BU GÜN ÇOKK GÜZEL BİR GÜN :)

>> 27 Ocak 2010 Çarşamba

HOŞGELDİN ADA cımm.......
Soğuktan eve girince, Sıcak bir Cappucino eşliğinde kar seyredilirken
bahçede diz boyu karların içinde gezinirken
ıssız ve sessiz parka karlar yağarken
veee... soğuktan ,kardan ,tipiden sonra eve gelip sıccacık çayla, elmalı kek yenirken :)))) Ve sabah erkenden aldığım haberle kelebek olurken :)................................................




ÖNCELİKLE ÇOK ÇOK ÖZLEMLE GÖNÜLDEN BİR MERHABA HERBİRİNİZE .
SICAĞI SICAĞINA AĞZIM KULAKLARIMDA EN GÜZEL HABERDEN BAŞLIYAYIM.
SEVGİLİ ZERRİN'ciğimin UZUN YOLCULUĞU SONUNDA NİHAYET ''ADA'SINA KAVUŞTUĞU haberini vereyim. Az önce konuştum ( 10.05 itibari ile) AİLECEK MAŞALLAHları var. Eşi Mesut döndü, Zerrin harika, Ada'da öyle. MİSS GİBİLER ! :)
GÖZ AYDINLIĞI DİLİYOR , ANALI -BABALI BÜYÜMESİNİ TEMENNİ EDİYORUM.

Bu post böyle başlamıyacaktı ama :-) çokda hoş oldu.. Zerrinim-ADAmızla renkler kattı masalımıza .
Efendim uzunca ayrı kaldık sayılır, kısaca anlatayım .
Bu ara izin kullanıyorum. Blog arkadaşlarıma , çok eski dostlarıma ve komşularıma konuk olup sevginin en zirvesini yaşıyorum.

Yıllık bakımıma itinalar edip, plates- yoga- ağırlıklı olmak üzere , mutfaktan çok uzaaakk zamanlar geçiriyorum.
Elbette bi güzel sitemleride sizlerden satır satır alıyorum :- )
Hiç olmadığı kadar Facebook'a takılıp !!! tüm blog arkadaşlarımla birebir oluyorum :-) Orası çok keyifli işte :-))) Herkesi görebilmek, varlıklarını bilmek çok hoş gerçekten.

Eeeee.. tabii birde İstanbul'uma karlar yağdı bir yağdı pir yağdı malumunuz !!
Gökyüzünde ne kadar pamuk varsa hepsini topladık, kardan yaptığımız mimarilerle oyalandık , şenlendik :-)
düştük -kalktık :-))) çıktık, indik, kaydık, fotoğraflarla hatıra albümler yaptık ... çok şükür ufak tefek ! şeylerle bu keyfide zararsız kapattık !
Şimdilerde geriye kalan ise cam misali kaygan kaldırımlar- zeminler, beyaza bezenmiş damlar, saçaklar ve bir ayaz bir ayaz ki en çok da bunlara dikkat edilmeli bu aralar .
Kısaca bu son 10 gün benim cephemden böyle yaşandı.
****
Ama memleketimin cephesinden ise ......... görüyorsunuz olanları :(((((
ne siz söyleyin !! nede ben :((((( neyse !!!
Haydi şimdi bir
tarifle şu postu tadlandıralım, kimsenin keyfini de askıya almayalım ...
HEPİNİZE ÇOK SEVGİLER.... ( Arayı açmayacağım söz ! )

33 yorum:

kalpkurabiye 27 Ocak 2010 10:57  

ne güzel bir haber ne güzel bir kek ...en güzel en mutlu günler sizinle olsunn

lavantalimon 27 Ocak 2010 11:06  

Şekerim nerlerdesin hasret kaldık:)
mutfaktan uzaklığın uzun sürmez bizler bir yerden bağlıyız mutfağa hiç anlamadan içinde buluyoruz kendimizi.
olsun mutfak terepi yeri :))
çok sevgiler..

Adsız 27 Ocak 2010 11:21  

sen gelirsinde hiç boş gelmezsin ki..
haberler süpper kutlarım bende arkadaşınızı.
kekin müthişnede iyi gider bu karlı havada.
senin facedeki resimler tablo misali müthiş.kar kraliçesi olmuşun. öpüyorum canım bi daha düşme ama.
ESİN

Sevil Şahin 27 Ocak 2010 11:27  

nunucum super hatuncum
oh ne güzel bir haber kış gününde sıcacık haberle içimizi ısısttın sevgili zeynepe ogluşu ile saglıklı mutlu bir yaşam sevgili adayada saglıklı mutlu bir hayat diliyorum hoşgeldin ada bebek
nunucum fıstıgım resimler yine super benim bulundugum yerde çekilecek resim yok malesef her yer beton yıgını bir park bile yok :((
senin resmin ile oh karın güzelliği diyorum ..
canım benim sen dinlenmene bak seni kocaman öpüyorum sıcacık cappicuna dan benim içimde yudumla olur mu çok severim çok
hele birde içinde balleys olursa of derim of :))

Çınar 27 Ocak 2010 11:28  

Ne güzel bir haberle başladım ben de güne. Ada bebeciğe uzun sağlıklı ömürler dilerim. Allah analı babalı büyütsün.

Üstteki resim ne öylee:)) yumurta içinde bir bebecik. Bayıldım ben bu resme:))

Keyfin daim olsun canım benim. Kek te pek güzel görünüyor ellerine sağlık.
Sevgiler

Leylak Dalı 27 Ocak 2010 11:33  

Face sayesinde kar sefasını birlikte yapmış gibi olduk Nunucum. Kartopu da oynadık, capucino da içtik... Bir elmalı pasta yememiştik o da şimdi tamam oldu. İyi ki varsın...

Adsız 27 Ocak 2010 12:01  

AY ARKADAŞIM DÜKKANI AÇMIŞŞ HAHHHAA
meğer müptela olmuşuz haberimiz yokmuş. canım benim merhaba.ada bebek hoşgeldi bende tebrik ederim aileyi.
kar sefanıza bittik inanolsun. o ne güzel resimlerdi.. düştükten sonraki resminede bayıldımmmm =)
ömürsün sen ya =)
seni özlemle kucaklıyorum. resimleri bekliyorum. güzel bir gündü sizlerle. çok sevgiler cicim.
BETÜL.
( nunuş kekten kaldımı, mis gibi koktuda =)

PASTASEHRİ 27 Ocak 2010 13:35  

Canım ne güzel ne keyifli bir post olmuş. gülümseyerek okudum. neşen hep yerinde olsun Minik Ada hoşgeldin aramıza : ))

Damak Tadı 27 Ocak 2010 13:55  

Zerrin'ciğin analı-babalı büyütsün bebeğini tatlım..

Kar muhteşem görünüyor...Çok kalmadı,tadını çıkaramadık diye üzüldük..Soğukta kalanları düşündük derken kar buhar olup uçuverdi..(( Neyse bir başka sefere diyelim..


Pasta nefis ötesi görünüyor canım,ellerine sağlık..


Facebookta neden sana yorum yazamıyorum anlayamadım...(


Kocamanından öpüyorum seni..


Not:Arkadaşının sana çok selamı var..Bu aralar çok kötü fena..Nedeni;Karya'mın kedisi Pati bizde..))Akşamları curcunayız anlayacağın..


Öpüyorum tekrardan tatlımmmmm...

neslihan erzincan özgür 27 Ocak 2010 14:23  

Zerrin ve eşi adına çok sevindim canım.Allah analı babalı,mutlu mesut büyütsün.görüştüğünde benden de çok selan söyle olur mu,hayırlı olsun dilekelerimi iletir misin?

kekin şahane görünüyor canım.ellerine sağlık.keyifli günler diliyorum.sevgilerimle...

NzlGl 27 Ocak 2010 14:29  

cappucino ve tadı enfes (denenmiştir)bir kek eşliğinde sunulan kar keyfi. İşte NuNu klasiğiyle bir keyif.
Gözünüze, gönlünüze ve elinize sağlık canımm

Ada bebeğe hoş geldin anne-babaya göz aydın diyorum.

Adsız 27 Ocak 2010 15:21  

ah nihayet ama.
bak bak aşındı gözler nunucum -))
uzaklaşma bidaha bakim !! -))
ada bebeğe ailesine hayırlar diliyorum şansı çok olur inşallah sağığıyla. senin kar resimlerin tam seyirlikti kırmızılı gelincik gibi açmışsın karın ortasında -) tatlı şey seni.
bak = aşağıdaki keke yorum yazdım dikkate al lütfen !!!
çok çok öpüyorum gelincik yanaktan. SEMRA

Adsız 27 Ocak 2010 19:37  

selam nunucuğum tatlı bebeğinize sağlıklı ömürler dilerim.
kardaki keyfine imrenmedim dersem yalan olur valla. buralar hala ve hala dolu.ama ben çıkamıyorum.
sen kahvenle kekinle göz doldurdun arkadaşım. çok güüzeldi.
eline sağlık canım.
Banu

lalelimutfaklar 27 Ocak 2010 20:39  

ne kadar guzel anlatmissin ayricada elmali kekte harika ellerine saglik

MUTFAKISTAN 27 Ocak 2010 22:13  

Karın keyfını cıkarmıssın nunucugum
Kek, kahve ooohhh sefan olsun
Ada bebek hosgeldı blogun bebegı
Sevgıler

Pembe Tatlar 27 Ocak 2010 22:59  

Çok güzel bir habaer...

Allah analı babalı büyütsün:))

Adacık inşalh mutlu hayırlı sağlıklı bir ömür yaşar:)

Kek harika görüntüsü bitirdi beni nunucuğum...

burcunokta 28 Ocak 2010 00:09  

Rabbim analı babalı büyütsün, saglıklı, sıhhatlı hayırlı ömür versin.
elmalı kek harika görünüyor. sevgiler.

Narince 28 Ocak 2010 09:00  

Olsun göründün ya. Sonunda kar buraya da geldi, çocuklar uyanınca nasıl sevinecekler. İyi dinlenceler tatlı kadın.

Adsız 28 Ocak 2010 09:48  

canımcım kutlarım adabebeği bende.
kardaki halini çok sevdim bende
özendim 2 pozda ben attırdım evin önünde düşmektende son anda kurtuldum tabii :-))
keke bayıldım bi bakayım tarifine. öpüyorum şekercik.
neslihan

sarımutfak-hande 28 Ocak 2010 10:06  

kek harika ellerine sağlık bu soğukta çay ve kek ne güzel gider.ada bebeğede uzun ömürler dilerim
sevgiler

mutfaktakizaman 28 Ocak 2010 17:46  

canim ya ozlemisim ben seni;)))

Ada bebege uzun mutlu bir omur diliyorum...

kekte nefis hmm...

Adsız 28 Ocak 2010 17:55  

nunucum karlar eridi bugün .
ama senin resimlerin öylesine ışıltılıki canım istedikçe bakıyorum.
ama canım bu kekide istedi lakin bakmakla olmayacak gibi :)
bu arada bebeğide kutlamayı unuttum dünyaya bi melek daha hadi bakalım.
sevgiler senin olsun
sema.N

Stil Direktoru 28 Ocak 2010 18:14  

Benden de Ada'ya sağlık ve başarı dolu bir ömür dilerim Zerrin'ciği de tebrik ederim canım, öperim kocaman

Sevgi Küçük 28 Ocak 2010 20:48  

Devamsızlıkta kimse elime su dökemez şu sıralar!! :D
Öncelikle Ada'ya hoşgeldin diyorum; Allah şanslı, huzurlu, sağlıklı ve bereketli bir ömür versin.
Yazdıklarını okurken ve fotograflarına bakarken tüm yorgunluğum gitti valla.
:)
Sevgiler

hdidem95 28 Ocak 2010 21:35  

allah analı babalı büyütmek nasip etsin canım göünüz aydın sevgiler

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN 29 Ocak 2010 00:21  

Allah analı babalı büyütsün canım.Sevgiler

angel 29 Ocak 2010 00:24  

hayirli olsun arkadasina allah omrunu uzun bahtini guzel eylesin minik Adacigin...

Bir Dilim Düş 29 Ocak 2010 12:29  

Face'de yazını görünce hemen Zerinciğimi kutladım. Kek harika canım ellerine sağlık.

Sevgiler,
Evren

Baharcicegi 29 Ocak 2010 18:13  

Ada bebek hosgelmis saglikla sihhatle büyüsün
Burda kar hic erimeye firsat bulamiyor bir yandan takviye yagiyor
Elmayla zencefil nefis ikili olmus piserken senin mutfakta olmayi cok isterdim mis gibi dagilan kokuyu icime cekip yemis kadar olurdum

IŞILCA TATLAR 29 Ocak 2010 23:22  

Nuray'cığım,
Bütün güzel müjdeleri senden duymak çok hoş.
Zerrin'i tebrik eder, Ada'ya sağlıklı, mutlu bir ömür dilerim.
Karın keyfini çıkarmışsın, ohh ne güzel olmuş. Ben bir taraflarımı kırarım endişesiyle kapı dışarı adım atmadım ama içim de gitmedi değil.
Elmalı, zencefilli kekin kokusu bizim buralara kadar geldi. Afiyetler olsun canım.
Güzel bir hafta sonu diliyor çok öpüyorum.

Adsız 29 Ocak 2010 23:49  

arkadaşım merhabalar.
karın keyfi çok güzeldi, bizde yeni döndük ama donduk !
tatilde olunca dağ kalabalıktı çok. yağış enfesti. şükür sağlam döndük, döndükte senin enfes kekeine de yetişebildik.eline sağlık canım.
sende güzel geçiriyorsun iznini.
bu arada tanımasamda ada bebeğe ailesine hayırlı olsun canım
iyi geceler GÜLDEN.Y

yesilelma07 30 Ocak 2010 10:56  

Ada bebeğe Allah uzun ömürler versin.Elmalı kekte harika görünüyor.

Bulbulunyeri 30 Ocak 2010 14:13  

Canım,
güzel günler geçirip, mutluluk hanene artılar eklediğine çok sevindim. Biliyorum ki, mutluluklar bulaşıcı. Mutluluklarını paylaştıkça bizlerde çoook mutlu oluyoruz. Adacık bu dünyaya hoş geldi.Sefalar getirdi. Dilerim çok mutlu ve neşeli günlere tanık olur.
Sevgiyle kal.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP