tekrar geçmiş olsun ,
ama güllaca bayıldım. onasıl bir güldür öyle. anacım şunun yapımınıda bir anlat nolurr.
dolma yada ,tabağınada bittimm :-)
düğün çorbasıda enfestir bayılırım.
ellerin dert görmesin arkadaşım.
annene sevgiler, bayramda görüşmek üzere. svglr
ESİN.

hepsusluydum 27 Eylül 2008 20:40  

Ya arkadaşım iki tık arasında neler olmuş senin hayatında...Çok ama çok geçmiş olsun, gerçekten ucuz atlatmış anneciğin, çok tehlikeli ve kalıcı hasarı büyük olan bir hastalık çünkü..Ne yazık ki yaşları çok genç olan üç tanıdığımız iki yıldır embolinin hasarı yüzünden iş göremez durumdalar..tekrar geçmiş olsun diyorum ve anneciğinin ellerinden öpüyorum..Sevgiler Zehr@

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Eylül 2008 20:47  

MUTFAKİSTAN,
Filizciğim, çok teşekkürler canım,annemin sonsuz sevgilerini ietiyorum güzel dilekleri olan siz dostlarıma . sağolunuz. svglrrr


PELİNciğim
güzel dileklerine çok teşekkür ederim canım benim.
hep beraber ferah sofralar olsun inşallah,


ESİNCİĞİM :)
Dolma tabağım,annem ve benden çok sevgiler tatlım :)))
beklerimmm.

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Eylül 2008 20:51  

HEP SÜSLÜYDÜM
Zehracığım canım benimm, yaa bak neler oldu :((((
yüce yaradanım hem valide sultanımı, hem beni korudu sanırım :(((( !!!!!!!!!!
hemde bu 2. !!!!
allah beterinden koruyup esirgesin cümlemizi.
yakınlarınız adına çok üzgünüm.
rahmetli babacığımda anjiyo esnasında oda yaşamıştı. tutkunma fonksiyonlarını 1 sene kaybetmişti ne yazıkki :((( sonra düzelmişti.ama kansere yenik düştü yinede :((
neyse güzel günlere doğru yürümeye devam edelim dualarla beraber.
ADADA EN GÜZEL BAYRAMIN OLSUN İNŞŞ.
Annem ve ben seni sevgiyle öpüyoruz ZEHRAcığım.
İYİ BAYRAMLAR... SVGLRRRRRRRRR

zarpandit 27 Eylül 2008 21:33  

dualarda sana ailene hep yer var bilesin nunum:)

yasadıkların yasayacakların gunahlarımıza kefalet olur inş..

ve birşey daha yakın zamanda kurs planlarım var inş ilk yaptıgım pastalar tatlılar senin evine gelecek..sakın yok deme nieti coktan ettim :)

Adsız 27 Eylül 2008 21:39  

iyiliklerin karşılığı, pırıl pırıl bir kalbin tertemiz görüntüsünün hakettiği bir mükafattır bu bence canım benim.
çok dehşet şeylerden döndünüz. allah meleklerini sana ve annene yollamış o gece bence :(((
çoook geçmiş olsunn. korkman çok insani elbette.
babacığında yaşadıklarını hiç unutamadıkk :(((
DAİMA GÜZELLİKLER GÖRR CANIM ARKADAŞIM.
YEMEKLERİNE İSE NE DİYEBİLİRİZKİ. ŞUNLARA BAKMAK BİLE SENİ BİZE ANLATIYOR.
HEP HARİKASINN.
ÇOK ÖPÜYORUMM ÖZLEDİM BE CANIMM..
DERYA.

Pelin 27 Eylül 2008 21:42  

Nunucuğum,
Geçmiş olsun. Allah anneciğine şifalar versin.
Softranız çok güzel. Hep böyle mutlu ve dostlarla dolu sofralar dilerim.
Sevgiler

Unknown 27 Eylül 2008 21:51  

Sevgili Nunu annene cok gecmis olsun. Babana da Allah rahmet eylesin. Iftar sofralarimizin son demlerini yasiyoruz. Allah tekrar gormemizi nasib etsin hayirlisi ile. Sevgi ve saglicakla kal.

Delfina ; 27 Eylül 2008 21:57  

Nunucum,sofrandaki her bir nimetin sevabı olarak,Yüce Allah anneciğine şifa yağdırsın.Tez zamanda kuvvet bulsun,bayramımız bayram olsun inşallah.

Kalbí sevgilerimle,

Unknown 27 Eylül 2008 22:28  

nunu büyük geçmiş olsun allah tekrarını yaşatmasın.sofran hep böyle bareketli sevdiklerinle birlikte dolup taşsın sevgilerimle

Yaşamın kıyısında 27 Eylül 2008 22:40  

Nuray'cım,
Bir kez de buradan seslenmek istedim.
Geçmiş olsun dileklerimi annene iletirmisin.
Çok güzel görünen mübarek günün sofrası daim olsun.
Sevgilerimle...

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Eylül 2008 23:00  

DERYACIĞIMM,
Canım benimm..çok duygulandırdın beni vefalı yürek.
uzun zaman oldu haklısın.sene olacak neredeyse.uzakta olman,iş hayatları engel ne yazıkki. bende özledim..sen her zaman özlenecek vafalılardansın çünküü..
çok mutlu ettin yine beni.
güzelim dileklerin ve sözlerine çok çk tşkr ediyorum canım.
kısmetse ilk fırsatta görüşelim bu bayramda hem vesile olur.
ablalarına çok selamlar.svglrrr.



PELİNciğim çok naziksin canım benim.,teşekkürler...


İŞİTME KAYBI,
delfinam inşallah dualarındaki gibi olur tatlım inşallaah.
bizlerde sana bayram tadında sağlık dolu yıllar diliyoruz canımm svglrrrrrr



DÜLERİMİN İNCİSİ,
inşallah hep beraber güzel günlerimiz olur, çok tşkrlrrrr.

kelebeklisaniyeler 27 Eylül 2008 23:22  

Canim öncelikle annecigin için acil sifalar diliyorum,insallah çok daha iyi olur...ve böyle güzel sofralarda bulusursunuz,yemeklerin,tatlilarin hepsi harika...bereketli sofralar dilerim...ayrica güzel sözlerin ve destegin için çok sagol Nunu'cum,güzel kalpli arkadasim,bana çok güzel moral oldu...öpüyorum seniii

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Eylül 2008 23:34  

YAŞAMIN KIYISINDA,
canımmm NURcuğum,
her daim kuvvetine çok teşekkür ediyorum.
gayet iyi maşallah. bende öyle tabi
selamlarını ilettim az önce.oda çok kuwetli enerjiler alıyor buradan. VAROLUNUZ... SEVGİLER..


KELEBEKLİ SANİYELER,
Huriyeciğim canım benimm ,hepimiz ayrı ayrı teşekkür ederiz sana canım.güzellikler hepimizin olur inşallah.
HAYAT PAYLAŞTIKÇA GÜZELDİR
ÇOK SEVGİLER..

Aybike Ceylan 28 Eylül 2008 00:05  

Nunu'cugum,
Ne guzel bir sofra olmustur, eminim, ne guzel menu, bakarken insanin agzi sulaniyor, ellerine saglik.
Sevgilerimi gonderiyorum.

Aybike Ceylan 28 Eylül 2008 00:07  

Nunu'cugum ,
Simdi gordum, cok buyuk gecmis olsun annene, umarim cok daha iyidir. Acil sifalar diliyorum.
Sevgiler

SOFRAM 28 Eylül 2008 00:38  

Nuraycığım ziyaretlerin için çok teşekkürler, bu sıralar pek nete giremedim,yine her zamanki gibi nefis mamalar hazırlamışsın ellerine sağlık güzelim.
Anneciğine çok üzüldüm, büyük geçmiş olsun canım, çok şükür hasar bırakmamış, acil şifalar canım, sen de kendini fazla yorma, sevgi ve selamlarımla öptüm güzelim...

Adsız 28 Eylül 2008 00:45  

Annenize acil şifalar diliyorum.Sevgiler,selamlar...

Bir Dut Masalı - nUnU 28 Eylül 2008 00:58  

AYBİKEciğim
bugün itibariyle çok daha iyi şükür.
güzel sözlerine çok tşkr ederim tatlım.. svglrr iyi tatiller.


SOFRAM,
fatmacığım çok şükür büyük üzüntü görmedik bin kere hamdolsun ki.
gayet iyi şimdi. toparlanıyor.
bende biraz dinlenmeyi ümid ediyorum inşallah.
çok teşekkürler canım....


ESRA,
güzel dilek ve duanız kabul görsün inşallah..
scglrrrrrrrrr

muko 28 Eylül 2008 01:46  

merhaba,çok geçmiş olsun,rabbim şifalar versin...

yemekelrde harika görünüyorr süperrrrrrr..

sevgiler..

elma şekeri 28 Eylül 2008 02:30  

Gecmis olsun acil sifalar diliyorum.Umarim bir daha böyle saglik sorunlari yasamassiniz..
Sevgilerimle.....

Mehtap 28 Eylül 2008 06:47  

Nunucuğum çok geçmiş olsun.acil şifalar diliyorum.Sofranız ve neşeniz bol olsun.İyi bayramlar canım.sevgiler.

dogada.blogspot.ru 28 Eylül 2008 10:20  

Sevgili Nunu babanıza ALLAHTAN rahmet anneciğinize çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum .
bu sofrada olmak varmış tam ramazana yakışır mükellef bir sofra ellerinize sağlık sevgi ve selamlar canım

Bir Dut Masalı - nUnU 28 Eylül 2008 11:25  

MUKO,
amin .
güzel yorumunuza tşkr ederimm .


ELMA ŞEKERİ,
Bizde öyle diliyoruz inşallah.


MEHTAP,
Çok sağolunuz, bizlerde iyi bayramlar dileriz. svglr.


GÜLÜN MUTFAĞI,
dualarınıza duacıyız tşkrlr sevgili gül.
ne güzel bir yorum..sağolunuz.

akasyakokusu 28 Eylül 2008 13:42  

Canım Nunu'cum bayrama eltimlerin gelme durumu var..Nete zaman bulamam belki şimdiden bayramını kutluyorum teyzecğimin ellerinden öpüyorum canımsın..
Çok sevgiler
NİCE BAYRAMLARA...

Adsız 28 Eylül 2008 14:29  

Çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum. İyi bayramlar. Sevgilerimle TAZENANE

WarhaWk - Cenk 28 Eylül 2008 16:12  

Bayramınızı en içten dileklerimle kutlar,saygı ve sevgilerimi sunarım.
Cenk

-teyzenin iyi olmasına sevindim,
ellerinden öperim.

Bir Dut Masalı - nUnU 28 Eylül 2008 16:28  

AKASYAMM ,
ÇOK TEŞEKKÜR EDİYOR HER ŞEY GÖNLÜNCE BAYRAM TADINDA OLSUN DİLİYORUM,SVGLR CNM.


TAZE NANE,
Çok naziksiniz sağolunuz,güzel bir bayram dilerim. svglr.


WARHAWK
sevgili cenk nazik duyarlılığına çok teşekkür ederiz.
bayramın gönlünce olsun
svglr.

NzlGl 29 Eylül 2008 09:51  

Sevgili nunu

öncelikle annenize büyük geçmiş olsun yaşadıkları hiç kolay şeyler değil ama sonu güzel olmuş allah onu sizlere bağışlamış.
Bu size tam bir bayram hediyesi gibi olmuş, Allah annenize sağlıklı uzun ömürler versin nice bayramlarda hep beraber olmanız dileğiyle annenizin ellerinden öperim.
Sevgilerimle

Bir Dut Masalı - nUnU 30 Eylül 2008 00:27  

nzlgl,
çok tyeşekkür ederim, yakın zamanda yaşadıklarımız unutulmadan,yeni bir şeyler daha yaşamak çok yıpratıcı oluyor.
ama dualara çok inanaırım. ve KADERE. :((((
ALLAHIN DEDİĞİ OLUR. !!!!,
Güzel dileklerine çok tşkr ederim tekrar tekrar sağolasın..annemin de sonsuz sevgilerini ve dualarını yolluyorum.
svglrrr

Adsız 30 Eylül 2008 11:20  

Annene büyük geçmiş olsun dileklerimi ilet. Yemekler de çok güzel görünüyor. Yine iştah açıyorlar. Bengü G.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP