RUMELİ HİSARINDA KAHVALTI

>> 10 Ağustos 2010 Salı














Doyulmuyor doyulmuyor..
Napsam doyamadım ben bu boğaziçine.
Hani bir vesile olsa da, eş dost- misafir gelsede kapsam gitsem diye anın anını kolladığım zamanlar bunlar hep..

Ve Paris'te okuyan , kısa yaz tatili için dönen ,çok sevgili Yeğenim Jale'yi Kaptığım gibi O'nu bir hoşgeldin Kahvaltısına götürüyorum..
Rumelihisarı'nda resimler çekiyoruz, gemilere el sallayıp, martılara simit atıyoruz,
balıkçıların kovalarına göz gezdirip, neler tutmuşlar diye bakınıyoruz,
Sonra çok sevdiğim mekana girip kahvaltı ediyor, O'nun ağzından keyifle , yokluğunda geçen Paris anılarının dökümanlarını dinliyoruz :))
Ve oradan da ver elini İStinye park deyip yeniden yollara düşüyoruz :)))

SİZEDE GÜZEL İSTANBULum -BOĞAZİÇİNDEN SEVGİLER YOLLUYORUZ...

6 yorum:

Damak Tadı 10 Ağustos 2010 13:10  

Sefanız olsun Nuray'cığım..Bu aralar iş yerinde ve evde bilgisayarlarda sorun olduğundan, yorum bırakamıyorum tatlım...


Öpüyorum kocaman...Sevgiler..

Sevil Şahin 10 Ağustos 2010 13:23  

valla öyle oh sefan olsun tatlım..

Adsız 10 Ağustos 2010 13:31  

bak bişey dicem kızma ama =]]]
ben senin hastalığın zamanında, hastanede boğaz resmine bakıp bakıp kahvaltı yaptığını bilenlerdenim ayol =))
hakkındır canım hakkındır.
fırsat buldukça sen kaçırma bu güzel anları bizde senle gezer gibiyiz zaten.
jaleyi tebrik ederim bu arada, ne mutlu sizlere canım. başarıları ömür boyu sürsün.

SevtaP

Mutluanne 10 Ağustos 2010 14:07  

Muhabbetiniz bol olsun iyi gezmeler ....Bende aşığım İstanbul'a ve boğaza

çeşnici Handan 10 Ağustos 2010 17:25  

Ne güzel bir gün olmuş.Sefanız olsun.Caddebostan'daki kahvaltı da çok hoşuma gitti bu arada. Afiyet şekerler olsun.Sevgiler.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP