URLA DÖNÜŞÜ KAHVALTI

>> 9 Ağustos 2010 Pazartesi


vişne suyu



İzmir tulumu



Aile üyelerimizden bir eksikle yaptığımız Urla dönüşü,
Sade, sıradan bir kahvaltı günüydü..
Bizim karadutlarımız kendileri için kruvasanlar, açmalar ve fransız ekmekleri almışlar :)

kaçmamıştır gözünüzden...
Efendim biz onları yemiyoruz, ama gençlere de kesinlikle mani olmuyoruz . Zayıflar, spor yapıyorlar, hareketliler, her türlü yiyebilirler :))))
Bazen masal kahramanım tabaktan eksiltmeler yapsada :) istisnalar kaideyi bozmaz diyelim..
ve HEPİNİZE HEPİMİZDEN SEVGİLER YOLLIYALIM...

4 yorum:

Pembe Tatlar 10 Ağustos 2010 09:03  

Afiyet olsun nunum...

Sunumlar yine 10 numara

kalpkurabiye 10 Ağustos 2010 09:14  

Nuray Hanım..
geziniz ve fotoğraflarınız beni çok etkiledi tekrar belirtmek istiyorum..:))
izmir tulumu nefis gerçekten niye fotoğraflamadım ki dedim.. 13 saatlik yoldan taşıdım da..:)) olsun tadını aldım yetti bana:))
sofranız mükemmel yine tebrik ederim gönülden....
sevgilerimle..

Miskokulu Lezzetler 10 Ağustos 2010 10:42  

Gerçektende İzmir tulumu gibisi yok yanına birde İzmir gevreği kahvaltı tamamlanmış olur. Nuray Hanım İzmirle ilgili yazılarınızı keyifle okuyorum .Bir İzmirli olarak çok teşekkür ederim sevgiler size İzmirden

Ballı Cimcime 10 Ağustos 2010 15:32  

Afiyetler olsun, biz de severiz İzmir tulumunu, yalnız reçeller de harika gözüküyor:) Sevgilerimle...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP